Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea pieni toive! <3

Mullakin ihan menkkamainen olo. Alavatsa vähän kummallinen.. torstaina tai perjantaina pitäis menkat alkaa. Jos sais kalenterista valita vauvalle täydellisen ajan niin tärpin pitäis nyt tulla :D vaikka siis ei sillä ole väliä koska tulee, kunhan tulee :) kaverin häät ja lomamatka ajottuis hyvälle kohdalle ja oon aina ajatellut että alkuvuoden vauva ois kivempi ku loppuvuoden. Mies vähän naureskeli ettei vauvaa voi kalenteri kädessä tilata :D :D ei niin mutta nyt on kyllä hyvät mahdollisuudet! Vaikken itse niihin silti uskokkaan...
 
Mymosa yleensä ollut kp 13-14 ovisplussa ja nyt oli edellispäivä digillä nega ja tikut on tässä..
image - Aijaa.com

Mä TOIVON, että on vasta tulossa eli kierto tulee olee pidempi.. Mitä mieltä noista? Voiko olla, että on vasta tulossa?
Mulla ei ole ollut edes ovisoireita/kipuja MITÄ ON AINA!! :(
 
mymosa
Jks, näyttäs että on tulossa, ei oo ainakaan ollu luulen.

Mua palelee hetkittäin.. aika pessimistinen olo.. jos uskosi lämpökäyrää ois nyt ois dpo 5. Mene ja tiedä.. mutta kai se pitää vappuna testata, jos ei menkat ala.. toivottavasti ei kuitenkaan kovin veny kierto..
 
Eletään jännittäviä aikoja. Tänään tai huomenna pitäisi menkat alkaa. Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, mutta ei miulla yleensäkään ole ennen menkkoja alkua. Huomenna onneksi pitkä päivä töissä niin ajatukset saadaan ehkä jonnekin muualle.

Jks eiköhän se ovis oo edessä päin :) Ja toivottavasti mymosa etenisi tuo asia suuntaan tai toiseen.
 
Toivottavasti Pieni toive palaat tänne meidän kanssa piinailemaan.

Miulla on "hirvee dilemma". Milloin sen testin teen jos menkat ei ala. Alunperin ajattelin ti aamua jolloin olisi virallisesti myöhässä. Nyt kun kuitenkin mietin asiaa niin ti miulla on yövuoro ja jos kävisi ihme ja testi olisi positiivinen niin arvatkaa vaan saisinko enää unta. Testaamaan ryntäisin kuitenkin klo 06 aamulla kun miehen kello soi (käyn yleensä aina silloin aamupissalla). Tää on kyllä niin taas tätä jossittelua: jos menkat ei oo vielä alkanut, jos näyttää positiivista jne.. Voisihan sitä tietty tehdä sen testin huomen aamullakin tai sitten esim keskiviikkona, jos ei menkkoja näy.. Huoh on tää vaikeeta. Ja kun todennäköisesti menkat alkaa viimeistään huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei pieni toive. :'( Voimia sinne! :hug:

Kaneli88 testaa vaan jo huomenna! :popcorn: Toivon sulle kovasti plussaa!

Täällä ihan järkyttäviä hikipuuskia eilisen ja tämän päivän aikana! Naama punaisena saa heiluttaa käsiä kasvojen edessä ja suunnilleen minuutin päästä on taas sopiva. Ääh toiveet alkaa nousta raskauden suhteen, kun menkkamaista paineen tunnettakaan ei ole vielä tullut. Mulla siis pitäisi alkaa vuoto pe. Sitä ei vaan haluaisi taas pettyä. :(

Niin ja Jks14 mäkin luulisin ovulaation olevan vasta tulossa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Onpa ikävä kuulla pieni toive :( voimia!

Mulla tuli tänään lounaalla huono olo, en kuitenkaan oksentanut. Vieläkin tosi jännä olo. Mutta mihinkään oireisiin en enään usko. Kaikki mahdolliset valeoireet on ollut. Uskon vain plussaan. Oispa jo keskiviikko nii saisin testata! Vaikka sillon ei vielä myöhässä olekkaan. Mut tahdon tietää pitääkö vapuksi ottaa siteitä mukaan. Jos ei ois vappua nii testaisin vasta perjantaina jolloin menkat ois myöhässä...
 
Mä niin toivon, että se ovis on vasta tulossa.. Aika epäileväinen olen sen suhteen kylläkin. On aina ollu tähän aikaan kierrosta kovien kipujen kanssa ja nyt ei mitään. Ei ole ikinä välistä jäänyt, niin ihmettelen suuresti nyt. :(
 
Pahoittelut pieni toive :'(

Nyt on loppuviikon ollut niin kiirettä, että en ole ehtinyt mitään kirjoittelemaan, nopeasti olen vain käynyt lukemassa teidän kuulumiset. Mutta eipä tänne mitään sen ihmeempiä nyt kuulukaan, ovista odotellessa, ja sekin vasta noin viikon päästä. Miestä jo muistuttelin tulevasta, ja kielsin harrastamasta omaa kivaa, ettei mene tavara hukkaan :LOL: Saapi nähä myöhästyykö tuo ovis taas nyt kun yritetään, monesti stressin takia viivästyy ja joskus jääpi varmaan kokonaankin tulematta. Yritän nyt keksiä kaikkea muuta tekemistä, etten vaan koko aikaa miettisi vauvaa.
 
Puuh! Nyt on lomat lusittu ja palataan pikkuhiljaa arjen pariin. Koitan saada kiinni teidän keskusteluista, kun tuos loman aikana en tänne kerennyt ollenkaan. :)

Huomenna pitäs soittaa aika lääkärille, että voitais aloittaa nuo lapsettomuustutkimukset. Hurjaa. Pitää varmaan kohta hakea joku toinen ryhmä missä jutustella, kun ei varmaan kauheesti teitä normaaleja raskaushaaveisia kiinnosta meidän ongelmien läpikäyminen.

Toivotan silti edelleen kaikille tsemppiä raskautumiseen!
 
Täällä tuli kans tänään ekat itkut tämän projektin tiimoilta. En tässä kuussa testannut ovista ja kun kp:t paukkuu taas neljässäkympissä, niin eipä ovista ollut ehkä lainkaan. En oo pitkään aikaan seuraillut kiertoja nyt kolme viimesintä ollu 41, 33 ja tämäkin n. 40 pv. Saiskohan tämmössillä kierroilla jotain nappeja tasoittamaan hormonitoimintaa?? En viimeksi gynelle maininnut että kierrot perseellään, kun en tiennyt asiasta. :stick:
 

Yhteistyössä