Kaneli88 Mie oon kans työssäni nähny mitä kaikkea voi vauvalle käydä synnytyksessä, niin empä ihan tarkoituksella kotona synnyttäisi.
Viime yönä valvoin yli tunnin, kun mietin töihin paluuta... Tai lähinnä olen miettinyt, jos rupeaisi keikkaa tekemään, viikonloppuja ja öitä, mutta jotenkin ajatuskin töistä tuntuu nyt ahdistavalta. Lähinnä sen takia olisi käytävä töissä edes muutaman kerran ennen seuraavaa vauvaa, ettei ne ihan kokonaan unohtaisi minuu siellä, minulla kun ei ole vakipaikkaa. Osastonhoitaja kyllä lupaili töitä kunhan haluan palata, mutta eipä hänkään varmaan enää kohta muista sitä, kun siitä alkaa olla kohta kaksi vuotta, kun viimeksi kävin töissä... Tästäkin stressaaminen tuskin ainakaan parantaa plussan mahdollisuutta...
Jotenkin toivon niin paljon, että tärppäis heti tästä ekasta kierrosta. Muistan edellisestä yrityksestä miten ahistavalta se tuntu, kun ei saanut sitä plussaa, vaikka niin kovin sitä toivoi. Lisäksi yksi kaveri on nyt raskaana, niin olisi kiva odottaa yhtä aikaa, ja lasten ikäerokin olisi pieni. Muutenkin tuntuu, että moni joilla on esikoisen ikäinen lapsi, on jo uudelleen raskaana.
Millään en malttaisi odottaa ovikseen asti, vaikka sinne onkin enää se reilu viikko. Miulla on tuolla kaapissa enää muutama ovistesti jälellä, mutta ne saapi luvan riittää tähän kiertoon. Oon jo kahesta edellisestä kierrosta tikuttanu ovista, niin en ainakaan liian aikasin rupea sitä nyt tikuttelemaan. Kuitenkin pupuillaan siinä vaiheessa vähintään joka toinen päivä, niin ei haittaa vaikka en sitä ovista nyt kiinni saiskaan. Tosin siitä olis helppo laskea millon menkkojen kuulus alkaa, niin ei tarviis tehä turhia raskaustestejäkään...