Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä kannattaa oottaa kierto tai pari. Sitäis aina suositellaan. Lisää keskenmenon riskiä muuten. Yks kaveri tuli pillereiden jälkeen heti raskaaksi ja km tais olla rv13, sisko tuli suoraan kuparikierukalta ja km en muista millä viikolla. Aika aikasessa kuitenki. Niistä ite opin. Sori, hirvee pirujen maalaus seinille! Toivottavasti sulla tärppää pian ja kaikki menee hyvin! :)
 
mymosa
Mä olen saanut kaksi isompaa heti pillereiden jäätyä eikä mitään ongelmia, toki se ns. tyhjennysvuotoa tuli mutta siitä heti.

Yhen kerran jätin liuskan kesken ja kierto oli sekasi kuin seinähullu.. ei siitä ilman teroja selvitty.
 
ujm
Keskenmenot on niin yleisiä etten heti vetäis viivaa ehkäsyn ja keskenmenon väliin. Niin paljon syntyy myös vahinkolapsia enkä oo koskaan bongannut tutkimusta joka tukis sitä. Siitä se kai on kiinni onko lopettamisen jälkeen kierto miten sekasin ja jos kierto on sekasin tuskin raskautuu edes.

Mutta hei, ei oo vielä menkkoja näkynyt :) toki ne voi alkaa illemmallakin. Koko yön oli taas viiltävää kipua alhaalla vasemmalla (google sanoo että munasarjat tai keltarauhanen). Toivotaan että ois raskauteen viittaavaa :) tänään oli eka aamu moneen päivään kun en tehnyt testiä. Katsotaan huomenna sitten jos ei menkat ala.
 
Me mentiin kuukausi kortsulla pillerien lopettamisen jälkeen eli yhdet luomu menkat tuli.

Kaneli, mulla kilppariin thyroksin lääkitys. Sillonhan voi olla vaikeampi tulla raskaaksi.. onko sulla arvot ollut kauan huonot?

Ihanaa menkat ohi. Niin ihana tunne olla ilman sidettä! :)
 
Wivi miulla on säädetty tuota lääkitystä koko tää kuusi vuotta mitä on ollut. Ollut maksimissaan puoli vuotta kunnossa. Nyt oli liian alhainen (yleensä aina ollut liian korkeat ongelmat) yli puol vuotta. Aiheutti mm. korkeaa sykettä. Kyselin gyneltä vuosi sitten, että miten raskautuminen ja nää ongelmat niin sanoi ettei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen jos ei tsh yli 2,5. Miulla siis tänään tsh 0,88 :)
 
Hyvä kun kysyit ja nyt jaat tietosi :) mulla ollut thyroksin käytössä jo yli kymmenen vuotta ja ekan neljän vuoden jälkeen arvot ollut hyvät ja pysynyt samoissa. Kiva kuulla ettei vaikuta raskautumiseen jos tsh on alle 2,5
oon miettinyt että miten vaikuttaa ja oon kuullut vaan negatiivisia kommentteja ja että on vaikeaa raskautua kilppari sairauksien kanssa. Vähän siis huojensi tuo tieto, kiitos :)
 
Heippa

Oon välillä taustaillut mutta nyt olisi pikkuhilaa aika olla täällä ns täysillä mukana.
Miehellä on tänään synttärit, ja jos kaikki olisi mennyt niin kuin suunnittelin niin olisi saanut "paketissa" minun kierukkani;)
Mutta hoitaja ei sitä monesta yrityksestä huolimatta saanut vedettyä pois.....


Nelli-80 34v. 2 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
ujm
Nyt tuntuu siltä että hanat aukee ihan just eli ei tullu jouluvauvaa meille. Toisaalta positiivista että kierto näyttäis asettuneen oikeaan keskenmenon jälkeen. Jos puuttumaan jäänyttä ovulaatiota ei lasketa.. Hyödynnettiin ainakin se aika tehokkaasti joten eiköhän se flunssa+kuume+buranan mättäminen aiheuttanu oviksen puuttumisen. Toivottavasti parin viikon päästä kaikki on taas kohillaan.
 
MaryahR, oikein kovasti onnea :heart: Oletkohan meidän huhtikuun plussajunan veturi? :)

ujm, harmi menkoista, mutta aivan mahtavaa, että toivuit hyvin siitä km:sta! Mulla oli myös viime kierrossa oviksen aikaan karmea flunssa ja sen liitännäiset, just sitä ennen gyne katsoi ettei ole kunnon follikkelia, joten ite ainakin uskon sen vaikuttavan. Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus kaikkine kommervenkkeineen.

Kaneli88, aika ärsyttävä vaiva :( Toivottavasti ei jää mitään kierrettä päälle. Oliko sulla siis just ovis tulossa? Toivottavasti ei talletukset jää väliin!

Uusille tervetuloa ja tsemppiä ekaan yrityskiertoon! Se taitaakin olla se jännittävin :)

Tämä vois siirtyä pitkästä aikaa piinailemaan dpo 2 :) Jospa sieltä pamahtais pääsiäisplussa? :D Jostain syystä en jaksa uskoa tärppiin kovinkaan vahvasti, on se psyyke kummallinen kun valmistelee muutaman pettymyksen jälkeen mieltä jo heti seuraavaan :p
 
Ujm ootko vielä tänään tehnyt testiä??

Niuski Joo pitäis alkaa noita talletuksia tehdä. Edellisestä kerrasta onkin jo pari päivää. Ei vaan nyt oikein huvita. Ihan järkky yö. Istuin loppujen lopuksi vesivadissa että helpotti kipu. Kävin äsken antamassa näytteen ja nyt oottelen että antibiootit kirjoittaisivat. Onneksi pahin kipu helpottanut kun juonut paljon. En tiedä kannattaako tänään tehdä ovista kun on varmaan jotenkin laimeeta pissaa tuon juomisen takia...
 
mymosa
Maryahr on siis vissiin plussannut? Onnea :) joko saa siirtää plussanneisiin? On mennyt ohi, kun toisinaan kerkee bongailla vaan niitä punaisia tekstejä..

Niuski laitettu piinailemaan :)

Täällä on oviksen metsästys niin hyvässä vaiheessa, että tekis mieli kusasta joka kerta tikkuun :D
 
Onnea Maryahr!

Itsellä ollut hyvin seesteistä viime aikoina, enkä ole pahemmin vauvoja enää miettinyt. Nyt kuitenkin dpo 7 menossa ja pöksyihin oli tullut punertavaa, jota ei tapahdu ikinä! Minulla ei koskaan mitään tuherrusta tullut, muulloin kun menkkojen loppuessa. Voisiko tuo olla kiinnitysvuotoa? Alamahaa hieman nippaillut välillä ja alaselkää jomottanut, mutta noita oireita nyt on paljon muulloinkin. Jännää... :)

Kaneli: mulla tikut näytti välillä ihan mitä sattui. Minkä merkkiset sulla on käytössä? Ootko tuntenut ovisoireita muissa kierroissa?
 
Viimeksi muokattu:
Siis ei ollu e-pillerit käytössä vaan orgametrilit, en oo mistää löytäny tietoo ja gyne ainaki sano että heti vaan lopetat ja yrittämään ja tervetuloa sit synnyttämään :D 3kk ja kolme päivää syöny niitä putkeen et en montaa ehtiny neljännestä liuskasta ottaa. Maanantaina oli semmosta menkkamaista nippailua muutama tunti, mut sen jälkee ei mitään. Oon ihan ihmeissäni!

Kiskisnami, voi tsemppiä! Toivotaan että ois kiinnittymisvuotoa :)
 

Yhteistyössä