Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kaneli mulla ihan sama homma! Vaikka nyt näitä voi menkoiksi sano (edellisiä ei ehkä voinut) niim ei kyllä läheskään niin paljoa vuoda ku pillerien kanssa. Ja kyllä on mun miehellä kestämistä. :D tunteiden vuoristorata..
 
mymosa
Lista päivitetty..

Täällä pääsis kohta testailemaan, huomenna viimeinen clomi ja tunnelma on hieman sekava.. Toisaalta haluaisin pitää luottoa yllä, mutta toisaalta pelottaa, että sitten taas tippuu korkeelta ja kovaa.
 
Vihdoin! Minulle voi päivittää kp1. Eipä tulevista kierroista voi päätellä yhtään mitään, kun eka kierto oli 25pv ja tämä 39 :D

Mulla on pillereiden lopetuksesta taas vastakkaisia kokemuksia, ainakin ton ekan kierron kohdalta. Valehtelematta vuoto oli varmaan yli 5 kertaa runsaampaa kuin pillereillä. Pillereitten aikaan vedin pienellä lunetella helposti sen 12h, ja kuppi ehkä max puolillaan. Viime menkoissa eli ekoissa luomumenkoissa pieni kuppi oli jo 2,5 tunnissa puolillaan :mad: Ja iso lunette meni 9h yöunen aikana yli. Tässä just mietin, että uskallanko laittaa töihin kuppia, en välttämättä ehdi tyhjentämään ja meidän vessa on muutenkin niin pirun ahdas, etten tiedä edes mahdunko tuota operaatiota siististi suorittamaan ja vielä kiireessä. Työtahti on tällä viikolla varmaan semmosta, että hyvä jos ehtii syömään ja pissalla käymään. Lopputuloksena ois varmaan veret vaatteilla ja käsillä.. :ashamed:

Iloista viikkoa kaikille!
 
ujm, voi surku! :( Vielä on kuitenki pari päivää toivoa!

Mullon ihan hyvä fiilis, vaikkei mitään raskauteen viittaavaa olekaan näkyny. Luulen ettei se maailma ehkä romahda niin pahasti ku viime kerralla, jos nyt sunnuntaina alkais menkat. On siinä kuitenki pluspuoliaki, esim. se ettei tulis loppuvuodenlapsi ja joutuis olemaan joulua sairaalassa... Mutta yrityskerta neljä kuulostaa pahalle. :$

Uskaltaiskohan huomena dpo 10 jo testata?? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
ujm
Yritän keräillä niitä toivon rippeitä: Onko mahdollista että keskenmenoraskaudessa nousee raskaushormoni jostain syystä paljon nopeammin? Kun vuoto alkoi kerran rv 5+2 niin todnäk alusta asti ollut kuitenkin jotain häikkää.
 
ujm
Hitto soikoon mitähän ihme kipuja tää kroppa käy läpi. Jo viime yönä särki alaselkää ja jo pari päivää oon käynyt 2-3 kertaa päivässä isolla hädällä (normaalisti käyn joka toinen päivä). Nyt heräsin näihin vatsakipuihin enkä saa unta. Viiltäviä kipuja alavatsalla, hirveitä ilmavaivoja ja vähän särkeekin, pieni vellova paha olo.

Samantyylisiä kipuja oli ennen km ovulaation aikaan. Oisko ovis voinut siirtyä jopa kahdella viikolla flunssan/buranan käytön takia..?

Menkkakivut alkaa aina vasta kun verta jo tulee paperiin pyyhkiessä tai pöksyihin, ei mun mielestä oo koskaan ollut ns ennakoivia kipuja muutakun migreenin saralla. Menkat pitäisi siis alkaa keskiviikkona, joten ajallisesti täsmäis siihen mutta muuten ei.

Muistelin että viimeksi alkaneessa raskaudessa ei oireita juuri ollut muutakuin järjettömät ilmavaivat ja turvonnut maha. En muista oliko missään vaiheessa kipuja.
 
ujm, onpa outoja oireita :O Lieko toipuminen kuitenkin vielä kesken vai viittaisko johonkin mukavaan? :) Mä tuota sun hcg:ta mietin, että olisko sulla ollut tuplaraskaus se joka meni kesken ja sen takia näkyi aikaisin testissä?
 
Tervetuloa joukkoon Snukka

Hehee miun ovulaatiotestit ovat saapuneet :) Ylihuomenna aloitan testaamisen. Mites onko täällä muita vuorotyöläisiä jotka jahtaa ovulaatiota? Eikös olisi hyvä että suurinpiirtein samaan aikaan vrk:sta testaa? Mietin tässä että mitenköhän se olisi sitten järkevintä...
 
Suositus taitaa olla (testistä riippuen) klo 10-20 välisenä aikana. Itse olen tehnyt yleensä päivän toisesta pissasta joskus kymmenen aikaan, koska siihen mennessä en ole paljoa juonut ja pissa on vahvempaa. :) Aamun ekassa pissassa ei yleensä ole hormonia tarpeeksi.

Mä mietin että lopettais oviksen testailun, kun se tuntuu lisäävän stressiä. Juuri tutkin asiaa netistä ulkomaisilta sivuilta ja siellä sanottiin että oviksen todentamiseksi lämmönmittaus on luotettavin tapa. Se toki kertoo vasta jälkikäteen onko ovulaatio tapahtunut. Lh-huippu ei sinänsä kerro luotettavasti, että tapahtuuko ovulaatio lopulta.

Mittailetteko aamulämpöjä säännöllisesti?
 
Viimeksi muokattu:
Kp4 täällä jo menossa joten sen voi päivittää mulle..

Sissinen , mä mittaan lämpöjä muuten joka päivä, paitsi vuodon aikana se tuppaa aina jostain syystä unohtua. Itse oon huomannut sen hyväksi keinoksi seurata milloin ovulaatio tapahtuu ja muutaman mitatun kierron jälkeen osaa jo olettaa milloin ovulaatio luultavasti tapahtuu. :)

ujm, kumpa oireet viittais siihen itseensä! :)
 
mymosa
Mä mittailen lämpöjä ja käytän ferlity friendsiä apuna siinä.

Mä teen nyt liuskan aamusta (koska noi fertestit voi tehä myös sillon) ja digin päivällä. Meinasin jos vielä tilais wondfot ja dippailis niitä oman mielen mukaan :D kun toi fertest on siitä hankala kun joutuu uittaa sitä tossa kipossa 5min.
 
Ihanaa kuulla plussauutisia!! Paljon onnea! :)
Ja kiitos kaunis plussatuulista, tosiaan toivotaan, että niistäkin apua :)

Mulla ainakin on sellanen olo ettei kyllä plussa pärähdä :/ enmä tiiä, jotenkin vaan tuntuu siltä. Alavatsan nipistelytkin loppui kuin seinään. Yhtenä iltana niitä oli ja sit ne vaan katos. Joten saa nyt nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, onnea Maryah! Toivotaan nyt oikein plussa aaltoa tänne :)
Mä ajattelin rueta kans noita aamulämpöjä mittailee. Latasin puhelimeen woman log sovelluksen, johon voi merkkailla kaikki ylös. Vaikuttaa tosi toimivalta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä