Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiva, että täällä tapahtuu. Maryahille vielä minultakin onnittelut! :)

Täällä meillä ei ole muuttunut mikään. Pientä jomotusta vatsalla, mutta ei muuta. Menkoista eikä mkstään muustakaan kuulu mitään. Pöh. Kummallinen välivaihe.

Kiskisnami Joo siis tää on vasta miun kolmas luomukierto. Ensimmäisestä kierrosta olin tuntevina jotain oviksen tyyppistä, mutta ei tullut limoja tai muuta. Viime kierrosta ei oireina ollut kuin runsaat limat. Luulen ettei noihin ovistesteihin nyt oo kyllä luottaminen, koska olin tosiaan yön ja aamun aikana juonut useamman litran nestettä. Raskauskeijun Davidin herkät ovulaatiotestit käytössä. Ostin myös clear bluen joita aattelin käyttää sitten ensi viikolla mahdollisesti lähempänä noita kp 11-13.
Siun nippailut ja tuhruttelut kuulostaa oikein lupaavilta. Testipäiviä ootellaan :popcorn:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jks14
kiskisnami, nyt kuulostaa todella lupaavalta! :) Toivotaan, että olis sitä itteään :heart:

Kaneli88, mulla ovistesti on hurahtanut positiiviseksi ihan mistä pissasta tahansa, kun on ollut oikea päivä :D Päivää-kahta aiemmin yleensä vaan juomista rajoittamalla ja muutaman tunnin pidätyksellä tullut selvempää viivaa. Mulla taitaakin se LH nousta tosi korkealle ja tosi nopeasti kun sen aika on :)

Spukka, mulla oli myös orgametrilit käytössä ja niiden aikana ei tullut menkkoja ollenkaan! Tyhjennysvuotoa ei tullut kun lopetin, vähän kivisti menkkamaisesti mut ei muuta. Ovis+ 11 päivää lopetuksen jälkeen ja kierto palautui saman tien normaaliksi 26 päivää :)

Kuulin eräästä tutusta, joka oli käynyt juuri keskeyttämässä vahinkoraskauden. Tuli aika paha mieli siitä, vaikka eipä sen elämä mulle sillai kuulukaan. Tuli vaan taas sellainen olo, että aika epäreilua kun joillain on "varaa" keskeytellä raskauksia kun itse ei saa edes ensimmäistä aluilleen :( Huoh.... :headwall:

Löysin tällaisen mielenkiintoisen tiedon:

There is approximately a 4% probability of pregnancy from intercourse 5 days before ovulation.
This increases to 15%, 4 days before ovulation.
The highest probability of pregnancy -- between 25 and 28% -- is on the 2 days before ovulation.
On the day of ovulation, there is an 8-10% probability.

Tästä voisi siis päätellä, että ovisplussapäivänä ei ehkä ole enää parhaat saumat, jos ovisplussa tulee 24 h ennen ovulaatioita. Paras aika yhdynnälle olisi kai jotain 48-72h ennen ovista.

Viimeksi muokattu:
ujm
Ei tullut jouluvauvaa meille sitten :( kesken työpäivän aukes hanat. No ei ollu yrittämisen puutetta, minkäs sille voi ettei ovulaatio tule.. Voi se toki siitä buranan käytöstäkin johtua. Nyt on nollatoleranssi sille.

Eli mulle voi päivittää kp1.

Sissinen: meillä ainakin edellisessä tärppikiertossa tärppäs nimenomaan 2päivää ennen ovista, tai ainakin muistelen ettei myöhemmin ollut seksiä :) siks en viitsi enää tikuttaa ovista vaan jatkan mieluummin joka toinen päivä seksiä tyylillä.

ujm
Oon kyl muualtakin joskus lukenut että ois parempi jos siittiöt ois jo valmiina odottelemassa kun ovis tapahtuu mutta voihan sitä tietty raskautua niinkin että munasolu on paikalla ensin..

Mutta jos tuolla joka toinen päivä tahdilla jaksaa niin tuskin on kiinni enää ajotuksesta :)

Pahoittelut ujm :hug:

Mutta siis tosiaan mielenkiintoinen tuo tieto. Mä kanssa meinaan lopettaa sen oviksen tikuttamisen. Limallahan on kanssa tosi suuri merkitys. Jos sitä ei ole ennen ovista riittävästi, niin siittiöiden matka tyssää lyhyeen. Ja jos limaa on, niin siittiöt elää jopa sen 5-7 vrk.

Aion itse jatkossa tarkkailla tuota liman eritystä ja huolehtia, että yhdyntöjä olis liman tulon aikaan n. 2 päivän välein. :)

SJ
Meillä oli ainakin niin, et sunnuntaina oli seksiä (jonka jälkeen tein huviksi ovistestin jonka tulkitsin lähes plussaksi), ja maanantaina ovitesti oli selvä plussa, tiistai-iltana testi oli jo haalea eli ovi tapahtui todennäköisesti tiistai aamuna/ma-ti yönä. Ja seksiä tosiaan edellisenä sunnuntaina. Joten se kaks päivää ennen toimi ainakin täällä :) Mutta tärkeämpäää on varmasti se, että tallettelee just esim. Joka toinen päivä.

Tsemppiä kaikille!!

• Tykkää
Reactions: Spukka
Joo vaikka täällä tikutellaan nyt ovista niin yritetään muutenkin pupuilla 2-3 päivän välein. Aattelin myös että siitä oviksesta on sitten helppo tietää että 14 päivän kuluttua pitäisi menkat alkaa. jos mentämentäisiin viime kp mukaan niin ylihuomenna pitäisi olla ovis ja tän päivän talletukset tehty jo ;-)

Hmm.. Mä oon ja käsittäny, että paras ois jos siittiöt ois valmiina odottelemassa, mutta jos siittiöt onkin huonoja tai niitä on vähän, niin mitä lähempänä ovista sen parempi :) Ja jos ne limat ei ole kohdillaan niin siittiöthän kuolee laakista :O

Täällä odotellaan menkkoja, jotka alkaa su-ma. Sen jälkeen pääsee odottelemaan taas ovista, joka on kuun loppupuolella. Ajattelin, että seuraavaa ovista en varmaan tikuta, koska tunnistan sen aikas hyvin ja sit ei tuu stressiä. Miehen yritän saada viikko ennen ovista touhuamaan joka toinen päivä siihen saakka, kunnes ovis on ohi. Pelkään kyllä miten tulee onnistumaan, koska meillä on niin VÄHÄN sitä touhua! :(

Jks14, älä stressaa seksin vähyydestä! Meillä ei kovin ahkeria harrastajia olla ja tulee kiintiö äkkiä täyteen niin panostetaan oviksen aikaan sitten :) Mies on usein tosi loppu töidensä takia ja mullakaan ei kummoisia himoja ole juuri koskaan (vanhoja traumoja taustalla...) Siittiöt tarvii uusiutumista, eli jos tulee pidempää taukoa niin kannattaa jo muutama päivä ennen ovista vähän "virkistellä" niitä :)

Spukka, juu ei huolta jos ei tule vuotoa nyt, koska orgametril vie limakalvon pois aika tehokkaasti :) Siellä ei siis välttämättä ole mitä vuotaa! Rennosti vaan!

Muoks: OMG OMG just kun pääsin toteamasta ettei mitään oireita ole, niin alkoi järkky paine alavatsalla :O Ihan uusi, outo tunne! Nyt kun siellä joku pesää tekis :) Just olis munasolukin ehtinyt kohtuun asti!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Niuski en mä muuten stressais seksin vähyydestä, mutta mies on TODELLA HARVOIN sillä tuulella. Eli reilu viikko voi mennä ettei häntä haluta ja jos ovis viikolla ei hänt himota just niin... :(
Otan osaa sun vanhoihin traumoihin ja toivon etteivät ole sellaisia mitkä seuraa lopun elämän :heart:
Sun oireet kuullostaa siltä, että sulla olis tärppi käynyt! Happy for youu jos näin on! :popcorn::heart:

Jks14 onpas kurjaa :( Toivottavasti feromonit tekee hommansa oviksen aikaan! Mieshän kuulemma "haistaa" oviksen ja tulee halukkaamaksi :) Mun mies ainakin sanoo, että mä muutun siihen aikaan jotenkin erityisen viehättäväksi, tiedä sitten kuinka totta puhui :LOL:

Mä täällä sormet kyynärpäitä myöten ristissä toiveilen :) Viikon päästä ajattelin testata kylläkin vasta, saa nähdä maltanko oottaa vai lähteekö tikut dippailuun jo keskiviikkona :D :D

Täältä vielä erittäin luotettavasta lähteestä hedelmöittymisestä ym. :)

solunetti: Alkiorakkula (blastokysti)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä