Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ainakin meidän sairaalan gynekologi on sitä mieltä että tyttösiittiöt ovat kestävämpiä mutta hitaampia kuin taas poikasiittiöt ovat nopeimpia mutta kuolevat myös helpommin. Elikkä tästä voidaan vetää johtopäätös että jos harrastaa hieman ennen ovista seksiä eikä siis lähellä ovista niin todennäköisemmin tulisi tyttö. Ja sitten jos juuri ovis päivänä niin sitten olisi poika tod.näköisemmin. Mutta eipä tässä ole mitään väliä kumpi tulee kun tulisi vaan jompi kumpi :D
 
Katey, mulla oli 8 päivää myöhässä nii menin labraan raskaustestiin. Seuraavana päivänä alko menkat. Mietin että oisko ne ollut niin myöhässä kun pidin kovasti toivoa yllä ja uskottelin että voisin olla raskaana. En tiedä miksi muuten olisin ollut niin myöhässä kun aina ollut säännöllinen kierto. Kannattaa mennä lääkääriin että selviää :) pitkä kierto on inhottava!

Me käytetään normisti aina kaupan liukkaria. Mutta se tuhoaa siittiöitä niin oviksen lähestyessä vaihdetaan siihen pre-seed merkkiseen kalliiseen liukkariin joka voi jopa auttaa raskautumisessa. Varmaan tänään jo vaihdetaan kun ne siittiöt voi sen viis päivää elellä.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Katey
Wivi, se pre-seed on mun mielestä paaaaaaljon parempaa ku kaupan perusliukkarit. Ne nimittäin on mun mielestä jotenkin "tahmeita" tai jotain, mut pre-seedin koostumus on tosi hyvä! Sehän jäljittelee ovislimaa. Ja on hintansa väärti :)
 
En tiedä ehdinkö ens viikolla lääkäriin, kun on helkkaristi tehtävää ja sit oon viikon reissussa. Pitää varmaan pakata lääkkeet ja menkkavermeet mukaan reissulle. Jospa ne sitte alkais. Tosi huonoon kohtaan tää, kun on niin pirusti kaikkea muutakin. :/Mut kyllä mä sinne lääkäriin sit menen reissun jälkeen jollei vielkää oo kuulunu mitään. Kiitos tuesta murut <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niuski ja Spukka
Ovistestissä viiva tummentunut mutta clear blue nega. Eli ei vielä päästä piinailijoihin :)

Mie en tiiä mitä aatella. Miulla siis loppuu tänään antibiootit tuohon pissatulehdukseen. Ei enää koske vessassa käynti, mutta jää vielä semmoinen pissattaa-olo vessassa käynnin jälkeen. Tätä samaa miulla oli siis (ilman siis tulehdusta) viime ovulaation aikana että jää semmoinen pissattaa-olo. Pitäis varmaan kuitenkin vielä soitella terkkariin maanantaina ja pyytää kontrollinäyte lähete...

Niin ja Katey: suosittelen kyllä käymään siellä lekurissa :)
 
Eilen illalla oli alavatsa aivan sairaan kipeä. Tuli sellasia 3-8 sekunnin kauheita kipu tiloja useaan otteeseen. Nyt aamulla ei mitään. Mitäköhän se oli? Ei oviskaan vielä voi olla. taidan tänään testaan myöhemmin oviksen kuitenkin..
 
Jks, voi harmi! :( No, toivottavasti tämä on teidän tärppikierto, kun se mieskin sai sen lyhyen oppimäärän ovulaatiosta ;) Yritä olla kiusaamatta sitä ovikseen asti niin jos sitäki sitten huvittas.

Itellä vielä jännät paikat! Tänään ois pitäny alkaa menkat yön aikana tai viimestään aamulla, mutta eipä oo näkynyt!! :)

Niuski, en ehkä vielä lähtis testaan :D Tiedän, mieli on malttamaton, mutta ei se testi vielä mitään kertos. :) Toivottavasti sun olot liittyis kiinnittymiseen!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Niuksi ja Liipa!

Niuski sulla selvästi siellä tapahtuu jotain. Jännää :popcorn:. Toivon plussaa sulle!!
Liipa TOIVOTTAVASTI sun menkat eivät ala ja plussaat! :)

Toivottavasti tässä kuussa tärppää! Tänään jo alustavasti selitin miehelle, että millain aloitellaan touhut ja miten usein sit pitää touhuta jne. :D Toivon todella kovin, että hän oikeesti otti opikseen meidän aikeisemmasta keskustelusta ja panostaa tällä kertaa! Sitäkin painotin, että EI suihkussa VAAN sängyssä sit kaikki kerrat! :)
 
mymosa
APUA.. omaa napaa..

Mulla on tänään ilmeisesti limat lisääntynyt, mahaan sattuu ja viiltää alakertaan ihan helvetisti.. Oiskohan ovista pian tiedossa??

Ja mikä oudointa, fertility friends:in mukaan mulla olis nyt menossa DPO 3 :D Eli lämpöjen mukaan toi menee.. Toki toi vissiin sattuis siihen miten mulla tuli se kamala kananmuna-klöntti.. Mutta ei mulla kyllä yksikään testi ole ollut ovis+ vielä.

Nyt sitten sanoin miehelle, että mennään pääsiäiseen joka toinen päivä.. Nyt onkin ollut 2-3pvän välein clomien loputtua.
 
Jks pahoittelut uudesta kierrosta :(

Mie oon kanssa hieman ihmeissäni näistä ovistikuista. Elikkä kp11 vahvistunut viiva verrattuna kp 9 viivaan (kp 10 en laske koska silloin oli se paha tulehdus) ja nyt kp 12 hyvin haalea viiva. Eilisen ja tän päivän clear bluet negatiivisia. Eiks miulle nyt tuukkaan koko ovista :| vai mikä juttu tää on. Pari päivää tuli runsaat limat ja nyt ihan kuivaa. Kaks päivää sitten pupuiltiin ja nyt en saanut miestä kellistettyä. Ärsyttää. Huomenna yövuoro loppuu vasta klo 10 joten oon ite varmaan ihan naatti ja sitten tiistaina lähden reissuun. Argh :stick:
 
mymosa, kyllä mun silmään ainakin erittäin lähellä positiivista tuo alempi! Noita vähän kapeampia viivoja mulle on tullut testeihin joskus plussapäivänä aamupäivästä ja sit illalla on ollut jo ihan selkeä positiivinen. Onko noissa herkkydessä eroa kenties?
 
mymosa
Noi on muuten tehty aamupissasta, kun toi ylin on sellanen jonka saa tehä sillon niin tein samalla tuon wondfonkin.. Eli siis tehty vähemmän lh-pitoisesta.. No, digi tehään päivällä, sehän se sitten kertoo varmasti paremmin totuuden.
 

Yhteistyössä