Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Toivotaan digiin hymynaamaa mymosa :)

Huh, tässä pitäis taas alkaa tsemppailemaan opiskelun kanssa. Eli hieman taas hiljenen hetkeksi. Jännät päivät on mulla pääsiäisenä, tulen toki kertomaan mitä testit sanoo :D

Mymosa uskotaan ja toivotaan, että hymynaamaa näyttää!

Omaa napaa sen verran, että terot saatu kahdeksi viikoksi ja eilen korkattu. Olen tuolla esikoispalstalla listoilla, mutta teidän juttuja käyn päivittäin lukemassa... :)

SJ
Kaneli: on periaatteessa mahdollista. Ovista kannattaa testata 2xpäivä. Esim. Klo 10 ja 20. Kaikilla ei tietenkään oo mahdollisuuksia mutta jos mitään saumaa niin kannattaa kyllä pariin otteeseen testailla vaikka ei sitten ihan samaan aikaan ees joka päivä

Niuski, lupaavalta kuulostaa sun oireet! Nyt saa jännäillä oikein kunnolla :)
Itseä ei tällä hetkellä hirveästi jännitä. 4päivän päästä pitäisi menkkojen alkaa, tärppi oloa ei ole. Oon vähän sivuuttanut koko asian ja pyrkinyt olemaan ajattelematta. Yllättävän hyvin pystynyt siihen :)

mymosa
LH-vaihe voi olla hyvinkin nopea eli kyllä voi olla aamulla nega ja illalla onkin jo plussa :) Siks mä testaankin yleensä 2krt ja nyt vahvojen aikaan 3-4 ;)

Digi oli 2h pissasta nega.. niinpä tietenkin.

Taidampa pikku hiljaa siirtyä tuolta yrityksen odottajista tänne puolen. Oon jo jonkin aikaa seurannut tätä ketjua, ja lopulta pääsee itsekin mukaan :) Elikkäs toisen lapsen yritys alkaa heti seuraavien menkkojen (joiden pitäis alkaa tällä viikolla) jälkeen. Toki toivon, että tärppäis heti ekassa kierrossa, mutta todennäköisesti menee pidempään, esikoinen tärppäsi yk5.

Vielä ei tarvii laittaa listalle, ilmottelen kunhan menkat alkaa, niin siirryn vasta sitten virallisesti tänne.

Tervetuloa mukaan Gislie.

Taas opin teiltä jotain uutta. Okei eli siis kaksi kertaa ainakin vrk:ssa. Saa nähä onko ovis jo mennyt vai oliko sitä edes. Mitään suurempia limoja ei oo näkynyt. Noh ensi kierrossa ollaan fiksumpia. Näin unta että miehelläni oli joku ongelma miksi en voinut tulla raskaaksi. Ei nää vauva-asiat mitenkään mielessä pyöri... :whistle:

Mulla on ovis+ tullut kaksi kiertoa kp 13-14. Viime kierrossa testasin kp12 päivällä ja tuli suht vahva testiviiva, kp 13 illalla tuli digiin hymiö ja kp 14 aamulla tuli pc:n testiin todella vahvat viivat. Cb digitestissä sanotaan, että kun hymynaama tulee, niin ei tarvitse enään testata, mutta testasin sen takia sillon vielä kp14 aamulla, koska ei ehditty kp13 illalla touhuamaan.

Mymosa toivottavasti sulla oli/tulee olemaan ovulaatio! Tsemppihali! :hug:

PLUSSA:heart::heart: Uskomatonta! Toivottavasti nyt pysyy vaan matkassa loppuun asti, mutta nyt en ala mitään pelkäämään/ressailemaan vaan oon onnellisesti raskaana. :)

Mulla oli tässä kierrossta foolihapot ja jonku aikaa vehnänalkioöljy (mut se oli niin pahaa, että en tainnu montaa kertaa oviksen jälkeen ottaa) ja se clear bluen digi (en haluis ilmakseksi mainostaa, mut eka kertaa se oli käytössä ja toimi!). :)

Kauheesti plussatuulia teille kaikille! Toivon todella, että plussaatte pian!
En siirry vielä ainakaan odottajien puolelle. Pitää yrittää ottaa nyt vähän rennommin ja lueskelen mielummin teidän kuulumisia. Tuun sitten toriseen ku ootte tuola plussanneiden ketjussa (tai sen jatko-osassa). :)

++++:whistle:

Ihanaa Liipa!! Onnea!!

Täällä ylitettiin itsemme ja hommailtiin vielä ennen kuin mies lähti töihin. Nyt pitäisi pakata ja lähtee itäsuomeen. En oo varma oliks miulla noita nippailuja eilen tuolla oikealla vatsalla vai ei. En siis tiedä oliko unta vai ei. Menin jo kasin aikaan nukkumaan joten oon voinut olla sekaisin :D

Kiitos paljon onnitteluista! :heart: On kyllä ihan epätodellisen onnellinen olo. :heart:

Dpo11 oli muuten vielä täysin nega. Sen jälkeen en testannu ennen ku tänään eli kp30/27. Eli älkää masentuko jos aikasessa testaatte ja negaa tulee! Rinnat on kyllä ollu turvoksissa, että siitä oon epäilly tärppiä, muuten ei mitään oloja.

• Tykkää
Reactions: Spukka
Ihania uutisia! Paljon onnea Liipa! :)

Minä kävin tänään labrassa antamassa näytteen, huomenna soitan kuullakseni, että en ole raskaana. Lääkärin olis saanu ens tiistaiksi, mutta mä olen silloin reissussa. Koitan saada sen lekurin sitten vappuviikolla. Oon ainakin neljä testiä tehnyt ja kaikki olleet negaa. Viimeks varmaan lauantaina tein. Jos vaikka niitä teroluteja sitten kyselis. Ja samalla voisin kysästä tuota jatkoa kun silloin naisten polilla sanottiin, että puol vuotta yritystä ja sitten tutkitaan/avitetaan. Ties kuinka paljon joudus tästäkin vielä kinaamaan lääkäreiden kanssa... Ne kun ei tunnu aina hyväksyvän endoa sairaudeksi...... o_O

Onnea Liipa!!! :)

Mulla oli juuri soittoaika gynelle, jolla kävin 2009 pitkien kiertojen takia. Sillon oli katottu prolaktiini ja tsh, jotka normaalit. Ultrassa oli kumminkin näkynyt toisessa munasarjassa monirakkulaisuutta, josta gyne ei sillon maininnut mitään. Myöskään viime käynnillä joitain kuukausia sitten eri gyne ultrasi, mutta ei täsä maininnut, MIKSI??? Vai voiko ne rakkulat muka sieltä hävitä?

Tämä äsken soittanut gyne kehoitti syksyllä menemään uudelleen lääkäriin, jos raskaus ei ole alkanut. En ole ennen tätä raskaustoivetta seurannut kiertoja tarkemmin, mutta ne näyttää edelleen olevan välillä 33-42 vrk. Eli mulle voi muuttaa kierron pituudeksi 33-42...

mymosa
Sissinen, noinhan mullekin kävi, kun viimeksi yritettiin.. Oltiin alle 6kk yritetty kun kävin gynellä ja kehu kuinka kauniit munasarjat. No sitten kun oltiin jo yritetty se 9kk niin toinen gyne totesi pcon.. mietin vain, että kai se siellä on jo ollut, että se niistä kauniista munasarjoista!

Yhteistyössä