Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
miija87 osanotot täältäkin :(

Mä aloin oviksen metsästyksen tänään ja mitä ihmettä! Mulle tulee niitä puhtaasti negoja ovistikkuja yleensä kp 10 asti ja nyt kp 8 olikin jo selkeä viiva, vaikkei positiivinen kuitenkaan :O Se on sellainen niinku yleensä päivää ennen plussaa! Mikäs pikakierto mulle on tulossa :D Hyvä kun aloin jo testaamaan!
 
Miulle voi päivittää kp 2/26-27....yk3 Eilen siis illalla aukes hanat ihan kunnolla. Pahoittelut Miija sinullekin uuteen kieroon joutumisesta. On tää kyl ihan hanurista.

Niuski No hyvä että testasit!

Miun täytyykin alkaa tässä kohta tilailemaan niitä tikkuja. Laskeskelin tuossa että ovis sattuisi just tuohon ajankohtaan missä aattelin lähtee käymään kotiseudulla siskon luona. On tääkin kun ei voi enää mennä milloin huvittaa tän projektin takia.
 
Pahoittelut uusista kierroista Miija ja Kaneli! :(

Kiitti tsempeistä! :heart: Selkeesti uuvuttaa jo tää yrittäminen. Vaikka ei olla ku kolme kuukautta yritetty, niin on sekin pitkä aika ajatella kokoajan samaa asiaa. On kyllä hommia koulussa ja harjoittelussa riittänyt, mutta silti se ajatus on kokoajan taustalla ja täyttää jokaisen tyhjän hetken. Tiiättekö, kun ensin ollu ihan intona, että jes, nyt tehään vauva ja miettinyt, että tuollon se sitten syntyy jne ja sitten ku ei tuukkaan raskaaksi niin tulee semmonen olo, että kaikki pettymykset on vieny niin paljo sitä intoa. Lähin varmaan ihan väärällä asenteella tähän hommaan. Ois pitäny tjottailla vaan alusta asti.
 
Soittivat terveysasemalta tuloksia sellaseen aikaan etten työtehtävien takia voinut vastata. Nyt kun pääsin kotiin niin ne ei enään vastaa. Pitää siis odottaa huomiseen ja soittaa aamusta niitä tuloksia. Vaan ei näy menkkoja, vähän sellanen olo että miks ne muuten ois näin paljon myöhässä...

Tsemppiä uusiin kiertoihin!
 
Liipa, mä niin tiedän ton tunteen... Sitä katselee kalenterista moneen kertaan, että koskas tapahtuu mitäkin vaikka olis jo tuhanteen kertaan ne päivät laskenut. Odottaa, että pääsee testaamaan ovista, sitten taas lasketaan koska testais raskautta. Mun ajatukset kun lähtee harhailemaan niin ne menee väistämättä näille urille :rolleyes:

Kaneli88, joo-o, aika perseestä kun haluais tietty hyödyntää oviksen, muttei viitsis toisten juttujen kustannuksella sitä tehdä :|

Tää kuumeilu lähtee niin äkkiä lapasesta että huh huh!

Wivi, tylsää kun et saanu tuloksia vielä. Kerrothan sit huomenna miten kävi?
 
Jännä miten sitä luo itselleen tietyn mielikuvan niin nopeasti. Itse jo niin näin kuinka meillä olisi jouluna oma nyytti mukana. Nyt jotenkin joutuu luopumaan siitä mielikuvasta ja eteen tulee todellisuus. Se ettei se raskaus tule oikeesti pelkästään sormia napsauttamalla. Voi siis olla hyvin ettei meille tule tammikuun nyyttiä tai edes helmikuun. Aika sen sitten vaan näyttää. Täytyy yrittää parhaansa ja katsoa mihin se riittää.

Onneksi siis en ole vielä siskollenikaan puhunut päivämääristä milloin tulen joten voin hyvin sitä siirtää. Heille usein käy kaikki päivät kun on mammalomalla. Pitää varmaan miettiä ja soitella sinne.
 
Niuski, Kaneli mulla on ihan sama. Eka mietin lokakuulle, kuinka voisin olla viimesillä pakollisilla luennoilla viimesillään raskaana ja saada kuitenki kurssit tehtyä. Sitten marraskuuta, että mitä sitä ennen oisin ehtiny tehä. Myös kaikki reissut miettiny, että no tuollon oisin niin ja niin pitkällä jne. Eikä sille voi mitään, pakostaki ajattelee nuita asioita! Sitten se mielikuva murtuu ja maailma romahtaa hetkeksi. Muutenki oon sellanen, että suunnittelen tulevaisuutta paljon :D Tän yrittämisen aloittamisajanki oon tienny pari vuotta :D
 
Minä kun olen pessimisti luonteeltani, niin olin jo ennen yritystä ajatellut että menee varmaan monta kuukautta ennen tärppiä. Silti stressaan nyt tositilanteessa jo ekan "epäonnistuneen" yk:n jälkeen.

Tämän ketjun alussa oli muuten monta, jolla tärpännyt heti yk1:llä. (Vai lienekö ehkäisy ollut todellisuudessa pidempään poissa käytöstä). Nyt on yksi ainoa yk1 listalla... tai kaksi, mutta toisen kiertopäivistä jne ei tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan tosiaan että kesään mennessä tärppää, muuten on pääkoppa pahasti koetuksella. :D

Mä näen työssäni perheitä, joilla on ongelmia ja vanhemmuus ei ihan sitä parasta laatua. Taas tänään mietin, että ei ole kyllä minkäänlaista oikeudenmukaisuuden periaatetta siinä että kuka saa lapsia ja kuka ei. Nyt erityisesti pistää tämäkin asia vihaksi, kun itse toivoo vauvaa.
 
Mä toivoin alun perin tärppiä niin, että syntyis ens vuoden alussa just koulun ja mm. rahatilanteen vuoksi, eli periaatteessa siis tässä tai ens kierrossa :) Sitten kun yritys alkoi, niin ei sillä ollutkaan mitään väliä enää, kunhan tärppäis :D

Se voi olla, että jos nyt pariin kiertoon ei tärppää vieläkään, tulee pahempi masis...
 
Sissinen se on kurjaa ja masentavaa jos päivittäin kohtaa huonoja perhetilanteita. :( Itse olen tekemisissä ihan pienten kanssa ja joka päivää jossain kohtaa tulee haikea olo ja mietin, että "miksei jo!?". Ennen kesää saa luvan tärppi käydä kylässä!

Liipa mä kans mietin, että pääasia on että ehkäisy lähtee ja tulee jos on tullakseen. Ehkäisy lähti, niin ajatukset muuttui sillä sekunnilla. :D
 
Miija87 Pahoittelut ja kovasti voimia! ?

Jaksamista muillekin! On tää hurjaa puuhaa ja vie ajatukset jatkuvasti vauvaan tai muihin siihen liittyviin asioihin.

Täällä ei oo tapahtunu muutoksia. Ei tuntemuksia ei vuotoa. Ei mitään. Vieläkään. Nyt kolme päivää myöhässä. :/

Mä niin odotan Wivi sun tuloksia! Tietäis vähän itsekin, et koska hakeutua lääkärin juttusille. :)
 
Ihanaa kun ootte niin mukana <3

Jälleen sama, ei näy menkkoja. Soitan huomenna puolen päivän aikoihin tuloksia ja toivon että mulle soitetaan se takaisin soitto vasta kahden jälkeen että oisin kotona. Töissä ei oikein ole paikkaa missä kunnolla puhua. Varmaan säntään ulos puhumaan :D
 
Mymosa Joo, oudolta kuulosti mustakin, että odotella pitää vaikka mitään ei tapahdu. Kysyin vielä erikseen tästä gyneltä ja hän sanoi, että ei haittaa mitään vaikkei menkkoja tulisi koko kevään / kesän aikana. Kuitenkin teininä sain lääkityksen, kun menkat tulivat vain pari kertaa vuodessa ja silloin pco todettiin...
 
Pakko miettiä nyt vähän ääneen.. tai tekstiin :D

Mun outo tunne alavatsassa vaan jatkuu. Sellainen hassu nykiminen sisältäpäin. Ensin aattelin, että keksin päästä kun toissapäivänä alkoi hennolla nipistelyllä.. sitten eilen oli enemmän ja tänään nykii oikein kunnolla :D ei oo koskaan aikaisemmin ollut. Erikoista, mutta tokko merkki yhtään mistään.
Vaikka mulla kävi mielessä kp8 päivänä, että olis saattanut olla ovulaatio.. tuli aika kovat limat, halutti toooosi paljon ja siitä päivästä lähtien on kroppa pitänyt pientä lämpöä yllä.. 37.1 näytti tänä aamuna mittari, eilen oli sama homma. Se on aika paljon kun normaalisti 35.8. En oikein ymmärrä noita lämpöjä ja kuten sanoin aikaisemmin, ettei välttämättä kerro pahemmin mitään.
 
ikkuspikkus kumpa oliskin ihan sitä itteään! :)

Mä oon täällä ihan jännän äärellä, nimittäin kp29/27-29 lähti käyntiin 10 minuuttia sitten, eikä tyypillisiä oireita näy eikä kuulu joita yleensä muutamia tunteja ennen vuotoa ilmestyy! Ei todellakaan pitäis vielä innostua, mutta minkä sitä itselleen mahtaa. :ashamed: Voi apua, mä niin toivon ettei vuoto ala! En tiedä mikä mulle tuli, en pysty menemään edes nukkumaan, kun ajatukset ja toiveet on niin korkealla..

Muoks. Oli pakko mitata vielä lämmöt, vaikkei niistä nyt mitään voi päätellä kun ei oo edes aamulämpöjä, mutta 37.1 olivat eli eivät ainakaa vielä oo laskeneet reilusti alle 37.. Huihui. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Olen nyt mittaillu kolmena päivänä lämmöt aamuisin.. Tänään oli suusta mitattuna 37 ja aiemmin ollu hiukan päälle 36. Kainalosta mitattuna on aina ollu melkein normi, mutta tänään oli 36.6. Mä en kyl näistä niin ymmärrä ettei sen puoleen. :D
 
Ei näy menkkoja. Jännittää!

Mun facebookkiin oli tullut täältä joku linkki mistä olin tykännyt. En ole tykännyy ja poistin nopeasti mutta joku oli jo tykänyt siitä ja nyt mietin kuinka moni sen on nähnyt. Mitä ihmettä?
 

Yhteistyössä