Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
ujm
Aikavalkosta näytti testi edelleen, ehkä tosi vaaleanharmaa viivanpaikka tihrustamalla löyty mut sehän ei meinaa mitään..

Huomenna, mikäli ovis oli ajallaan vaikken sitä tuntenut, olis dpo 11. Viimeksi sain sillon ekan haamuplussan. Hitto kun en muista ja heitin vanhat testitkin roskiin, tais olla että apteekin first signal kasettitesti näytti paremmin kun noi davidin joita nyt oon käyttäny. Pitää siis ehkä hakea niitä apteekista.

Keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Toivottavasti ei. Sillon on meidän kihlautumisen vuosipäivä niin olisi aika kiva yllätys tämä.
 
ujm, toivottavasti saatte toivotuimman vuosipäivälahjan! :)

Jks, millon meinasit testata r-testillä? Mullois kaapissa sofin one step r-testi. Mietin että jos keskiviikkoon malttais. :) Mulla ois myös niitä ovistestäjä, mutta ei niitä vissiin hyövy tehä. No viikon päästä viimestään tietää!! Apua, vähän jännittää.. voisko sittenki..? Minäki join eilen viiniä, toivottavasti viimestä kertaa piiiiiiitkään aikaan! :)

Muoks. Jks, olithan kirjottanu tuonne että sunnuntaina. :) En huomannu! :D Jännääää!
 
Viimeksi muokattu:
ujm toivottavasti plussaat!! Se jos mikä olisi ihana lahja vuosipäivänä. :)

Liipa jännää on, mutta omalla kohdalla en usko tärppiä käyneen. :( Toivottavasti sulla on tärpännyt! :) Otin eilen muutaman lonkeron ja tein pika pyörähdyksen baarissa. Ei jaksa kiinnostaa se baareilu yhtään, eikä kyllä juominenkaan! En tosiaan ollu 3kk ottanut mitään ja eilen olisi voinut olla ottamatta myös. Voisko se tärppi tulla piaaaan!!! :D

Bella- toivon kovin, että se tuhru ei enteile menkkoja!! Peukut pystyssä täällä! :)
 
Ei ole ilmeisesti tärppi käynyt tällä kertaa täällä, kirkasta verta vessassa pyyhkiessä. :( Kyllä harmittaa ja paljon.. Mies koitti tuossa lohdutella, että kyllä se ens kierrossa varmasti tärppää, mut tällä hetkellä oon aika surkeena.
 
Tehdään kaikki alkuvuoden 2015 vauvat! <3

Viime kuussa jos ihmettelin menkkojen niukkuutta niin nyt on kyllä hanat kunnolla auki. Odotan jo oviksen testailua ja tietysti sitä pupuilu rumbaa mikä siihen liittyy ;)
 
Tuhruvuotoa havaittu, aiemmin illalla vähän ruskeaa vuotoa pyyhkiessä ja seksin jälkeen hiukan punertavaa eritettä vessassa. Mitään menkkakipuja ei ole, tiiä sitten mikä juttu tää on, vai alkaako vaan kohdun limakalvot hapertumaan näillä kiertopäivillä ja huomenna alkais menkat :D

Todellakin, alkuvuodesta meillä voisi kaikilla olla pienet nyytit sylissä!
 
Ääh... minuu pyörrytti jonkin verran työvuoron alussa ja tietenkin kaikkien kommentit "sä oot vaan raskaana". Alko ärsyttää. Kun olisinkin! Täällä tosin kaikkeen vaivaan on aina vastauksena raskaus. En tiedä miksi alkoi ärsyttää :/ Täytyneen vain sietää nää vihjailut. Onhan näitä tullut lähipiirissä muutenkin nyt häiden jälkeen. Ärsyttää ihmisten kyttääminen. Anoppikin tosiaan luuli että ollaan heti pieniin päin. No ei se paksuksi pamahtaminen käy ihan sormia napsauttamalla näemmä.
 
mymosa
Lista päivitetty..

Harmi ettei vielä ole huhtikuun plussia avattu :( mutta vielä me vallataan se tammikuun pino.. Itestä ainakin kivempi kirjotella kuukausipinossa, jossa kaikki samoilla suhteellisen samoilla viikoilla.
 
Kaneli mä tiedän miten asenteet muuttuu kun menee naimisiin. Me ollaan pian vuosi oltu naimisissa ja häiden jälkeen on tullut kamalasti uteluita, hienovaraisia ja onnitteluita. Ei se oo kivaa, miksei ihmiset malta odottaa että heille kerrotaan! Ja me ei heti häiden jälkeen aloitettu yrittämään (vaikka olisin halunnut kamalasti), kun miehen opinnot oli tosi kesken ja se ei ollut valmis niin suureen muutokseen. Tuntu sillon tosi ikävältä ne utelut kun itse olisin niin kovasti sitä halunnut. Mutta pian, olen päättänyt että pian me onnistutaan <3
 
Viimeksi muokattu:
Jks :(

On täälä vielä semmosia, joille vois jouluvauva tulla. Mutta itestä ois kyllä kiva teijän kans jatkaa juttua, vaikka la oiski eri kuulla :) Mulla ois 21.12 la jos tää ois tärppikierto. (Kyllä, kävin uimassa sen kirveen sieltä kaivosta. :D Jospa sitä toivoo vielä ois!)
 
Liipa jos mulla olis tästä kierrosta tärpännyt, niin mulla olis la ollu 20.12! :D
Toivottavasti sulla on tärpännyt! :)

Mua ottaa niin paljon päähän tää ettei mitään määrää :headwall: ! Päivät kuluu niin hitaasti ja seuraava ovulaatio on vasta kuunlopussa taas.
 
Mulla on kp 17, mutta oviksesta ei tietoakaan! Joitain päiviä sitten tuli vähän kirkasta limaa, mutta loppui kuin seinään ja ovistestit ollu negaa. Oiskohan taas joku yli 40pv:n megakierto tulossa. PCO:ta ei pitäis olla, kun vasta ultrattu munasarjat ja kohtu, mutta en tiiä mistä nää pitkät kierrot johtuu... ärsyttää!!:kieh:

Muillakin ilmeisesti hermot kireellä. Jks14 Muakin ärsyttänyt tänään ihan simppana. Varmaan hermojenkin takia kierrot ihan perseellään!
 
Viimeksi muokattu:
ujm
Tänään olin huomaavinani tikussa jo vähän enemmän kuin viivan paikan, mutta ei kyllä selkeä haamukaan. Ja voi olla että kuvittelen. Käyn töiden jälkeen ostamassa eri merkkisiä testejä josko ne ois toimivampia.

Meillä tosiaan ainakin vielä mahollisuus jouluvauvaan, mutta saa nyt nähdä.
 
Sissinen KYLLÄ!! Mua ottaa niin päähän, kun aika menee niin hitaasti ja taas kohta saa lähteä uuteen kiertoon. Jännäily on kivaa, mutta tä pettyminen käy hermoille. Tosin yk 2 vasta ja kolmas alkaa viikon päästä, mutta silti. :( Haluan sen plussan.
Toivottavasti sulla se ovis tulee pian ja tsemppiä todella paljon! :hug:
 
Alkaa olla täällä nyt toivo mennyttä. Aiemmin olin tosi tarkka etten syöny mitään mitä raskaana ollessa ei saisi syödä, mutta nyt olen ihan rauhassa syöny kaikkea. Eihän sitä tiedä tuleeko koko vuonna raskaaksi niin turha pantata ruuassa. Viimeisetki toiveet plussaamisesta meni kun clearbluen digitaalinen ovistesti on kahtena edellisenä aamuna näyttäny virhettä.. Et jäi nekin testailut tässä kierrossa :( Onneksi nyt voi keskittyä hääjärjestelyihin.. Mutta mitä sitten häiden jälkeen? Vaivun varmaan suureen epätoivoon..

Toivotaan että tulis suuri plussa aalto.. Ja veis meidät kaikki mukanaan plussanneisiin=)
 
Mitä mieltä ootte? Ennen pillereitä mulla oli epäsäännöllinen kierto. Siitä on jo niin monta vuotta etten muista miten pitkiä kierrot oli. Nyt kuitenkin kahdet luomumenkat takana ja molemmat kierrot oli 38 päivää. Se on aika pitkä. Ja nyt on tosiaan menossa jo kp 45. Pitäiskö mun vaan odotella vai olisko jo aika hakeutua gynen juttusille? Mä en oikein tiedä mitä tehdä tai ajatella. :/ En tiedä onko pco:ta, mut endoa on. Enkä tiedä miten se vaikuttaa luomuiluun... :( Ääh!
 
Täällä lämpöily jatkuu.. vatsan nipistely on viikonlopun aikana rauhoittunut, välillä nykii, mut ei onneks enää nii pahasti ku torstaina. Toissa päivänä tuli muutama pisko verta paperilla pyyhittäessä, mutta siihen jäi. Mitä lie sekin sit.. kummalisia, mutta en oo sen kummemmin miettinyt. Oon pyrkinyt vähentää tuota miettimistä tässä vauva-asiassa, muuten stressaan pian itseni hengiltä.
Kävi kuinka kävi jaksamisia meille kaikille.. me kaikki ansaittais se plussa :) :heart:
 
Täällä alkaa olemaan menkat takanapäin ja fiilis jo parempi. Jännä muuten että odotin että kun ehkäisy lopetetaan niin menkoista tulisi paljon runsaammat ja tulisi kovat kivut (niin kuin ennen ehkäisyä) niin nyt on kuitenkin paljon niukemmat vuodot eikä juurikaan muuta kuin pari nippailua. Tosin toi tunnepuoli on ihan sekaisin. Huomaa hyvin, että ennen menkkoja ja menkkojen aikana pinna on tooooodella kireällä.

Toivottavasti ovistestit tulisi nopeasti. Tahdon päästä tutustumaan niihin. Osittain koen kyllä rasittavaksi tämän, että nää vauvat pyörii niin kokoajan mielessä. Miten sitä osaisi ottaa asian kanssa hieman rauhallisemmin...
 

Yhteistyössä