Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Wivi mikä ihme tykkäys? :O Tän ketjun kohdalla näkyy "1 henkilö tykkää tästä" mulla ainakin. Mä oon katellu noita fb-tykkäyslinkkejä ja miettiny, että jos on samaan aikaan sinne ja tänne kirjautuneena niin meneeköhän siitä ilmoitus suoraan omille fb-sivuille tai jotain? Varsinkin kun tabletilla kirjottelee, niin selatessa joskus vahingossa napsauttaa noita nappeja. En tosiaan omista fb-profiilia itse, just tällaisten juttujen takia muun muassa. Muutenkin oon niin yksityisyyttäni varjelevaa tyyppiä, eli suomeksi sanottuna vainoharhainen salaliittoteoreetikko :D
 
Mä en tosiaan tiedä kun en ole tykännyt. Kuitenkin se näkyi facebookissa. Apua. Mutta tosiaan puhelimella aina täällä käyn, oisinko sit vahingossa painanut, en tiedä. Mutta se on kuitenkin poistettu. Pienet aamu paniikit sain aikaiseksi. En ole valmis koko maailmalle kailottamaan että me yritetään.
 
ikkuspikkus itsekin ihmettelen kovasti miksei asiasta tuolloin kerrottu, mutta ilmeisesti näkivät tärkeämmäksi jauhaa tuosta sekundaarisesta amenorreasta.

Paljoa ei tuosta "vaivasta" ole nytkään itsellä tietoa, kun ei saanut mitään kysytyksi tuolla lääkäri käynnillä. Nyt kysymyksiä olisikin vaikka millä mitalla, mutta täytynee odottaa seuraavaa käyntiä. Edellinen raskaus sai alkunsa 7-8kg painon pudotuksen jälkeen, joten nyt yritetään taas saada painoa alaspäin vielä lisää...josko meille vielä se kolmaskin pienokainen suotaisiin. :)
 
Niuski miulla näkyy tuolla ylhäällä jossa lukee: "1 tykkää" että se olisit sinä... Facebook on jossain mielessä rasittava.. :/

Uijui! Bellan testi tulosta odotellaan! Miulla on tästä hyvät fiilikset :)

Itse olen menossa verikokeisiin, jossa katsotaan kilpirauhasen arvot. Toivon niin että arvot olisivat tasoittuneet! Jos on vetänyt vajaatoiminnan puolelle, niin voi unohtaa raskautumisen siksi aikaa kunnes on kunnossa. Vajaatoiminnan puolesta puhuu tää miun 2kk:den aikana tullut 8kg ja väsymys. Nukuin eilen putkeen 16,5 tuntia :O Arvatkaa oliko vähän jäykkä olo kun heräsin.
 
mymosa
Lista päivitetty :)

Kanelille tsemppiä kokeisiin.. mä olen kanssa juossut noissa kokeissa, kun oireita ollut, mutta arvot hyvät. Pitäskin pyytää ne itelleen ja vertailla muiden tuloksiin.. Tähän mennessä uskonut vain kun sanoneet, että rajoissa ovat. Mutta sitten lukenut, että pitäs kattoo enemmän niitä oireita eikä arvoja.

Tänne ei mitään uutta, clomit alkoi.. Nyt vain odotetaan, että saan 5pvää niitä syötyä ja sitten alan testata.
 
Aah, toi 1 tykkää tuolla oikealla yläkulmassa olikin ilmeisesti tuo, kun Katey oli tykännyt mun viestistä tuonne ekalle sivulle. Ja fb-linkin vieressä tässä kirjoituskentän yläpuolella lukee "yksi henkilö tykkää tästä". Mulla lukee siinä vielä, että "rekisteröidy ja näe, mistä kaverisi tykkäävät". Oliskohan ylläpidolle palautteen paikka, että noita ei automaattisesti lykittäis ihmisten profiileihin? Vai riippuukohan se fb:n asetuksista?
 
Se on erikseen tästä ketjusta tykkääminen täällä, mikä näkyy sydämenä tossa ylhäällä oikeella. Siinä lukee niuski ja ei se mitenkään yhdisty fb:seen. Mutta sitten on myös tuo fb:n tykkää-logo tuossa vähä enempi vasemmalla, ja siinä on mulla että "Yksi henkilö tykkää tästä. Ole kavereistasi ensimmäinen." Itekki säikähin ku huomasin että joku on tykänny että toivottavasti minä en vahingossa. Mutta jos on kirjautunut fbssä samaan aikaan niin sittenhän tuossa pitäs varmaan lukea että "Sinä tykkäät tästä"?

Nyt harmittaa ku en tajunnu/muistanu oviksen jälkeen heti mitailla lämpöjä. Mulla oli aamulla noussu 0,8 astetta eilisestä, mikä vois ehkä viitata siihen, että eilen ois ollu kiinnittyminen ja sen takia alas notkahdus. Ois ollu sopivasti just dpo5. Koko päivän yritin tulkita kaikkia pierunkiertämisiä, että oisko tuo kiinnittymisoire :LOL: Mut eipä se lämpö mulle enää mitään kerro ennen ku menkat on jo myöhässä. Niin oon ymmärtäny, että lämpö ois korkeella oviksen jälkeen ja laskee menkkoihin tai jatkaa korkeella olemista, jos tärppi.
 
Toi facebookin oleminen kaikkialla kyllä hieman ärsyttää, vaikka sitä itsekin käytän päivittäin. Ei sielläkään kaikkea viitsi jakaa! :D
Toivon ja uskon että eilen oli ovis vaikka sitä tikuilla en kiinni saanut. En kyllä kauhean ahkera niiden kanssa ole ollut. Olen testin tehnyt aina silloin tällöin, eikä kellon ajat ole olleet samat päivittäin. Oireet oviksen suhteen oli kyllä melko selkeät. Pupuilut onnistu toissapäivänä ja eilen, joten nyt kai sitten odotellaan parin viikon päähän tapahtuuko mitään. Kyllähän sitä raskautta toivoo ja samalla pelottaa se pettymyksen määrä, mutta päivä kerrallaan mennään. Kyllä me kaikki vielä joskus omat nyytit saadaan syliin. :)
 
ujm
Tein tänään piruuttani testin kun niitä aika iso läjä on kaapissa, mutta negahan se vielä oli. Ei sinällään mikään ihme, koska jos ovis on ollut ajallaan, mulla ois vasta dpo9.

Ahdistaa tässä kierrossa erityisesti koska en oo tuntenut ovista. On sellanen olo ettei sitä oo ollutkaan ja kaikki se pupuilu oli turhaan (vaikka kivaahan se silti oli..)
Jos nyt tulisin raskaaksi, lapsen la ois samana päivänä kun mun synttärit :)
 
Wivin ja Bellan tuloksia odotellaan :popcorn:

Mie oon kanssa miettinyt että jättääkö ovis tulematta jos ei ole niitä tuikkimisia. Tosin minulla oli toissa kierrosta muutama vihlaisu juuri ovis päivänä, joten jos se on minun ns merkkini oviksesta niin voihan se tapahtua yölläkin enkä sitä noteeraa. Tosin kaikki kauhu skenaariot alkoi heti pyöriä päässä: "mitä jos en ovuloikkaan toisesta munasarjasta, mitä jos minulla on pco jne..." Hieno tämä ihmismieli.

Tehdään minun lähtöni kanssa niin että parin viikon päästä kun ti olisi odotettu ovispäivä (olen kyllä tilannut jo niitä tikkujakin niin päästään sitten varmuuteen), niin pupuillaan ma ja ti aamuna ennen miehen töihin lähtöä ja lähden itsekin sitten siskolleni. Tulen to takaisin joten sitten tarvittaessa sitten kanssa. On tää ihan mahotonta oikeesti :headwall: Tämmösellä stressillä ja ennakkosuunnittelulla se vauva ei tuu ikinä, mutta noh... ei voi mitään koska en muuten lähde mihinkään koska haluan hyödyntää oviksen. Miehen on sitten kanssa parempi jaksaa aamulla :LOL:
 
Yllätys! Menkat alkoi. En oo vielä saanut labran vastausta mutta eiköhän nää menkat kertonut vastauksen aika hyvin. Lähden hyvillä mielin uuteen yritykseen

En tiedä miksi nää näin myöhässä tuli, viime kuussahan mun menkat oli tosi niukat. Mutta en nyt laske että kierto ois noin iso. Saa luvan pysyä tossa 28-29

Kp 1/28-29
 
SJ
Voi hiisi kun ei nyt plussia tullut :/ kaikille tsemppiä uuteen kiertoon.
Wivi: voihan se olla et sulla oli esim. Kemiallinen raskaus, sehän ei välttämättä näy testissä lainkaan mut saattaa kuitenkin myöhästyttää menkkoja. Mulöa oli sellanen tammikuussa ja menkat oli 10päivää myöhässä! (Tosin sain haamuviivan testiinkin kerran..). Myös tietysti yrittäminen yleensä voi sekoittaa kiertopäiviä jos asia on jatkuvasti mielessä.
Jos nyt omasta tilanteestani kerron vähän. Eli raskausoireet on aivan minimaaliset, rinnat on paisunu ja ajoittain tosi kipeet, mitään huonoja oloja ei oo ollut, pariin otteeseen mahassa tuntemuksia mut välillä sitä miettii onkontässä raskaana ollenkaan kun oireet niiiiin vähäiset. Pääsisittepä pian mun kans tonne plussanneisiin!! :)
 
No voi höh Wivi! Tsemppiä seuraavaan kiertoon. :)

Mä en ole enää jaksanut testata vaikka menkat ei oo vieläkään alkaneet. Tää on niin kummallinen tilanne, ettei oikee tiiä mitä ajatella. Mulla oli menkat helmikuussa viimeks! :D Käsittämätöntä... Toivottavasti ei oo toisinto tuosta SJ:n kokemuksesta.
 
SJ
Kaneli: pääsiäisen jälkeisenä keskiviikkona on eka neuvola ja ultrataan myös :) Jospa tää sitten alkais konkretisoitumaan itelläkin. Huomenna alkaa seittemäs rv jo.. :)
Katey: toivottavasti sulla olis toisinto mun nykykuviosta sillä mullakin on ollut helmikuussa viimeks menkat ;) kemiallista en todellakaan toivo kenellekkään, harmillista et ne tuntuu olevan aika yleisiä... :/
 
Mulla menossa dpo7 ja tein huvikseni ovulaatiotestin (ihan vaan huvikseni, en ole hullu :D).. Siihen tuli 2 viivaa... Kontrolliviiva ja hiukan haaleampi testiviiva.. Miks ihmeessä? Ei ollu viivanpaikka, vaan punainen viiva tuli.
 
SJ
Jks: noi ovistestit on vähän hankalia kun mulla niihin tuli ainakin mihin aikaan kierrosta tahansa aina viiva, negakierrossakin oli ennen menkkoja selvä viiva :/ mutta myös plussakierrossa tuli viiva (tosin hyvin vahva) mut sillon oli tullut jo r-testiinki viiva :) positiivista ja hyvä merkkihän se on et ovistestiin tulee viiva, se voi kertoo raskaudesta :) jos siihen ei tulis mitään niin olisin huolissani. Millon meinasit r-testiä?
 
Täällä niin hyviä kuin huonoja uutisia. No menkkoja ei vielä näy. Oli tarkoitus testata tässä puoli tuntia sitten, mutta päätimpä mitata lämmöt ensin ja.. olivat laskeneet reilusti alle 37, aamuisesta lämmöstä. :( Seuraan tilannetta tässä nyt vielä ennen nukkumaan menoa ja aamulla testaan, mikäli vuoto ei ole yön aikana alkanut. Kovasti alavatsalla kyllä jomottelee. No toivoa on kai yllä siihen asti, kunnes hanat aukeaa.

Niin ja Jks14 lämmöt mittaan suusta. :)
 

Yhteistyössä