Tervetuloa taas kaikille, joita en ole jo morjestanut ennen! Meinaan tämän aina unohtaa sanoa, vaikka aina olen innoissani uusista ja niistä, jotka palaavat kirjoittamaan tauon jälkeen.
Hiitu, kenttäkursseja?
Olisko biotieteellinen ala kyseessä? Liippaisi läheltä omaa alaa, siksi kiinnostuin
Muutenkin ollaan aika samankaltaisessa tilanteessa, opiskelijoita ollaan ja yritys tarkoitus aloittaa keväällä.
veepu123:lle tsemppiä, mikä ikinä siellä sitten painaakin. :hug: Toivottavasti kaikki kääntyis parhain päin lopulta!
Yrittämään aloittaville hurjasti tsemppiä yritykseen! Mahtaa olla kutkuttavaa vihdoin päästä aloittamaan kun itseäni kouraisee jo ajatus siitä, että ajankohdasta on jotain suunnitelmia!
Olen tässä viimeaikoina lapsiperhehaaveiluni tiimoilta rakennellut pikkuisen blogia ja mietiskellyt muutamia aiheita. Kuten sitä, olisiko minulla lapsen sukupuolelle olemassa jotain haaveita ja totesin, ettei oikeastaan ole, vaan kumpikin olisi oikein sopiva. Täytyy kysyä, onkohan miehellä jotain preferenssiä. Samalla ajattelin, että haluaisin itse tietää kuitenkin sukupuolen heti, sillä onhan se määräytynyt jo hedelmöittymishetkellä, mitä sitä enää salailemaan, jos sen vain ultrasta pystyy jotenkin näkemään sitten aikanaan.
Kaikkea sitä pyöriikin mielessä. Samoin nuo raha-asiat, tarvikeasiat ja arjen järjestäminen ovat jonkin verran pyörineet päässä.
Mites teillä muilla? Onko sukupuolen suhteen ollut etukäteen mitään sisäsyntyisiä toiveita, joita olisitte huomanneet? Minusta toiveessa ei ole mitään vikaa, kunhan ei kuitenkaan liikaa pety siitä toisesta vaihtoehdosta.