Meillähän on tilanne se, että mies on vakitöissä ja mä opiskelen ja välillä keikkailen (hoitoala).. mua ei taloudellinen puoli oikeastaan pelota, vai enkö osaa pelätä?? no, mä oon niin kyllästynyt miettimään "koska on se oikea aika?", koska ei lapsia tehdä nuin vaan, niitä saadaan Olisihan se turvallisempaa olla töissä, mutta kun tietää tämän alan, niin sitä voi joutua oleileen helpostikki useammin vuoden määräaikaisena ennen vakituista työtä ja jalka on jo oven välissä.. sit jos odottelis sen että sais vakipaikan ja sitten lapsen hankinta osoittautuukin hankalaksi.. vuodet vain vilisee silmissä kun miettii.. tämä on sitten vain mun mielipide!!
Toisaalta olen miettinyt, että ollaanhan me kuitenkin aika turvallisessakin asemassa, kun mies on vakitöissä ja mä valmistun alalle jolta ei työt kyllä lopu.. tai siis ku vertaa silleen, että tuleehan niitä "vahinkolapsiakin" ja kyllä ihmiset pärjää hyvinkin..
Nämä on vain mun mielipiteitä.. siitä, että onko sitä oikeaa aikaa lapselle olemassakaan?
Me ei olla puhuttu mitään koko vauvajutuista nytten, ollaan vaan menty rennosti, välillä vain jotain nakeltu vauvaan liittyvää.. hyvä olo, kun ollaan nyt päätetty, että joulukuussa alkaisi yritys ja mieskin tuntuu, että asian on pohtinut läpi ja niin varma tästä ja that's it.
Toisaalta olen miettinyt, että ollaanhan me kuitenkin aika turvallisessakin asemassa, kun mies on vakitöissä ja mä valmistun alalle jolta ei työt kyllä lopu.. tai siis ku vertaa silleen, että tuleehan niitä "vahinkolapsiakin" ja kyllä ihmiset pärjää hyvinkin..
Nämä on vain mun mielipiteitä.. siitä, että onko sitä oikeaa aikaa lapselle olemassakaan?
Me ei olla puhuttu mitään koko vauvajutuista nytten, ollaan vaan menty rennosti, välillä vain jotain nakeltu vauvaan liittyvää.. hyvä olo, kun ollaan nyt päätetty, että joulukuussa alkaisi yritys ja mieskin tuntuu, että asian on pohtinut läpi ja niin varma tästä ja that's it.