Neuvolan varasin seuraavana päivänä varmasta plussasta.
Tuli semmonen olo, että pitää se heti varata, vaikka olisi sen varmaan myöhemminkin ehtinyt.
Lista on etusivulla. Ilmoitelkaa
punaisella tietojanne niin lisään uudet sinne.
Käytiin eilen tosiaan katsomassa sellaista 59 neliöistä kaksiota. Tällä hetkellähän meillä on 45 neliötä, joka ei riitä mihinkään. Edes pinnasänky ei mahdu makkariin. Lisäksi tässä asunnossa on muutamia huonoja ratkaisuja, jotka tulisi häiritsemään myöhemmin vauvan kanssa. Se eilinen kämppä oli kyllä jo hyvän kokoinen. Ei kuitenkaan oteta sitä, koska se oli aika huonolla sijainnilla. Itse asunto oli nätti, mutta talo muuten jotenkin "epäilyttävä" ja se oli 3. kerros eikä hissiä. Hissi on ehdoton vaunujen kanssa.
Huomenna taas mennään katsomaan toista kämppää. Se on hissitalossa
Pakko myöntää
Nannaa, että kiinnostaa kyllä missä asutte tällä hetkellä ja muutenkin, että kuka olet, kun olemme samalta paikkakunnalta!
Oisko häiritsevää, jos laitan sulle yksäriä. Mietin missä neuvolassa käyt ym, voitas jakaa kokemuksia, jos haluat.
Jaa ja.... Olikohan sitten muuta?
Ninnu, tule sitten kertomaan miten meni ultrassa ja toivomme, että kaikki on siellä mallillaan.
Sandri, se pöllämystynyt olo kestää jonkin aikaa, mutta ajatukseen tottuu.
Minä elin jonkun aikaa ihan omassa maailmassa, tosin vieläkin välillä tuntuu, että olen jossain pilvilinnoissa. Kirjoitin blogiinkin siitä oman postauksen, kun se tunne oli niin ihmeellinen....:heart:
ON: Minulla jatkuu selkäkivut jo monetta viikkoa. Jouduin ottamaan tukivyön käyttöön. Se on vähän auttanut. Muuten on aika pirtsakkaa ja oireetonta odotusta. Onneksi se kauhea väsymyskausi loppui jo.