HAikulainen :hug: voimia!
Päivittäin käyn täällä kurkkimassa, mutta ei jostain syystä tule kirjoiteltua mitään.
Olo on vielä niin epäuskoinen, että raskaana ollaan.
Vielä olis kaapissa yks digi-testi ja mieli tekis taas tehdä ja varmistella asiaa.
Ajattelin josko loppuviikosta sen tekis jos siihen sen 3+ saisi.
muoksis: enpä malttanut odottaa loppuviikkoon digin kanssa vaan se alkoi huutamaan mua tuolta kaapista.
Tulos: 3+ :heart:
Mieli myllertää ja hormonit heittelee mielialoja oikein urakalla. Suutun välillä ihan mitättömistä asioista ja mies jo naureskeleekin mun mielialan vaihteluille.
Muuten olo on tosi väsynyt ja etova pitkin päivää. Ei varsinaisesti okseta, mutta yököttää.
Nämä kaksi pientä pitää sen verran kiireisenä, että ei oikein ehdi keskittyä vielä "raskaana olemiseen"
Saa nähdä miten sitten ison mahan kanssa jaksaa juosta näiden perässä.
Varhaisultrasta, me ei mennä tällä kertaa. Ekassa raskaudessa kävin, mutta tokassa en. Menisin varmaan jos ei olisi niin kallista. Ja miehen mielestä se on muutenkin ihan rahan hukkaa. :stick: No täytyy jaksaa vaan odottaa sinne np-ultraan.
Eka neuvola mulla olisi 19.12. Tosin täällä ei vielä ekassa neuvolassa edes yritetä kuunnella sydänääniä.
Raskaudesta kertomisesta, ei olla kerrottu vielä kenellekkään, vaikka mieli tekisi huutaa koko maailmalle! Onneksi täällä voi höpistä silti :heart:
Pelkään ihmisten reaktiota kun "taas sitä ollaan paksuna", mut mitäpä sitä välittämään..
Äitille ajattelin kertoa kun haluisin mennä rauhassa sinne neuvolaan ja lapsille tarvis siksi aikaa hoitajaa.
Olihan siinä taas omaa napaa..
Muidenkin kuulumisia odotellessa...
Ninnu ja kirppu 6+0