Yököttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
Asun pienen lapseni kanssa mun vanhempien luona ja mun faija tuli taas kapakasta paskat housussa. Hirvee haju, tuolla se nukkuu istualtaan jo ties monettako tuntia ja haju vaan leviää. Mä en jaksa. Onneks meillä on lapsen kanssa oma huone. Oon hakenu omaa kämppää jo ties kuinka kauan, mutta ei vapaudu kunnalta mitään. Vituttaa......... Ja tämä on ihan tosi juttu, jos joku voi ymmärtää.

onko pitkä alkotausta ja housuun paskominen tuttua? kun mietin vaan että miten varmistua ettei mistään aivotapahtumasta tms ole kyse..?

voimia sulle jokatapauksessa. ota yhteyttä kaupunkiin ja kerro tilanne todella selkeästi. eihän tuo ole teidän paikka asua!

Eipä tuu mieleen mitään paikkaa ja eihän tämmöisistä puhuta! On aina ottanut, mutta kun syömiset jää ja viinaa vetää enemmän ni paska tulee housuun. Näen painajaisiakin tästä housuun paskomisesta. Onhan se helvetin noloa. Selvinpäin ihan erilainen ihminen ja mun faija. Pahaa tekee.

En mä oo kehdannut kertoo tätä mihinkään, alkoholin käytöstä kyllä mut mitä ne niitä asuntotoimessa hetkauttaa, viinaahan juo niin moni. Voi kuvotus... Menis edes pesulle ja sais rytkyt koneeseen ja mun äiti huutaa mulle kun sitä vituttaa faijan dokaus.

Ajattele lapsesi parasta ja hakeudu maanantaina turvakotiin. Ei tuo ole lapsesi arvoista elämää, pianhan hänet otetaan sinulta pois, jos et vie häntä järjellisiin olosuhteisiin.

Yhteistyössä