Käsittämätöntä ja surullista, että äiti-ihmiset eivät tiedä tuon enempää ihmisen seksuaalisuudesta. Seksuaalisuus on läsnä ihan syntymästä asti, muuttaen tietysti muotoaan. Ja pikkulapsen kohdalla se on aina viatonta, jos aikuiset eivät ole päässeet sille vahinkoa tekemään.
Olen itse kosketellut itseäni niin kauan kuin voin muistaa. Orgasmin keksin ehkä neljä- tai viisivuotiaana. Ja niin kauan kuin voin muistaa, ovat vanhempani yrittäneet kieltää ja estää. He olivat sota-ajan lapsia, joilla oli omat traumansa, ja he varmasti ovat toimineet parhaaksi katsomallaan tavalla - pyrkien tukahduttamaan kaiken seksuaalisuuteen viittaavan.
Oudointa on, että vaikka muuten olin hyvin tottelevainen tyttö, tajusin jollakin vaistolla, että tässä asiassa vanhempani olivat hämmentyneitä ja väärässä, eikä heitä pitäisi totella. Koskettelin itseäni, nautin siitä ilman omantunnon pistoksia, mutta pidin huolta, etten jäänyt kiinni.
Mitä minusta sitten tuli? En pannut ketään pyörävajassa 10-vuotiaana. Menetin neitsyyteni 19-vuotiaana rakastamalleni ihmiselle. En saanut sillä kerralla orgasmia koska jännitin liikaa - seuraavalla kerralla sain. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään yhden illan juttua, mutta seksi on hyvin tärkeää minulle ja nautin siitä suunnattomasti - yksinäni tai toisen kanssa.
Välillä olen miettinyt, mikä sai minut kasvamaan näinkin terveeksi aikuiseksi. Luulen, että se oli tarkka vaistoni. Näin, että vanhempani eivät tuossa asiassa pystyneet käyttäytymään kypsien vanhempien lailla, ja päätin päättää asian itse puolestani.
Ja tosiaan olin nuorempi kuin aloittajan tytär. Muistakaa, että lapset ovat fiksuja ja tarkkanäköisiä. Huijaatte helpommin itseänne kuin heitä.