reea
Onko sulla ymmärryksessä vikaa vai leikitkö tyhmää? Jo kolmannen kerran sanon tämän: olen eri mieltä kuin mitä minun koulutustaustani huomioidne pitäisi olla. En siis vedonnut koulutukseen vaan nimen omaan sanoin että vaikka olen sh, niin olen sitä mieltä kuin olen. Ja voin myöntää kyllä (en ole missään vaiheessa kieltänytkään?) että tiedän että hyvin monet ovat minua enemmän asiasta tietävät (eli varmaan suurin osa terveyalan ammattilaisista, esim. lasten kanssa työskentelevät) ovat eri mieltä, ja jos tässä asiassa olisi oikea ja väärä niin voisin olla hyvinkin väärässä. Kuitenkin: ei tarvitse olla jonkin asian asiantuntija jotta voi muodostaa jostain asiasta mielipiteen. Hitto, olisi melkeinpä mahdotonta olla muodostamatta mielipidettä monista asioista, vaikkei niistä paljoa tiedäkään! Ja lapseni kasvatan juuri niinkuin haluan, jääkää vaan tänne säälimään sitä miten heidän seksuaalisuutensa tuhoutuu koko loppuelämäksi ja mitä kaikkea...Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ensimmäinen viesti minkä mä sulta luin ja minkä sinulta löytyi, oli seuraava:Alkuperäinen kirjoittaja reea:Te kaksi etsitte taa sjotain sellaista mitä ei ole, yritätte syyllistää mua pätemisestä vaikka en ole pätenyt, itse kaivelitte oikein koulutustaustojani Ja minä ilmaisin vain mielipiteeni mikä on eri kuin teillä, sehän se taitaa eniten teitä vituttaakin
Ehkä kirjoitit jossain aikaisemmin, mutta tämä nyt oli eka minkä löydän, ja sen perusteella ihan itse toit esiin, että omaat sh-taustan ja "kaikenmaailman lisäkoulutuksia" aiheesta. Kuitenkaan et ole töissäkään paikassa, jossa lasten unnuttaminen tulisi mitenkään esiin. Voidaanko siis sopia, että sinun koulutuksesi ei riitä arvioimaan tätä lapsipsykologisessa mielessä? Mielestäni toit itse nimenomaan mielipiteesi esiin asiantuntijakontekstissa, koet olevasi muita tietäväisempi, koska omaat koulutusta. Kuitenkin sanot, että olet eri mieltä opettajiesi kanssa. Ristiriitaista.Alkuperäinen kirjoittaja reea:... Paitsi että esim. omassa tapauksessani (enkä usko että monien muidenkaan) kyse ei ole tietämättömyydestä. Olen sh ja käynyt jopa kaikenmaailman lisäkursseja ihmisen seksuaalisuudesta. Ja kuitenkaan en halua lapseni alkavan tyydyttämään itseään liian aikaisin. Kyllä sen ehtii kuitenkin. Tutkiminen pienissä määrissä on ookoo, mutta jos se alkaa olla tuollaista jatkuvaa räpläämistä, niin kyllä kiellän.
Ja nyt mä menen nukkumaan, teidän kanssa väiteltyäni olen vain entistä varmempi mielipiteestäni. Kiitos siitä ja hyvää yötä.