Hei! Kävin pikapikaa päivittämässä etusivun tietoja. Korjatkaa, jos on virheitä. Voi ollakin, kun kiireellä tein
Selvä, ei sitten mitään.F&l kyllä nää on 39 viikon tuloksia, mitä on ilmoteltu jo alkuviikosta. Päivitin ne nyt, ku vkl tulee jo niitä 40 viikon tuloksia. Näin musta, voin olla väärässäkin.
Juuri näin, eihän siinä mitään järkeä olisi jos me punnittais viikon pudotukset etukäteen. Olet ihan oikein toiminut eli et sä aina ole väärässä. Älä kuuntele soraääniä siellä kotosalla. Et sä mikään heittosäkki ole. Pidä puolesi!Huomenet! Ilmotelkaa vaan rohkeasti niitä tuloksia, vaikka plussasellaisiakin. Se vaan tsemppaa jatkamaan. Ja mäkin saan jotain lohtua, ku otan reilusti takapakkia tässä sairastelun myötä.
Monella tuntuu nyt olevan hankalaa syystä tai toisesta, jaksamista siis jokaiselle, joka kannustusta tarvii.
Tuo punnitusten viikkosysteemi on vähän sekava varmaan senkin takia, kun tuloksia tulee viikonlopun molemmille puolille. Nyt tosiaan eletään viikkoa 40 ja tulokset tulee niin ku sit kun viikko on takana, näin oon ymmärtänyt?? Jälleen kerran voin olla väärässäkin, tai ymmärtänyt väärin. Se olen täällä kotonakin aina mä joka olen väärässä. Että sikäli ihan tuttua juttua...