YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

F&L harmaana
Voi kehno, lasagnea ruuaksi ja arvatkaa vaan kuka söi ihan liikaa. :ashamed: Ei tarvi loppu(viikkona)päivänä syödä mitään muuta.

Sen verran tuosta etusivusta..että eikös nuo viime tulokset ole jo viikon 40 eikä 39?
 
Tervehdys, tiimiläiset! Mulla on kamala kiire, enkä ehdi paljon koneella notkumaan, mutta pakko oli tsekata miten teillä menee. Wilhelmiinalle tervetulotoivotukset minunkin puolestani :wave:

Mitä omaan pudotteluun tulee, mulla menee ihan hyvin muuten, mutta työssä on joku hiton kokousbuumi päällä ja mä joudun leipomaan alituiseen, ja tähteet lähtee omaan matkaan, kun näin on ennalta sovittu :kieh: Tänään tein karjalanpiirakoita ja korvapuusteja... huoh... puustit meni onneksi melkein kaikki ja pari viimeistä pakkosyötin työkaverille, karjalanpiirakatkin meni lähestulkoon, mutta kyllä niitä vielä melkein kymmenkunta kotiin viemisiksi jäi. Tietenkin laitoin ne iltapalaksi äsken ja söin KOLME pikku piirakkaa. Ei vaan voi lopettaa. Itse tehtynä ne on niiiin hyviä! Ehkä stressi ja kiire tekee mut entistä alttiimmaksi rohmuamaan ruokaa.

Mutta nyt iltakylpyihin. Tsemppiä kaikille!
 
"pulla"
Wilhelmiinalle tervetuloa ryhmään :wave:

Reissun jälkeen iski flunssa, kurkku ja pää on kipeänä ja mikään ei maistu miltään. Ja muutenkin väsähtänyt olo. Teetä olen juonut paljon, mutta valitettavasti myös syönyt valmisruokia ja muuta epäterveellistä kun en ole jaksanut laittaa ruokaa... Katsotaan mitä vaaka näyttää tämän viikon jälkeen. Liikuntakin on nyt tauolla.

Toivottavasti te muut karistatte kiloja minunkin puolesta! ;)
 
endless harmaana
Huomenna olis punnituspaiva (kirjottelen eri koneella kuin yleensa eli yrittakaa ymmartaa mun tekstia vaikka skandit puuttuukin), mutta vahan on ristiriitanen olo jattaisko punnitsematta vai mita tekis. Sunnuntaina nousi kuume ja sita onkin sitten tahan asti pidellyt, tanaan sain bakteeriviljelyn tulokset: streptokokki riehuu mun nielussani eli antibioottia kehiin. Toisaalta en ole kurkkukivulta saanut juuri mitaan syotya, mutta sitten se mita on saanut alas on ollut ihan roskaa, kun mies potee samaa tautia niin ruoanlaittoon kykenemattomina ollaan sitten tilattu pizzaa yms yms.
 
Huomenet! Ilmotelkaa vaan rohkeasti niitä tuloksia, vaikka plussasellaisiakin. Se vaan tsemppaa jatkamaan. Ja mäkin saan jotain lohtua, ku otan reilusti takapakkia tässä sairastelun myötä.

Monella tuntuu nyt olevan hankalaa syystä tai toisesta, jaksamista siis jokaiselle, joka kannustusta tarvii.

Tuo punnitusten viikkosysteemi on vähän sekava varmaan senkin takia, kun tuloksia tulee viikonlopun molemmille puolille. Nyt tosiaan eletään viikkoa 40 ja tulokset tulee niin ku sit kun viikko on takana, näin oon ymmärtänyt?? Jälleen kerran voin olla väärässäkin, tai ymmärtänyt väärin. Se olen täällä kotonakin aina mä joka olen väärässä. Että sikäli ihan tuttua juttua...
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Huomenet! Ilmotelkaa vaan rohkeasti niitä tuloksia, vaikka plussasellaisiakin. Se vaan tsemppaa jatkamaan. Ja mäkin saan jotain lohtua, ku otan reilusti takapakkia tässä sairastelun myötä.

Monella tuntuu nyt olevan hankalaa syystä tai toisesta, jaksamista siis jokaiselle, joka kannustusta tarvii.

Tuo punnitusten viikkosysteemi on vähän sekava varmaan senkin takia, kun tuloksia tulee viikonlopun molemmille puolille. Nyt tosiaan eletään viikkoa 40 ja tulokset tulee niin ku sit kun viikko on takana, näin oon ymmärtänyt?? Jälleen kerran voin olla väärässäkin, tai ymmärtänyt väärin. Se olen täällä kotonakin aina mä joka olen väärässä. Että sikäli ihan tuttua juttua...
Juuri näin, eihän siinä mitään järkeä olisi jos me punnittais viikon pudotukset etukäteen. Olet ihan oikein toiminut eli et sä aina ole väärässä. Älä kuuntele soraääniä siellä kotosalla. Et sä mikään heittosäkki ole. Pidä puolesi!

Tämä kirjurin työn helpottaminen on justiinsa se syy miksi olen toivonut, että ihmiset valitsisivat punnituspäivänsä mahdollisimman läheltä muiden valitsemia. Lauantaista maanantaihin taitaa olla ideaali-aika.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on muuten suunnitelmia seuraavalle jaksolle, joten ilmoitan jo tässä vaiheessa halukkuuteni palata takaisin kirjuriksi ensi kuun alussa, mutta jos joku muu on innokas kokeilemaan kirjurin tointa Jellyn jälkeen, maltan kyllä odottaa. Jutellaan siitä sitten kuun lopussa lisää, kunhan tässä hössötän etukäteen :xmas: Tuntuu, että motivaatio on taas kohoamassa, vaikka koin hetken työuuvahduksen!
 
Saanko vähän valittaa (taas)?? Mua ahdistaa ihan kympillä mennä takaisin töihin. Tiedän, että siellä ei tulla " hyväksymään" mun yövuorojen lopettamista. Siksipä koitankin nyt mahd. äkkiä löytää uuden työpaikan jostain. Ei luulis olevan ylivoimasen hankalaa, kun hoitoalalla on kumminki jonkinlainen työvoimapula. Uutta matoa koukkuun vaan :)

Meillä on täällä menossa synttäribuumi. Eilen oli oman tytön synttärit, tänään on kaverin lapsen synttärit, mihin ollaan menossa, ens viikolla.... Puuh, en viitsi ees ajatella niin pitkälle. Rasittavaa!

Valivali nirinari, mutta jos tiivistää niin voisin vaikka sanoa taas, että periksi ei anneta ja hyvää viikonloppua kaikille!
 
Vielä tuosta kirjaamisesta... Se laahaa vähän perässä nyt, kun mun henk. koht. nettilaite on käytännössä puhelin, enkä pysty tällä muokkaamaan viestejä... Mulle on kyllä tulossa ihan oma " kunnon kone" kunhan poika saa siirrettyä omat juttunsa läppäriltä pöytäkoneelle, niin mä saan sitten sen. Ehkä jo ens viikolla oon paremmin ajan hermolla... Malttia naiset!
 
JellyJolly, nyt ei voi muuta kuin toivottaa paljon lykkyä työnhakuun ja oikeassa olet; hoitoala on tässä mielessä hiton hyvä ala, koska ainakin töitä riittää. Kun vaan saisit sellaisen työn, joka tukee sua elämässä muutenkin eikä vaan niele sun voimia. Tsemppiä!
 
Pakko pistää nämä kuvat tähän peräkkäin ja verrata ihan julkisesti edistystä. Samalla mä kannustan teitä muitakin ottamaan kuvan nykyisestä tasosta ja jatkossa edistymisestä :)

Mun kuva silloin, kun painoin 87kg:



Mun kuva nyt, kun painan 82,1kg:



Jos ei muuten huomaa niin ainakin siitä, että vatsan muoto on vähän muuttunut ja mulle on "kasvanut" tissit vatsan pienennyttyä :D
 
Joo, minun pitää pysyä tiukasti kurissa viikonloppu että kehtais mitään tuloksia laitella..viime vaa'alla käynti aiheutti taas järkytyksen, liekkö se lasagne syynä vai mikä.: /

JellyJollylle tsemppiä! Toivotaan että löytyy parempi paikka.

Ja juu, minä taisin olla se joka noita listoja katselee/ajattelee väärinpäin eli jatkakaa samaan malliin :D
 
Tattari111 harmaana
[QUOTE="Wilhelmiina";29058105]Tattari: *tykkää* Mahtavaa edistystä, ja sen kyllä näkee selvästi kuvasta! Missä ajassa olet saanut karistettua nuo kilot?[/QUOTE]

Perustin tämän ryhmän silloin 24.8. eli se oli painonpudotukseni aloituspäivä ja paino on pudonnut reilussa kuukaudessa tuon viitisen kiloa eli ei se nyt niin hurjaa vauhtia ole pudonnut, mutta sellaista sopivaa tahtia ja mikä parasta, se pudotus tosiaan näkyy ja tuntuu! Mun kasvotkin on kaventuneet selvästi, vaikkei pudotus vielä kovin hurja ole, näin kuvan ulkopuolelta mainittakoot :) Kannattaa ottaa noita ennen ja jälkeen -kuvia. Niistä on hauska tsekata miten konkreettisen muutoksen tämä touhu tosiaan kropalle tekee. Mä ajattelin, että laitan tänne kuvat edistyksestä noissa samoissa vaatteissa noin viiden kilon välein.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Lyylille tervetulotoivotukset! Huippuryhmän valitsit. Mä olen tämän porukan mukana pysynyt motivoituneena paremmin kuin ikinä aiemmissa laihdutusyrityksissäni. Tämä toimii paljon paremmin kuin esim. Kiloklubin avulla laihduttaminen, mitä myös olen yrittänyt. Musta tuntui, että Kiloklubi antoi tosi hyviä välineitä laihduttamiseen, mutta ei sieltä tällaista ryhmähenkeä löytynyt kuin täältä.

JellyJolly, kuten tiedät, mä olen himoliikkuja sanan varsinaisessa merkityksessä. Mulla on tosi paljon lihasmassaa etenkin alavartalossa ja lihakset pitää kroppaa koossa ihan eri tavalla kuin tämä vararavinto tässä lihasten ympärillä ;) Luulen siis, että liikunta saa mut näyttämään indeksiäni hoikemmalta.
 
Heippa. Mun oma punnituspäivä on perjantaisin, mutta punnitsin itseni eilen kun tiesin että menkat alkaa nyt viikonloppuna ja niinhän ne alkoi tänä aamuna, en halunnu menkkaturvotus lukemaa..eli eilen vaaka näytti tasan 88kg eli -400g viime viikosta :)
 
Onnea, Miltsu hienosta pudotuksesta :flower: Sä alotit meidän väipunnitukset voitokkaasti ja mä aijon jatkaa samalla linjalla eli...

mun väipunnitus näytti 81,2kg eli taas mentiin -0,9kg:n viikkovauhtia niin kuin viime viikollakin. En meinannut ensin uskoa tulosta, koska viikko on ollut syömisten takia melkoisen vaikea, mutta tällä kertaa puntari oli sinnikkäästi samaa mieltä myös uusintakäynneillä (mun vaaka vaatii tarkistuskäynnit, kun on välillä vähän outo) joten uskottava se on :)
 

Yhteistyössä