Täällä ollaan, vaikken juuri ole puhuapukahtanut.
Mäkin annan ääneni maanantaille tuon punnituspäivän suhteen. Itselleni maanantai sopii punnituspäiväksi kaikkein parhaiten siitä syystä, että ei tule viikonloppuna niin herkästi lipsuttua karkkipussi kainalossa sohvalle, kun se näkyy sitten välittömästi maanantai-aamun punnitustuloksessa :stick:
ja kyllä...aivan kaikista pienistäkin "auttavista" tekijöistä on nyt pidettävä kiinni, jotta saan itseni takaisin kuosiin ja vaakalukeman taas hieman mukavammaksi
Paino on laskusuunnassa, joten hyvä minä! Ilmoittelen tulosta sitten kuun lopussa ja jatkossa sitten infoan miinukset (huom, plussia en aio ottaa!) kerran viikossa.
Päivittelen blogia aina maanantaisin tuon painonpudotusurakan suhteen, joten jos jotakuta kiinnostaa lukea ajatuksiani enemmänkin, niin
blogiin voi mennä niitä kurkkaamaan.
Siellä myös
kuvia siitä, kun viimeksi laihdutin (23 kg, tosin noiden kuvien ero ei ole niin suuri, kun olivat välikuvia) ja voi helvetti, miten kirpaisi nähdä se "ennen"-kuva...mä kun painan lähes grammalleen saman nyt!
Ei siinä muuten mitään, mutta miten kivalta näyttikään se "jälkeen"-kuva. Noh, ainakin motivaatio kasvoi, jos ei muuta. Mä meinaan päästä takaisin tuohon ulkonäköön (ja parempaankin), joten hammasta purren (ja vettä paljon juoden) sitten vaan matkaan.
Isona mä meinaan olla pieni