YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

"Wilhelmiina"
[QUOTE="pulla";29120283]Aamulla vaaka näytti 76,4 kg eli pudotusta vaivaiset 300g. Mutta parempi sekin kuin ei mitään...
Tosin paino on nyt pudonnut tasaisesti 8 viikon ajan, joka viikko sen jälkeen kuin aloitin. Lisäksi olen ollut 8 viikkoa syömättä karkkia, suklaata ja sipsejä. Sekin on jo hyvä saavutus :) Täytyy vain hokea itselle että hiljaa hyvä tulee

Tsempitykset kaikille alkavaan viikkoon :wave:[/QUOTE]

8 viikkoa ilman herkkuja on hatunnoston arvoinen asia! Ole ylpeä siitä!
 
F&L harmaana
Kiitos miltsulle tsempeistä.
Eiköhän tästä yritetä taas räpiköidä jotenkin ruotuun. Ees jotenkuten..haluisin vaan niin kovasti sen kasin nähdä ekana numerona vaa'alla.

Nostelen samalla ketjua, ollaan tiputtu ties miten monennelle sivulle :(
 
"mami"
Täällä lähtisi mukaan vielä myös yksi ylipainoinen! Painoa pudonnut jo 21,8kg mutta niin kuin aina laihduttaessa meinaa alkaa taas mielenkiinto ja motivaatio hiipumaan.

Lenkillä olen pyrkinyt käymään väh 4krt viikossa ja olemaan syömättä makeaa viikolla. Muuten syön sitten normaalia ruokaa.

Jostain on puskenut nyt ihan järjetön väsymys ja innostus lenkkeilyyn on ainakin alkanut rakoilemaan. Onneksi syömispuoli sentään vielä toistaiseksi pelittää.

Mulla on punnituspäivä keskiviikkoisin eli huomenna päivittäisin nykypainoa, mutta tässä nyt muita lukuja:

Aloituspaino: 121.5 (elokuussa) ja painoindeksi 44.6
Viime viikon paino: 99.7 ja painoindeksi 36.6
Tavoite: 75
Pituus: 165
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Koitin tuossa päivällä laitella noita painoja taas ylös. Toivottavasti ovat ees suunnilleen oikein.

Mitä sä Tattari oikein mutristelet? Hieno tulos ja pääsit seiskakympin kerhoon. Pullalle myös terveisiä, että sä alat olla niin lähellä normaalia painoa, että ei voi edes oottaa, että monta sataa grammaa tippuis viikossa. Hyvin pudotettu tytöt!

Mamille tervetuloa porukkaan! Kirjaan huomenna ylös. Mahtavasti oot jo saanut kiloja karistettua ja meidän kanssa tippuu lisää.

Missä on NeLif??? Mulla on ikävä. Tiitiäinen?? Käykääs huikkaamassa, jos seuraatte ketjua? Ja muutkin "hiljaiset", jotain vois välillä sanoo, niin tiedetään teidän olevan vielä mukana remmissä.
 
Yritän taistella ylimääräiltapalaa vastaan. Söin siis jo, ihan riittävän iltapalan (pari palaa ruisleipää, margariinia ja kalkkunaleikettä, join vettä) ja vielä vaan tekee jotain mieli. Meinasin ottaa vaan vihreää teetä ja lisää vettä tähän himotukseen, toivotaan että auttais.

Ja tervetuloa mami, tosi hieno pudotus sulla jo alla niin eikun tsemppiä jatkoon :)
 
F&l, pysy lujana!! Täällä paistetaan hirvipaistia. Tai uuni paistaa, mä nuokun puolikuolleena ja ootan, että se valmistuu...Tuoksu on hyvä, mutta nälkä ei ole yhtään edelleenkään. Mitähän sitten söis, ku on taas nälkä...
 
Huomenta kaikille!

Lisäsin mamin listalle. Merkkasin alotuspainoksi tuon tän hetkisen painon. Toivottavasti se sopii.

Mulla olis ehdotus. Kirjuria ja koko hommaa selkiyttäs, jos valittas yhteinen punnituspäivä, joka olis lähellä viikonloppua. Pistetäänkö pystyyn äänestys sopivasta punnituspäivästä?Nyt on jotenkin sekavaa, kun tuloksia ilmotellaan tyyliin 5 päivänä viikossa ja molemmin puolin viikonloppua. Mikä olis enemmistön kannattama punnituspäivä?
 
Mä itse kans olen maanantain kannalla, muita ideoita??

Huomenna alkaa tän jakson viimenen viikko. Terästäytykää naiset ja ilmotelkaa itsestänne ennen jakson vaihtumista, että päästään kaikki porukalla sit Tattarin turvallisesti luotsaamalle "special edition"-kuukaudelle.

Mä olen täällä taas sairaslomalla. Kävin keuhkoputkentulehduksen jälkeen 4 päivää töissä, mutta kun edelleen syömiset ja juomiset on käytännössä nollassa, niin en jaksa mitään tehdä. Pyörryttää ja oksettaa lähes kestona, niin parempi pysyy kotona. Lauantaina tosiaan tehdään se tähystys, toivottavasti vaivalle löytyy nimi. Ja parannuskonsti.
 
Täällä ollaan, vaikken juuri ole puhuapukahtanut.

Mäkin annan ääneni maanantaille tuon punnituspäivän suhteen. Itselleni maanantai sopii punnituspäiväksi kaikkein parhaiten siitä syystä, että ei tule viikonloppuna niin herkästi lipsuttua karkkipussi kainalossa sohvalle, kun se näkyy sitten välittömästi maanantai-aamun punnitustuloksessa :stick:

ja kyllä...aivan kaikista pienistäkin "auttavista" tekijöistä on nyt pidettävä kiinni, jotta saan itseni takaisin kuosiin ja vaakalukeman taas hieman mukavammaksi :)

Paino on laskusuunnassa, joten hyvä minä! Ilmoittelen tulosta sitten kuun lopussa ja jatkossa sitten infoan miinukset (huom, plussia en aio ottaa!) kerran viikossa.

Päivittelen blogia aina maanantaisin tuon painonpudotusurakan suhteen, joten jos jotakuta kiinnostaa lukea ajatuksiani enemmänkin, niin blogiin voi mennä niitä kurkkaamaan.

Siellä myös kuvia siitä, kun viimeksi laihdutin (23 kg, tosin noiden kuvien ero ei ole niin suuri, kun olivat välikuvia) ja voi helvetti, miten kirpaisi nähdä se "ennen"-kuva...mä kun painan lähes grammalleen saman nyt!

Ei siinä muuten mitään, mutta miten kivalta näyttikään se "jälkeen"-kuva. Noh, ainakin motivaatio kasvoi, jos ei muuta. Mä meinaan päästä takaisin tuohon ulkonäköön (ja parempaankin), joten hammasta purren (ja vettä paljon juoden) sitten vaan matkaan.

Isona mä meinaan olla pieni ;)
 
Viimeksi muokattu:
"mami"
Mä ehdotan keskiviikkoa :)

Tänään oli aamupaino 97,2 ja korjaus viime viikon painoon, se olikin 99,2! Pudotusta viikossa oli nyt siis 2kg, en pane pahakseni :) nyt on alkanut myös muut kiinnittämään huomiota pikkuhiljaa kutistuvaan ulkomuotoon ja ei vois oikeasti tuntua paremmalta. Varsinkin koska muutosta ei itse vielä näe eikä kyllä ymmärräkään, joten lohduttaa että edes muut näkee.

Enää 22kg tavoitteeseen! Vihdoin uskon että tämä onnistuu, minäkin voin olla normaalipainoinen. Vaikka matkaa vielä onkin.

Pitää vain uskoa että on sen arvoinen! Ja ihan jokainen on! :)
 
Keskiviikko on siitä häijy punnituspäivä, että se on kahden viikon puolessa välissä. Voithan sä jatkossakin punnita keskiviikkona, tulos kirjataan sit seuraavana maanantaina edellisen viikon painoksi? Tää siis mamille. Hirmu hyvin sulla kyllä paino putoaa!Saat olla ylpeä. Mä oon sun tavotepainossa nyt ja vielä meinasin 10kg pudottaa. En tiedä millon, mutta jossain vaiheessa.
 
"mami"
Se käy hyvin :) eli ensi maanantain painoni on tuo 97,2. Voin aina maanantaina itse ilmoittaa edellisviikon lukeman, olisiko se selvempää? Saisit kaikkien lukemat samalla kertaa :)
 
Taitaa tuo maanantai olla "yleisön suosikki", joten sovitaanko se?? Haluisin kuitenkin Tattarin "siunauksen" asialle. Tää ku on vähän niin ku "Tattarin projekti" koko laihissysteemi, joten tuutko Tattari huikkaamaan, kun näät tämän????? Please.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
"mami"
Onko muilla samaa että ilmojen kylmetessä ja päivien lyhentyessä alkaa liikunta innostus tökkii? Mulla alko heti ku tuli lumet ja alko illat pimenee.. varsinki ulos ei meinaa saada lähettyä millään, väsyttäis vaan... tule kesä takaisin!! :(
 
Tänään kävin taas taistelun itteni kans, karkkihyllyllä. Mut pidin pintani enkä ostanut sitä suklaapatukkaa ees mitä siinä hetken kuolailin :) Kun vaan muunkin ruokailun kanssa jaksais pinnistää, tänään en tosin ees santsannut vaikka oli hyvää ruokaa.
 
njp
Moro taas... Viime viikko meni pahasti plussalle, kun olin suunnitellut oikein tosissani urheilevani koko syysloman ja sitten tulinkin kipeäksi ja ketutus johti karkkihyllylle ja sipsipussille. Tämä viikko siis karisteltua suolaturvotusta ja muuta ylimääräistä (miten muuten on edes mahdollista, että paino lisääntyy hetkessä, mutta poistu ei sitten millään?). Maanantai sopii hyvin punnituspäiväksi. Odotan myös mielenkiinnolla, mitä Tattari on suunnitellut marraskuulle. Toivottavasti pystyn johonkin haasteeseen osallistumaan.
 

Yhteistyössä