YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

"Wilhelmiina"
Kahden viikon saldo on -500g. Eli paino kaksi viikkoa sitten 91,2kg ja nyt 90,7kg. Hidastahan tämä on, mutta olen kyllä tosi tyytyväinen, että paino viimein putosi alle 91kg:n pari päivää sitten. Haasteista olisin ainakin lähdössä tuohon viikon liikuntahaasteeseen ja herkkulakkoon!
Paastota en valitettavasti voi diabeteksen kanssa, mutta mielessäni on pyörinyt keittoviikko. Keitoista saa tosi monipuolisia ja kevyitä, ja ajattelin yhden viikon elää niillä:)
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
"pulla"
Hienoa Wilhelmiina! :) Minullakin on ollut todella hidas tahti tällä 2. jaksolla, mutta se taitaa ollakin paras tapa laihduttaa. Lisäksi minä imetän vielä, joten syön kunnolla ruokaa että maidontulo ei hidastuisi.

Ateriankorvike- tai kaalikeittohaasteeseen en aio osallistua juuri imetyksen takia, mutta odotan innolla liikuntahaasteita! Samoin herkkulakkoa olen valmis laajentamaan. Nyt syön varsinkin kylässä pullaa, keksejä kakkua ja jäätelöä...
 
"Wilhelmiina"
Joo mulla ei tuo tahti päätä huimaa. Aloitin projektini toukokuussa ja nyt lokakuun lopussa mulla on tippunut tasan 6kg. Se on kilo per kuukausi. Eli 250g per viikko.... Meinaa vaan vähän innostus lässähtää tähän tahtiin. Mulla myös herkut maistuu turhankin hyvin...
 
Huomenta!

Kakkosjakson viimenen päivä :)

Tsemppiä siskot! Älkää antako periksi houkutuksille vaan pysykää lujana!
Tattari alottaa (varmaankin) uuden ketjun kun ehtii.

Mä olen ainakin mukana!

Pitäisi lähteä taas vaihteeksi kokeilemaan työntekoa. Saa nähdä, mitä siitä tulee... Lääkäri soitti eilen ja määräsi lisää tutkimuksia mahavaivojen selvittämiseksi. Uä-tutkimus on vuorossa seuraavaksi. Tarjosi lisää sairaslomaakin, mutta kyllä mä nyt ajattelin käydä edes kokeilemassa.

Päivän lenkki pitäisi ehtiä vielä hoitaa ennen töihin lähtöä.

Kivaa päivää kaikille ja voimia taisteluun sodassa läskiä vastaan ihan jokaiselle!!
 
"pulla"
Tsemppiä kaikille houkutusten kanssa! Minulla teki eilen illalla todella paljon mieli herkkuja, mutta onneksi niitä ei löytynyt kaapista :D

Lenkkeilykin tuntui siltä että olisi juossut 5kg painot jalassa... Lisää vain treeniä jotta kunto kohenee, ja jos paino laskee niin juokseminenkin helpottuu :) Huomenna uusi jakso, ja uusi tsemppi kaikilla!!
 
Ei oo Tattaria näkyny : / Toivotaan että pian löytyis :)


Mulla on ollu vaikeuksia pysyä ruodussa, herkututtaa hirveesti vaan yritän sitten korvata sitä vedenjuonnilla ja porkkanoilla. Joskus se auttaa joskus ei.
Lapsille piti paistaa tuossa yks päivä mustikkapiirakkaa ja maistoin sitä itekin, iltapalat on (taas) riistäytyneet käsistä, ihan liikaa tulee syötyä vaikka tiedän että selviäis paljon vähemmälläkin - ja sit kun syö illalla reilummin niin seuraavana aamuna ei tee aamupalaa mieli. Tänä aamuna tosin sain syötyä puuroa kun mies sitä keitti.

Mut tsempityksiä kaikille! Jellylle voimia työhön ja toivotaan että pian selviis mikä vaivaa!
 
Huomenta!

Tattari hei, jos luet tän, niin käy nyt jotain huikkaamassa. Jos on kyse siitä, että sulla vaan on niin kiire, ettei ole aikaa tänne kirjotella, niin me maltetaan kyllä odottaa. Uudella ketjulla ei ole mikään hengen hätä.

Jos on kyseessä pahemman luokan motivaatiopula ja/tai repsahtaminen, niin tule silti. Täällä sua tuetaan ja ymmärretään porukalla. Me tarvitaan SUA, sä olet meidän johtotähti! Ilmiannna itses, pliis!!

Muutkin "pitkän linjan" pudottajat, herätys!! Sparkler, NeLif, Miltsu, Endless Sacriface ja ketä kaikkia... Uusi jakso on tulossa, kai te ootte vielä mukana???

Sit muutama lause omasta elämästä, joka menee railakkaasti alamäkeä... Kaikki vastustaa! No, ei ihan kaikki, paino on pudonnut kyllä. Mutta senkin lasken enemmän kiireen, stressin ja huonovointisuuden piikkiin, kun onnistuneen, "terveellisen" laihduttamisen, jota mainostin alkavani nyt harrastaa. Mies on nyt käynyt meillä kaupassa ja eväät on sit sitä myöten. Sieltä kasvispuolelta ei osaa ostaa kun perunaa, ihan vaan esimerkiksi. No, perusruokaa syömälläkin laihtuu, määrä ratkasee. Ja kovin pieniä mun annoskoot nykyään on, vatsavaivojen takia. Eli sen puoleen ei huolta.

Monenlaisia huolia ja murheita on täälläkin, mutta niistä huolimatta haluan jatkaa tätä laihdutusprojektia. Ja todella toivon, että joku jatkaa sitä mun kanssa, etten ole yksin.

Antakaa äänenne kuulua, naiset!!!
 
"pulla"
Täällä ollaan :) Kävin juuri reilun tunnin kävelylenkillä, ja huomenna taas juoksulenkki. Syömiset on pysynyt laadullisesti ihan hyvinä mutta määrät sitten päin pyllyä... ;) Eli syön tällä hetkellä liikaa. Kun tuon ruokapuolen saisin taas kuntoon niin painokin varmasti alkaisi pikku hiljaa laskemaan.

Jelly, minä ainakin jatkan ensi jaksolle, tätä vauhtia en ole ihan heti normaalipainossa.
 
Huomenta!

Hei, mitä tehdään huomenna punnitusten kanssa? Mä ehdotan, että punnitaan ja kirjataan tulokset tähän ketjuun ja odotellaan rauhassa, että Tattari ryömii esiin kolostaan ja aloittaa uuden ketjun??

Mä alan huolestua oikein tosissani, että mikä Tattarilla on... Tää ei nyt tunnu yhtään hyvältä :(

Ja muutkin... Eikös tää porukka ollu just se, joka ei luovuta kesken kaiken vaan porskuttaa eteen päin vastatuulessakin? Ja mulla sitä vastatuulta on piisannu enemmän ku tarpeeksi ja täällä mä vaan olen. Tehkää perässä!
 
Huomenta!

Hei, mitä tehdään huomenna punnitusten kanssa? Mä ehdotan, että punnitaan ja kirjataan tulokset tähän ketjuun ja odotellaan rauhassa, että Tattari ryömii esiin kolostaan ja aloittaa uuden ketjun??
Näin kai se on tehtävä..on kyllä ketju hiljentynyt, itellä taas tekis mieli käydä ehkä useamminkin purnaamassa houkutuksista ja niistä erossa pysymisestä..onnistuupa se sitten tai ei jne.

Etenkin Tattarin tilanne huolettaa jo..mutta kaipailen muitakin ketjulaisia myös : /
 
"pulla"
Minä aion mennä eteenpäin vaikka siinä vastatuulessa, en aio lopettaa ennen kuin olen tavoitteessani. Päätin aloittaessani että tämän urakan vien loppuun asti. Olen ennenkin siinä onnistunut, miksen nytkin?

Minäkin ilmoitan huomenna painon tähän samaan pinoon :) oli se sitten plussaa tai miinusta. Tapani mukaan en heti aamusta ehdi koneelle, mutta ilmoitan heti kun kerkeän.
 
njp
Uutta ketjua etsiskelin minäkin. Mitäs haasteita meillä nyt piti olla tällä alkavalla viikolla? Mulla on käyttämättömiä uintilippuja, joten voisin haastaa itseni ja kaikki muutkin käymään tässä kuussa edes kerran uimahallissa, eikä vain lasten kanssa, vaan oikeasti uimassa.

Mulla jäi pari punnitusta ilmoittamatta, koska tulokset eivät olleet mitenkään silmiä- tai peiliähiveleviä, mutta jos sitten taas huomenna...
 
F&L harmaana
Jaaha,tää päivä painuikin sitten herkuttelun puolelle. Taidan jättää ihan suosiolla aamun hirmulukemat kertomatta, tänä aamuna (teen näitä väliaikamittauksiakin) tais olla 90,6kg..eli aika samoissa..ärsyttää hitosti etten pääse sen 90 kilon alle millään. Mut ens viikolla uus yritys.
 
"lillerilalleri"
Täällä ollaan, off the wagon... :( huomenna loppuu mun makeansyönti, se on päätetty jo viikko sitten. Ei tästä muuten tuu yhtään mitään, kun herkkupäivä venyy ja venyy ja venyy... Hävettää ja nolottaa ja mitä kaikkea, mutta minkäpä sitä itelleen tekee... Huomenna uus yritys! Tattaria minäkin kaipailen, toivottavasti kaikki on hyvin.
 
"mami"
Aamupaino oli 95.5, -2.2kg..en ymmärrä Miten koska tuli mässättyä viikonloppu enkä käyny ku 3 krt lenkillä?? Nyt on kroppa kyllä pahemman kerran sekasin.. mutta ryhtiliike alko nyt, herkut takas lukkojen taa ja ulkoilee! En kyllä ymmärrä miks nyt alkanu niin kovasti vastustaa tää homma....
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Ei kannata kiletää niitä herkkuja kokonaan, kohtuudella niitäkin..olen antanu luvan itselleni et peiltana ja lauantaina saan syödä mitä haluan mutta kohtuudella, viikolla olen tiukempi on toiminu mulla hyvin ja paino tippunu silti :).

Tänään vaaka näytti 85.7kg eli 300g plussaa, syy siihen on varmaan menkat jotka alkoi torstaina, mutta torstaina oli tasan 86kg eli siitäkin turvotuksesta nyt menossa alaspäin :p
 
"pulla"
Aamupaino oli 76,3 kg, eli lähers samassa pisteessä junnaan jo ties kuinka monta viikkoa :D Tai no olihan sitä pudotusta 200g mutta silti en näytä pääsevän tästä pisteestä alaspäin...
 
eikö joku toinen voisi aloittaa ketjua, kun tattaria ei näy?
mun mielestä ajatus yhteisestä laihdutuksesta vähän kärsii jos vaan odotellaan ja kaikki pitää itsellä ylhäällä painojaan
Pitäiskö sitten siirtää sitä Tattarin haastehommaakin vai haluaisko joku alkaa siitä pitämään myös kirjaa?
Voin tehdä aloituksen ja siihen nuo eka sivun tulokset mutten oikeen tiedä onnistuuko minulta nuo päivityshommat sitten...vai onko muita halukkaita hommaan?
 
"pulla"
Voisiko joku rekisteröitynyt tehdä uuden pinon? Minä kun en pystyisi sitä aloitusviestiä muokkaamaan. Ja mukaan vain ne jotka itse ilmoittautuu uudelle jaksolle, muut putoaa automaattisesti listalta.

Ja ei ratvitse tehdä kuin otsikko YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL (1.11.2013-30.11.2013) ja tämän jakson aloituspainoiksi vaikka kaikille maanantain punnitustulos. Sitten kerran viikossa (maanantaisin) ekan viestin muokkaus ja välipunnituksen tulokset ylös
 

Yhteistyössä