No kato ku mä siis leivoin niitä sämpylöitä. Ukko tuli siihen sit neuvomaan, ts. valittamaan, et tä nuo on ihan liian pieniä, että täytyy sämpylässä olla enempi ku yks haukku (no niissä oli kyllä, mutta ei riittävän suuria herralle siis). Tein sit lopusta taikinasta jumbokokosia.Tässä kohti alkoi jo käyrä nousemaan, sit kun sain ne tehtyä niin mun piti kiireen vilkkaa lähtee hakemaan 12v koulusta (vois luulla, että mieskin vois hakee kun kotona on, mutta eihän nyt toki...). Oon yleensä tuonu naapurin pojat (kaksoset samalla luokalla ku meiän tyttö) samassa kyydissä, kun linkkakyyti on aika hintava ja samallahan nuo tulee. Meiän piti käydä samalla kyläkaupan lopettajaisvisiitti, mutta ei. Tyttö alkoi kiukkuamaan heti kun sai auton oven auki, että poikia ei oteta kyytiin, eikä ne ees halua kyytiin ja plaa plaa plaa ja kyläkauppaan ei lähetä mitään kusisia mummoja haistelemaan (tässä kohtaa olis pitänyt vaan kylmästi heittää neiti kermape*se kävelemään käydä siellä kaupassa ja ajaa kotiin). Mutta ei. Jätettiin kauppa väliin (en oo 20 vuoden aikana nähny enkä haistanu ko kaupassa yhtään kusista mummoa, by the way...) ja tultiin suoraan kotiin.
Päästään tänne, niin ukko tulee nillittämään taikinakulhosta joka oli jäänyt tiskipöydälle (likainen siis), kun en KERENNYT sitä vielä korjaamaan, että kun AINA jätän jäljet siivoomatta... Sillon kilahti. Mä siivoan jälkeni kyllä. Kun kerkeän. Sanoin sille, että ole hyvä jos vaivaa. Voit siivota koko keittiön saman tien tai vaikka koko talon, mutta eihän sitä mitään voi tehdä, paitsi valittaa.No, nyt on kulho tiskikoneessa ja keittiössä pöydät kiiltää. Ukon suu on pysyny kiinni, mutta mun päivä on enimmäkseen pilalla|O
Nyt mä juon mukillisen kahvia, teen ruuan ja lähen kävelemään piiiiiiiiitkän lenkin, jos vaikka vähän sais koottua itteään taas... ...tu kaikenlaisten ääliöiden kanssa sitä elääkin. F&l laitan sen yksärin... Ja hei, ihan näin julkisesti. Älä vähättele ittees. Sä osaat ja voit ja pystyt tähän kyllä!:heart: Ihan takuulla.Eihän tää mitään tähtitiedettä ole. Camoon, jos mä pystyn laihduttamaan, kuka vaan pystyy!!! Eikös?