onlyer Tervetuloa joukkoon :hug: Lisäsin sinut listalle. Jos haluat kp:t siihen, niin elmoittele. Ei toki mikään pakko ole
Minulla kaksi pikku-sisarta (22v ja 25v) raskaana ja kyllä syö ihmistä, vaikka iloinenhan minun pitäis olla. 46v tätini poika kastettiin sunnuntaina ja minä kummitädin ominaisuudessa yritin olla iloinen, mutta sisälläni huuti pikkutyttö suurta tuskaa ja kotimatkan itkin melkein kokonaan ja sitä kesti kuitenkin yli kolme tuntia.
Tätiä ei vielä näy. Siis sitä punaista riivaajaa. Testejä odotan laatikkoon, jos kuitenkin sittenkin olis joku ihmeellinen ja outo tapahtuma sattunut, että simppa ja oili olis kuitenkin tuupassa tavanneet ja päättäneet yhtyä ja rakentaa pesää. No, ei ehkä, mutta tätiin asti on aina toivoa.
Illalla oli kuumotusta ja juilintaa masus, mutta se loppu kuitenkin. Yleensä se kestää ana mensuihin asti ja vielä pari päivää sen jälkeen ja siksi ajattelinkin, jotta aamulla kohtaan sen mokoman. Niin ei kuitenkaan käynyt, ainakaan vielä. Migreeni yleensä pukkaa kolme päivää ennen tätiä, mutta nyt ei. Muitakaan normi PMS oireita ennen menkkoja ei ole.
No, katellaan miten täs käy, mut uskoisin, että tän päivän testillä vaan varmistan negan ja petyn taas entistä enemmän. Vai pitäisköhän oottaa huomen aamuun, jotta sais aamupissan tikkuun...no, olishan tuo tässä vaiheessa varmaan jo nähtävissä herkällä testillä mihin aikaan päivästä tahansa.
Plussia toivon kovasti tähän pinoon :flower: :flower: :wave: