Yli vuoden yrittäneet

Täälki ois vähän oireiluu mut en oo viel uskaltanu ees haaveilla et ois vauva tulos :// kauheen huono-olo ollu parina päivänä...Jumalatonta valkovuotoa jne jne :/ mut tiiä sit voi olla jotain muutakin...Noo aina saa toivoa...Joo ja yösyöntiä on tullut :ashamed: sitä harrastin poikaa oottaes piti yöl aina käydä puuro keittämässä kun oli niin nälkä....nooo vasta 20 päivä menos.....

Hei kaikki!

Vierähtipä tuo viikko nopeasti, en ole ehtinyt edes tänne kurkkimaan :/ ...

Pientä hiipuvaa masennusta oli ilmassa tätylin aikoihin ja vähän sen jälkeenkin. Semmoinen olo, että prkl nyt saa riittää!!!! Tuntuu varmaan tutulta monelle?

Nyt taas päivä paistaa, ihan kirjaimellisesti. Mukavaa viikonloppua. L-M, pitelen peukkuja! Samoin BitchBunis!

:flower:

Rosamunde voin jakaa ton tunteen sun kanssa viikon päästä kun täti kurvaa kylään!! Koska toiveet raskaana olosta hiipuu päivien myötä!! Äsken nipisteli vähän oikealta puolen mahaa... :/ Ei sillai kovin kipeesti mut vähän....

Joskus olisi vaan helppo luovuttaa koko vauvahaave kun alkaa tympässä!! Mut sitten taas toisina päivinä olo paranee :) JA on kauheen innoissaan yrittämässä...

Tervehdys. Nega tuli sitten testattua. Voi :headwall: :headwall: :headwall: Kaikki tuntemukset kyllä olis puhunu plussan puolesta, mutta eipä taaskaan. täti oireita ei sen kummemmin ole. On tää sellaista tunteiden vuoristorataa, että meinaa pää hajota. Testiin tuli alkuun ihan heti komean punainen plussaviiva joka katos sitten siinä samassa. Jäljelle jäi vain joku hiivatin viivanpaikka tai joku muu, mutta ei mikään plussaraita.

Huomenna tulee postissa herkkiä testejä. Keljuttaa oikein, kun pitikin mennä niitä tilaileen. No, ehkäpä testaan vielä kerran ja petyn taas uudelleen, kun negahan sieltä kuitenkin tulee. Tuo tämänpäiväinen vaan oli niin kummallinen, että en tiedä mikä se oli olevinaan.

Ompahan ainakin joulunajalle testejä kaapissa. Nyt odottelen tätiä ja valmistaudun henkisesti koko homman hautaamiseen. Aletaan miehen kans olla molemmat aivan loppu tän asian kans. Mies syyttää itseään, kun ei saa minua raskaaksi. Minä puolestani syytän itseäni siitä, että olen täys laho pölkky, joka ei enää toimi :headwall:

Toivottavasti teille tulee pian plussia, että sais jotain ilon aihetta :heart:

Ajatukset on kyllä hyvin samalla mallilla kun teillä arvon naiset. vuoristorataa tämä on henkisellä tasolla. Eikä edes kesyimmästä päästä.

Voi että L-M! Äh, sitähän tää on..

Oikeastaan alan olla täällä itsekin jo luopunut toivosta, vaikka välillä päivä paisteleekin.Tää on tehnyt minusta alakuloisen ja katkeran, mitä en ennen ollut :/ Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että ei oikein osaa antaa periksi, vaikka pitäisikin.

Jos tässä nyt jotain positiivista keksis, niin sen, että eipähän tarvitse ehkäisyä käyttää

Heh. Kyllä on kivaa synkistellä oikein kunnolla. Mutta todella: tiedän L-M sun fiilikset... Välillä tulee käytyä aika syvällä. Meillä tuo mies ottaa tän paljon kevyemmin, mikä on kumma juttu: senhän tässä pitäis tuskissaan kieriskellä, koska sillä ei omia lapsia ole. Mulla on kaksi. Mutta se olenkin minä, joka stressaan kohta hiuksetkin päästäni

No ei vaineskaan :ashamed: Kyllä me nyt menään ihan tulee jos on tullakseen -meiningillä. Ei tikkuja, ei lämmönmittauksia. Lemmiskellään milloin huvittaa! Silti menee varmaan vielä pitkän aikaa, kun tuolla alitajunnassa pyörii tuo "mitä jos.. :heart: "...

B) Tällaisia aatoksia heräsi Lumi-Marjan vuodatuksesta..

jos sitä tuli jonon jatkoks tänne =) Me ollaan avomiehen kanssa yritetty 2v saada esikoista. Siemennesteessä ei ollut vikaa ja miun munatorvet(mitkä lie) on auki. nyt odotetaan uuden vuoden ja menkkojen alkua miin tuvetaan inseminaatiota yrittään. Ellei sit nyt ole jokin ihme tapahtunut tähystyksen jälkeen et tulis tärppi. Hoitaja meinas et hyvällä tuurilla voin tulla raskaaks kun on mun kohtuun ilmaa puhallettu.. Saapi nährä... Kesällä olis häät meillä. Itte oon 21(pian 22) ja mies 25, pikku sisko on raskaana, söi hiukan sisältä kun kerto, ties et ollaan kauan yritetty. mut onnellinen olen siskon puolesta.

onlyer Tervetuloa joukkoon :hug: Lisäsin sinut listalle. Jos haluat kp:t siihen, niin elmoittele. Ei toki mikään pakko ole :) Minulla kaksi pikku-sisarta (22v ja 25v) raskaana ja kyllä syö ihmistä, vaikka iloinenhan minun pitäis olla. 46v tätini poika kastettiin sunnuntaina ja minä kummitädin ominaisuudessa yritin olla iloinen, mutta sisälläni huuti pikkutyttö suurta tuskaa ja kotimatkan itkin melkein kokonaan ja sitä kesti kuitenkin yli kolme tuntia.

Tätiä ei vielä näy. Siis sitä punaista riivaajaa. Testejä odotan laatikkoon, jos kuitenkin sittenkin olis joku ihmeellinen ja outo tapahtuma sattunut, että simppa ja oili olis kuitenkin tuupassa tavanneet ja päättäneet yhtyä ja rakentaa pesää. No, ei ehkä, mutta tätiin asti on aina toivoa.

Illalla oli kuumotusta ja juilintaa masus, mutta se loppu kuitenkin. Yleensä se kestää ana mensuihin asti ja vielä pari päivää sen jälkeen ja siksi ajattelinkin, jotta aamulla kohtaan sen mokoman. Niin ei kuitenkaan käynyt, ainakaan vielä. Migreeni yleensä pukkaa kolme päivää ennen tätiä, mutta nyt ei. Muitakaan normi PMS oireita ennen menkkoja ei ole.

No, katellaan miten täs käy, mut uskoisin, että tän päivän testillä vaan varmistan negan ja petyn taas entistä enemmän. Vai pitäisköhän oottaa huomen aamuun, jotta sais aamupissan tikkuun...no, olishan tuo tässä vaiheessa varmaan jo nähtävissä herkällä testillä mihin aikaan päivästä tahansa.

Plussia toivon kovasti tähän pinoon :flower: :flower: :wave:

mun kp on 18/28-30

reilu viikko niin joutuu taas kahtoon värilähetystä. Sit taas menee viikko kuu kupin kanssa leikkiessä ja mieli maassa.

Äitini on 41v. saa vauvan maaliskuun alussa, se ei tuntunu niin pahalta kuin se et pikku sisko odottaa. no tuleepa musta kuitenkin iso sisko ja täti =)

pikkusiskon raskauden myötä lisää kaivertaa se et yks työkaveri joka on mua pikkuisen nuorempi on tullut vahingossa raskaaksi ja samoiten kaks kaveria. tuntuu että maailman loppu tulee ennemmin kuin mun tekemään testiin kaks punaista viivaa. jospa sitä yrittäis olla ilonen toisten puolesta:)

Kolmatta (toista yhteistä) ollaan nyt vuosi ja kaksi kk:tta yritetty. Ensi viikolla menen samaiseen tähystykseen kuin ONLYER.
Meillä siis ennestään pojat (-99 ja -05) ja tietty on sama kumpi tulis, mutta jotenkin tyttö olis tietty "kiva"
Meill'kin on tilanne että mun "äitipuoli" ,(muutaman vuoden vanhempi kuin minä) saa toisen lapsensa ja täytyy sanoa että erittäin tiukkaa tekee. Eivät tiedä meidän kuumeilusta ja yrityksestä. Minustakinb tulee siis isosisko.

Tervetuloa mukaan teeni Kyllähän tänne lisää väkeä mahtuu.

Uusi testi tehty ja selkeän haamun sain :heart: Itken, nauran, tärisen ja sisällä kuplii...olo on jokseenkin ihmeellisen ihana ja pelko silti takaraivossa kolkuttaa koko ajan. Toivottavasti tämä ei lähde tädin matkaan, vaan saamme sen pitää.

onlyer ja teeni mulla on kans itseäni reippaasti nuorempia sisaruksia. Nuorin pikkusisko täytti just 13, eli on vuoden ja kaksi päivää nuorempi kuin oma tyttäreni. Minä ole 35, joten on meillä hiukka ikäeroa.

teeni mikä on sun kp? Tuonne etusivulle listaa teen ja olis kiva ne sinne liattaa. Ei tosin mikään pakko ole :)

Lumi-Marja Onneksi olkoon!!!!!!!!!!!! :)

Josko mieki saisin...Oltiin kaupas ja mulla tekii pahaa olla lihaosastolla tuntu et alkaa kuvottaan jne ja ukko alko vitsailla et aamupahoinvointia...Ihme et se noin sano vaikka en koko jutusta puhunu mitään et on ollu oireiluu raskaana olosta....toivotaan parasta pelätään pahinta...

Mä taas ikävästi haistoin aamulla isännän kainalohien ja meinas laatta lentää. En sitä yleensä edes noteeraa miksikään, kun noita sen palopuvun väliasuja pesen yhtenään. Ne haisee sitten pikkuusen pahalle :eek: Samoin haistoin postilaatikolta tullessa kodin ilmassa jotain hyvin epämääräistä. Koira lens tarhaan siitä paikasta. Jotenkin nyt noi hajut tuppaa nokkaan ihan hirveinä. Tota on ollu vasta parina päivänä, mutta niin selkeesti, ettei siinä ole tulkinnanvaraa. Nenä on nyt skarppina ja sille ei mitään voi.

Joo mulla teki tosiaan lihatiski ja se kun siellä hais se savustettu kala....oikeesti yök :( Vitja merkkei niin paljon et alkaa tosissaan haaveilla mut kun ei tahtois ja jaksais vaan pettyy :( Laitampa lisää listaan et syön appelsiinia :p tätä söin viimeksi poikaani odottaessa ja söin kans ihan kilotolkulla päivässä :D ukko aina sitä kanto kaupasta :D Töistä tulles aina soitti et pitääkö kaupasta muuta kun appelsiinia :D hehe ennen en voinut sietää tätä :(

tervetuloa kaikki uudet ja ihanat!!
ONNEA PLUSSANNEET!!!!

On:Ovis tikutettu maanantaina ja lakanoissa on peuhattu sen mukaisesti mutta ilolla...
Sain tänään ne hyytymistekijä verikokeen vastaukset..toistamiseen, niin ylläri pylläri kolmannet joudutaan ottamaa...voi V....!!! että saadaan varmuus asiaan...ei voi olla totta!!

Onnea kaikille jatkoon ja plussarikasta tulevaisuutta :heart:

Tämä lista kaipaisi nyt kovasti uutta päivittäjää :) Minä taidan tästä pikkuhiljaa lähteä tuonne odottajiin, joten käyn kyllä täällä aina kurkkimassa mitä kenellekkin kuuluu. Juuri pääsin ajattelemasta, että mitään huonoa oloa ei tule, mutta niinpä tänäaamuna oli jo etovaa tunnetta, mutta eipä onneks tarvinnu ainakaan vielä pyttyä halata. Viiva tikussa on jo mukavan vahva ja niin on ajatuksenikin tulevasta mussukasta.

Kiitos kaikille seurasta ja hyvää jatkoa. Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin. Nähdään pian odottajissa :wave:

Rakkaudella ja lämmöllä
Lumi-Marja ja Helmi-Onni

Taidan minäkin kurkistella tänne pinoon. Olen tosin yrittänyt jo vähän enemmän kuin vuoden...Esikoista odotimme 9 vuotta, poika on nyt 4,5. Nyt sitten tätä kuopusta ollaan yritetty yli kolme vuotta. Tai yritetty ja yritetty.. välillä olen ottanut rauhallisemminkin, välillä itkenyt joka kuussa tyynyn märäksi.

Nyt olen vähän miettinyt, että tämän vuoden loppun asti vielä kokeillaan, mutta sitten ehkä haluaisin jo miettiä josko unohtas koko jutun - ollaan aika vaanhoja, minä 40 ja mies 45.... :ashamed:

Mutta asiaan.. nyt on menossa kp 20/28, joten jännäilyt päällä taas! Josko olis tulossa joululahjaplussa kuun alkuun, voi että, olis ihana. Mutta jotenkin alkaa olla alistunut olo, että sieltähän se täti kuitenkin tietysti taas tulee :kieh:

Mutta jännäillään nyt, tässä mennään:

Plussatuulia teille kaikille pinoilijoille ja ONNEA Lumi-Marjalle plussasta!! :flower: :flower:

Kaunis kiitos onnitteluista :flower: :heart:

Päivitin Karpalo sinut listaan ja terve tuloa kovasti tähän pinoon :flower:

Täällä onkin muutamalla jo jännät päivät. Peukutan täällä lujaa plussien puolesta, jotta saisin teidät seuraksi tuonne odottajiin. Siellä on vielä niin kovin vierasta, ettei oikein edes tiedä mitä jutella. Tästä pinosta Äitee2 on samassa pinkassa, mutta lisää kaivataa.

Kysympä uudelleen, jotta kiinnostaisiko jotakuta alkaa päivittämään tätä listaa?

mantanan tarrasukat on pikkuiselle annettu ja toivotaa, et matkassa pysyy. Nyt alkaa tämäkin äiti jo uskoa, että jotain on meneillään. Sellaisia merkkejä alkaa raskaudesta tulla, et pelkkää tikun tuijotusta ei tarvitse enää vakuudeksi asiasta. Eka neuvola on jo 3.12, kun seurataan heti alusta tarkemmin astman, rytmihäiriötaipumuksen ja edellisen raskauden raskausdiabeteksen takia. Muutenkin ruokavaliota on pitäny tarkkailla, ettei ne sokerit aivan heittelis. Lääkitystä ei ole tarvittu kuitenkaan.

mantana, muistakko, kun silloin kerran jossain toisessa pinossa sanoin niistä B-vitamiineista? Viimeks raskaus alkoi, kun sitä merkkiä aloin syödä ja nyt taas. Olisikohan niillä mun elimistöön todellakin jokin suotuisa vaikutus.

Nyt siivous puuhiin. Tulen taas käväisemään ja katselemaan mitä teille kuuluu. Plussapuhuria toivon jokaiselle :flower: :flower: :flower:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 4+3

Heips!

Onnea Lumi-Marja! Se olikin plussa. Jee!!!!! :flower: :flower: :flower:

Kyllähän me voidaan tätä aina porukalla vuoroon päivitellä. Eiks niin?Itse en joka päivä käy, mutta silloin kun käyn, voin kyllä laittaa..

En haluaisi luopua tästä pinosta, koska täällä ymmärretään se, ettei se vaavi tosta noin vaan tulekaan, vaikka sitä niin toivoisi.

Minä täällä olen ovikseni ovistellut. Nyt taas odotellaan 2 viikkoa. Toiveet ei oo korkealla, joten tällä kertaa en kupsahda pilvenpiirtäjän huipulta :saint: Tulee jos on tullakseen.

Itse napostelen foolihappoa, johon on lisätty B-vitamiinia. Ja kun on näin pimeä aika, otan myös kalanmaksaöljyä kapseleina. Raskausaikanahan sitä ei kai suositella.

Blääh, mikä keli! Onneksi L-M toit piritystä päivääni!

Minusta tämä on myös mainio pino meille, jotka toivovat, toivovat ja toivovat kuukaudesta toiseen, vuodesta vuoteen.... mutta kyllä me kaikki vielä nyytti kainaloon saadaan!

Tässä plussa-sydämiä kaikille puhaltelen:+++++++++++++

Mukavaa viikonloppua! Sää saisi kyllä muuttua taas talvisemmaksi.

Täti tuli tänne kylään!!!! :headwall: Nooo mutta tätä se elämä on :(

EN tiiä haluisinko alkaa oottaan kun täällä on kivaa jakaa muiden kaa omaa huonoo oloa ja varsinkin kertoo ihmisille jotka tosissaan ymmärtää mitä se on...Joten lupaan olla viimeinen plussaaja!! :xmas:

...minäpäs syön nyt niitä samoja B-vitamiineja, kuin sinäkin...toivossa on hyvä elää!!!!! :D

Omaa.... olo on sellainen, että kyllä se täti saapuu taas. :( Ei oikein halua itseään piinata ajatuksella, että olisi tärpännyt. :/ :ashamed:

Mukavaa lauantaita tänne kaikille!!! + + + + + testejä kehiin paljon!!!! :wave:

Kylläpä taas toiveet nousi korkealle: viime yönä heräsin monesti huonoon oloon, siis öklötti ihan niinkuin esikoista odottaessa, samalla tavalla. Piti nieleksiä ja pissilläkin ramppasin kolme kertaa. Tänä aamuna ennen töihin lähtöä vatsa ihan löysä, sekin tuttu oire esikoisen alkuajalta.....voi voi, kun tämä ei nyt osoittautuisi taas kuvitteluksi!! :eek:

BitchBunis pahoittelut tädistä. On se niin väärin :'( :hug:

*tökkii kaikkien tätejä takapuoleen ja hätistää niitä perämettään ja syvälle, josta ei pääse takaisin kuin vasta vuoden päästä, jos silloinkaan*

Lista päivitetty :)

Yhteistyössä