Yli vuoden yrittäneet

Henni, meillä tulee lekuriin samainen matka. On se vaan niin kiva lähtee varsinkin talvella jonkin kokeen takia. Meillä saa vielä arvuutella, jotta onko tie tukossa lumen takia ja muutenkin tympii. Kesällä se ei tunnu niin hirvelle, mutta eipä sitä ole mukava kukonlaulun aikaan minnekkään mennä minkään takia. Minäkin tuota ekaa yhteistä tehdessä kävin jos joissakin kokeissa ja aamusta tottakai :headwall: Toivottavasti nyt ei tarvis lähtee samaan rumbaan.

Minä täällä istun jalatristissä ja yritän välttää vessaa vielä vähän aikaa, jotta olis tarpeeks kauan pissa rakossa ennen ovistestiä. Arghhh...kaamee hätä.

Kyllä on tökkiny tämä kaks plussan sivusto pahasti jo pitkään. Tänne en päässy kunnolla enkä eilen kun vähäks aikaa. No, jospa ne sais joskus nää toimiin.

Plussakuuta kaikille :flower: :flower: :flower: :flower:

Rosamunda, otas kiinni :flower: :flower: :flower: :flower: nakkaan plussakimppuja ja varuks tarrasukatkin, jos vaikka olis joku tarvitsija :wave: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Voi kiitos kaikille tsempityksistä. Ei kuitenkaan nuolaista ennen kuin tipahtaa.. :)

Edelleen kipuilen näiden suoraan sanottuna sementtitissieni kanssa. Aattelin testailla perjantaina niillä herkillä, kun nyt on tällainen tilanne, että mahiksia on.

Yleensä olen tässä vaiheessa jo toivoni menettänyt. Olen roikkunut ties kuinka monessa pinossa suht varmana siitä, ettei taaskaan oo tärpänny.

hehhee..huomenna tietty kaikki oireet häviää
:ashamed: :whistle: :whistle: ...

Käväisin tuolla kolmevitosissa kurkkimassa, luin Lumi-Marjan jutun. Joko oot saanu asiat selvitettyä? Henni82, oon ihan pihalla, mikä verikoe se oli?

Aattelin muutes äsken näitä suhdeasioita. Meillä arki skulaa ihan ok (toisin kuin ed. piiiiiiitkässä suhteessa rimpuillessa), ainoastaan väliin tökkii se, kun mies on illlan torkku ja itse oon illan virkku, joten näiden peitonheilutussessioiden yhteensovittaminen on välillä vaikeaa :LOL: . kaksi lastakin tuossa kavereineen häärää...

Mutta tää on tätä elämää :heart:
 
Voi kiitos kaikille tsempityksistä. Ei kuitenkaan nuolaista ennen kuin tipahtaa.. :)

Edelleen kipuilen näiden suoraan sanottuna sementtitissieni kanssa. Aattelin testailla perjantaina niillä herkillä, kun nyt on tällainen tilanne, että mahiksia on.

Yleensä olen tässä vaiheessa jo toivoni menettänyt. Olen roikkunut ties kuinka monessa pinossa suht varmana siitä, ettei taaskaan oo tärpänny.

hehhee..huomenna tietty kaikki oireet häviää
:ashamed: :whistle: :whistle: ...

Käväisin tuolla kolmevitosissa kurkkimassa, luin Lumi-Marjan jutun. Joko oot saanu asiat selvitettyä? Henni82, oon ihan pihalla, mikä verikoe se oli?

Aattelin muutes äsken näitä suhdeasioita. Meillä arki skulaa ihan ok (toisin kuin ed. piiiiiiitkässä suhteessa rimpuillessa), ainoastaan väliin tökkii se, kun mies on illlan torkku ja itse oon illan virkku, joten näiden peitonheilutussessioiden yhteensovittaminen on välillä vaikeaa :LOL: . kaksi lastakin tuossa kavereineen häärää...

Mutta tää on tätä elämää :heart:
 
Vitsit tänään on hyvä päivä!!! ainakin ollut tähän mennessä...

Ensin mun miehet anto mun nukkua tosi paljon pitempään :) Noo sitten poika asettui hetkeksi kattomaan leffaa ;) joten saatiin hetken yhteistä aikaa ja nyt suihkun jälkeen on paljon pirteempi ja iloisempi olo :) Harmittaa vaan kun ukko joutuu töihin menemään....Noo mutta piti kehassa edes jollekki et pitkästä aikaa tääl on ihana tunnelma :)
 
rosamunde verikokeesta katsotaan hyytymisongelmat..epäileevät että istukkaan hyytyy liian nopeesti veri ja kuolee, siksi aikaiset keskenmenot..mutta katsotaan kunhan vastaukset tulee elikkäs parin viikon sisällä. Toivottavasti ei olisi se ongelma.

Edelleenkin tosi kipeä alamaha ja vuoto senkun vaan jatkuu.
Täällä on satanut lunta JEE IHANAA!!!!
 
Tänään kp 27 ja testi näytti selkeen plussan...nyt mietityttää vain et onkohan kaikki kunnossa kun nyt jo oli noin selkee...testi oli aconin herkkä ja päivemmällä apteekkarin oma johon myös viiva ilmestyi.
 
Onnea paljon ja tarrasukkia matkaan Äitee2 :heart: Saat kunnian olla pinomme eka plussaaja :hug:

Rosamunde Paljon asiaa pohdittiin, revittiin auki joka suunnalta ja elämä jatkuu. Mies vain on niin pettynyt ja rikki, että kaikki paha purkautu niin miten purkautu. Kyllä hänkin haluaa vielä yrittää, mutta pelkää, ettei siitä tule mitään. Ei hän ollut tarkoittanut kirjaimellisesti mitä sanoi. Naisen mielen on vain vaikea unohtaa kaikkea, mutta ymmärrän, että tämä tilanne tekee kipeää. Lisäksi hänen on vaikea kohdata siskoni, jolla masu alkaa pyöristyä ja sitä siskoni hehkuttaa kuitenkin 24/7. Samaa minä jännitän, mutta yritän sulattaa. Kaikki hyvin ja asiat sovittu. Siitä hän ei pidä, että täällä paljon aikaa vietän, joten yritän rajoittaa ja käydä silloin, kun hän ei ole kotona. Joustoa molemmin puolin. Kyllä tämä tästä.

Ovistikkuun tuli kaivatut viivat ja "sovintoseksiä" tuli harjoitettua viimeyönä ja tikun innoittamana varmaan lisää tulossa :p Kyllä sitä minäkin tähän pakkopuurtamiseen olen väsynyt, mutta aina ne ovistikun viivat antaa lisää puhtia :)

Plussakuusta näyttää tulevan lupaava, kun eka plussa jo saatu :wave:

 
Heips!

..joo kyllä taas teki tisut tepposen, pirulaiset. Eivät oo enää läheskään yhtä kipeet, ja kunnon menkkavitutustakin on ilmassa, joten argh! Että meninkin taas lankaan! No, säästyvät testit, en todellakaan aio niitä tuhlata, vaan jään rauhassa oottelemaan menkkoja.

Mutta on se vaan niin kiva, että äitee plussasi ja saatiin tili avatuksi =)
 
Oviksen tikutin eilen ja tänään viimeisen kepakon käytin varmistukseen ja testiviiva oli jo huomattavasti vaaleampi. Tuota kn seurantaa en ole sen kummemmin pitänyt tässä kierrossa, kun se tuntuu elävän aivan omaa elämäänsä. Limaa tuli jo toissapäivänä ja eilen vähän, tänään ei juuri lainkaan. Pupuiltu ollaan sitten tasan varmaan jokapäivä oviksen aikaan, ennen sitä ja vielä tänään varmistellaan. Sisko tuleekin vasta huomenna poikansa kans, joten vielä ehtii :p Kauhiaa treeniä tämän ikäiselle immeiselle tuo rakkauden harrastaminen, mutta jotenkin kummasti se piristääkin :D Ne simpat meillä ei elä kun muutaman tunnin, niin pitää vaan pitää peukut pystyssä, jotta ne kaks siellä tuubassa törmää ja keksii vielä Eikä haittais, vaikka kimpassa raahautuisivat selkeemmille vesille pesimään.

Jospa tässä kuussa nämä kaksi olisi edellisiä kekseliäämpiä. Ainakin on hyvä fiilis ja tuntuma asiaan. Jotenkin sellainen, miten sen sanois, hyvä tuntuma asiasta. Tai niin kai se on joka kierrossa, mutta vielä ei epätoivo ole nostanut päätään. Odotan vaan PMS oireita, ne kun tuppaa pukata hyvissä ajoin. Yleensä jo päivän tai kahden päästä oviksesta ekat oireet. Loput sit viikon sisällä oviksesta ja viimeinen viikko ennen menkkoja onkin sitten jo yhtä pirua. Mutta nyt eletään lippu korkeella siihen asti, kun siihen on pienikin syy. Elikkäs oviksen perusteella menkat alkais 21.11 tienoilla, mutta tuo ihan vaan arvio. Mut jos luteaalivaihe on entisellään, niin siinä main olis.

Telkkarissa tulee Jokelan surmasta....aivan kamala juttu. Kynttilä sytytetty kuudelta keittiönikkunalle heidän muistokseen....jaksamista kaikille heidät tunteville, läheisille, tutuille, kaikille joita asia koskettaa.

Plussatuulia kaikesta huolimatta kaikille :flower: :flower: :flower:
 
Kiitos onnitteluista :flower:

Rosamunde Joko testasit? Toivottavasti sait odotetun tuloksen.

Ne miun tän kierron oireet piti paikkansa:palelu,väsymys ja öllötys sekä tissit on niin kipeet ettei mahallaan voi nukkua.

Kaikille plussa onnea :flower:
 
Paljon Onnea ihanasta plussasta ja :hug: :flower: Pikkuiselle paljon tarraisia sukkaisia!!! :heart: :wave: Aivan ihana uutinen tässä pinossamme! =)

Jee tänään on perjantai! Aloitin tiistaina työt ja tytteli päivähoidon, kolmen vuoden kotona olon jälkeen siin! Töissä menee kivasti ja tyttömme aloittanut reippaasti päivähoidon, vaikka alkuun olikin kova ikävä äitiä; eilen oli jo paljon helpompi päivä hoidossaan! :heart: =)

Sain vihdoinkin lähetteen tuonne gynelle naistentautien poliklinikalle ja parin viikon päästä sitten sinne!! =) Kp13/28-40 ja yöllä migreeni jyllännyt päänupissa. :headwall: Tiedä sitten alkaako elämänmuutoksen jännitys purkautua, vai kiertoonko liittyy tämä migreeni! Yleensä ei jännityksestä ihan tälläiseksi mene särky. Niin ja päivänrytmit niin erilaiset, jotta yritä tässä nyt sitten pongata se ovis! :(

Lumi-Marja sinulle sinne vilkuttelen :wave: Iloa paljon peiton pöllytyksiin! ;) Mitä? Ethän sinä vanha ole.... =)

Plussa onnea kaikille!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave: :xmas:
 
Huomenta kaikille :wave:

mantana heh, kirjoitin tuon edellisen viestin, jotta puouilu käy työstä tämän ikäiselle ihmiselle ehkä vähän sisäpiirihuumorilla varustettuna, kun isäntä täs pari päivää sitten syytti mun ikää siitä, että en hänelle toista lasta ole ainakaan vielä pysytnyt antamaan. Asiahan on sinällään jo puhuttu ja sovittu, kun siinä oli kaikkea muutakin kinaa, mutta naisen mieli ei anna kaikkea anteeksi, vaikka suu niin sanoisikin. Ei pitäis jäädä miettiin kiukus lohkaistuja patoutumia, mutta...kiertää se tuolla päässä ennen kuin hautautuu uusien asioiden alle.

Kylläpä pistää miettimään, milloin oikeataan munasolu irtoo. Keskiviikkona oli komeat viivat ovistikussa, tiistaina limaa ja vihlontaa munasarjojen alueella ja maanantaina illalla jo limaa alkoi tulla. Noi tikut mitä mulla oli, ei todellakaan olleet niitä parhaita, kun samasta pisusta tein sekä sillä epämääräisellä puikolla, että aconin tikulla, niin aivan eri tulokset. Acon näytti selkeätä plussaa ja toinen taas negaa varustettuna punaisella pilkulla testiviivan kohdalla. Sekin niin reunassa, että tulkitsin nega/pilalla olevaksi testiksi.

Mut se irtoaminen, se mua on mietityttäny jo pitkään. Yleensähän se on 24-72 tuntia ovisplussassta, mutta miten ihmeessä sitten ne luonnon merkit kuten lima yms pukkaa ainakin mulla usein jo ennemmin tai samana päivänä kuin ovisplussa. Heti seuraavana päivänä lima muuttuu ohueksi valkkariksi ja alkaa lähes saharamainen kuiva kausi. Kn pakenee kauas ja samoin kaikki pupuiluhalut yms. Olisi hankala ajatella, että ovis olisi siinä vaiheessa, kun kroppa siirtyy toiselle vaihteelle. Kyllä niin tekis mieli käydä gynellä tuon asian puitteissa, mutta se on vaan teknisesti hankalaa. Lisäksi mua on tutkittu jo tyttöä tehdessä niin paljon, että taitais paikallinen gyne kattoo mua kieroon ja kehottaa kaivaa vanhat paperit esille :LOL: Ainut mutta asiassa on se, että ihminen muuttuu tuossakin asiassa, eikä ne vanhat asiat pidä juurikaan enää paikkaansa, paitsi se, että toinen torvi toimii toista paremmin. Olen ihan pikkuisena ollut kolarissa ja oikea puoli ollut aika muusina, niin ihme, että toimii edes osittain.

Nyt vain odottelen siskoa ja PMS oireita. Tätiä siinä 21. päivän tienoilla. Aina se punanuttu on hyökänny viimeistään dpo14, joten se olis just toi 21. päivä. tai 22. takkua aamusta laskutaito :D Niitä kahta viivaa siihen toiseen testiin en enää uskalla edes toivoa, kun täsmäiskuista huolimatta hutia pukkaa kerta toisensa perään. Mut saa kai sitä edes salaa vähän toivoo :saint:

Nappaan mantanan kimpun ja pidän siitä tiukasti kiinni. Nakkaan vielä muutaman tuulien mukaan!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: :flower: :flower: ++
 
Äitee2. en aio testailla, kuten jo tuossa ilmoittelin. Raskausoireet on muttunu tätioireiksi niin vahvasti, etten viitti testejä tuhlailla :/

Parempaa onnea teille muille! Täällä odotelaan vaan puolukkapäiviä...
 
Viikonloppuja kaikille. Rosamunden tätiä yritän tässä tökkiä pehvaan ja hätistää :)

Voi hiisi. sisko tuloo poikansa kans hetkellä millä hyvänsä ja onhan sillä se kivasti pyöristyvä masukin. Ihana heitä on nähdä, mut pelkään vaan, etten saa silmiä irti siitä masusta :D Kunhan vaan ei systeri arvaa mitään. En viittis tässä vaiheessa elämää hehkuttaa kovin julkisesti tätä meidän projektia. Vauvalehti kasat ja tikut on käteketty ja pupuilut pupuiltu.

Nyt lähden hakeen likan talleilta. Mahtaa olla märkä, kun sateessa menny mettälenkkiä. :wave: :flower: :flower: :flower: :wave:
 
Voi kiitos L-M! Mutta ei auttanut.. Eilen alkoi :headwall: Lyhyt kierto, taisivat hormonit hypähtää kattoon vaan tässä kierrossa, kun oli niin outo. Äh, kun taas innostuin :ashamed:

Mutta seurailen kuulumisianne. Viettäkään rentouttava ja mukava viikonloppu! :heart:
 
satu 78 :hug: jaksamista sulle. Saako sinut vielä pitää listalla siellä missä on kaikki esiteltynä? Kp listaan laitan sit ?/? Tulethan sitten pian sen plussan kans, et saatais tähänkin pinoon niitä vähän enemmän :wave:

Mulle tuli pari päivää sitten PMS oireet sellaisina kuin yleensä, mutta ne hävis sitten saman tien. Tissit ei ole oikein nimeksikään arat, väsyttää todella kamalasti ja veskissä saa ravata. Lämmöt on koholla, normaalisti 36.0-3, mutta nyt 36.7-37. Pientä nuhaa ollut koko syksyn, mutta ei se ennemmin ole saanut lämpöä nouseen. Tiedä sitten, jos vaikka nyt olis sen tehny. Olo on jotenkin hutera. Huippaa ja mitään ei tee mieli. No, PMS oireiden piikkiin vaan, niin ei ala liikaa ajatella sitä mukavampaa vaihtoehtoa. Nyt pohan knas puheterapiareissulle, moikkati moi :wave:
 
Hei pitkästä aikaa! Ensimmäiseksi onnittelut Äitee2 plussasta :flower: Hienoa, että on plussapino avattu!

Rosamundelle halit tädin johdosta..

Täällä odotetusti kp1.. Eilen hain terveysasemalta lähetteen lapsettomuustutkimuksiin ja Kätilöopistolle nyt sitten jonotellaan. Varmaan saa sen puoli vuotta odotella ennenkuin sinne pääsee. Pitää yrittää kaikin keinoin saada välillä ajatuksia muualle vauvakuumeesta, mutta vaikeaa se on :|

Plussatuulia+++ Lumi-Marjalla ainakin lupaavan kuuloisia oireita =)
 
voisin minäkin liittyä joukkoonne, jos vaan mukaan vielä mahtuu? =) joo sitten vähän taustoja... meillä on miehen kanssa neljä yhteistä lasta ja nyt tulee täyteen 40 yritys kuukautta :( no jotenkin olen jo asennoitunut siihen että vaavia meille ei tule vaikka kuitenkin siitä vielä haaveilen,
ANSKULI KP 21/30-40 40 YRITYS KUUKAUSI JA 5 LAPSI HAAVEISSA
 
Tervetuloa Anskuli ja todella paljon onnea yritykseen. Toi sun yk40 on aikas lailla vaikuttava :( Meillä ekaa yhteistä tehdessä se ehti nousta lukemaan 29 ja sekin tuntui jo ikuisuudelta.

Lapaniina
pahoittelut tädistä ja tarjoon lohtusuklaata sinnekkin. Jos edes vähän auttais :hug:

Onhan noita oireita ja ei oireita. PMS mulla on ollut pitkään rasittava ja nyt on niin outoa, kun mitään PMS oikkuiluja ei oikeastaan ole. Tissit on kipeet, mutta erilailla. Ei sivuilta kuin yleensä, vaan sieltä sisältä. Kn on edelleen puolessa matkaa ja joku ihmeen möhkäle. Kaulakanavan voi tunte kovana viinipullonkorkkimaisena tappina. (tukkikaa nyt mun suu, ennen kun alan eritteistä jutella). Yleensä on kuivat, ellei rutikuivat päivät ja nyt on valkkaria aivan tavallisesti. Ei lotisemalla, mutta niin, että tietää et sitä on. Väsyttää niin maan pirhanast. En ole pian viikkoon herännyt kunnolla yhteenkään päivään. Lämmöt edelleen koholla sen viitisen pykälää.

Tuolla kaapissa kaks testiä alkaa ikävästi poltella mieltä, mutta en testaa ennen kun on jotain järkee siihen. Monesti oon noilla herkimmillä testannu jo 10 päivää oviksesta ja negaa pukannu ihan säännöllisesti. Miksi siis itelleni tekisin pahan mielen näkemällä taas kerran sen negan. Sehän se kuitenkin on, kaikista erilaisista oireista ja tyypillisen PMS:n puuttumisesta huolimatta.

Nukahdin tuos yhdeksän aikaan sohvalle ja tässä sitä nyt sitten ollaan, koneella tähän aikaan. Nyt ei sitten väsytä aivan niin paljoa, että kannattais mennä tuonne makkariin peuhaamaan täkin kans. Isäntä on kuumeessa ja muutenkin varmaan nukkuu huonosti, niin en viitti mennä sinne häiriköimään ennen kuin varmasti nukahdan. Meidän isillä on korvatulehdus. Tuumas vaan, jotta paree hänellä kuin tytöllä tai kellään muillakaan lapsista.

Nappaan Lapaniinan plussan matkaan ja nakkelen lisää täältä+++++++ :wave:
 

Yhteistyössä