Yli vuoden yrittäneet

Karpalo67........................23/28......................yli kolme vuotta
onlyer..............................24/28-30.................kaksi vuotta
mantana.........................30/28-40..................16
Anskuli............................31/30-40..................40
Dreamer-88.....................70/26-86..............vuoden verran

Miltäs alkaa tuntua? Tulisko jo joku mulle seuraksi tuonne toiselle puolelle. Jännään täällä hengessä mukana koko ajan. Päivitin listan. Tuolla saa käydä kurkkimasa ken tahtoo http://hapsula.suntuubi.com/

L-M rv4+5

No, viime yönä oli edelleen öklöilyä, aamulla en tuntenut mitään. Olen aina testannut liian aikasin malttamuuttani :ashamed: NYT odotan sinne perjantaiaamuun :saint: Hirveesti on sellanen olo, että olis voinut tärpätä, mutta monien vuosien kymmenet pettymykset kyllä pitävät jalat maassa: liikaa ei voi toivoa ennekuin se kaksi viivaa pamahtaa testiin!!

Mukavaa viikkoa kaikille!!! :heart:

No höh!!!!! Nyt mulla rupes just äsken tuhruttamaan ja on vasta kp24 Mitäs tää nyt sitten on...voi p...kele!!!
Ei mulla nyt koskaan ole neljää päivää liian aikaseen kuukautiset alkaneet. Taitaa olla meikäläisen "värkki" ihan sekasin, voi itku
Se siitä sitten....

heippa, minäkin tulen tänne, eli mulla seuraava tilanne
2 lasta (kaksoset) lähti helposti tokalla yrityksellä luomusti
nyt kolmatta yritetty reilu 3v, pari km viimesin rv 15+
nyt menossa kp 51/29-31
lauantaina tein testin ja sain haamun
eka testi oli nega kp 34
oireita
huonon olon tunnetta välillä, rinnat arat, väsymys, kylmä-kuuma.
Kaksoset kohta 7v, joten kolmatta on todella odotettu, mulla oli tuplien jälkeen ehkäisy 3v, siitä aloitettiin kolmannen yritys.
Ja nyt kun katoin et jos toi haamu vahvistuu niin olis menossa rv 7+0, en vaan uskalla iloita vielä, edetään hitaasti ja toivotaan ettei tätiä tule

Karpalo67 höh :hug: kyllä se siitä....

Ja tuplis2 tervetuloa!!

Täällä menkat riivaa mieltä ja olen ollut ihan pirun kärttyinen pojallekki huutanu ihan turhaan.... :( Tosin tuo aina huutaa takas ja sit näyttää tosi loukkaantuneelta minulle joten ei voi kauaa olla ees vihainen toiselle :)

BB, lähtis nuo menkat sua kiusaamasta!
tuplis2, tervetuloa :)
Voi Karpalo67 (ollaan muuten samaa vuosimerkkiä), saattaahan tuo olla niin, että onkin lyhyempi kierto, mulla ollut puolen vuoden sisään pari lyhyttä, en tiedä mistä johtuu. Mutta niissä kierroissa oli tosi lupaavat oireet ja tulivat aikaisin, olivat sitten kuitenkin vain aikaisia menkkakolotuksia. Tsemppiä!

Täällä työ- ja opintokiireiden keskellä yritän sinnitellä, ja onhan tuo raskautuminenkin aina vaan mielessä, mihinkäs siitä pääsis!

Mukavaa viikkoa, ja pirteää mieltä, vaikka onkin pimeää. Täällä kaiken lisäksi taas vettä satelee. Boring :| Nyt syömään suklaakakkua :p

Tervetuloa joukkoon tuplis2 Melkein teki mieli laittaa sut jo haamuilijoihin, mutta en sitten tohtinut. Vai voisiko? Plussaonnea :flower:

mantana jännitys alkaa tuntua jo korvissa asti. Milloin testaat?

Missäs muut on, joilla päivät hyvällä mallilla?

Minä taas täällä luuraan B) Kävin päivittämässä listan ja yritän ettiä Nukku Mattia. Mulla päikkärit näköjään verottaa illasta unta. Mut ilmankaan en päivällä voi oikeen olla. Väsyttää niin vietävästi.

Plussatuulia puhallan täällä oikein urakalla :whistle: :flower: :heart:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 5+0

Huomenna olisi tutkimus päivä ja on alkanut jänskättämään, varsinkaan kun mies ei pääse mukaan, on työmatkalla tietty just silloin. Muuten ovista odotellaan ja taas toivotaan, että menkat ei alkais, huoh.
Lumi- Marjalta piti kysymäni että mitä b-vitamiineja syöt? Täytyy varmaan kokeilla, jos vaikka auttais... Niin ja paljon onnea plussasta!
Nyt lumityöt kutsuu, kiva kirpeä pakkassää täällä Kainuussa =)

Karpalo :hug: onko nyt kp1? Voi peeveli, kun se täti pukkaa ihan vääriin tupiin :(

teeni Mulla on vitatabs mega tabuja ja C-vitamiinia poreena mit ämilloinkin tuossa lähikaupasa on. Ei sen kummempia poppakensteja. Pupuiltiin viimetteeks ovisviivapäivänä ja jätettiin vähemmälle stressaaminen koko asiasta. Ei kai noi mun tabut mitään ihmepillereitä kuitenkaan ole. Mut jos jotakuta muutakin ne auttaa, niin sehän olis mahtava homma. Ovat niin halpojakin ainakin tuossa S-marketissa,

Taidampa tästä itekkin ulkoistaa itseni. Lumihommia on täällä etelä-Pohjanmaallakin. Auronko paistaa kauniisti ja toivon sen jokaisessa säteessä tulevan teille kaikille plussaonnea.

Nyt ylös ulos ja lenkille :wave:

Lumi-Marja: Tänään on kp2...eilen illalla alkoi jo ihan kunnon vuoto ja yö oli yhtä siteen vaihtoa...täti tosi hurjana :kieh:

Nyt jo kuitenkin ihan hyvä mieli, sillä huomasin seuraavan testauspäivän sattuvan jouluaatolle... :xmas: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Meitä kauan yrittäneitä on tällainen porukka puhaltamassa samaan hiileen.

Nimi.........................historia

Lumi-Marja........5 lasta joista 1 yhteinen. 6/2. toiveissa
BitchBunis........toinen toiveissa,
mantana...........toinen toiveissa
Lapaniina..........esikoista toivotaan
meri-77............toinen toiveissa
satu 78............5 lasta, miehellä 1. Eka yhteinen toiveissa
Nuusku............4. toiveissa
Bayan Fare.......esikoista toivotaan
Äitee2..............4. toiveissa
Rosamunde.........2 lasta. 3. toiveissa eli 1. yhteinen
Dreamer-88.........esikoista toivotaan
Henni82................esikoinen toiveissa
Anskuli..................5. toiveissa
onlyer....................esikoista toivotaan
teeni.....................3. toiveissa eli toista yhteistä haaveillaan
Karpalo67.............2.toiveissa
tuplis2...................3. toiveissa

Nimi.................................kp.......................yk

Karpalo67.........................1/28......................yli kolme vuotta
BitchBunis...................... .5/28-30.................16
Nuusku............................15/28-32................riittävästi
Lapaniina.........................15/28.......................18
Rosamunde......................18/27-29................riittävästi
henni82.............................25/31-36..................parisen vuotta
Bayan Fare......................25/30-32..................11
meri-77............................25/28-30.................28
onlyer..............................26/28-30.................kaksi vuotta
mantana.........................32/28-40..................16
Anskuli............................33/30-40..................40
tuplis2.............................51/29-31.................yli kolme vuotta
Dreamer-88.....................72/26-86..............vuoden verran
satu 78..........................?/?...............................?
teeni...............................?/?............................1,2 vuotta

:flower: Haamuilijat :flower:

:heart: Plussanneet :heart:

Lumi-Marja...........kp29/28-30............yk19........19.11.2007
Äitee2............. kp27/26-28 ...........yk17......... 7.11.2007

Hellou...

Korjasin omat kp:t. Mut en osannu laittaa näitä ekalle sivulle.. höh. Mut haitanneeko tuo...

Huh, kun tuli äkäinen täti sull kyläilemään, Karpalo67! On tää sellaista hormonien vuoristorataa.

Näistä kapseleista ja pillereistä, mulla on sellaista foolihappoa, jossa on 800 mq:ta. Tehopakkaus siis, joku tro Tolosen. Mä alan varmasti sitten hohtamaan viimeistään joulun alla. Mut sehän sopii, hiihuu, ei tarvita jouluvaloja :LOL:

Taas on rinnat kipeytyneet. Olen varmaan menettänyt toivoni jo nyt :/ Viime kierrossahan kävi ihan samalla tapaa.

Mut eipä tuo haittaa. taidan olla BB:n kanssa vielä tätä seuraavanakin jouluna pitämässä pinoa pystyssä! :saint:

tuplis2 tervetulloo:)

jännittelen täällä et tulleeko täti loppuviikosta kylään, erilaisia uusia, outoja tuntemuksia oon muutamana päivänä jo tuolta alapuolelta keränny, nipistelly pistelly, vihlonu. inhottavin on kun kävelee niin rupee vihlomaan. en tiedä mihin nuo oireet kuuluu, saattaapi olla että täti on vain muuttanut varoitus merkkejään.

Onko teillä joilla on jo ennestään lapsia alkanut rinnoista tulleen maitoo? Mulla on heinäkuusta lähtien tullut kummastakin rinnasta maitoo kunnolla vähän painamalla. hormooni testeissä(?????) käyny ja arvot ihan kohillaan, lääkäri ei osannu sanoa yhtään mitään, kahto vaan huuli pyöreenä.

Huomasin sen heinäkuussa kun olin menossa uimaan ja autossa asettelin bikini yläosaa päälleni ja painoin paljasta rintaa vähän, niin valkoin maito kaari lenti suoraan tuulilasiin, ei silloin naurattanu mut nyt naurattaa ajatuskin. :LOL:

Saakohan sitä edes loppu viikosta unta kun jännittelee. Viime yö meni miten meni, heräsin muutaman kerran janoon ja vessa hätään(ihan varmaan siks ku janotti niin hirveästi, ja tuli juotua vettä sen edestä)

jos joku päivittää listaa niin korjatkaa päivä kp on 25/28-30 pieni moka ilmeisesti mulla tullu :ashamed: sorry...

Illan/yön öklötyksen kourissa jälleen. Päivitin listan. Onkohan kaikki oikein? Silmät ristissä palakurkussa en ole aivan terävimmilläni :/ :D

Rosamundelle kiitos päivitysavusta :heart:

Plussaista joulukuuta toivon tähän pinoon :flower: :wave:

L-M rv 5+1

Kp32/28-40 ja olo, jotta menkata alkaisivat pian. Pitää varata tiivisteet mukaan töihin... :ashamed: En vaan osaa nyt uskoa plussaukseen. :'(

Lumi-Marja sinulle paljon terkkuja ja kävinpä siellä sivuillasikin! Ihanat lapset teillä!! =)
Isäntä ei teitä tunnistanut ainakaan vielä! :xmas:

Tämä pikainen ja kaikille kuumeilijoille :hug: ja tsemppiä!!! :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja sulkaata kasa kukkurallinen!!! :wave:

Töihin.... =) :wave:

mantana, jospa ei alkaiskaan :) Mulla oli just se tunne koko ajan monta päivää. Koto tädin oletetun vierailun ajan ja valkkarin määrä lisäänty. Nyt taas normaalit valkkarit ja masu ei oikein nimeksikään nippaile. Eilen vielä juili kunnolla, mut nyt vähemmän.

Onhan ne muksut ihania. Välillä tapellaan nyrkit pystys, mutta sit taas sovitaan. Likka lähtee pitkille juoksulenkeille tai hevosen kans muutamaks tunniks mettään, niin johan lauhtuu taas ilmapiiri. Kahdella vanhimmalla 1.3kk ikäeroo, niin tuppaa noi teinihormoonit joskus vähän tiivistyä :LOL:

Sunnuntai 2.12.2007
Meitä kauan yrittäneitä on tällainen porukka puhaltamassa samaan hiileen.

Nimi.........................historia

Lumi-Marja........5 lasta joista 1 yhteinen. 6/2. toiveissa
BitchBunis........toinen toiveissa,
mantana...........toinen toiveissa
Lapaniina..........esikoista toivotaan
meri-77............toinen toiveissa
satu 78............5 lasta, miehellä 1. Eka yhteinen toiveissa
Nuusku............4. toiveissa
Bayan Fare.......esikoista toivotaan
Äitee2..............4. toiveissa
Rosamunde.........2 lasta. 3. toiveissa eli 1. yhteinen
Dreamer-88.........esikoista toivotaan
Henni82................esikoinen toiveissa
Anskuli..................5. toiveissa
onlyer....................esikoista toivotaan
teeni.....................3. toiveissa eli toista yhteistä haaveillaan
Karpalo67.............2.toiveissa
tuplis2...................3. toiveissa

Nimi.................................kp.......................yk

mantana..........................5/31......................17
Karpalo67.........................7/28......................yli kolme vuotta
BitchBunis...................... .9/28-30.................16
Nuusku............................20/28-32................riittävä ;sti
Lapaniina.........................20/28.......................18
Rosamunde......................23/27-29................riittäväst i
henni82.............................30/31-36..................parisen vuotta
Bayan Fare......................30/30-32..................11
meri-77............................30/28-30.................28
onlyer..............................2/28-30.................kaksi vuotta
Anskuli............................38/30-40..................40
tuplis2.............................56/29-31.................yli kolme vuotta
Dreamer-88.....................77/26-86..............vuoden verran
satu 78..........................?/?...............................?
teeni...............................?/?............................1,2 vuotta

Haamuilijat

Plussanneet

Lumi-Marja...........kp29/28-30............yk19........19.11.2007
Äitee2............. kp27/26-28 ...........yk17......... 7.11.2007

Yhteistyössä