Yli vuoden yrittäneet

Voi Äitee2, anna palaa vaan oireita, kyllä me niitä jaksetaan! ja mullahan on niitä myös taas ensi viikolla vaikka muille jakaa. Yrittäähän saa olla "kuuntelematta" :saint:

L-M on kyllä myös oikeassa: on tässä koettu kaikki mahdolliset tissikipuilut ja mahanjuilimiset... Ainoo mitä ei oo tullut, on öklötys, mutta kerkeehän senkin vielä noihin pms-oireisiin listata :LOL:

Pitkä on aika kuitenkin aina tää piina-aika, minkäs sille mahtaa. Mutta jotenkin osaan jo suhtautua "asiallisesti" rättipäivien alkamiseen. Välillä n kurjaa, varsinkin jos niitä kuuluisia oireita on ollu.

Nyt kun tässä muistelen, niin ensimmäisestä ei ollut oireen oiretta ennen 7. raskausviikkoa. Eikä toisestakaan, siitä vielä vähemmän. Mutta sitten tulikin ne pahat olot ja humaukset sekä suunnaton väsymys, jota kesti kuukauden päivät.

Eli odotan vaan sitä testausta ja kunnon plussaa. Enkä testaa ennen kuin on (vähän) myöhässä.

Mutta ken testaa, siitä vaan. Me kaikki ollaan innolla jännäämässä toistemme puolesta! :hug:
 
Rosamunde miekään en enää testaa ennen kun ovat myöhässä ja terojen kanssa on miulla helppo kahtoa millon on jo myöhässä.Toivon vaan että voisin antaa miehelleni parhaimman isäinpv lahjan ja odotetun sellaisen...ei miulla ole tällä hetkellä sen kummempia oireita kun palelu,väsymys ja nälkä koko ajan...mut todennäköisesti johtuu jostain yliluonnollisesta hapetuksesta ;)
 
Täällä myös yksi :/

Yritystä ei vielä ole virallisesti laskettuna ihan 1v., mutta marraskuun puolessa välissä tulee.. Eli olen 19v., mies on 28v. Ehkäisy jätettiin pois 11/06 ja naivisti ajatteli, että näin nuorella onnistuisi heti.. :ashamed: Eka kierto oli 51pv, toinen 86pv (loppui teroluteilla). Sitten käytin teroja 4kk, jolloin kierrot oli 26-30pv (söin niitä 2kk kp 15-24, 2kk kp 20-29). Terojen pois jäätyä kierto taas lähti venymään ja sitten primolutit ja clomit käyttöön. Tässä kierrossa kävin kp 16 lääkärissä, joka sanoi että munasolu olisi kypsymässä ja limakalvo erinomainen. Sekös nosti toiveet kattoon.. Niinpä tuli testattua vaikka millä mitalla negoja (ja yksi heikko haamu), kunnes marssin kp 40 lääkärille ja en ollut raskaana. Nyt syön primoluteja taas, kp 45 menossa. Menkkoja siis odotellaan sunnuntaille/maanantaille ja sitten tuleekin vuosi täyteen.. Plussaa toivoisimme joulukuun alkuun siis aikaisintaan.. Masentaa, kun on niin pitkät kierrot, että mahdollisuuksia ei ole kovin montaa ollut.. :'( Olen todella väsynyt tilanteeseen ja se on jo vaikuttanut avioliittoomme.. Minun on vain vaikea hyväksyä, että vika on täysin minussa, ei miehessä.. Siis olen onnellinen siitä, että edes miehellä on mahdollisuus, mutta masentaa oma epäonnistuminen..

Nyt ainut "lohtu" on se, että ajattelen tärpin tulevan seuraavassa kierrossa, ja lapsen syntyvän minun 20v. päivällä 080808 (äiti olisi syntynyt 8.8.88, lapsi 080808) :LOL: Joo, halvat huvit, eikä oikeasti mitään väliä, kunhan nyt onnistuisi.. Mutta ystäväni sanoi, että ehkä se on kohtalon peliä :whistle:
 
Minäki vähä kyttään. Nyt ei tosin ole mitään kytättävääkään. :headwall: Mittaan lämpöjä ja sellasta ihan siks että tietäisin tapahtuuko ovista ollenkaan. Ei ilmeisesti vieläkään 2 tabl clomia per pvä. Huomena soittelen verikokeen tuloksia. :|
 
Dreamer-88 Kyllä se siitä viel iloksi muuttuu :) Meilläkin kesti tuon ensimmäisen alulle saamisessa kauan ja itse oli jotain 18,5 kun alettiin vauvasta puhumaan ja sitten jätinkin pillerit pois samaa matkaa...Mutta siinä kestikin reilusti päälle vuos melkein kaksi että tuo sai alkunsa....Joten kärsivällisesti vain kyllä se tulee kun on tullakseen :)
 
Dreamer-88, tervetuloa joukkoon :flower:

Pahoittelen kovasti, jos edellisellä kirjoituksella aiheutin mielipahaa jollekkin. Nuo oireiden turhat kyttäämiset kohdistuvat siis minuun. Mukavahan täällä on toisten oireita lukea ja monella ne voivatkin olla aivan oikeita, mutta olen vaan niin monta kertaa haaveistani romahtanut maahan, että en ota niitä omalla kohdalla enää miksikään. Joten, en niitä ala sen kummemmin enää hehkuttamaankaan.

Tämä kaikki kohdallani johtunee historiastani. Olen saanut lapseni vuosina -92, -93, -96, -01 ja -05. Keskenmenot -05, -00 ja haamut muuttuneet tädiksi -04 ja viime kuussa. Enkelini saattelin hautaan 26.10.1999. Eli olen jokseenkin väsynyt PMS oireita ajattelemaan raskausoireiksi. En siis halua missään nimessä ketään estää kuumeilemasta aivan täysillä ja kyttäävän itseään kuumemittari kädessä ja kalenteri toisessa :) Sehän on aivan jokaisen oma asia. Kyllä sitä ekaa 19 vuotiaana kuumeillessa oli jos jotakin vimpstaakia asian auttamiseksi eteenpäin olemassa. Silloin ei muistaakseni ollut ovistikkuja eikä muutakaan mukavaa, joten vasara ja kaulin tais olla sängynalla ja peppu kohti kattoa. Silloin olin itse kuumemittari kainalossa ja kalenteri toisessa. Joten, ei muuta kuin kuumeilemaan vaan :)

Onhan sitä itelläkin noita ovistikkuja ja sun muuta vitamiinia, mutta olen vain suuttunut omiin olemattomiin oireisiini, joita sitten loppukierrossa kuitenkin kuuntelen, vaikka nyt tuntuisi etten sitä tee. Mut sitä testaamis hullutusta en omalla kohdalla enää jaksa. Vaikka tiedän, että mieli tekee, mutta lompakon ei tee mieli yhtään. Joulu tulossa ja viidelle lapselle lahjat ei tule halvaksi. Vanhin haluaa jo partakonetta ja likka epilaattoria, et ei tämä joulumuori kaikkeen repeä :ashamed:

Nyt vain hymyä huuleen ja myötätuuleen kaikkien kuumeilu kääntyy :heart: :flower: :wave:
 


Huomenta kaikki :heart: Hostellaas, ettei aivan kadota. Yö nukuttu pitkästä aikaa hyvin ja elämä näyttää virkeänä aivan toisenlaiselta. Nyt ei tunnu kenkuttavan mikään ja ovistakin odottelee jo ihan mielellään. Siihen vain tuntuu olevan vielä pitkä aika, mutta eikö se viikko tässä pian kulu. Mikäli ajallaan mahtaa olla.

Nyt kotihommiin. Mukavaa alkanutta marraskuuta

:wave:
 
Ihanaa alkaa oikeasti joulu lähestyy :) Saas nähdä miten tajuaako tuo meidän pikku mies jo joululahjojen päälle....

Tuossa siskollekki puhuin et sen on parempi olla aattona saamatta vauvaa :) heheh jotenkin kateellinen kun se on viimeisillään ja sillä on iso masu ja kaikkee itekki haluis :whistle:

Josko joulupukkille kirjottais joululahjaksi ois kiva saada semmoinen tikku kahdella viivalla :xmas:
 
Tervehdys taas :)

Täällä myös toivotaan sitä samaa joululahjaa. Pari päivää on olleet tisut aivan hirmuisen kipeät. En viime yönä oikein saanut nukutuksikaan niiden kanssa. Ei kai se niin tavatonta ole, ainahan ne kipeytyvät, mutta nyt ovat kyllä harvinaisen omituiset. Hormonimyrsky??

Mutta odotellaan nyt. Mun kp taitaa muuten olla tänään 20, ei 19.

Täällä meilläpäin viikonloppu aukeaa aurinkoisena. Lapset ovat lähdössä isälleen, ja mieskin lauantaina pikkujouluihin, joten saan kokonaisen ruhtinaallisen illan aivan itselleni. Ihanaa!

 
Plussia toivon tähän pinoon oikein paljon.

Korjailin listaa ja huomiselle päivitin sitä. Mulla touhua riittänyt niin, ettei tahdo koneelle ehtiä, mutta pikaisesti tässä kuitenkin poikkeen. Nyt ottaan piirakkaa pois uunista :wave:
 
henni82 tervetuloa joukkoomme :flower: :heart: :hug: Jos haluat, voisin lisätä sinun kp:t myös listaan. Paljon plussaonnea sinullekkin :flower:

meri-77 pahoittelut siitä ferrarin punaisesta riivaajasta :hug: Ymmärrän täysin ajatuksesti ja tuleppa käväiseen täällä taas, kun siltä tuntuu :wave:

Lumi näköjään pysyi yön yli ja lapset pienimmästä päästä yrittää väsätä jo lumiukkoo :LOL: Hiukka hankalaa taitaapi olla, mutta on ainakin yritys hyvä :LOL:

Ovista odotellaan edelleen. En viitti tänään edes tikuttaa, kun eilen oli puhdas ovisnega. Suotta käyttää noita viimeisiä tikkuja vielä, kun niille voi olla viikon mittaan enemmän tarvetta. Jos vaikka se ovis sieltä kuitenkin löytyis.

Leppoisaa sunnuntaita :wave:
 
Lumi-Marja voithan lisätä minut tietenkin listalle. Kp:t on 2/31-36.

Täti sit päättikin tulla vierailulle vaikka niin kovasti toivoin ettei tulisi ollenkaan. Huomenna olisi sit verikokeisiin meno 6.00 aamulla.ei yhtään aikasemmin (hyytymistekijä verikoe). Tutkitaan lapsettomuutta ja keskenmenoja.
 
Onnea henni huomiselle :hug: Nuo aikaiset kokeet on niin mukavia että. Lisään sinun kp:tuonne listaan. Mokoma täti teillekkin tullut. Toivottavasti saatte selvyyden keskenmenoihin. Mulla niitä aikanaan tutkittiin, mutta miään varsin selvää syytä ei löytynyt. Heikot limakalvot oli epäilyksen kohteena. Mulla on ongelmia kiinnittymisessä ja munasolun hyvänä pysymisessä, koska se jotenkin kovettuu, eikä ota simppoja vastaan. Niin ja niitäkin on vähän ja hitaan puoleisia, eivätkä elä kuin pienen hetken normaaliin verrattuna. Jotta ikuisuusprojektia tässä yritetään.

Nyt on taas ovishaamu ilmestynyt, joten toivossa on hyvä elää sano lapamato ja jatkoi matkaansa.....
 
Hei kaikki kohtalotoverit :)

Pahoittelut tädin johdosta hennille :hug: Ja muillekin, jos en ole muistanut pahoitella... On se niin :headwall: !!!

Itse täällä elelen taas jännittäviä aikoja. Jotenkin on pitkästä aikaa aika toiveikas olo. Johtuu ihan näistä oireista, joita en aiemmin ole saanut kerätyksi PMS-listaani :LOL: No joo.. Mutta nyt on kuulkaa totisesti rinnat kipeät, olleet jo muutama päivä oviksen jälkeen poikkeuksellisen kovat ja aivan kosketusherkät. Ja tässä iltana muutamana on ilmaantunut nukkumaan käydessä tutun tuntuisia kohtukipuja. Ei tiedä, millaiseen asentoon vääntäytyisi, että saisi nukuttua. Menevät kuitenkin ohi, kun paikallani makaan.

Jäitä hattuun, sanon itselleni. Ja tosi on, että vaikka olisinkin raskaana, olisi aivan minun ikäiseni tuuria, että kemiallinenhan siitä tulisi.. tai pahemmassa taoauksessa keskenmeno. Senkin olen kokenut 2x, yhden jo aika nuorena.

Silti, on tää oikeastaan kivaa aikaa. Mitään kiukunpuuskia ei ole tullut, kuten yleensä menkkoja edeltävällä viikolla.

Pidelkää mulle peukkuja!

 
Hei kaikki kohtalotoverit :)

Pahoittelut tädin johdosta hennille :hug: Ja muillekin, jos en ole muistanut pahoitella... On se niin :headwall: !!!

Itse täällä elelen taas jännittäviä aikoja. Jotenkin on pitkästä aikaa aika toiveikas olo. Johtuu ihan näistä oireista, joita en aiemmin ole saanut kerätyksi PMS-listaani :LOL: No joo.. Mutta nyt on kuulkaa totisesti rinnat kipeät, olleet jo muutama päivä oviksen jälkeen poikkeuksellisen kovat ja aivan kosketusherkät. Ja tässä iltana muutamana on ilmaantunut nukkumaan käydessä tutun tuntuisia kohtukipuja. Ei tiedä, millaiseen asentoon vääntäytyisi, että saisi nukuttua. Menevät kuitenkin ohi, kun paikallani makaan.

Jäitä hattuun, sanon itselleni. Ja tosi on, että vaikka olisinkin raskaana, olisi aivan minun ikäiseni tuuria, että kemiallinenhan siitä tulisi.. tai pahemmassa taoauksessa keskenmeno. Senkin olen kokenut 2x, yhden jo aika nuorena.

Silti, on tää oikeastaan kivaa aikaa. Mitään kiukunpuuskia ei ole tullut, kuten yleensä menkkoja edeltävällä viikolla.

Pidelkää mulle peukkuja!

 
Lumi-Marja: tosi kiva mennä sinne kokeeseen niin aikaisin kun sitä ei edes oteta samalla paikkakunnalla vaan joudun ajamaan 40 km yhen verikokeen takia...mutta mitäpä sen oman pienen nyytin tähden ei tekisi...

Olin lapsen vahtina 4 tuntia ja olen kyllä niin poikki...ne on sellasia vapaan kasvatuksen tuloksia ne lapset ettei oo järkee :kieh:
 
Rosamunde jokos on jotain selvinnyt?? pidän peukkuja ja varpaita pystyssä että teillä testissä plussa!!!!

Verikokeessa käyty ja toivottavasti se onnistais tällä erää (eka verikoe meni harakoille), sattu se niiin vietävästi. Ja mulla tooooooosi kipeä alavatsa, ihan niin kuin keskenmenossa...outoo!!
 

Yhteistyössä