Yli viikon kestävät " kuukautiset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Mikähän tässä on nyt homman nimi, kun syön e-pillereitä ja yleensä menkat kestävät 3pv, mutta nyt "menkat" on kestänyt jo yli viikon !!

Menkat siis sitaateissa, koska koko ajan on vain tuhrutellut, mikään päivä ei ole ollut semmosta kunnon vuotoa vaan koko ajan olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla.

Onko kellään kokemuksia? Pitäskö mun olla huolissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
on kestänyt tota samaa nyt kolme kuukautta!!! jA VÄLILLÄ VUOTAA IHAN KUNNOLLAKIN... lääkärissä olen käynyt, ei tiennyt mikä on ja miten saisi loppumaan...

Ounou... Johtuskohan se jotenki pillereistä... Jos ne onki väärää merkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Kun sattuneesta syystä tuli kahden kuukauden tauko jotta pääsin uudestaan aloittamaan,niin aloittaessa uudestaan vuosi sen kuun.Nyt normalisoitui.

Mutta mulla on tilanne se, että olen syönyt pillereitä jo kauan aikaa...

on nyt käytössä minipillerit... ne on ennen sopinut hyvin. Synnytin vuosi sitten ja tää vuoto on jatkunut ekoista menkoista saakka, ei vaan lopu ollenkaan... Imetyksenkin lopetin, kun se voi kuulemma sotkea hormooneita, mutta eipä auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
on nyt käytössä minipillerit... ne on ennen sopinut hyvin. Synnytin vuosi sitten ja tää vuoto on jatkunut ekoista menkoista saakka, ei vaan lopu ollenkaan... Imetyksenkin lopetin, kun se voi kuulemma sotkea hormooneita, mutta eipä auttanut.

Mäki syön minipillereitä.. Ihme hommaa kyllä. Pitää vissin koittaa jotain toista merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=8219720&id=7772902

??

Ehkä minä ite tiiän millon minun keho käyttäytyy normaalisti ja millon ei. Tuskin sinä minun menkkoja tunnet ja ihan perus tiedot on kyllä ollu hanskassa jo vuosia, että kiitos vain!

Jos huolehdit viikon pituisista menkoista, niin ole kiitollinen.. Itselläni kestänyt tähän mennessä 2 vk ja kolme päivää, alkaa *****käyrä oleen katossa kun aina vain vuotaa, eikä se tunnu edes vähenevän, samanlaista kun kaksi viikkoa taaksepäin, tosin muuttunut aina vain limaisemmaksi.. Lääkäri ei osannut sanoa sen kummempaa.. onko muilla kokemusta? Mikä minua vaivaa?
Aloitin pillerit näiden menkkojen alussa.

Minulla ei moneen kuukauteen tullut normaalisti kuukautisia, ja oli jopa maidoneritystä lääkkeiden johdosta, mutta nyt on ollut puolitoista viikkoa kuukautiset... Hieman epäsäännöllistä joo. Ja sain ehkäisykapselin juuri kuukausi sitten.

Mulla menkat kesti pisimmillään 17 päivää... Kysyin lääkäriltä, joka sanoi että joskus ne vaan kestää. Eli jos on vaan satunnaista, niin ei oo niin vaarallista, mutta jos alkaa olla säännöllistä (=useampia kuukausia peräkkäin) niin sit aihetta tarkempiin tutkimuksiin.

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Mulla pitkään kestänyt tuhruvuoto minipilereitä syödessä johtui siitä ettei se pillereissä oleva hormoni sovi minulle. Limakalvot olivat ohentuneet niin että koko ajan tiputteli niistä läpi. Vuoto loppui hei kun lopetin pillereiden syönnin.

mulla on kestänyt nyt 2 viikkoa "menkat". Ekaksi ne oli myöhässä 2½ viikkoa (aiemmin ollut säännölliset) ja nyt on tiputellut jo 2 viikkoa ,välillä vähemmän välillä enemmän. Ehkäisyä en ole käyttänyt kolmeen vuoteen..