H
huolestunut
Vieras
Mikähän tässä on nyt homman nimi, kun syön e-pillereitä ja yleensä menkat kestävät 3pv, mutta nyt "menkat" on kestänyt jo yli viikon !!
Menkat siis sitaateissa, koska koko ajan on vain tuhrutellut, mikään päivä ei ole ollut semmosta kunnon vuotoa vaan koko ajan olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla.
Onko kellään kokemuksia? Pitäskö mun olla huolissaan?
Menkat siis sitaateissa, koska koko ajan on vain tuhrutellut, mikään päivä ei ole ollut semmosta kunnon vuotoa vaan koko ajan olen pärjännyt pikkuhousunsuojalla.
Onko kellään kokemuksia? Pitäskö mun olla huolissaan?