Samanlainen mies minulla, valitettavasti. Eroa en ole miettinyt, koska rakastan kuitenkin miestäni, mutta seksi on jäänyt todella vähiin. Viime kerrasta on yli kuukausi, yhdessä ollaan kuitenkin vasta oltu viitisen vuotta. Painoa on miehellä noin 120 kiloa, tosin pituuttakin 185 ja ruumillisen työn vuoksi paljon lihasta. Silti sitä löysääkin on, suuri vatsa ja raskausarvet löytyy, sekä ne rinnat ja selluliittia paljon. Kun tavattiin, mies painoi 80-90 kiloa.
Harmittaa, olen yrittänyt olla ostamatta herkkuja mutta sitten mies ostaa kuitenkin itse kun tekee mieli. Hän myös laihtuisi helposti koska on ruumillisessa työssä, mutta kun joka päivä pitää käydä vetämässä naamaan joku jättipitsa niin sillä saa nollattua täysin ruumiillisen työn vaikutukset. Itse otan mukaan edellisen päivällisen jämiä, miehelle ei kelpaa. Yritän myös joskus sanoa, että onko hän huomannut kuinka paljon isompia annoksia hän syö kuin muut (esim. aina pitää syödä itsensä ähkyyn), ja joskus annan hänelle itse normaalin kokoisen annoksen, mutta sitten hän hakee vain lisää ruokaa kun lautanen on tyhjä... Lisäksi heti kun hän tajuaa että vihjailen jotain painosta hän suuttuu. Hän kyselee joskus, että johtuuko hänen painostaan etten halua seksiä, mutta jos sanoisin että johtuu siitä niin hän loukkaantuisi verisesti. Eli sanon ettei se siitä johdu, ja sitten hän taas jatkaa mässäämistä... Miten tuollaiselle voi sanoa kauniisti että painoa olisi hyvä pudottaa?
Mies oli hyvässä kunnossa sinkkuna, koska ajatteli että ei muuten löydä tyttöystävää. Suhteessa ei sitten kai enää tarvitse välittää siitä miltä näyttää. Harmittaa, kun kuten sanottu kuitenkin rakastan miestäni, mutta en koe häntä yhtään seksuaalisesti viehättävänä. Lisäksi pelkään diabetesta ym sairauksia mitä hän saattaa tuosta ylipainosta saada. Mutta miten saada mies tajuamaan?