YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Muistakaa jos tippoja hankitte niin säilyttääkää ne valolta suojattuna ja pois sähkölaitteiden läheisyydestä.

Ai niin piparminttu oli myös kielettyjen aineiden listalla. Hammastahnankin jouduin vaihtamaan sellaiseen jossa ei ole piparminttua. Tämä oli mielestäni se vaikein juttu tässä "reseptissä", sillä kokoajan oli tunne että hampaat on pesemättä :x
 
Mä en voi luomusesti tulla raskaaks kun noi putket on poltettu...saan vaan odottaa siihen elokuuhun. Mun pitää sinne soittaa heti kun ne aukee kesäloman jälken 28.7 ja kertoa missä vaiheessa olen menkoissa ja sitt saan ajan sinne. Se on yksityis ja sinne saa aikaa vaikka samalle päivälle jos tarvii :) Mullahan on siellä 4 "ukkelia" odottamassa mutta eihän mitään takaa sen et ne selviävät sulatuksesta vaikka kuinka monta ois...
 
No hyvä! En meinaan lähde täältä mihinkään ennen kuin teillä jokaisella on plussa tikussa! Enkä nyt puhu niistä ovis tikuista.

Vielä en kuitenkaan laatinut sitä ilmoitusta Hesariin, minkä uhkasin tehdä jos plussa tulee :LOL: :LOL:
 
Moikka!

PYRSTÖTÄHTI:Ikävä tuottaa pettymys,mutta tunnen kyllä kehoni ja täti poltetta on alavatsalla,saisi vaan tulla kunnolla kylään.

Pesin juuri maton juhannukseksi ja vielä olisi toinen matto odottamassa pesu vuoroa.

Miten ja missä te muut aiotte viettää juhannusta?

Peukkuja teille kaikille!
 
Loistava meininki, hienoa....onnea superpaljon! :heart:
Ja eihän täältä kannata poistua, minäkin odotan että lisää porukkaa tulee mukaan =)
En ole vieläkään odotusketjuissa, kun täällä vaan roikun ;)
Kaikille ihania kesäpäiviä! :flower:

T.Torpeedo
 
Suurenmoiset plussaOnnittelut Marille! Tarrasukkia ja liimaa paljon mukaan masumatkalle pienokaiselle! :flower: :flower:

Sorry , tää tietsikka temppuilee, en saa avattua lisäsivuja hienoja kukkakuvia, ym varten! :D

Kone temppuilee kuin minäkin! :kieh:

Gyneen otin yhteyttä clomeja en saa, en niitä kuulemma tarvitse, koska kierto säännöllinen ja ne heikentävät kohdun limakalvoa.......mutta.....minäpä menen ultraan ensi maanantaina tai tiistaina ja mahdollisesti irroituspiikkihoitoon! :saint: :saint: :heart: :LOL: , jos en rapistele, niin gyne ehdotti, että karvaiset vanhat munasoluni saisivat slaagin piikistä ja irtoavat kuin raketit! :LOL: :kieh:

Ihanat jutut teillä tänään ollut täällä taasen!



Terveisin rakkaudella! :heart:

Mikkupyy? :heart: :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äippä67 (41).................kp4/26-39.......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp5/28-29.......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp6/27.............y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp6/28.............?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp9/26.............?...............1.
Mussukka67 (40)..........kp18/29...........yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47).............kp20/28...........yk2..........4.
einiinvaan (41)..............kp20/28-31......?.............3.
gitte (39)........................kp24/28............?.............1.
lapsellinen67 (40).........kp25/28............y1,5v.....1.
AinoEmilia (43)..............kp30/31-34......?.............4./1.yhteinen
mimuli (42)....................kp36/29...........yk2..........4.
keijukka (45).................kp39/29...........?..............4.
pääpilvissä (45).............kp93/25-43.....?..............1.yhteinen
babo67 (41)............kp11/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp20/25.......PAS 8/08.....4./1. yhteinen
Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................

[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.6.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesän tjot-tauko 5.6.2008 alk.: touhu tenava (45)..kp6/27-30..y3v..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:
äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1.. LA 12.12.2008

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1.. LA 31.12.2008

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4.. LA 28.1.2009

Mari66 (41).....9.6.2008....kp37/28-41 y1,5 v
[/b]
 
Täällä ei juuri nyt sada mutta synkkää on kuin... en sano missä :)

Mä otin eilen ensimmäisen clomin ja kovasti olen kuunnellut kroppaani, että mitä sivuvaikutuksia tulee, ehkä tämän mun clomikuurin jälkeen sivuvaikutusluetteloon laitetaan aivan uusia oireita :LOL:

Plussaisia tuulia puhaltelen teille kaikille :whistle:
 
Huomenia minunkin puolestani. Täällähän näköjään nappaillaan heti aamutuimaan. Minäkin nappasin eilen kolmannen kierron ekan clomin.
Äippä67: Moni on sanonut noista clomien sivuvaikutuksista, että ajoittuvat vasta loppukiertoon.Tiedä sitten miten on....
Synkkää ilmaa pitelee täälläkin. Mukavaa päivää kaikille =)
 
Mitä minun vanhat silmäni näkivätkään tässä kun sivut avasin! Onneksi olkoon Mari66 plussasta multakin!!!! Ja onnea myös muille jotka aikaisemmin on plussannut.
En nyt ehdi tämän kummempia, mutta oli pakko tämän verran kommentoida. Tuossa mun viikon päästä 8 kk vanha pikkuinen rupeaa vaatimaan huomiota. Hirveetä kun aika kuluu nopeasti, äskenhän se syntyi... Ja syksyllä töihin, tosin lyhennetylle viikolle, 6 h/päivä.
No, seuraavia plussia odotellessa hyvää kesän jatkoa kaikille!
 
pyrstötähti
Ja sateista on täälläkin mutta parempi ettei valita viikonloppua kohti jo lupas lämpenevää,
mulla on nyt tämmönen jutska jota aprikoitsen, olen lähdössä tietty ens torstaina reissuun ja en totta totisesti halua tädin lotinalla pilata poreamme ja saunanautintoja. Muutama vuosi sitten sain lääkäriltä Primolut-reseptin kun olin reisuun menossa,sillä siirsin menkat alkamaan reissun jälkeen. Nyt kyllä taidan tehdä saman mutta JOS ja se on jos on ison kivitalon kokoinen :attn: ois jotain tapahtunu niin meneekö kaikki pieleen sen takia? Siis JOS ois vaikka jotaki hedelmöittynyt ja alan vetään noita primoluteja nassuun ja sitten kun ne lopetan niin sitten toivo on heitetty ja se iso JOSkin valuu ulos samantien, häh, kertokaapa viisaammat? En halua kyllä pilata vaippavuorella hartaasti odottamaani lomaakaan alkaa olla niin v....nut olo muutenkin että eikö täältä koskaan pääse lomalle :snotty:
 
Pyrstis: Juu ja ei... sehän on progesteronia, jota muutenkin raskaana ollessa erittyy. Se mutta on vain siinä, ettei noita synteettisiä progesteroneja sais raskautuessa kai käyttää (vain Lugeja, jotka on luonnollista progesteronia). Siitä tuntuu kyllä lääkärit olevan montaa mieltä, mutta pieni riski jonkinlaisiin vaurioihin kai on olemassa?
Näitäkään tabuja, mitä minä syön ei saisi kai käyttää... Mutta kuten sanoin, aika ristiriitaista tietoa aiheesta on olemassa... :/
 
pyrstötähti
ja on se merkilinen lääke kun sitä käytetään vähän kaikkeen,ei sentään vesikauhuun :LOL: Mutta jossakin kylllä kerrottiin että lääkärin tulee aina ennen tätä lääkettä määrätessään varmistaa ettei potilas ole raskaan. :whistle: Mun pitäis aloittaa tuossa maanantain korvilla eli n. 3 päivää ennen kk:n alkamista ja 3 tablettia päivässä että ne ei tulis ja sitten ne alkaa 2-3 päivää siitä kun tabletit jättää sivuun eli siinä menis about se 5 päivää eli 15 tablettia joten annostus on kyllä melkoinen mutta eikö sitä keltarauhashormonia tarvittu sinne masumatkallekki ties vaikka ois hyväksikin kun voihan se olla että mun munis kun kuoriutuu niin voi olla vanhat munat eikä muista että miten sitä keltarauhasta valmistetaan niistä kuorista :LOL: no anyway, ei yhtään tunnu miltään että ois jotain tapahtunutkaan joten taidan nauttia lomasta ja maanantaina heittelen kapselit huiviini kylmän rauhallisesti B) juhannuskokolla.
 
pyrstötähti
elikkä eihän siitä voi olla sille isolle isolle JOS:lle mitään vaaraa jos sitä toisaalta määrätään itsessään tai vastaavina valmisteina nimenomaan oviksen tikutuksen jälkeen auttamaan kiinnittymisessä, joten alan sitä sitten maanantaina käyttää että ei ala ainakaan juhannukseksi,maanantaina ei varmaan auta paljon rapistelut sillä se on kierron 20 päivä niin maanantaina ois 26 joten voishan sitä tietty jonkin rapistelun suorittaa sillon aamusella ennenkuin alkaa vetään noita kapseleita eikö vaan :hug: Ihan sama millä se täti saadaan loitolle, tietty mun kierto sitten heittää kuperkeikkaa jonnii verran mutta pääsempähän eri rapisteluryhmään, sehän on kivaa vaihtelua, en jaksa uskoa että mun kierto täysin sikinsokin tosta 5 päivän siirrostakaan menee vaikka eihän sitä tiedä,toivotaan parasta. Kiitos lapselliselle, olet todellinen raskautumisen elävä kirjasto :hug:
 

Yhteistyössä