YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Pikkumyy Et pysty olemaan testaamatta varsinkaan jos kaapissa testejä ;) Mutta mikäs siinä ,testailun makuun kn pääsee niin loppua ei näy.

Itse testasin tänään ovisplussa..vihdoin ja viimein. Alkoi jo tämä viikon testailu jo kiristämään hermoa, varsinkaan kun viivan väri ei muuttunut miksikään, ennenkuin tänään huh huh.
Hyvin Pikkumyy muistat mun ovulaatiopäivän viime kierrosta..varsinainen "ovishaukka" ;) En kyllä heti itse muistanut. Vasta kun kerroit..kiitosta vaan =)
 
pyrstötähti
Ja vielä kerran Minnille onnea plussauksen johdosta :heart: PikkuMyy on oikeassa positiivisen ajattelun suhteen ja se kantaa pettymysten päivinäki siellä taustalla. Ihanaa Nuuskutin kun löysit kadonneen oviksen nyt innolla puuhaamaan. Omassa navassakin tapahtuu,kun päätin heittää vapaalle jatkuvasta itseni tarkkailusta hanat aukesivat ja tätikin uskalsi kunnolla tulla kylään ja nyt aion olla kesälomalla kokonaan tarkkailuista ja testauksista.Mulla kuitenkin oli kova urakka toi leikkaus ja siitä toipuminen ja siihen kun jatkoin testaamalla ja mittaamalla lämpöjä yhden kuukauden niin ei se mun boheemille luonteelleni sovi ja mulla alko pipo yksinkertaisesti kiristää ja tuntui että ihan se positiivisuus ja iloitseminen muusta elämästä unohtui,joten eläköön ihana kesä on edessä ja kohta on juhannus ja kesäloma alkaa. Aurinkoista ja touhukasta lauantaita tv.pyrstis
 
:hug: superOnnittelut !! Mielessäni ajattelin että kyllä Plussa sinulle tulla pätkähtää. Ihan sielussa asti pompsahti, kun luin . Toivottavasti perässä tullaan minä ja moni muu.

Tervetuloa Kane minunkin puolestani. :heart:

Oma napa ; ei tunnettavissa ovisoireita, liekö niin kiireistä etten vain huomaa,,, Tuntuu vaihtelevan tuo aika.. joskus jo kymppipäivän tienoilla, toivottavasti kuitenkin ovis on.. tässä lähipäivinä on enempi aikaa pupustellakin :p

Viikon ainoa vapaa tänään ,joten kiirettä pukkaa. Yritän illalla ehtiä tarkemmin lukemaan kuulumisianne ja kertomaan omiani.

Aurinkoista iltapäivää :wave:
 
Mun umpiokehoni antaa tälläisiä oireita, jos näitä nyt oireiksi voi kutsua. Alavatsaa juilii, kuten alkais menkat, palelee jatkuvasti, lämpöjä en ole mitannut, rinnat on sanoisinko pinkeät, joskus päivän mittaan öklötystä. Raskaana kuitenkaan tuskin olen. Mut mitä ihmettä tää on ?! Ei kuukautisia, raskaustestit ei osoita selvää plussaa...Vatsakin on sellainen pinkeä, voisikohan olla niin, että mulla olis kysta ..jokuhan täällä puhui siitä että kun oli löydetty kysta, eikä menkkoja sen vuoksi kuulunut. Kyllä tää naisena oleminen on niin kummallista.

Ehkä tähän olotilaan löytyy vastaus jossain vaiheessa ! No kesäkuun puolelle siirryttäessä aion tilata gyneltä ajan, jos ei sitä ennen vastauksia ole löytynyt !

Ihan teille jokaiselle aivan ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua ! Nautitaan kesästä !

Ja Minnille superhyperonnittelut plussan johdosta, ihan mahtavan upea uutinen ! :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Onnittelut nuuskulle oviksen löytämisestä!


Pääpilvissä, jos kävisit verikokeissa, joissa mitataan hcg, sitten ainakin varmaa, jos on raskaana! Vatsaa kyllä turvottaa alkuraskaudessa ja eikö sinulle jotain toistakin viivaa testiin tullut? *peukut pystyssä täällä suunnassa sinulle*


AinoEmilialle : Onnea oiksen löytämiseen!


Pyrstötähdellekkin : Mukavaa päivää!


Kukas tois sen seuraavan plussan meille? Nuusku toi jo ovisplussan tänään, hienoa!


Mitsä kuuluu mussukka? Tulisiko sinulta plussauutisia!?
 
Heippa!

Rouva Pikkumyy,kyllä voit lisätä sen et mulla kierto 29-31 ja tänään 21 kp. Mutta en sitt tiedä miten noi lasketaan kun nyt on ivf meneillään....3 kesäkuuta mulla on testipäivä :) Hoitaja sanoi et voin jo katsoa 1 kesäkuuta kun mulla oli pitempi viljeily....en tiedä vielä koska testaan..Ekan kerran testasin vasta testipäivänä....Niin tää on meidän toinen yritys ja alusta puhuttiin et 3 kertaa yritämme.Nythän meillä pakkasessa ne 4 jos tarvii ja jos ne sulatuksesta jää eloon. Niin ja Lugenista oireita kyllä....rinnat tosi arat,välillä huimaa,tosi väsynyt koko ajan,mahakipuja/selkä....oksettaa..ihan nää ihanat raskausoireet mitä vaan ja ainoastaan tulee Lugenista..
 
[ b]Heippa ja ihanaa päivää kaikille, lähdemme motskailemaan, jess>!!
Tosin pyörä ja mies eri näköisiä kuin tuossa kuvassa.[/b]


Päätimme tänään miehen kanssa yhdessä, en osta Lugeja kp 27 jälkeen ja en testaa, kun vasta jos ovat myöhässä! Sitä tietenkin uskomme/toivomme, etteivät tule tässä kierrossa menkat siis!


Nyt menoksi, plussaonnea kaikille!


Heippa taas kaikille!


Kaikki kadoksissa? Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!


Minulla lämmöt pomppasi yli 37 asteeseen, varmaan aurinkoinen ilma sai lämmötkin nousemaan, poskia kuumottaa!

Olimme vielä pyöräilemässä ja sauvakävelin tunnin lenkin päälle, ihana päivä ollut!

Ja huimausta ajoittain, varmaan luge tekee, tekeekö babo sinullekkin? Viime kierrossa ei ollut, mutta näemmä tässä kierrossa on.


Rva Pikkumyy

 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mussukka67 (40).......kp3/29.............yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp3/28.............yk2...........4.
kane (43)....................kp5/25..............?..............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp5/28-31........?..............3.
gitte (39).....................kp9/28..............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp10/28............y1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp15/31-34......?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp16/27...........yk6 v.......4.
Rva Pikkumyy (43).....kp19/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp19/26-39.....?..............2.
Nuusku (42)................kp19/28...........?..............4.
mimuli (42).................kp21/29...........yk2..........4.
annastiina (42)...........kp21/30...........?..............6.
päivänkakkara67........kp22/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp23/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp24/29.............?............4.
vilmaville (43)............kp24/28-30.....yk1,5v.....9.
pääpilvissä (45)..........kp78/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)....kp 21/29-31, testipv 1-3.6.08......5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:



äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4
[/b] [/color]
 
Kiitokset vielä onnitteluista!!


Pikkumyy: Ei ollut mitään hoitoja. Olimme kyllä menneet jo lapsettomuusklinikalle ja käyneet lääkärillä ja tämän eka kierto oli sitä, että tutkitaan veriarvoja, kohdun tilaa yms. kierron aikana ja sitten ensimmäisen kierron jälkeen (kun kaikki kokeet tehty) piti keskustella lääkärin kanssa ja päättä mahdollisista hoidoista.

Pyrstis: nythän se voi napata kun ei tartte ottaa paineita.

Kane: tervetuloa joukkoon

Pääpilvissä: Ootko varma, ettet oo raskaana, mulla oli ennen menkkoja samankaltaisia oireita (tosin ei öklötystä)

Kiva kuulla että oviksia on löytynyt, ja alkaa sitten peitto heilumaan.

Plussailuonnea.

Oma napa: Tarttee nyt neuvolaa tilata, vähän ajoissa kyllä, mutta kesälomat voi vähän sotkea ja olen ajatellut ultrassakin käydä...ehkä viikolla 8.
Maltilla pitäisi edetä, mutta tietyt asiat on pakko tehdä.
 
I'm back... B)

Olipas kiireinen, mutta ihan kiva viikonloppu. Kerrankin ei tullut ajateltua tätä aihetta oikeastaan ollenkaan - ei ehtinyt ajattelemaan. :p

Osasinkohan enää päivittää listaakaan, kun olen ollut niin kauan poissa? :LOL:

Minunkin mahan turvotuksesta voisi luulla että olen pitkällä raskaana. :eek: Oikein kauhistuin kun vetäisin housut jalkaan aamulla, että miten valtava vatsa minulla nykyään on... :x

Mutta tosiaan pääpilvissä, eikö kannattaisi käydä mittauttamassa tuo arvo?

Toivottavasti tästä viikosta alkaa oikea plussien sade tähän pinoon. :)
 
Moikka!
Oma napa:kp9/28 ja tänään laitamme simpat liikkeelle ja sama uudestaan perjantaina,kun mulla on ovis viikonloppuna.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Olen palannut 1,5 viikon mittaiselta lomaltani ja vaikka kuinka yritin olla näkymättömissä, niin niinhän se vain täti minut taas lauantaina löysi, joten päivitykseen kp 3/29 yk 11 jo alkamassa. Huomenna saan puhelun gyneltäni ja ainakin clomit otetaan nyt avuksi.
Nyt mun täytyy lueskella, mitä teille toisille on tapahtunut ja kuuluu ja palaillaan. Plussia jokaiselle ja paljon, Mussukka
 
Ensimmäiseksi super-hyber onnittelut Minnille Yrjö-klubin jäsenyydestä! Tuli niiiin hyvä mieli tuli kuin luin uusimmat uutisesi. Paljon babyliimaa lähetän täältä onnittelujen kera. :flower: :flower:

Toiseksi heti tähän perään lämpimästi toivotan myös uudet tervetulleiksi mukaan ja samalla toivon että ette kauan tässä pinossa viivy, vaan siirrytte reippaasti tuonne odottajien puolelle (niin kuin me kaikki muutkin). Babo taisikin kysellä että onko kaikki "luomuilijoita". Meille on tehty 3 x IVF ja kaikilla kerroilla siirretty 2 alkiota. Ensimmäisestä tuli plussa mutta valitettavasti oli kemiallinen raskaus. Tässä hoitojen välissä olen ehtinyt hankkia myös tuulimunan ja 2 muuta km. Viimeinen hoito tehtiin viime vuoden joulukuussa joten nyt on pidetty mietintä taukoa onko tässä mitään järkeä. Luomusti ollaan kyllä tässä yritelty.

Pyrstis! En edes uskalla lukea tekstäjäsi täällä töissä kun työskentelen avokonttorissa. Rupean meinaan nauramaan ääneen ja sitten kaikki katsoo just siihen malliin että "hullu se on". Sinulla on ihana ulosanti ja niin kuin jossain laulussa sanotaan "älä koskaa ikinä muutu, pysy aina selleisena kun nyt oot" sopii mielestäni sinulle enemmän kuin hyvin.

Rva Myylle onnittelut oviksesta. Minä bongasin myös omani sama päivänä (ihmeiden aika ei ole ohitse). Valitettavasti emme pystyneet sitä ihan 100 % hyödyntämään työmatkani takia. Edellisenä iltana saatiin uimarit matkaa joten täytyy toivoa että pysyvä hengissä siellä odottamassa hitaita ja vanhoja munasolujani.

Pääpilvissä oletko käynyt veritestissä vielä? Ehkä sieltä saisi varmempaa vahvistusta tuohon asiaan.

Lämmintä ja plussatuulista Toukokuuta kaikille!
 
Terveisiä Likkojen lenkiltä. Tälläkin kertaa ihania naisia tien levydeltä...

Täti tuli ja lopulta menee, viime kuun ivf:n jäljiltä tuntui, että tätä hupia riitti enemmän kuin tarpeeksi :kieh: Nyt niin kovin seesteistä ja aina voi taas toivoa torstaihin. Sillon klinikalla katsotaan näkyykö merkkejäkään ovulaation lähestymisestä. Jotenkin kaipaisin tuota odottelua joka kuukausi luonnonmenetelmällä (vaikka harjotella kannattaa aina), mut sillä kun ei enää onnistu. Toisaalta ovis tulee taatusti hyödynnettyä, kun lääkäri valvoo ja JOS on tulossa ovis ja JOS mä osaan rapistella sen esiin ja JOS se ainut munis selviää sulatuksesta ja JOS kiinnittyy ja JOS pysyy sisällä... Tais tulla monta jossia vaan ei auta kun yrittää =) , ja kesämielellä kuitenkin.

 
Ihanaa päivää kaikille!


Kiva mari, että oviksesi osui samaan päivään kanssani, nyt vain jännäillään!


Babolle kanssa edelleen paljon Onnea, että 2 alkiota on hyvin tarttunut kiinni!


Millaisia oloja ihmisillä on tässä vaiheessa kiertoa siis kullakin omassa kierrossaan!?


Täällä ei muuta kuin huimausta ajoittain , eilen alavatsaa nipisteli ja selkä kipeä. Nyt ei muuta kuin vähän närästää. Ja kummia hajuja nenuun väliin tupsahtaa. Onko ovulaation jälkeen hajuaisti tarkempana? Minusta on tuntunut siltä, muissakin kierroissa.

Ovulaatiotestin tein ja edelleen siinä kontrolliviivan vieressä väriä, mutta sillä nyt ei ole merkitystä


En edes uskaltaisi tehdä raskaustestiä, ennen kuin menkat myöhässä, en halua nähdä negaa, mutta jos menkat eivät tulisi, sehän olisi ihanaa!


Ketkäs kaikki nyt ovat positiivisen ajattelun kerhossa pussan suhteen? Minä!
Eihän siinä menetä mitään, kun on iloinen!


Annastiinalle myös paljon Onnea ja Kanelle rapisteluOnnea! Ja plussauutisia myös!

Mussukalle onnea uuteen kiertoon!

Minnille edelleen Onnea raskaudessa!


Tasapuolisesti kaikille vielä onnekasta aikaa kierrossa, missä olette ja paljon plussia, plussia!


Rva Pikkumyy


 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mussukka67 (40).......kp4/29.............yk11........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp6/28.............yk2...........4.
kane (43)....................kp6/25..............?..............4./1. yhteinen
einiinvaan (41)...........kp6/28-31........?..............3.
gitte (39).....................kp10/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp11/28............y1,5v......1.
AinoEmilia (43)...........kp16/31-34......?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp17/27...........yk6 v.......4.
Rva Pikkumyy (43).....kp20/28-29.....yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp20/26-39.....?..............2.
Nuusku (42)................kp20/28...........?..............4.
mimuli (42).................kp22/29...........yk2..........4.
annastiina (42)...........kp21/30...........?..............6.
päivänkakkara67........kp23/26...........?..............1.
Mari66 (41)................kp24/28-41.....y1,5v.......1.
keijukka (45)..............kp25/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp25/28-30.....y1,5v.......9.
pääpilvissä (45)..........kp79/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
babo67 (41)....kp 21/29-31, testipv 1-3.6.08......5./1. yhteinen


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2. --> 5/2008 "tavoite" = 2 )


Pitää taukoa:

Mietintätauko 21.5.2008 alkaen: dinosaurus61 (47).....kp16/26-28......?...............6.

Palstatauko 8.5.2008 alkaen: (kp8/28) Karpalo67 (41)


Haamuilijat:

pääpilvissä on testannut haamuja

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:



äittä-67 (40).... 8.4.2008... kp32 yk 1

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

Minni-07(44).. 23.5.2008...kp30/28 yk4
[/b] [/color]
 
Huomenia... sataa sataa ropisee, ainakin täällä

Minun ainoa tuntemus tässä vaiheessa kiertoa eli kp 11 on munasarjan jomotus. Eilen testasin pitkästä aikaa ovistestillä ja näytti vain ihan haaleaa viivaa eli on haalentunut siitä mitä se oli ennen noiden hormonien aloitusta. Lämpö oli laskenut sellaiselle normaalille tasolle (36,7). Ei kyllä ihan tiedä missä tässä mennään, mutta jospa se selkenisi kun testailee ja mittaa lämpöjä. Mulla on vielä kp 15 saakka siis pelkkää estrogeeniä ja sitten kp 16 alkaa tabut, joissa on myös keltarauhashormoni. Eli ennen sitä pitäisi oviksen olla jos sellainen on tullakseen. Mutta kuten olen sanonut, en tästä ensimmäisestä hormonikierrosta odota ihmeitä.

Jaahas, listan mukaan testaspäivät on käsillä tällä viikolla babolla, päivänkakkaralla, Marilla, keijukalla ja vilmavillellä.

Peukutukset plussalle täältä
 
Huomenta tänne =)

Aamulla en ois millään jaksanut nousta...ihan hirveä väsymys ja vähän huono olokin.....Sain kuitenkin syöty yhen leivän ja pikkasen kahvia,tuoremehu ja kaikki tabut. Piti pyöräillä nuorin pojan kanssa kouluun mutta ihan matkan alussa pojan kettinki hajos....(mun onneks kun en millään oisin jaksanut,matka kuitenkiin 7 km)Vein sitt autolla hänet ja menin kauppaan samalla...Nyt vaan väsyttää ja mässyttää :x
No toivottavasti nää ois oireet raskaudesta eikä Lugenista vaa....
Ajattelin kyllä lauantaina testata..mies ei tykkää,hänen mukaan pitää odottaa siihen mennessä kun se oikea päivä on...No katotaan....jos olo jatkuu ihan näin niin testaan kyllä lauantaina!! Tissit ei oo arat enää,ihme kyllä. Viimeks mulla oli ne kipeät siihen asti kun lopetin Lugenit.

Mutta Hyvää Päivän Jatkoa kaikille :flower:
 
Huomenta leidit!

MINNI ONNEA ONNEA ONNEA PLUSSASTA! :heart: :flower:


OMAA: Oli eilen np-ultra, siellä se "minicooperi" venytteli ja teki kuperkeikkoja jne.. :heart:
Oli se niin Ihana nähdä, nt oli 1.2mm eli hyvä (maksimi 3mm) kokoa oli 48mm vastasi rv11+5 mutta mennään 11+2 mukaan. La on sit 12.12, mutta rv 36 menen äippäpolille siellä päätetään sitten se oikea päivä (sektio).
Kaikki oli sikiöllä muutenkin ok, eli jalat, kädet ja sormet löytyi ym.... Jännää että niin pieni on jo niin valmiin ihmisen näköinen, tuli paljon konkreettisempi oli raskaudesta!
MUTTA 2vko jännätään kun olin siinä veriseulassa että soittavatko lisätutkimuksiin (lapsivesipunktioon), toivottavasti kaikki menee ok!?
Sanoi vaan että tämän ultran perusteella kaikki näyttää olevan ihan hyvin ja kaikki tarvittava löytyy....
Noh, nyt sitten vaan toivotaan sitä parasta!

KAIKILLE HURJASTI PLUSSA TUULIA SINNE!!!

äittä-67 "minicooper" 11+3
 
MINNI:Onnea plussasta!

Oma napa:kp10/28 ja haalea viiva tuli ovistestiin,pientä jomottavaa kipua on munasarjan kohdalla,eilen illalla laitettiin simpat liikkeelle ja huomenna sama uudestaan ja perjantaina vielä myös,niin jo on ihme,jos ei helmivauvaa saada.

Miten teillä muilla on mennyt?
 

Yhteistyössä