YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Kyllä tänne mahtuu , Tervetuloa einiinvaan ! Mukavaa että meitä on paljon. On mukavaa olla kuumeilemassa samanhenkisten siskojen kanssa.


Mies taas töissä. Poikien kanssa asettaudun tv:n ääreen lätkää katsomaan ja pitämään peukkuja suomen leijonille.

:hug: & enkelten siipien havinaa & paljon plussatuulahduksia meille kaikille !
 
pyrstötähti
mukaan vaan joukkoon vähän pöhköömme!Meillähän on meneillään kurssi: "Lukemista vaille gynekologit" kuten huomaat. Pikkumyylle kiitos kuvasta ja rohkaisevista sanoistasi että juuri tuo ovis raskautti sinut,mulla on samsanlsainen se edellinen viivakin mutta tuubat oli vielä solmulla silloin.Varmaan plussa on tulossa vielä loppuviikosta eikös mimmimamma ollutkin vuorossa vielä?En voi zoomata tällä kommulla tsekkaamaan ed sivua häviää varmaan taas teksti kokonaan. voi että minä toivoisin että joku ensikertlaisista kuitenkin olisi pian plussaamassa olisi ihanaa olla jakamassa eka raskaus pitkän yrityksen jälkeen.Pieniä iltarukouksia nyt lähettäkäämme yläkertaan :heart:
 
Pikahuomennukset!;=)
Tilasin digitaalisen ovistesterin ja babyplussan ovis ja rtesti liuskat, nyt on artsenaali valmiina taas ensi viikon koitokseen, toivottavasti positiivisin tuloksin! Ja siitä 2n vkn kuluttua taas olisi plussaa mukava nähdä muissakin testeissä! :heart:

plussailuOnnea siis meille kaikille! :flower:

Nyt nopsaan taas ratsun(polkupyörän) selkään! :LOL:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp2/31-34.......?..............4./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp6/28-29.......yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp6/26-39.......?..............2.
Nuusku (42)................kp6/28.............?..............4.
dinosaurus61 (47).....kp8/26-28........?..............6.
mimuli (42).................kp8/29.............yk2..........4.
päivänkakkara67........kp9/26.............?..............1.
Mari66 (41)................kp10/?..............?................
keijukka (45)..............kp12/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp12/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp20/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp20/28-31.....?..............3.
Mussukka67 (40).......kp20/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp21/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp23/28............?..............1.
mimmimamma (46)....kp32/27...........yk6 v.........
lapsellinen67 (40)......kp45(33)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä...................kp65/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
annastiina................................................................

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Huomenta!

Tervetuloa vaan pinoomme einiinvaan. :flower:
Täällä on turvallista ja mukavaa haaveilla samanhenkisten joukossa. :)
Vähän pöhköjähän me välillä ollaan (vain välilläkö?), mutta koeta kestää. :LOL:

Minunkin pitää tilata kohta lisäarsenaalia, kunhan ensin ostan ne hormonit. Nolottaa jo valmiiksi testien tilaaminen... :LOL: Onneksi ne voi tosiaan tilata netistä ilman että tarvii puhua kenenkään kanssa, saati sitten kasvotusten jonkun kanssa olla... :p

Täällä ei muuten ole kovin montaa ensimmäistä yrittävää, minun lisäkseni päivänkakkara67, gitte ja ainakin elina67. Kaikki eivät tuohon listaan ole ilmoittaneet, joten kaikista en tiedä...
 
Huomenta!
Oma napa:täti tekee tuloa kylään,saisi jo tulla ja pian.
Sitten vaan helmivauvaa aloittamaan alulle,se olisikin mulle syntymäpäivä lahja,kun täytän itse 40-vuotta helmikuulla,mikä olisi ihanampaa kuin saada oma pieni lapsi 40-vuotis syntymäpäivä lahjaksi syliin.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
pyrstötähti
hiljaista ollut tänään pinossa näköjään kävin rentoutumassakin ruokiksella venähti toki pitkäksi eli kampaajaa ja kevyttä shoppailua (=aivan turhaa rahanmenoa shampoota lukuunottamatta! Älä gitte toivo menkkoja liian aikaisin sehän ei yleensä hyvää tiedä jos ne kierrot lyhenee ja pitenee näillä vuosilla :( minä inhoan tätiä kyllä niin paljon että voi hyvin olla pois mun luota viimeksikin oli taas sitä luokkaa tulva. Mutta kyllä täti on tulossa viikon kuluttua nimittäin pms kummitus aamusella jo nosti pitkiä sarviaan ja sain kunnon rähinän aikuiseksi ja taulut pomppi seinillä kun lähdin ovet raikuen kotoa (vain miesparka oli kotona) kyllä joskus pikkuasiat saa raivostumaan ja joskus kestää mitä vaan,mutta päättelen että tää on eka merkki siitä että kaikki testosteronin omaava alkaa ottaa aivoon. Oma pikkupoika on vielä onneksi turvassa :heart: Ja sitten mua itketti ihan pikkujuttu kun luin lehteä että kyllä se täti alkaa ensin ilmottaa juuri näin. Eli ei mitään jännitystä kyllä mulla raskautumisen suhteen tuskin tarttee testailla sillä sitä tuhruahan on jo viikonloppuna ekan kerran ootettavissa :$ No ootellaan että joku nyt plussaa pian minä vierailen joskus noilla muilla palstoilla ja huomaa kyllä että tietty meitä on vähemmän porukkaa täällä mutta aika kitsaasti tulee plussia nuorempiin verrattuna mutta emme lannistu popsimme vitamiinia potkua antamaan ja ensi keväänä lähdemme vauvamarssille uusine kärryinemme, eikö vaan! Aurinkoista ja ihanaa päivänjatkoa ystäväni! :flower:
 
Aika aaltoilevaa tämä keskustelumme täällä. Välillä räpätetään sivut täyteen hysteerisinä ja toisinaan ollaan sitten ihan hiljaa ja poissa. :LOL:

Mulla ei (tietääkseni) ole koskaan ollut mitään PMS-oireita. Vois olla ihan hyvä jos olisi, kun tuo elo miehen kanssa on niin tasaista; ei osata riidelläkään lainkaan. :saint:

Niin, onhan se selvästi nähtävissä ja toki tietysti tiedämme, ettei meidän ketjuun voi niitä plussia tulla samaan tahtiin kuin nuoremmille.
Mutta me ollaan kuitenkin tuon tilastollisen todennäköisyyden rajoissa. Tää ketju on aloitettu 21.2. (moni tullut mukaan vasta maalis - huhtikuulla) ja kaksi on jo plussannut.
Kun kaikki täsmäkeinot, ovistikut sun muut on käytössä, eiköhän me lyödä nuo tilastot maanrakoon. :) B)

Kuulumisia kaipailen seuraavilta: pääpilvissä, Hellu1, Elina67, ruujakengu, annastiina :heart: :heart:

Käykää nyt moikkamassa... :)
 
pyrstötähti
mimmimamma ole jo yli tädin tulon vai olenko väärässä olen huhuillut jonkun kerran jo?
Tietysti kiinnostaa kun hän on lähes ikätoverini :LOL: joo pms oireet on kyllä syvältä älä vaan niitä toivo itsellesi. Ärtynyt olo ilman erityistä syytä koko ajan.
 
Juu, oli mimmimammakin. Hän vain tuntui olevan varma ettei ole raskaana...

Voi näitä kitupäiviä... yhtä odottelua... |O
Kaksi progesteronipilsua vielä... |O

:attn: Missä te kaikki muut luuraatte, onko teillä olemassa ihan elämäkin tämän pinon ulkopuolella? :p
 
Kun Gitte meinasi että ovis on jäänyt hyödyntämättä, niin sinähän pyrstis oletkin seuraava jännättävä listoilla!! =) :attn:

Arvaapa peukutanko?! B)

Ei niihin PMS-oireisiin ole niin uskomista... ehkä ne tulee muuten vaan, vanhasta muistista. :LOL:
 
Olenpa ollut hölmö kun tuijottelen samoja tekstejä,täällähän kaikki haaveilijat ovat,itsellä siis clomifenit syöty,kierto vaiheessa 8/30,joten kohta pitää,tai saa =) taas toimia,suuria odotuksen ja haaveilun tunteita on jälleen rinnassa,välillä oikein havahtuu,kun jo melkein haistaa vauvan ,katsotaan ja unelmoidaan :hug: mukavaa päivän jatkoa kaikille.
 
pyrstötähti
nimittäin mulla on jo tänään sellaista tuntemusta taas että vaikka täti ois ihan piankin tulossa niin mielelläni kyllä plussan kantaisin omana kortenani tähän kekoon :flower: Minä olen kyllä oviksen käyttänyt hyödykseni mitä nyt se yks päivä jäi välistä mutta olikin ainut joten eiköhän niitä simppoja ollut vaanimassa. Minäkin ihmettelen että missä porukat luuraa kun on niin ihana lukea kaikkien teidän juttuja pitkin päivää,mulla tietty on helppoo kun ruutu taustalla auki ja voi vilasta millon vaan ja nopsana kirjottajana tätä juttuakin tulee liianki paljon välillä. Nyt kun napsit ne loput pillerit ja siirryt seuraaviin niin kuinka monta kiertoa olet ajatellut nyt näillä mennä? Etkö ole valmis järeämpiin hedelmöityshoitoihin yms yms vaikka niitä pitäisikin hakea muualta? Ja entä jos saat toisen lausunnon siitä fsh:sta joka mitattiin ihan vääränä ajankohtana kai noihin päätöksiin voi hakea muutoksia. Minä olen sellainen vastarannan kiiski että aina jankutan vastaan kaikille jotka haiskahtaa viranomaisilta (olen selättänyt yhden sosiaaliviranomaisenkin korkeimmassa hallinto-oikeudessa pitkän taistelun jälkeen) joten etköhän nouse barrikaadeille ja kysy hoitoa esim. Kuopiossakin eikös ole väestöliiton klinikka? Ja sitten nämä yksityiset vaikka rahaa siihen palaakin. Mutta palaa niihin lapsiinkin joten siinähän vois totutella kulkemaan lompsa auki jo ihka-alusta asti :LOL: Olisi niin ihanaa kun saisit ja muutkin lapsettomat saisitte sen yhden nyttyrän kainaloon tuhisemaan (uuuh mua melkein itkettää :'( varma tädintulon merkki tämäkin!). No nyt pinoilemaan kaikki muutkin :heart:
 
pyrstötähti
kun tulit tännekin pinoilemaan,luin tuolta toisesta pinosta aiemmin km:si ja koskapa olet jo mummukin olet varmaan juuri oikeassa pinossa meidän yli 40 kuumeilijoitten kanssa? Mutta sulla riittää luettavaa jos ehdit lukea meidän vanhoja juttuja osa niistä aika hysteerisiä meillä joskus mopo karkaa käsistä,mutta olet sydämellisesti tervetullut tänne :heart:
 
Löysithän sinä annastiina tänne. :)
Huomasin että olit käynyt tuolla 40+ äitien puolella. Mutta täällähän me 40+ haaveilijat majailemme, jotkut nimeltämainitsemattomat jopa lähes asuvat täällä... :LOL:
Varmasti tuossa vaiheessa on ihan mukava olla kun jotain tosiaan tapahtuu, eikä kuten mulla että vaan odottaa ja odottaa...
Mille nuo Clomit on vaikuttaneet, onko tuntunut mitään sivuoireita, kipuja?
Onko sua ultrattu clomien aikana?

Tuo hormonikorvaushoito on ihan avoin kysymys vielä. Sehän voi loppua lyhyeenkin jos tulee kauheita sivuoireita. Sitten jos ei tule, pitää tarkkailla tuleeko mahdollisesti ovista ja jos tulee, missä vaiheessa, eli toimiiko se siltä osin. Ovista onkin nyt vaikeampi havaita, kun loppujaksosta syödään sitten sellaisia tabuja, joissa on sekä estrogeeniä, että progesteronia, joten lämpö nousee joka tapauksessa. Sitten vielä kierron pitäisi toimia oikein ja limakalvon kasvaa eli kuukautisten olla jotain muuta kuin pientä tuhrua.
Ajatus oli, että jos kaikki menee hyvin, ainakin 3 kk kokeilen. Sitten ehkä testaan, josko kroppa osaisi toimia itsekseen, tai jatkan tuota tai jotain muuta, en tiedä vielä.
Ainakin sen estrogeenin pitäisi auttaa limakalvon kasvuun ja jopa auttaa ovistakin sekä laskea FSH:ta, jolloin munikset ei kasvaisi liian aikaisin.
Multa jotenkin meni fiilikset tuon hoidon suhteen noissa vastoinkäymisissä. Ja toisaalta, eipä tilanne ole parantunutkaan kun kierto reistaa entistä pahemmin, vaikkei FSH ollutkaan noussut ainakaan syksyllä vielä. Ja onhan mulla noita muniksia näkynyt ultrassa, vaikkei kierto pelaakaan.
Kyllähän ne tietty kaikkialla nauraisi mut pihalle, jos esittäisin hoitoja tilanteessa jossa kuukautiset on loppumaisillaan...
Jotenkin olen tilanteessa, ette tiedä mitä tekisi... kokeilen nyt ensin tämän hormonikorvaushoitojutun, minkä säväyksen se tekee. B)
Yksi mahdollisuus olisi kokeilla clomeja tuon hormonikorvaushoidon kanssa. Mutta löytääpä sellainen lääkäri joka suostuu siihen...
Eli kaikki on tosiaan ihan avoinna... :/
 
Tervetuloa annastiina kuumeilemaan mukaan ja Onnea kiertoosi! :flower:

Toinen kerta kirjittelen lisää, pikkusen väsynä, kun lampsin kaikki vaatekaupat läpi ja lopulta löysin, mitä hain! :LOL: Eli sellaiset housut, mitkä ovat rennot, safarihenkiset, jne.. :D

Mukaavaa illanjtkoa ja plussailuOnnea kaikille! :flower:

Menkat vihdoinkin loppu, ensi viikkoa odotellessa :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
kp 4 meneillään ja täti häädetty jo kaksi päivää (kp 2) sitten pois nurkilta. Taitaa vaihdevuodet kolahtaa kohdalleni. No pääsin sentään kp 29 joka ei ole paha juttu tässä iässä, mutta sen himskatin isotooppi tutkimuksen takia olen iloinen tästä lyhyestä täti vierailusta.

Hassua että apteekin raskaustestiin tuli se haamuviiva oviksen aikoihin, ja eikä vahvistunut....

En vielä kerennyt lukea pinoa läpi, kun te olette olleet ahkeria kirjoittajia.
Joku nimi ei muistu mieleen mutta 42 v ilmoittautui meidän hulluun joukkoon. Tsemppiä sinulle einiinvaaan hullutukseen.

Pyrstis...vaikka minulla niitä clomeja jemmassa en halua niitä käyttää, koska keholle voi aiheuttaa tiettyjä sivuvaikutksia asim syövän merkeissä. Joten olen päättäny,t että jos luonto antaa niin sitten se antaa lapsen, jos näin on tarkoitus. Olen oppinut että lapsia ei tehdä vaan ne annetaan.... mutta sulla oikeesti mielettömät ovistestit. Plussat raskaustesteihin toivon sinulle....

Tänään olin päiväkodissa käymässä työn puolesta ja oikeasti ne pienet ihmeet, lapset , ovat niin sulosia. Miksi siitä työstä ei makseta kunnon liksaa. Olisin heti tekemässä siellä töitä..... Jos olisin rikas voisin olla koko päiväisesti päiväkodissa töissä.....

Minäkö hullu ???? Lapsirakas, kyllä vaan....

mimmimamma
 
Huomenia!


Olipa eilisiltainen kirjoitteluni täynnä kirjoitusvirheitä, nyt kun luin sen uudestaan!


Nyt taas vähän pirteämpi hyvin nukutun yön jälkeen


Tänä iltana ajattelin reippailla sauvakävelylenkinkin, työmatkapyöräilyn lisäksi.
ja näitäkin voisi taas tehdä:


Mukavaa, ihanaa plussientäyteistä pvää kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Täti riehuu tosissaan :/ Joka paikkaa kolottaa, jalat särkee ja perä vuotaa kuin härän kurkusta :x Muutoin uudella innolla ettenpäin. Töissä on aika mennyt ja sen jälkeen niin väsy, etten ole jaksanut kirjoitella. Kohta taas töihin lähtö ja kakkupohja pitää vielä ennen sit' paistaa.

Mukavaa päivää jokaiselle :hug: ten kera. B) Kaunis aamu täällä eteläisessä suomessa muuten....
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp3/31-34.......?...............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp4/27.............yk6 v........4.
Rva Pikkumyy (43).....kp7/28-29.......yk3..........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp7/26-39.......?...............2.
Nuusku (42)................kp7/28.............?...............4.
dinosaurus61 (47).....kp9/26-28........?...............6.
mimuli (42).................kp9/29.............yk2...........4.
annastiina (42)...........kp9/30.............?...............6.
päivänkakkara67........kp10/26............?..............1.
Mari66 (41)................kp11/?..............?...............1.
keijukka (45)..............kp13/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp13/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp21/28...........yk4..........2./1.yhteinen
einiinvaan (41)...........kp21/28-31.....?...............3.
Mussukka67 (40).......kp21/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp22/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp24/28............?..............1.
lapsellinen67 (40)......kp46(34)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä (45)..........kp66/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................


[/i] Kaikille Onnea kiertoon!


(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25)


Pitää palstataukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67


Haamuilijat:


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Terveisiä täältä kukkatarhan keskeltä. Viime yö oli niin kylmä, että roudasin kaikki kesäkukkani tänne sisälle. En jaksanut roudata niitä aamulla takaisin; ensi yöksikin luvattiin pakkasta.
Saa nähdä minkälaisia varioita meidän pikkuneiti saa aikaiseksi; vähän väliä neiti komentaa itseään, että "ei saa koskee äitin kukkaan" :kieh:

Tämän kierron äksonit aloitettiin pyhänä. Esikoinenkin kotiutui päivällä eikä yläkerta meinannut rauhoittua millään. Eli kun saimme pikkuiset nukkumaan vetäydyimme me tänne makkarin puolelle; tasan tarkkaan ei kukaan olisi kuullut vaikka olisimme mekkaloineet vähän enemmänkin ;)
Eilen sitten puoliso nukahti pikkuisia nukuttaessaan ja ajattelin illan menevän ohi. Mutta kun itse olin nukahtamassa kömpikin suihkunraikas köriläs viekkuun (nukumme olosuhteiden pakosta eri huoneissa, erityispoika on niin levoton)

Arkihommat odottaa; lähden viemään kahden tihulaisen kanssa veropaperit verotoimistoon.

Plussasäteitä lähettelen kaikille täältä Pirkanmaan perukoilta!
 
Clomeista ei tullut sivuoireite laisinkaan,mitä nyt parina päivänä tuntui et alkaako päätä särkeen vai ei,kun mulla ei särje miltei koskaan päätä,sain tosiaankin reseptin vaan eikä mua ultrata tässävaiheessa,koska ultrattiin ja lääkäri sanoi että tilanne todella hyvä,vaan lisätään mahdollisuutta raskautua clomeilla,mun tuurilla tulee varmaan neloset :LOL: ,mutta niinkuin sanoin kaikki otettava vastaan mitä annetaan,ja kunhan nyt saisimme yhdenkin ihanuuden aikaiseksi :) ,lumisateen keskeltä hyvät päivän jatkot :hug: taidan päästä lumiukon tekoon :LOL:
 

Yhteistyössä