YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
Pidän nyt peukut ja varpaat pystyssä että ovistestit tärähtelee vahvoista plussista ja vauvatestit vielä kovemmin suorastaa paukkuu.

Edellinen on lainaus omasta tekstistäni jossa toivoin kunnon ovista ja sen myös sain,toivottavasti vauvatesti sitten paukkuu edes jollakin tässä pinossa nyt on plussien aika taas totisesti!

No miehän se täällä... =)

Juu, sitä kannattaa varoa mitä toivoo... :p
Tuota, aiotko mittailla lämpöjä vielä? Siitä aika hyvin näkee onko ovista ollut.
Mullakin oli tänään peräti 37,3. :saint: Mutta mullapa ei silti ole ollut ovista, ne nämä pillerinä nautitut keltarauhashormonit nostaa lämmön myös. |O

Minä avasin grillauskauden tänään ja ähkyyn tuli täälläkin syötyä sitten. :p

Mulla on muuten kauhea veritulppakammo. :( Nytkin mun jaloissa tuntuu sellaista tikustelua ja napsin hädissäni asperinia. Joskus autoa ajaessa on jalkapöytää kuumottanut... Auta armias sitten kun aloitan sen hormonikorvaushoidon, estrogeenihän on vielä pahempi tulpan aiheuttaja kuin progesteroni...! :eek:
Jännä kyllä että joka kerta näitä jalkatuntemuksia ei ole ollut kun näitä pillereitä olen syönyt... Mutta eikö nuo oireet viittaa nimenomaan verenkierron ongelmiin?
Mutta kokeilen sitä silti... :x

pyrstötähti
tänään oli aapeellä toi lämpö 36,9 en ole nyt illalla mitannu eilenhän se huiteli ylhäällä ja sillon puolivälissä 37,3-37,4 kait mä oo jotenki seonnu. Lueskelin tuolla noita vanhoja pinoja ja erityisesti pikkumyyn tarinaa tiuhtiviuhtista,tuntu niin surulliselta kun luin sen ekan haamuviivan ja tiesin tietty mitä sitten seurasi :'( elikkä olen siirtyny kuumeilussa siihen vaiheeseen että jos sattus joskus plussa tulemaan niin oottas niitä huonoja uutisia vaikka turhaahan se on surra etukäteen,surkoon hevonen ko sillon isompi pää eikö vaan :LOL: Kyllä ne veritulpat loppuviimeksi ei niin yleisiä ole,kaikilla meillä varmaan kuumottelee ja riuhtoo ja kolottaa jalkoja ja mulla ainaski pitää joskus laitella ylös ja hieroa varsinkin pitkillä lentomatkoilla yritän jaloitella ja kun olen aikas lyhkänen niin nostan jalat ihan ylös penkkiä vasten josta tietty kukaan kanssamatkustaja ei tykkää yhtään. No minäpä hakasen mittarin ja kerron myöhemmin mitä lämpö nyt näyttää ainakin se hirmu jomotus on onneksi ohi ja pientä nippailua tuntuu kummallisessa paikassa varmaan siellä mistä on operoitukin, on sellainen paineentuntu jotenkin tuolla alakerrassa se vaan otti tää eka ovis koville ja eiköhän se tasaannu,pitäs kyllä toivoo että se munis sieltä kuoriutu voihan olla ettei hormonit riitä sitä valmistamaan ja siksi on niin kivuliasta,epäilen kyllä näillä vuosilla sitäkin. Tulkaapa muutkin linjoille, onko muuten kukaan kuullut Rosamundesta tai Taryanasta ja Ullukasta mitään ja joskus lutuliinista ois kans kiva kuulla tällä palstalla vaikka taitaa olla vauvapinoissa tukevasti ja kohta synnärilläkin jo!

pyrstötähti
joo 36,9 mutta ei mitenkään kipuilua onneksi joten peukut pystyssä ettei tässä tartte lääkäriin lähteekään,hyvää äitienpäivän aattoa kaikille, taidatte olla hemmoteltavana koko illan omissa kotikoloissanne tai ne onnelliset joilla on oma äiti :hug: äidin luona

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rva Pikkumyy (43).....kp4/28-29.......yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp4/26-39.......?..............2.
Nuusku (42)................kp4/28.............?..............4.
dinosaurus61 (47).....kp6/26-28........?..............6.
mimuli (42).................kp6/29.............yk2..........4.
päivänkakkara67........kp7/26.............?..............1.
Mari66 (41)................kp8/?................?................
keijukka (45)..............kp10/29.............?..............4.
vilmaville (43)............kp10/28-30.......yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp18/28...........yk4..........2./1.yhteinen
Mussukka67 (40).......kp18/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp19/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp21/28............?..............1.
AinoEmilia (43)...........kp29/31-34.....?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp30/27...........yk6 v.........
lapsellinen67 (40)......kp43(31)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä...................kp63/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
annastiina................................................................

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!

Pitää taukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67

Haamuilijat:

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

pyrstötähti
Lapsellinen eikä eilen mennyt jo ne vikat keltaset tapletit? Mikä sitten seuraava vaihe on? Kalenterin mukaan jollakin on mennyt jo plussausmahikset ihan lähituntumaan onko edes haamuja kellään? Mulla on onneksi se hirvee ovis ohi ja varmaan laskeudun normaaliin elämään eli hetkinen rauhallista ennen tädin tuloa ja se on kuitenkin normaalia juttua. Olin tänään niin onnellinen kun iso poikani tuli ison ruusukimpun kans ja parhaassa nuoruuden vedossa,ilman päihteitä ja elämä voittaa,tuskin uskallan hengittää välillä kun ajattelen että jos tämä painajainen vielä tässä joskus hellittäisi :heart: Sain samppanjaa ja kakkua ja lahjoja aamulla kera ihanan aviomieheni muun tarjonnan aamusella,kyllä elämä onkin kevyttä ja ihanaa hetkittäin. Luin jostakin että onni on niin harvinainen seuralainen, joskus se hetkiseksi istahtaa olalle perhosen tavoin eikä sitä saa yrittää vangita,ei ole tarkoitus että se ihan jatkuvasti olisikaan läsnä,riittää pitkäksi aikaa sekin että se käväisee luona. Iki-ihinaa äitienpäivää kaikille meidän pinolaisille,tulkaa illansuussa viimeistään kertomaan mitä teille kuuluu! tv, tervehtyneen oloinen pyrstis :hug:

Heippa kaikille taas!

olen aivan poikki!;=)

Olemme koko päivän touhunneet ulkona laittamassa pihaa, istutimme kirsikkapuun, perunoita ja sipuleita.

Bikinit päällä, oli niin lämmintä! Ai niin ja pari ruusuakin siirsimme paikasta a paikkaan b.

Kp 4 jo ja nyt eka kerran norm menkat, se on hyvä. Eli kestävät sen normaalin 4-5 pvää. Menkoistakin voi olla iloinen, tietää kropan taas toimivan ihan normaalisti!

Nurmikkokin tuli leikattua jo toisen kerran tänä keväänä

Kyllä kevät on niin ihanaa aikaa!

Kukat kukkii jne..

haaveilumme jatkuu hyvissä merkeissä

Kiitos äitienpv onnitteluista! Samoin minulta kaikille äideille hyvää äitienpvää!

Äitini haudalle veimme mieheni kanssa orvokkeja.

Ihanaa iltaa kaikille taas!

Tervehdys kaikille jälleen kerran pikaisesti. Toivottavasti pyrstis jakselee jo paljon paremmin. Ja hienoa, että poikasi oli hyvässä kunnossa käydessään luonasi.

Itselläni pahin tulva alkaa helpottamaan onneksi. En muista milloin olisi ollut tällainen vuoto, liekö vaikutusta sillä operaatiolla?

Ensi viikolla tuskin käyn teitä moikkaamassa senkään vertaa kuin tähän asti kun lähden nimittäin kuntoutukseen aamulla. Ja nyt pitäisi ilmeisesti laitella jotain vaatettakin kasaan... En ole matti myöhäinen yhtään :LOL:

Hyvää ensi viikkoa ja yrittäkäähän saada niitä plussia aikaiseksi

Plussat miinukseksi tässä kierrossa. Suttua pukkaa, näin se täti aina kolkuttelee ennenkuin ryntää kunnolla kylään ..vähän ottaa kupoliin, ei silti koko maailma kaadu tähänkään. En ole testaillut,,, tiirailen tilannetta ja pöksyjäni näinkö tässä kävi :x Jos ei ota täti enempää tullakseen niin sitten testaan ja varmistelen.

Pyrstis, ehkäpä se vain lujemmalle otti jos munasolu sieltä avatuista rööreistä pitkään aikaan ensimmäistä kertaa pääsi läpi. Mukava että voit jo paremmin. Eikun kohti uutta tästä mennään.

Lapsellinen67, et ole ainoa "kammoilija". Minäkin kammoan milloin mitäkin. Joskus jopa ihan vain elämää... että kun nyt menee niin hyvin ja elämä maistuu kerrankin niin hunajaisen ihanalta, mitä jos tulee jotain ... sairautta itselle tai näille jo isoille lapsilleni ...tai miehelleni, jota rakastan niin kovasti. Olenkin miettinyt että, nämäkin ajatukset liittynevät myös kaiketi hormooneihin, koska olen huomannut että riippuen ihan kierron ajankohdasta näitä aatoksia toisinaan tulee. Se kyllä kovasti lohduttaa, että moni muu ajattelee samoin... ainakin mitä olen muidenkin ystävieni kanssa jutellut. Moni tätä vain ei uskalla ääneen sanoa. Kuten Pyrstis osuvasti sanoi "surkoon hevonen, sillä on isompi pää". Elämä jää elämättä jos aina pelkää pahinta. Siispä, etteenpäin !! -sanoi mummo lumessa.

Äitienpäivää kaikille !! :flower: Uusia plussatuulia kaikille :hug:

ja yhtyä jälleen kerran pyrstiksen ajatukseen, että riittää kun onni hetkiseksi istahtaa olkapäälle, muistuttamaan olemassaolostaan. Minusta tämä ihan tavallinen arki kommervenkkeineen ja kiireineen on jo luksusta josta nautin täysin siemauksin.

AinoEmilia :wave:

pyrstötähti
eikös tuon listan mukaan ole jo päivät ylikin eli onkohan plussattu? AinoEmilialla joskushan suttua tulee silloin kun pitäisi alkaa ja on raskautunut jo,sulla kuitenkin on ollut oireitakin eli onko tuntemukset muuten mitkä? Minä vaan nautin kun ei jomota eikä kolota enkä toivo muuta kuin että yhtään ei nipsi eikä napsi vähään aikaan,en ole testannut nyt jääkö se haamu ovistestiin keikkumaan koko loppukaudeksi. Täytyy käväistä jossakin vaiheessa gynellä kuiteski ja kysäistä olisiko jotain rohtoa avuksi tohon oviskipuun jos ne ens kerrallakin on noin kovat eikö ne clomit juuri auta siihen että se munis kypsyy paremmin?Ehkä tilaan ajan juuri siten että on seuraava ovis päällä niin voivat ultralla katsoa mitä siellä näkyy ja sitten siitä päätellä tarviiko jotain rohtoa määrätä. Aamulla taas sorvin ääreen ja ke-to meneekin reissun päällä taas. Halauksia ja hirveästi plussapuhuria ja tädinhäätöä ja positiivisia sarvia ym. vauvatulokseen johtavaa kaikille ystäväni! pyrstis =)

Huomenia kaikille!

En yhtään tiedä, missä vaiheessa kiertoa kukakin on, mutta paljon onnea, että tulisi jälleen myös raskaustesteihinkin plussia!

Innostuimpa eilen vielä pihatöiden jälkeen illalla tekemään vatsalihasliikkeitä ja myös rintalihas, nyt sitten kaikki paikat tasaisesti kipeänä.

Ja nyt näin taas töihin:

ja jo työmatkalla poikkean asiakkaan luo ja

Ihanaa päivää kaiklle!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)...........kp1/31-34.......?..............4./1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp5/28-29.......yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp5/26-39.......?..............2.
Nuusku (42)................kp5/28.............?..............4.
dinosaurus61 (47).....kp7/26-28........?..............6.
mimuli (42).................kp7/29.............yk2..........4.
päivänkakkara67........kp8/26.............?..............1.
Mari66 (41)................kp9/?................?................
keijukka (45)..............kp11/29...........?..............4.
vilmaville (43)............kp11/28-30.....yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp19/28...........yk4..........2./1.yhteinen
Mussukka67 (40).......kp19/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp20/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp22/28............?..............1.
mimmimamma (46)....kp31/27...........yk6 v.........
lapsellinen67 (40)......kp44(32)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä...................kp64/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
annastiina................................................................

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!

(Tilastojen mukaan vuoden sisällä n. 33% raskautuu --> 33%/23 = 7)

Pitää taukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67

Haamuilijat:

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1

Huomenta!
Onhan sieltä palailtu äitienpäiväviikonlopun vietosta. :heart:

Plussailuitten suhteen on ollut inhan hiljaista täällä viime aikoina. Toivottavasti tämä viikko muuttaa kaiken.

Minulla on keskiviikkona vasta viimeinen näitä keltarauhashormoneita. Tuntui jo tuossa lauantaina ja eilen iltapäivällä, että saa jäädä siihen. :/ Jalkoja ja käsiä pisteli ja vihloi sen verran kivasti. :eek: Onneksi rauhoittui illaksi, joten veritulppakammoni lieveni hieman.
Se varsinainen hormonikorvaushoito alkaa joskus ensi viikon keskiviikkona tai torstaina, jolloin on kp 5 oli tätiä varsinaisesti tai ei.

Yritetään tahdonvoimalla pitää täti poissa AinoEmilian luota. :hug:

Pyrstis: Mun käsitys on, että clomit ennemminkin lisää oviskipuiluja, kun niiden kanssa munasarjat käy ylikierroksilla ja muniksia saattaa kypsyä useampiakin.

pyrstötähti

Jee mä osasin mää osasin kiitos lapselliselle neuvoista. Eli jos joku vois laittaa kans miltä näyttää esim. haamut ovis-ja vauvatestereissä ja miltä oikea plussa sitten kun niitä pärähtää niin pääsen jyvälle,Ihanaa päivää kaikille :flower:

ei nyt auttanut tällä kertaa. Täti on saapunut rätteineen :( No ei se mitään, uudella innolla uuteen kiertoon. Siis Kp 1 tänään. Saamaton olo kaikinpuolin. Vapaapäivä myös, ettei nyt mitään tarvitsekaan jaksaa/viitsiä. Hiihtelen täällä vielä pyjamassa, kun pojat koulussa ja mies töissä. Eipähän tarvitse miehen ainakaan katsella / kuunnella täti-fiiliksiä.

:hug: kaikille ja intoa uuteen viikkoon.

Plussatuulia testteihin kaikille !! :wave:

pyrstötähti
harmittavaa kun täti sitten kuitenkin tuli. Mutta muutaman päivän kuluttua taas homma jatkuu ja saadaan taas jännäillä. :hug: Hyvä että saat potea rauhassa,onko sulla suklaata lähettyvillä? Mulla on hirveä nälkä koko ajan kun selvisin hengissä oviksesta. Yölläki piti haukata voikkoleipää ja vaikka aamulla vetäsin puuron koko ajan vilkuilen kelloa ja tutkailin ruokalistoja eri ravitsemuslaitoksista että pääsen änkäämään itseni puutiaiseksi taas,ja olen muutenkin aivan läskikunnossa sopivasti kohti bikinikautta! Täytyy jättää jotakin jätskiä ja siideriä ilmeisesti väliin ja yrittää käpytellä pikku lenkillä edes. Mutta mulla ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan tuolla alakerrassa ja se on ihana helpotus! Eikä kyllä valitettavasti mitään raskautumisen oireitakaan vaikka ei niitä tietty nyt oliskaan vielä. Ainut vakioire että ei yhtään huvittaisi käydä töissä joten äitiysloman ottaisin kyllä mieluusti, :LOL: onko teillä muilla nyt mitään tuntemuksia JA KOETTAKAA NYT RAKKAAT YSTÄVÄT KÖMPIÄ KOLOISTANNE TÄNNE PALSTALLE kirjoittakaa vaikka laulunsanoja jos ei muuten juttu luista me tarttetaan nyt piristystä onneksi muutama jaksaa olla positiivinen,olen aatellut että pikkumyy onkin oikeasti satuolento sillä en ymmärrä kuinka joku jaksaa olla aina noin positiivinen ja hyvässä vedossa! Äkkiä nyt pinoilemaan tyttäret :heart:

AinoEmilia: :hug: Mutta reippain mielin uuteen kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen. Tuo eka päivä on se synkin, mutta kyllä se siitä... :)

Onpas upean vahva ovisviiva pyrstiksellä!
Noista viivoista on ketjuja täällä jossain. Ja jos rekisteröidyt tuonne Fertilityfriendiin, siellä on paljon noita testikuvia. http://www.fertilityfriend.com/

Mun hysteria ei laannu... oireet jatkuu edelleen jonkinlaisena. Ja tietysti googletin kovasti... Missään ei kyllä oikeastaan noita pistelyitä kuvattu veritulpan oireena. Enemmän ne viittaa neurologisiin oireisiin. Jostain syystä kun olen "omaa tilaani" yrittänyt selvitellä, löydän itseni MS-taudin tai neuropatian sivuilta (joskus myös kilpirauhasen vajaatoiminnan). Siis liittyen mun muihinkin oireisiini, mm. alaselän jäykkyyttä aamuisin, helposti puutuvat jalat ja kädet, muistiongelmat, helposti hengästyminen, väsymys, kaulan imusolmukkeiden turpoaminen jne.
No joo, tarpeeksi kun googlettaa, kohta on kaikki sairaudet... :LOL:

vai mitenkä ne laulun sanat meni? :D Taas kyselyä teiltä muilta, eli miten pian tikutetun ovisplussan jälkeen teillä lämmöt nousee? Mä olen niin kauhean vauvakuumeinen, että mietin ja huolehdin aivan kaikkea - ja pelkään, ettei raskautuminen onnistu. Ovis oli ja meni viimeviikolla ja nyt huolettaa se, ettei tosiaan mitään tuntemuksia ole. Niin niin, ei varmaan vielä pitäisikään olla, mutta kun.... kyllä te tiedätte =) Kp 19 siis menossa. Täällä Kainuussa työntää vettä kuin aisaa, aamulla tuli ihan lumena - mutta koetetaan saada aurinko paistamaan, ainakin mielissämme! Pirteää viikon aloitusta ihan jokaiselle, Mussukka

Mulla ainakin lämmöt nousee joko päivän tai kahden päästä sinne yläilmoihin (siis silloin harvoin kun se ovis oikeasti on).

Lunta tai oikeammin räntää oli täälläkin aamulla hieman ja ankeaa. Ois tehnyt mieli jäädä peiton alle... :p

Minäkin olisin jotenkin ihan kypsä äitiyslomalle... se on vaan ihan yhtä kaukainen haave kuin lottovoittokin... :/

on muitakin :LOL: Lapsellinen67 ; ihanaa suorastaan että on muitakin hysteerikkoja jotka ääneen sen sanovat. Mulla on kausia että olen ihan sekopää niiden takia. Milloin tissit, milloin joku muu. Tissit aion kyllä käydä tarkistuttamassa tässä. Puutumisia on ollut kanssa. Ja aamujäykkyyttä... sen takia otettiin ihan verikokeitakin tässä taannoin. Eikä mitään. Mulla on yliliikkuva ranka ja kaikki nivelet ja se tuottaa kaikenlaisia oireita varsinkin kun lihakset on huonot. Käyn kyllä kuntosalilla ,mutta se ei yksin riitä. Kun nostan kädet ylös lakkaa veri kiertämästä ja kädet puutuu. Jotain hartiapunos pinnetta, siihen viittaa oireet. Ja ryhti taipuu helposti etukumaraan, saa oikein muistamalla muistaa kulkea tissit framilla että olisi ranka auki ja suorassa. Toki notkeuttakin sitten kyllä riittää vaikka muille jakaa, mutta sekin on joskus huono asia. :D paitsi makuuhuoneessa :LOL: Hengästyn myös helposti, syke nousee mutta laskeekin sitten nopsaan.

Jaksamista !

Tartuin tuumasta toimeen... Lähden nyt tältä istumalta kuvauttamaan rintavarustukseni. On se vaan hyvä että on näitä yksityisiä lääkärikeskuksia jonne tällainen hermoheikko voi melkeimpä marssia suoraan ovesta sisään.

Ette muuten arvaa että kädet on ihan hiessä... Pelottaa vietävästi.... :'(

Olette ajatuksissani !

t. AinoEmilia

Yhteistyössä