YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO





Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimuli (42).................kp2/29.............yk2..........4.
päivänkakkara67........kp3/26.............?..............1.
Mari66 (41)................kp4/?................?................
keijukka (45)..............kp6/29.............?..............4.
vilmaville (43)............kp6/28-30.......yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp14/28...........yk4..........2./1.yhteinen
Mussukka67................kp14/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp15/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp17/28............?..............1.
AinoEmilia (43)...........kp25/31-34.....?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp26/27...........yk6 v.........
dinosaurus61...............kp27/26-28.....?..............6.
Rva Pikkumyy (43).....kp28/31...........yk2.........4./1.yhteinen
Nuusku (42)................kp28/26...........?..............4.
äippä67 (40)...............kp35/26-39.....?..............2.
lapsellinen67 (40)......kp39(27)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä...................kp59/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
annastiina................................................................

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Pitää "taukoa":

Karpalo67..........kp2/28 (2.5.2008).......yk yli 4v..2.toiveissa


Haamuilijat:

6.5.2008 Karpalo67..........kp6/28


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Huomenta kaikille! =)

mimmimamma: Hyvä on, uskon sinua ja poistin sinut haamuilijoista... ehkä "käänteispsykologia" tepsii? =)

Kertokaa muutenkin jos olen yli-innokas näiden päivitysteni kanssa... :ashamed: :LOL:

pyrstötähti: Se tosiaan on melkoista täsmäilyä. Varmasti olisi helppoa, jos olisi nuorempi tai edes vastarakastumisen huumassa, mutta näillä eväillä ainakin tahtoo tulla suorituspaineitakin... :p

AinoEmilia: Mielenkiintoisia oireita sinulla. Jostainhan ne kertoo, jos kerran eivät ole ihan tavanomaista... Toivotaan että ovat ihan "sitä ihtiään". :) Ei me täällä rauhoitella ketään, yllytetään vaan lisää ja ollaan hysteerisiä. :LOL:

Mitäs Karpalolle, meidän pinon perustajalle, kantaäidille kuuluu? :heart:
 
Pyrstis: No jopas, mullakin poika vm 84 ja nyt sitten kans jo heti toista perään (heh hah). No elämä heittelee, enpä olisi ajatellut muutama vuosi sitten, että yritän vielä toista.

Lapsellinen: Ei ole mitään lääkettä käytössä, tämä eka kierto tsekkaillaan ilman lääkityksiä, otatetaan verikokeet monelta eri KP:ältä, tutkitaan munatorvet ja sitten (jos nyt ei nappaa) niin mietitään jatkoa.

PikkyMyy: Mulla kans oli tuo digitaalinen käytössä tässä kierrossa, ostin sen lapsettomuusklinikalta maksoi 33 euroa, joten tuo ihan edullinen hinta.

Karpalolle tsemppiä, toivotaan että olis ok.

AinoEmilia: Toivotaan toivotaan, että oireet johtuis tuosta.

Päivänjatkoja!!!
 
No, tänä aamuna edelleenkin öklöteltiin. en nyt eilen soittanut vielä mihinkään, aattelin vielä tänään testata ja kattoo, onko vahvistunut. Kunhan nyt pääsen täältä töistä, niin posotan suoraa päätä kauppaan...tai ostaiskohan apteekista vaihteeksi, alan olla melkoinen vakiasiakas siellä sun täällä raskaustestiosastoilla :LOL: :LOL: :LOL:
 
pyrstötähti
kun ei niitä tikkuja postissa tullut niin täytyi sitten saunan jälkeen ihan perinteisesti tikutella :LOL: nimittäin taas sellainen ovulaatio illansuussa alkoi että ei haittaa vaikka ois mikä huuma tai riita käynnissä kyllä luonto tikanpojankin nöyräksi vetää ja aamulla myöhästyttiin kumpikin duunista mun takia,mutta nyt ois kyllä hyvä jos se sarvella varustettu supertikku tulis postilaatikkoon niin voisin sillä kuitenkin testata että tuleeko sarvi paukkuen ulos paketista kun vähän liristelen siihen. Vielä apuja tarttisin eli miten niitten lämpöjen kans oli nyt kun ilmeisimmin ovis on päällä niin pitääkö nyt mitata lämpö ja sitten sen pitäisi hetimmiten laskea ja jos se ovisviiva jää päiväkausiksi junnaamaan niin sekö oli sitten huono merkki elikkä että munis ei kuoriudu vaan jää suutariksi? Valaistusta pliis. Mutta jos siellä joku on nyt matkalla niin ainakin sillä on mistä ottaa :kieh:
Niin Minni,jo taas 24 vuoden jälkeen lisää haluaa tulla tulla raskaaksi,oletpas ahne :D
Karpalo nyt vaan tsemppiä varmasti muutaman päivän sisällä tiedämme mikä on homman nimi. AinoEmilia nyt vaan jatkaa tissien kasvatusta että on sitten kunnolla mistä imettää :heart: Joko Lapsellinen popsii vitamiinejansa? Ja missä on meidän yrjöklubi joko he meidät hylkäsivät ja siirtyivät kokonaan toisille palstoille :'( Ihanaa päivänjatkoa teille kaikille,minä olen jo tuntevinani pahoinvointia ja heikotusta sillä olenhan raskaana jo kolmatta tuntia :LOL: tv: pyrstis
 
täällä ollaan ja tilanne jatkuu entisellään :x Ihan törkeen paha olo, viikot 6-8 ovat kuulemma pahimmat ja mulla on ehkä jotain 6-7.Siis vessapönttö on tuttuakin tutumpi :D Uutuutena on tullut nyt hitsin kipeet rinnat, joita jo osasinkin odotella.
Tänään (vasta) soitan ä-neuvolaan, kun hitusen jännittää :ashamed: Siellä on "tätinä" yks mun kaveri, joka on syntynyt samana vuonna.Mitähän se tuumaa, kun tuttu rouva on jälleen raskaana :) Pitää tietysti ihan pöljänä :whistle:
Monellahan on täällä tosi jännät paikat.Raskausuutisia odottelen, kerho kaipaa uusia jäseniä ja en ole mennyt odotuspuolelle,täällä on paljon mukavampaa :heart:
PikkuMyy :hug: , voi harmi, jos ei tärpännyt.Mutta seuraavalla kierrolla tärppää, se on ihan varma juttu :flower:
KARPALO ,peukut pystyssä ollaan.Samoin AinoEmilia, mulla alkoi oireet kyllä just noin aikaisin.
Ja kaikki muutkin ,ihan hurjasti tsemppiä teille, siellä on hyvä meininki :heart: :)
Ja siihen ikäkohtaan, mistä on puhuttu, voin todeta,että olen synt.66 ja alkuvuodesta täytin 42v. Ja näytän about 25 vuotiaalta, niinkuin me kaikki! :heart:
Mukavaa päivää kaikille!
 
Karpalo: Toivotaan, toivotaan. :heart: Yritän olla intoilematta liikaa... :LOL:

pyrstötähti: Vai nevoja tikanpojalle pitäisi olla... :LOL: Nuo lämmöt on aika yksilöllisiä juttuja. Tosin se on yhteistä kaikille, että ovulaation jälkeen lämpö nousee ja pysyy ylhäällä (laskee kuukautisten alkaessa, jos raskaana, ei tietenkään laske). Useimmiten ennen ovista lämpö käy alhaalla, mutta miten alhaalla ja minä päivänä ennen ovista, on aika yksilöllistä.
http://www.fertilityfriend.com/ChartGallery/index.php?cat=3
Vilkaisepa tuolta lämpökarttoja, niin huomaat kaavan, miten ne suurinpiirtein menee.
Ja minulla ainakin se, ettei viivat ala haalistua plussan jälkeen, tarkoittaa sitä ettei ovista ollut. Lämmöistäkin sen näkee, kun ne eivät nouse ja pysy ylhäällä.
Harmittavia nuo tikkujen viivästymiset. Olen tilannut aina Mammaksilta ja ennen sieltä tuli paketti viimeistään 2 pv tilauksesta, mutta viime aikoina on alkanut viipyä useampia päiviä. :|

torpeedo: Koetahan sinnitellä siellä pytyn reunalla. :LOL: Eikös sitten tuon vaiheen jälkeen pitäisi tulla se ihanan nautittava, seesteinen aika? ;) Minähän en sitä tiedä, mutta isot tytöt ovat kertoneet... :p

Mulla on tänään kolmas päivä vasta tätä keltarauhashormonikuuria, eli 7 vielä edessä ja sitten 2- 4 pv tädin odottelua.... eli odottelua vaan... |O
Nää hormonit on siitä ikäviä, että näissä tulee samanlaisia "oireita" kuin ois raskaana, rinnat turpoaa, ovat arat, lievää huonoa oloa jne... Ei kuitenkaan mitään pahoja, joten nää kestää ihan hyvin, aina vain tympii kun tietää, että nämä on oikeasti vain pillereillä aikaansaatuja...

PS: Noita ikiä on päivittämättä vielä, ilmoitelkaahan. :)
 
pyrstötähti
no hyvää harjoitusta sulle huonot olot yms yms. En ole tosiaan mittaillut lämpöjä mutta tänään on olokin ihan lämmin aamusta pitäen on olo ihan selvästi sitä että on lämpötila noussut mullahan on se yks vaivainen tikku säästössä ja käytän sen ohjeitesi mukaan tänään iltapäivällä että näen onko viiva vahvana.Sitä en tiennytkään että jos raskautuu niin lämpö jää sitten hieman koholle. Käyn kattoon heti ton taulukon tämä on niin kiva harrastus ettei haittaa vaikkei raskaudukkaan tää muu action korvaa jo paljon :hug:
Torpeedolle; kateellisia vaan ovat kun olet fertiili nainen älä välitä kenenkään päivittelemisestä, säälin saa ilimaseksi ja katteus pittää ansaita!! Pyrstö pystyyn vaan!Oisko peräti muuten kaksoset tulossa kun noin laukottaa oksentamassa... :attn:
 
... en ole niitä mitenkään erikoisesti koskaan tiettyyn aikaan mittaillut, mutta hyvin hyvin usein kun satun jostain syystä sen tekemään se näyttää 37.2- 37.4. Olenkin sanonut että olen kuumaverinen syntyjäni :D Tuo tulevan lapsemme isä (??, luotan että onnistumme !!) usein sanookin että olen kuin kekäle, sihahtaa vain kun koskettaa. Liekö sitten niin että ovista on ja on ollut ilmassa.. eli ehkäpä mahdollisuudet raskautuakin vielä olemassa....

Tsemppiä Torpeedolle ja terveisiä yrjölle. Kaikille miehille täytyy toivotella jaksamista meidän kanssa. Pitäisköhän jotain kuntovitamiinia niille alkaa syöttää, että jaksavat. Ettei univaje iske kun aamuin, illoin ja öin heitä piinaamme. (eipä tämä oma ainakaan vielä ole kesken nukahtanut kertaakaan.... )
:D

Minäkin olen kait kohta koko eteläsuomen apteekit kiertänyt niitä raskaustestejä ostamassa, kun en enää kehtaa joka kerta samasta ostella. :LOL: :LOL:

Mukavaa päivää, iltavuoro kutsuu töihin :wave:
 
Heippaus kaikille!
Jännä tilanne Karpalolla. Tulethan heti kertomaan viimeisimmät uutimet.
AinoEmilia toivotaan, että tärppi olisi käynyt.
Torpeedolle jaksuja pöntn reunalle.

Täti alkaa käynnistelemään moottoreitaan pikkuhiljaa ja mieli on maassa. Tämmöisinä päivinä pitaisi saada olla sängyn pohjalla suklaalevy kaverina :kieh: .

Minä muuten päätin tehdä raskaustesti lakon eli en enää osta testejä ennekuin menkat on muutaman päivän myöhässä. Nytkin testasin jo kp24..haloo...mitä järkee?
Ovistestejä täytyy tilata. Pitää varmaan raaskia ostaa digitaalinen, kun kaikki sitä niin kehuu. Miten se muuten käytännössä toimii? ostetaanko siihen erillisiä testiliuskoja vai?
 
Nuusku: Niihin digimittareihin ei valitettavasti saa erikseen tikkuja, vaan on aina ostettava koko vempele. :(

AinoEmilia: Minä en edes kehtaa enää mennä apteekkiin ollenkaan mitään ostamaan, varsinkaan raskaustestejä. Mammaksilta aina tilaan paketin jossa on sekä ovis- että raskaustestejä. Ja siltikin on aina häpeän puna poskilla painaessani tilaa -nappia. :ashamed: :LOL:
Varmaan ne siellä aattelee, että mitähän tuo kaheli taas tilailee testejä... alan olla aikamoinen suurasiakas. No, kun ei hoitoihin päästy, niin johonkin ne ylimääräiset rahat on haaskattava. :LOL:
 
Loma ohi, kylläpä oli rentouttavaa ja lämmintä !
Outo umpio-vaiheeni jatkuu. Höh. Eli ei tätiä, testi tehty joka oli nega tai haaleaakin haaleampi plussa, en edes jaksa ajatella tätä asiaa, koska jotenkin tiedän, että raskaana en ole. Tarttis varmaankin mennä gynen juttusille jotta saatais täti kylään kutsuttua.
Mutta ei se mitään, aurinko paistaa, kesä on tulossa ja kaikki hyvin !
Joten pidetään lippu korkealla vaan, koska nämä asiat eivät parane murehtimalla ! =)

Tsemppiä kaikille kuka missäkin vaiheessa olette, sekä plussanneille miljoona vauvantuoksuista onnittelua ! :flower:
 
Heippa taas kaikille!


Ei vielä uusia plussia ilmaantunut!? Toivottavasti pian taas tulee montakin!


Täällä ihan hyvä olo, vielä ei merkkejä menkoista, varmaankin huomis iltapvnä alkavat kun oviksesta 16 vrk aikaa
ja sitten kohti uutta kiertoa taas.

Mukavaa pvn jatkoa kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rva Pikkumyy (43).....kp1/28-29.......yk3.........4./1.yhteinen
äippä67 (40)...............kp1/26-39.......?..............2.
Nuusku (42)................kp1/28.............?..............4.
dinosaurus61 (47).....kp3/26-28........?..............6.
mimuli (42).................kp3/29.............yk2..........4.
päivänkakkara67........kp4/26.............?..............1.
Mari66 (41)................kp5/?................?................
keijukka (45)..............kp7/29.............?..............4.
vilmaville (43)............kp7/28-30.......yk1,5v.....9.
Minni-07 (44).............kp15/28...........yk4..........2./1.yhteinen
Mussukka67 (40).......kp15/29...........yk10........2./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp16/28...........yk1..........4.
gitte.............................kp18/28............?..............1.
AinoEmilia (43)...........kp26/31-34.....?..............4./1.yhteinen
mimmimamma (46)....kp27/27...........yk6 v.........
lapsellinen67 (40)......kp40(28)/?......yk1,5v....1.
pääpilvissä...................kp60/25-43.....?..............1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?................?..............3.
Elina67....................................................................
ruujakengu..............................................................
annastiina................................................................

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Pitää taukoa:

8.5.2008 alkaen (kp8/28) Karpalo67


Haamuilijat:




Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67........... 8.4.2008... kp 32

torpeedo (42)..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Hyvää huomenta ladyt!

Mitäs hullua me tänään keksittäis?

pääpilvissä: Oletko ihan satavarma, ettet ole raskaana... kun kuitenkin haamuviiva on ollut testissä? (minä nyt intoilen noista haamuviivoista, kun ei itsellä ole koskaan näkynyt mitään havaintoa moisesta)

Eihän me murehdita, me ollaan iloisia tyyppejä...
 
Täytyypä taas todeta, että on todella kiva lueskella samanhenkisten ihmisten kirjoituksia. Oma työni on niin hektistä, että vastaukset jää monesti asiakkaan sisään tullessa toiveeksi vain kirjoitella - harmi! Mutta vaikka harvoin saan hetken kirjoitella tänne itse, niin useasti käyn vilkaisemasa uudet viestit!!
Ikiä on nyt merkkailtu eli syntymävuosihan tuo 67 on eli olen 40-vuotias yrittelijä minäkin.
Omaa napaa taas sen verran että bongasin oviksen digimittarilla eilen eli kp 14. Minusta tuntuu, että mulla tää digimittari antaa +:n (tai sarven) ovistestiin vasta noin puoli vuorokautta myöhemmin kuin muut testit. Mutta tänään on sitten iskenyt finnitauti, voi pojat, ihan ajattelemattomasti pyyhkäisin otsaani ja sieltähän puskee oikein kipeitä patteja. Ajatelkaa nyt, nelikymppinen finninaama - noh, onneksi tämä vain naurattaa, ainakin tässä vaiheessa. Toivottavasti tästä ei nyt tule mikään pysyvä olotila. =) Positiivisia ajatuksia ja plussatuulia halauksin, Mussukka
 
Menkat alkoivat ajallaan eli nyt on jo menossa kp3.

Vihdoin sain ajan tilattua gynelle, se on 20.5.

Ja ikää mulla siis jo kunnioitettavat 47....

Tämä päivä kuluu siivouksen merkeissä, äitienpäiväksi pitää saada siistiä aikaan
:p

Aurinkoisia kevätpäiviä kanssasisarille! Nauttikaahan ihanasta toukokuusta! Näppäilemisiin!
 
Tänä aamuna oli vihdoin lämmöt laskenut, eikä rfsu:n testiin tullut enää mitään...eilen illalla tuli vielä haamu.

Joten palaanpa tästä sinne kesätauolle, oli varmaan joku sekovaleraskausyritys :/

HYVÄÄ JA KUUMAA KESÄÄ!!!!!!!!!
 
Karpalo: :hug: Jospa kesätauko tekisi tehtävänsä... :heart:

Tein kokeilun, niin että tuossa meidän listassa jokaisen nimestä pääsee profiiliin. On aika sekavan näköinen päivitettävä, joten en tiedä onnistuuko tuo pidemmän päälle. Jos alkaa menemään sekaisin, palataan takaisin normaaliin listaan.
 
kun oon noita teidän juttuja lukenu niin päädyin siihen tulokseen että haen kans apteekista ovistestin ei kai muut auta kai siinä on ohjeet...?nyt kun ei muuten oo edes tietoa olisko edes mahollista kk aika säännölliset ja hieman alkanu välit lyhentyä ennen oli aina 28-30 ja nytkin tais olla vaan 24. onkos se vissiin merkki vaihvuosien alkamisesta? :ashamed:
 
Nuusku: :hug: Uusi kierto tarkoittaa kuitenkin uutta mahdollisuutta. :)

keijukka: Kierron lyheneminen on usein premenopaussin aivan ensimmäisiä merkkejä, mutta yleensä varsinaiset vaihdevuodet ovat vielä kaukana edessä siinä vaiheessa.
Ja juu, ovistesteissä on hyvät ohjeet.
 

Yhteistyössä