Karpalo: Toivotaan, toivotaan. :heart: Yritän olla intoilematta liikaa...
pyrstötähti: Vai nevoja tikanpojalle pitäisi olla...
Nuo lämmöt on aika yksilöllisiä juttuja. Tosin se on yhteistä kaikille, että ovulaation jälkeen lämpö nousee ja pysyy ylhäällä (laskee kuukautisten alkaessa, jos raskaana, ei tietenkään laske). Useimmiten ennen ovista lämpö käy alhaalla, mutta miten alhaalla ja minä päivänä ennen ovista, on aika yksilöllistä.
http://www.fertilityfriend.com/ChartGallery/index.php?cat=3
Vilkaisepa tuolta lämpökarttoja, niin huomaat kaavan, miten ne suurinpiirtein menee.
Ja minulla ainakin se, ettei viivat ala haalistua plussan jälkeen, tarkoittaa sitä ettei ovista ollut. Lämmöistäkin sen näkee, kun ne eivät nouse ja pysy ylhäällä.
Harmittavia nuo tikkujen viivästymiset. Olen tilannut aina Mammaksilta ja ennen sieltä tuli paketti viimeistään 2 pv tilauksesta, mutta viime aikoina on alkanut viipyä useampia päiviä. :|
torpeedo: Koetahan sinnitellä siellä pytyn reunalla.
Eikös sitten tuon vaiheen jälkeen pitäisi tulla se ihanan nautittava, seesteinen aika?
Minähän en sitä tiedä, mutta isot tytöt ovat kertoneet...
Mulla on tänään kolmas päivä vasta tätä keltarauhashormonikuuria, eli 7 vielä edessä ja sitten 2- 4 pv tädin odottelua.... eli odottelua vaan... |O
Nää hormonit on siitä ikäviä, että näissä tulee samanlaisia "oireita" kuin ois raskaana, rinnat turpoaa, ovat arat, lievää huonoa oloa jne... Ei kuitenkaan mitään pahoja, joten nää kestää ihan hyvin, aina vain tympii kun tietää, että nämä on oikeasti vain pillereillä aikaansaatuja...
PS: Noita ikiä on päivittämättä vielä, ilmoitelkaahan.