YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
tänään on siis kp 14 ja tikutuksen tulos aamulla haalea viiva eli vertasin viime kuuhun niin silloin oli jo huomattavasti tummempi viiva. Olenko kadottamassa ovulaationi tässä ensimmäisessä tärkeässä testikierrossani?? No toisaalta kadotin orgasmini edellisessä avioliitossani vuosikausiksi joten tämä on vielä silti voitonpuolella :LOL: Pitää kuullostella ja toivoo että uudet tikut tulevat äkkiä postiini viimeinen menee huomenna!! PikkuMyylle voimahalit kyllä se vielä aurinko paistaa siitä on kuitenkin todisteet että olet raskautunutkin ihan vasta ja ovulaatiot toimii olet tuotapikaa raskaana uudelleen, yritä kestää tätipäivät ja sitten taas tuntuu kivemmalta. Saitko lapsellinen vielä yhteystietoja tälle lääkärille jonka nimen laitoin eilen? En tiedä onko hän muuten erikoistunut lapsettomuusasioihin mutta taitava gyne hän varmasti on eikä harjoita ikärasismia eikä latele pessimististä vanhatmunsaolut-mantraa kuten monet kollegansa (ihan kuin emme muka tietäisi että munasolumme ovat sen ikäisiä kuin mekin olemme). Aurinko paistaa ja silti tuntuu että meidän pinossa on nyt vähän alakuloa joten toivomme totisesti että joku saa nyt tikkuunsa vauvaplussia, niitä odotellessa tsemppiä ja iloisia fiiliksiä. Ei anneta periksi, tv: pyrstis
 
Huomenia!

Koetan muotoilla tuota listaa paremmin luettavaksi tässä päivän mittaan. Kertoilkaahan niitä ikiänne, jos haluatte ne listattavaksi.

Pyrstötähti: Juu, vilkaisin netistä Gynekon sivuja ja löysin mainitsemasi lääkärin. Ajattelin tätä asiaa niin, että kokeilen ensin tuota hormonikorvaushoitoa, minkä säväyksen se tekee. Sitten ehkä jossain vaiheessa otan yhteyttä tuonne Gynekoon. Eihän siellä mitään varsinaisia hoitoja tehdä, ainoa ehkä jota voi kokeilla on Clomifen. En sitten tiedä miten hän suhtautuu, kun Gynekossahan on myös tämä samainen lääkäri, jonka pakeilla oltiin Väestöliitossa. Ei välttämättä helposti ole eri mieltä kuin kollegansa...
Tuo oviksen tikutus muuten kannattaa tehdä mieluummin iltapäivällä kuin aamulla...

Pikkumyy: :hug: Sinun kropallasi kuitenkin on tuoreessa muistissa miten homma toimii, joten lienee vain ajan kysymys milloin tärppää.
 
Hyvää viileänkirpeää kevätaamua!

Täti tuli tänään ja en ole ollenkaan pahoillani - kerrankin näin. Piti nyt pitää tämä kierto ainakin väliä, joten plussa ei edes ollut mahdollinen. Olin siis onnellinen, että normaalit ekat menkat keskenmenon jälkeen nyt tulivat. Kierto on ehkä nyt sitten 29 päivää eli päivittää mulle voisi kp 1/29

Rouva Pikkumyy: harmi, jos saat negan, mutta minä kuulun helposti raskautuvaan prosenttiin ja minullakin kesti edellisen keskenmenon jälkeen kolme kiertoa ennen kuin raskauduin. Eli kroppa varmaan vielä rauhassa valmistautuu uuteen raskauteen, joka varmasti teille on vielä tulossa. Ymmärrän kyllä, että odottelu on turhauttavaa - itsekään en millään jaksaisi odottaa, mutta kun aurinko oikein lämpimästi alkaa paistaa, eiköhän se kroppa ja hormonitkin lämpene plussaavalla tavalla.

Vilmaville: sulla on kyllä komea rivi lapsia! Nyky-Suomessa kun tuntuu, että jos on enemmän kuin kaksi lasta, on jo suurperhe.

Päivänkakkara ja Mari66: toivottavasti saatte tädin häädetyksi ja se ei enää ensi kuussa vieraile.

Lapsellinen67: sinulle taas ohjaan täältä minulta tädin kylään.

Tämä palsta tuntuu minullekin parhaimmalta. Kai se on tuo paljon puhuttu ikä, joten minulla on 42 vuotta. Jotenkin olen miettinyt näitä vauva-asioita viime viikkoina kovin paljon. Olisi ihanaa, jos vielä raskautuisin ja sen pystyisin loppuun asti viemään. Jos näin ei käy, niin siihen vaihtoehtoon on sitten vaan tyydyttävä.

Mieheni heitti juuri, että hänellä olisi työpaikkatarjous ulkomaankomennukselle pariksi vuodeksi ja haluaisinko muuttaa - minustako siis kotirouva? No vauvahan olisi silloin hyvä saada. Mutta nuo muuttoasiat eivät kuitenkaan ole koululaisten kanssa niin helppoja, kuin jos lapset olisivat ihan pieniä.

Ensi kiertoon ostan varmaan sen Clearbluen digimittarin. Harmi, kun aina on ostettava myös uusi mittari, eikä niitä tikkuja siihen saa erikseen. Tosin laskelmieni mukaan mies on taas reissussa (toivon, että matka peruuntuu), kun olis tärppipäivät, mutta onhan sitä pitkä kesä aikaa (vaikka ikää tuleekin lisää... - taas tuo ikä). Ja kun en nyt oikein tiedä, mikä on kiertoni 27 päivää vai peräti 30.

Mukavaa päivänjatkoa kahvikupposen äärestä, Mimuli

 
pyrstötähti
Pitääpä testatakki tänään sitten jos ne uudet testerit ois jo tulleet postiloovaani,harmikseni olen menossa to (kp16) pe reissuun joten täytyy varmaan herättää isäntä kukonlaulun aikaan torstaina aamiaiselle ettei mene ainoat hyvät mahikset sivu suun. Olenko laskuissa oikeassa kun seuraavat plussatoiveemme ovat nyt seuraavien ladien hennoilla harteilla:

AinoEmilia
mimmimamma
dinosaurus61,missä luuraat ikätoverini??
Rva Pikkumyy? tätiähän ei silti vielä näy,eikö vaan?
Nuusku...äippä67 , eihän tätiä vaan näkyny?

Mimulille onnentoivotukset säännöllisestä kierrostasi heti km:n jälkeen. Eikö ole ihanaa tietää että kaikki toimii ok ja mahdollisuutesi ovat jäljellä?

Täytyy nyt omaa napaa vielä kertoa että nyt alkaa kyllä tutunoloinen nippailu ja jomotus alakerrassa että eihän sitä tiedä vaikka se sieltä vielä virkistyisi ei taida olla kierrot toistensa veljiä :D no elän jännittäviä aikoja koittakaa kestää tää spekulointini, t:pyrstis
 
Kyllä se vaan niin on, että plussatoiveet meikäläisen osalta voi heittää...jonnekiin. Pms-hirviö nostaa päätään ja muutenkin oli on niin "pallo" joten tätiä odotellessa :headwall:
Mutta toivottavasti joku muu pyrstiksen mainitsemista sen viivan testiin päräyttää. :D
 
Nyt pelottaa....................!!!!!!!!!!!!!!!!

Minulla nyt siis kp 6, menkat alko vappuna ja ihan runsaat olivatkin kolme päivää...siis ihan normaalit. Sunnuntaina testasin huvikseen, kun edelleen öklötti aamuisin älyttömästi...no negahan sieltä tuli, tottakai...

MUTTA MUTTA::::::: Tänä aamunakin edellenkin öklötti ja ostinpa taas, ihan huvikseen, pregent stick- testit ja 1. näytti haamua n. 1,5 tunnin pisusta. No, höh hirmuista, ajattelin...
Nyt sitten tein äsken sen toisen testin vajaan kolmen tunnin pisusta ja siihen tuli heti kastuttuaan selvä PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MITÄ TÄÄ NYT ON????? APUA, oon ihan paniikissa. Ei tää nyt voi ihan oikeeta olla!?!?!?!?
 
Karpalo67: En ole mikään asiantuntija, mutta tuntuisi että tuossa on kaksi mahdollisuutta. Joko olet tosiaan raskaana, tai sitten olit ja testi edelleen näyttää sen.
Varmaan kannattaa nyt kääntyä asiantuntijoiden puoleen....
Mutta oisko ihanaa, jos tuo plussa olisi juuri oikea PLUSSA! :) :hug:

Vähän hämmentynyt olo, en tiedä mitä sanoisin... :heart: :)

Muuta asiaa:
Tsekatkaapas sotkinko jotenkin noita, kun asettelin rivejä ojennukseen... :p

Pyrstötähti: Minä ainakin jaksan kaikkien spekulaatioita. Mitä yksityiskohtaisempia, sen parempia. Minkähänlainen perverssi lienenkään... :eek: :LOL:

Aloitin sitten eilen ne keltarauhashormonit. Kyllä on tylsää syödä 10 pv kuuri ja odotella... |O
Sen jälkeen onkin jännitystä kovasti kun aloitan hormonikorvaushoidon, saa jännätä iskeekö veritulppa vai mikä. :LOL:

pääpilvissä, Hellu1, Elina67, ruujakengu ja annastiina: Teistäkin olisi mukava kuulla jotain :)
 
Pyrstis: Kaippa ne ainakin yksityisillä klinikoilla kirjoittavat. Onhan joku käynyt jopa ulkomailla niiden takia.

Nuusku: Ehkä se lekuri halusi tuoda esille, että mitä voi tulla vastaan (lähinnä keskenmenoja). On kyllä nyt ollut ihan ok ja positiivinen. Kun n. reilu vuosi sitten otatin kierukan pois, niin silloinen gynekologi kannusti ja oli positiivinen.

AnioEmilia: Mulla on sama juttu tuossa tissien tutkiskelussa, viime kierrossa ajattelin kans että tulevat jo näistä kokeilusta jo kipeeksi.

Eilen jälleen siis kävin lekurilla ja pari isoa munarakkulaa oli ja lekuri oli sitämieltä että ovis olis aivan just. Testasin tänä aamuna ja nyt ovis päällä. On kyllä tuo mahakin melko kipeä, että siitäkin jo arvais. Nyt vaan sitten miehelle kynttiläillallista tarjoamaan minun kera.

Niin ja minulla ikää 44 vuotta. Yksi lapsi ennestään, 23 vuotias poika.
 
pyrstötähti
oisko niin että sinne vaavi jäi pussukoineen silti joillakin saattaa olla jonkinlaisia menkkoja koko raskaudenkin ajan,tai jos sulla oli kaksi alkiota joista toinen tuli pois,kaikkeahan sitä voi olla mutta eihän sulla vois olla sitten yhtä vaihtoehtoo,ulkopuolista?,ei nyt maalta piruja seinille mutta pitäähän sun saada varmuus äkkiä kait soittasin sinuna jo lääkäriltä apuja,mitä mieltä muut olette,ei kait testit huvikseen plussia näytä mun mielestä,jostakinhan se pissaan tulee se raskaushormoni eihän tossa muuten ois mitään järkee joten toivotaan että siellä on tarrasukat jollakin sitkeesti kiinni sun massussa :heart:
 
pyrstötähti
sullahan näyttää olevan kans 23 vuotias poika kuten mullakin mun poitsu vm 84 ja heti perään tyttö 94 (heh heh ) ja sitte oikeesti heti perään 95 poika ja heti taas 2009 aika sekopäiseltähän tuo näyttäiski oikeesti niinkö ois tuhat vuotta synnytellyt lapsosia :LOL: mulla on taas hysteerinen olo eiköhän lapsellinen hukata sivu ja mennä ihan sekasi :p
 
Karpalolle superonnittelut
halausten kera. Voi tosiaan olla monta mahdollisuutta kuten yllä mainittiinkin. Toivottavasti kuitenkin OIKEA plussa


Meikä hipeltää Clearblue pakettejaan ja miettii että joko-joko voisi testailla. No en,,,, odottelen ,,,, muutaman päivän vielä. Jonkinlaista öklötystä kuitenkin on ilmassa ollut
tätä en ole vielä päässyt tekemään
Plussauutisia odotellen


AinoEmilia
 
Edelleen täällä peukutan Karpalon puolesta.
Eikös tuo viivan vahvistuminen luulisi kertovan siitä, että jotain siellä edelleen on??

Minni07: Oliko sulla jo jotain lääkkeitä käytössä, kun kaksi isoa munista on? Hienoa jokatapauksessa että niitä kasvaa ja kypsyy. :)

pyrstis: Se tuo hysteria iskee meille aika helposti näköjään... :LOL: Hulluilla on halvat huvit: hysterioida nettipalstalla. :whistle:
Me taidetaan kyllä mennä sekaisin ihan kierron missä vaiheessa vain. Minulla ei kyllä ollut viimeksi kp 38. :kieh:

AinoEmilia: Tämän pinon porukalta varmaan pitäisi kaikki testit olla lukkojen takana ja ne saisi käyttöön vain kirjallisesta anomuksesta joltain viralliselta valvojalta. Tai sitten jossain aikalukitussa kaapissa :LOL:

mimmimamma: Mikäs siellä on tilanne??
 
minä oon ite 45 täyttäny loppuvuodesta ja lapset -86, 92 ja 3´2004.
eli oon parisen vuotta iäkkäämpi kuin sinä..ja sama täällä että ei sitä tunne itteä vanhaksi ellei joku siitä huomauta..niitäki riittää ja ne on niitä jotka ovat saaneet lapsensa 2o-25 vuotiaina ja eivät tunne todellisuutta ettei tää nyt niin ihmeellisen outoa ole saada lapsia vähän vanhempanakin...sellaset on kovia kommentoimaan, minun kokemuksen mukaan mutta ei kaikki.
 
Heippa kaikille taas!


Olipa kiva lukea tekstejänne! Kiitos kaikille kannustuksistanne, mukavalle tuntuu lukea niitä!


Juu menkat eivät ole antaneet mitään merkkejä itsestään vielä, mutta kun luget käytössä, pitää testailla ja lopettaa ellei ole plussaa. Eli tänä iltana en laita ja ne menkat varmaan saapuvat viim perjantaina, mukava äitienpvlahja!
Menkoille teen näin ja sitten ei ihan heti tänne osoitteeseen niitä odotetakkaan!


Enää ei yhtään masis/harmistusta kummallakaan, ei miehellä ei minulla! :D Harjoitukset jatkukoon! B)

Tyttärelle myös laitoin viestin, että nega tuli, mutta hän on aina niin positiivinen, kyllä uskoo saavansa itselleen vielä pikkusiskon tai -veljen! :heart: Hän on myös ilm kummiehdokas, mutta odotellaan ensin sitä mahdollista plussaa! :heart: :saint:

karpalo: Ihanaa jos olisikin Ihana Plussa, minullekkin tuli tuo kaksosjuttu mieleeni! Tiedän naisen, joka odotti kaksosia ja alkoi vuoto, mutta toinen säästyi ja on jo iso lapsi! =)

Mimulille ilmeisesti onnittelut menkoista, jos oli tarkoituskin tämä kierto tälleen!? Minä en raaskisi ulkomaille muuttaa, mutta Itä_suomeen kylläkin, se on Niin Kaunista aluetta Suomessa


Yksi asiakas jo tänään kyselikin, että koskas on vauvan aika, kun olet niin nuorikin(tietää häistämme marraskuussa) Vastasin vaan, jaa a ei tiedä, sitten joskus kun sellainen pullahtaa!


Kaikille ihanaa pvn jatkoa taas!


Tätä suosittelen kaikille: On nyt tarjouksessakin. Itse aion myös hankkia uuteen kiertooni! Olen käyttänyt aiemminkin, ennenkuin raskauduin. Väestöliiton suosittelema :heart:
http://www.halpa-testi.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatiotesti___7_kpl_-p-51.html

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Meikäläinen taitaa olla hivenen väsynyt... katselin tuota listaa ja pisti silmään että meitä on 41, 42, 43 ym. vuotiaita ja peräti jokunen 67-vuotiaskin :LOL: :LOL: Itsekin kuuluun niihin todella vanhoihin haaveilijoihin. Että silleen.

Karpalo67.lle toivottelen kovasti onnea, että se olisi sitä vauvaplussaa! :hug: Ja kaikki menisi hyvin.

Nuusku; mikäli se täti sinne teille löytää niin ei muuta kuin kovasti häädät sitä pois ja annat porttikiellon.

Rouva Pikkumyy; voihan tilanne vielä kääntyä plussan puolelle.

Itselläni ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Mutta jotenkin on vain sellainen tunne, että eiköhän se tätsy tänne pöllähdä jossain vaiheessa.
 
pyrstötähti
ei ne testit tulleetkaan ja mulla on vain yks tikku jälellä joten sen säästän sitten huomiseksi testaan töitten jälkeen. Mutta olen tässä parina päivänä ollut niin turhautunu jotenkin että olen saanut kiehnättyä pienen riidanjyvän ja tänä iltana se vielä tuntuu menevän huonompaan suuntaan joten voipi olla että tässä jää harjoitukset väliin :'( toi mun ukko on niin herkkis että jos se möksähtää niin siltä ei irtoo mitään toisaalta oon kyllä huono ruinaamaankaan,munaahan maailmassa piisaa :D Mulla on tosiaan pinna kireellä eikä pitäis kyllä vielä pemssit olla käsillä varmaan oon vähän väsyny töihin paluun jälkeen. No pitää yrittää rentoutua illalla saunassa ja ihan itsensä takia ajatella jotakin kivempia juttuja. Toivottavasti ne testit tulee huomenna mutta torstaina olen kaukana kotoa mutta perjantainahan sitä taas jo ehtii,saapa nähdä pääseekö tässä edes yrittämäänkään. En kyllä koskaan tiennyt että se on näin kovaa täsmäilyä. Pidän täällä peukkuja kaikille muille!
 
edelleen sitä mieltä että oviksen bongasin haamuna tuosta raskaustestistä. Tätiä odottelen kylään koska ei uutta vahvempaa haamua ilmestynyt testeihin.

ikää siis jo 46 vanhin v 88 ja seuraava 89 syntynyt. Iltatähti tullut sitten vuonna 96 ;) eli ei tänne varmaan toista suoda.

Älä vielä luovuta rva pikkumyy :hug:

Karpalolla taisi olla jännittävät tilanteet meneillään. Peukutusta.

terv. mimmimamma
 
täällä ollaan... Oma napa : Päivällä mahassa vihlontoja, veti oikein kylkiin, sitten meni ohitse... Yrjöä ei ole näkynyt, mutta nämänämänämänämä DAISARIT !! Jos olisin satavarma ETTEN ole raskaana, siis ettei olisi ollut yritystäkään, olisin jo lääkärissä. Sissos saakeli... vetää ja vihloo, kutiaa ja sykyttää ja kaikkea mahdollista ja sitten vielä ovat järjettömän arat. Oikea enemmän kuin vasen. Kylmä tuuli tuntuu käyvän kuin aikoinaan kun imetin. Ja pisteenä iin päälle viluttaa koko emäntää. :p Silti en usko ennenkuin näen plussan,.,,, ja nyt justiin en uskalla edes testata... kovasti yritän odottaa vielä jokusen päivän, että olisi täti-meeting lähempänä. Muistella yritin että näinkö nopsaan muka ne oireet aiemmin alkoivat... ettäkö oikein ihan samantien... ???

Olen kuin pahainen kakara,,, kuin ens kertaa asialla...
Auttakee hyvät immeiset ja sanokaa että rauhotu hyvä ihminen jo... :LOL: :kieh: :headwall:
pyrstis , täällä toinen joka toisinaan, yleensä harvoin, paitsi nyt hormoonihuuruissaan "kaivaa verta nenästään" ja äksyilee niin että ukkoparka helisemässä...

Peukutukset meille kaikille :hug:
 

Yhteistyössä