YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Karpalo67..............kp27/28
äippä67..................kp29/26-39
lapsellinen67.........kp33(21)/
Mari66...................kp39/?
pääpilvissä............kp53/
, päivät jo pitkällä, miltä testaukset näyttävät? Joko saisimme taas ihania plussauutisia? Peukut pystyssä täällä!


Ihanaa iltaa kaikille!


Rva Pikkumyy

 
pyrstötähti
Hei rakkaat siskoni linjoilla,mulla tuli ihan hirveä ikävä kun en ole wappuhulinoissa ehtinyt ollenkaan lujkea ja kun tultiin äskettäin kylästä kotiin niin heti piti päästä tänne. Kyllä hyvin ymmärrän teidän fiiliksiänne kun lääkärit niin ammattimaisesti näitä asioita selostavat ja tuntuu että ne tunteet unohdetaan välillä. Tottakai me vähän ylikypsiä olemme vauvantekopuuhissa ja joka päivä pitkin maailmaa tuhannet naiset tulevat raskaaksi meidän ikäisinäki. Sitä paitsi pitää muistaa että meillä on aktiivisen yrittämisen johdosta ihan toisenlaiset mahikset,tilastojen valossa taisi viime vuonna minun ikäiselle (47 vee) syntyä parikymmentä lasta Suomessa,täytyy toki muistaa että tosi tosi harvat tämän ikäiset haluavatkaan tulla raskaaksi joten tilasto näyttää ankealta. Niin kauan kuin jotakin toimintaa siellä munasarjoissa on teillä kaikilla on se mahdollisuus,tarvitaan vain yksi munasolu väijymään sulhastaan ja avot, siitä se napsahtaa. Olin eilen illan raskaana olevan naisen lähettyvillä ja tänään koko päivä kaksosia odottavan ystäväni seurassa,eli olen hakeutunut otolliseen seuraan. Kyllä minä niitä massuja kaihoisasti taputtelin ja toinen heistä kyllä tietääkin hiljaisen toiveeni nyt. Hän olisi kyllä niin innoissaan jos raskautuisin,vaikka onkin 17 vee nuorempi minua ei hänen mielestään iässäni ole vikaa. Älkää te hyvät nuoret naiset nyt antako iän masentaa teillä on vuosia jäljellä yritysaikaa,minä olen realistisesti ajatellut että minulle on vuosi,ja sitten kyllä joudun laittamaan hormonikierukan jo noitten hirveitten vuotojen takia.Eli edessä on 12 kuukautta aktiivista yrittämistä ja sitten jätän kaihoisat hyvästi vauvahaaveilleni. Kyllä lapsen pitää syntyä alle 50 vuotiaalle,siinä kulkee minun maaginen rajani. Tänään tapasin vanhan naapurini joka sai yllärivauvan 46 vuotiaana ja sairastui syöpäänkin ja voitti senkin. Joten nyt röyhistellään rintamme ja todetaan että ihanaa elämää tukku jo takana ja toinen mokoma odottamassa, vauvantuoksusta haaveillaan ja hormonit hiljaa vielä hyrisee,tv : pyrstis,vähän vappusimassa sillä ajatttelin että ensi vappuna en ehkä voi kovin juoda kuohujuomaa kun varmaan imetän vauvaani silloin :heart:
 
ihannaa lukea sinun positiivista asennetta..siitä me muutkin saadaan. En ole nuori minäkään suillä loppuvuodesta tuli 45 täyteen. Tunnen itseni kyllä nuoreksi vielä mutta tota kai on vaan hyväksyttävä että ikää on..onhan minulla yksi 4vuotias pitämässä nuorena ja kaks i jo vanhempaa lasta. Vappusimoissa en nyt ole ..mutta syy on kun joutuu odotteleen noita murkkuikäisiä ajoissa kotiin.
vaput.
 
Huomenta kaikille!


Mahtaakohan olla muita, tänään töihin menijöitä? Minä ainakin pian taas polkasen, onneksi on vkloppu vapaata!
No nopeasti se yksi päivä menee!

Olisikohan jollakin jo pian plussailua testeissä, ?
tässä minä lukemassa uusia plussauutisia, kuka vaan niitä luettavaksi soisi!?


Kummallinen tämä kroppa ja mieli välillä on niin muka oireita, mutta ei niitä tässä vaiheessa kiertoa kuulu olla ja sitten välillä tunne ihan varma, että nega itselle tulee.
Se on vaan kiltisti odotettava testausaikaa.


Eilis aamuna sauvakävelimme miehen kanssa, teimme vähän pihahommia ja arvatkaapa , mitä minä tein?
Juu niin pitkää oli jo nurmikko täällä. Kiva seurailla lintujen pesimistouhujakin!
Mies kävi illalla vielä rullistelemassa
Pian hän on ollut jo 3 kuukautta ilman tupakkaa!

Kovasti lopuksi vielä plussatuulia toivottelen ympäri Suomen maan!


Ihanaa päivää kaikille!

Rva Pikkumyy


Ps mitä kuuluu jo raskaana oleville, toivottavasti hyvää!
 




Minni-07...............kp9/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp9/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp10/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp12/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp20/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp21/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp22/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp23/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp23/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp25/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp26/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp26/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp27/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
äippä67..................kp30/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp34(22)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp40/?
pääpilvissä............kp54/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Pitää taukoa:

Karpalo67..........kp2/28 (2.5.2008).......yk yli 4v..2.toiveissa


Haamuilijat:

mimmimamma......kp21/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

 
Aurinkoista perjantaiaamua! Lomapäivää vietän täällä... keksis vain mille alkaisi. :whistle:

Minua ei tarvitse jännäillä minkään plussauksen suhteen. Kroppa on taas vaihteeksi jumittunut kypsyttämään munista, joka ei todellakaan irtoa. Ovistesti jumittui plussaksi ja lämmöt hyppelee edestakaisin, eli mitään ovista ei ole ollut... Saa nähdä kuinka kauan jaksan tätiä odotella ennen kuin otan lääkkeet käyttöön... Pähkäilen edelleenkin uskallanko jo kokeilla sitä hormonikorvaushoitoa...

Tässä muuten tästä hedelmällisyydestä:


Eli tämän mukaan 40 - 49 v. mahdollisuudet tulla raskaaksi vuoden sisällä ovat 36 - 5 %. Tietysti täytyy muistaa, että tämä on erittäin yksilöllistä. Itselläni oikeasti mahikset on sen 1 %, kun taas jollain toisella ikäiselläni ne voivat olla jopa yli tuon 36 %.
 
Hyvää virallista kevään alkua :flower:

Täällä kp 2, eli ei tullut synttärilahjaa :'(
Nyt tässä kuussa ei ole edes mahollista raskautua, kun mies on työmatkalla ovispäivät.... :/

Lepään nyt tästä hommasta kesän ajan ja jatkan syksyllä, jos vielä vauvakuume jyrää mielessä.
Tulen kyllä ilmoittamaan, jos kesän aikana tärppää vahingossa.... :)

HAUSKAA, LÄMMINTÄ, AURINKOISTA JA IHANAA KESÄÄ KAIKILLE!!!!!!!!


 
Moikka!

KARPALO: :hug: Voimahaleja tädin kylään tulon takia ja peukkuja sinulle,että palsta tauko toisi sulle plussan testiin.Olen kuullut,että moni on saanut palsta tauon aikana vauvan masuun kasvamaan,kun on lopettanut palatailun,ilmeisesti stressi helpottaa kun ei palstaile,niin raskauskin alkaa heti.

Mulla kova flunssa päällä ja työhön lähden kohta,joten mukavaa päivää ja viikonloppua teille kaikille!

Hauskaa kesää teille kaikille!
 
pyrstötähti
kaunista päivänalkua. Aamulla räkä valui kuin pikkulapsella poskia pitkin ja kuumettakin taitaa vähän olla.Monta päivää vähän kurkku kipeenä,voi olla että sain kevätflunssan jostakin ja tietty nyt vastustuskyky ei ole huipussaan,no koska ollaan kp 10 niin uskalsin heittää buranaa huiviin ja olo vähän paranee. Ja haavan alueellakin alkaa tuntoa palautua sen kyllä tosiaan tuntee. En tiedä osaisko joku teistä tohtoriystävistäni kertoa mikähän mahtoi olla syynä kun täti lähti pois niin eilen aamulle kummallinen kirkkaan limainen ja helankanpunainen pikkuinen klöntti kera sentti kertaa sentti verihyytymän kanssa rantautui vessapaperiini? Pähkäilin että oisko sieltä operoidusta munajohtimesta irronnut leikkauksen jälkeistä jutskaa ahkeran vaakamamban seurauksena,mene ja tiedä,mutta jos jollakin teistä on hyvä teoria niin kertokaapa?

Karpaloko meinaa nyt jäädä kesätauolle?Jää vaan mutta palstalla pitää sinun silti kertoman kuulumisiasi,et kai meitä tänne keskenään jätä höpöttämään?

Kiitos lapselliselle ystävälleni tuosta taulukosta,sehän vallan näyttää lupaavalta vielä meille kaikille,olen alkanut neuloa nuttua,tosin ystävälleni,mutta voishan niitä tehdä useammankin kaiken varalta.Mulla loppuukin s-loma nyt ja ensi viikolla on ensimmäinen virallinen tilaisuuteni pamahtaa paksuksi,joudun työreissulle to-pe mutta täytyy aamulla lähtiessä ja illalla heti palatessa vielä varmistella ettei jää päivääkään väliin,toki pojan tekoon ryhtyessä pitää täsmäillä juuri ovulaationhetkeen sillä poikasimpat ui nopeemmin ja vastaavasti jos ennen h-hetkeä täsmäilee niin tytöt jäävät väijymään pitempään,naiset on siis jo sillon sitkeempiä poikasimpat ui itsensä henkihieveriin ja menehtyy tytöt kuulemme jopa pari vrk:a sinnittelevät kytäten saalista, kuulostaa verenhimoiselta mutta todentotta, kysymys on elämästä ja kuolemasta.Mun jutut on tylsän näköisiä ja pitkiä mutta ihanaa jos jaksatte lueskella näitä. Ja jossakin vaiheessa kerroin rankasta elämäntilanteesta ison poikani suhteen,ilolla voin jakaa kanssanne hyvät uutiset, yli 2 kk:a hän on ollut raittiina. Joten jos ei vauvaa tulekaan saan ehkä pitää esikoiseni,pariin vuoteen se ei ole näyttänyt mahdolliselta ja luovuin ja melkein kaikesta toivosta,onneksi emme antaneet periksi.
Nyt sortsit jalakaan ja pihalle ruskettamaan nahkaa vähän kärähtänyt selluliitti näyttää tosi kivalta valkoiseen verrattuna :kieh: Ja pysykää, pliiis, pysykää linjoilla, tv: pyrstis
 
Karpalo :hug:
Joka kerran kun näen tuon päivitetyn listan ja nimeni on siellä plussanneissa, niin tuntuu että ihan :heart: pakahtuu onnesta.Ja nyt kun näin tuon Lapsellisen taulukon mietin, että miten sitä ikinä kukaan voikaan tulla raskaaksi :eek: Siis yli 40v....mutta kaikille joka tapauksessa tsemppiä ja ++++++++ :whistle:

Juu, luulin että pahoinvointi on kurjuuden huippu, mutta olin unohtanut yhden asian.Mulla kuuluu AINA alkuraskauteen kova flunssa , jonka kruunaa megaYSKÄ.Siis semmoinen, että yskin kuukauden kaikki yöt kuivaa takovaa yskää, enkä saa tietenkään ottaa lääkettä. Nehän on kai kaikki kiellettyjen listalla :x Jep, ja tähän liittyen siis pahoinvointi ja yrjökerhon takuuvarma jäsenyys, aika väsyttävää. Ja kuitenkin sitä on onnensa kukkuloilla :heart: :D aina kun vain ajatteleekin omaa tilaansa.

Ensi viikolla tilaan neuvola-ajan, silloin on kai jotain 6+++ viikkoja ja sitten ilmoitan töihin.Saavat siellä päivitellä, että ollaanx me ihan hulluja :LOL: Ollaan!!!! :xmas:

Sukulaisille ilmoitan pojan synttäreillä kolmen viikon kuluttua, kun kaikki ovat paikalla.Voihan sitä päivittelyjen tulvaa..........heh odotan innolla ;) Ollaan suvun ainoa suurperhe, kaikki muut satsaavat ulkomaan matkoihin ja eliittivaatteisiin:kieh: ja me ollaan oikea Ryysyrannan perhe :D .

Voikaa hyvin ja raskautukaa välittömästi :heart: :heart: Odottelen teitä mukaani edelleen....
 
Hyvää alkanutta toukokuuta kaikille!
Rouva Pikkumyyllä taitaa olla kyllä raskausoireita! Äitienpäivänä asia ainakin selviää!
Keijukalle taas pahoittelut tädistä!

Lapsellinen67: tuo tilastosi on mielenkiintoinen, mutta kuten sanoit, raskautuminen on yksilöllistä. Minä olen hyvä esimerkki tästä. Tulinhan yli nelikymppisenä raskaaksi miltei satavarman ehkäisyn kanssa. Mulla taisi tilastoprosentit heittää silloin häränpyllyä. Eli elämässä sattuu ja tapahtuu ja vanha sanontahan on että yrittänyttä ei laiteta, joten positiivisesti eteenpäin.

Karpalo67: hyvää kesää myös ja palstailutaukoa, mutta muista, että plussa voi yllättää kesän aikana

Eikö olekin ihanaa kun on kesä - Rouva pikkumyykin oli jo ajellut nurmikon. Minä olen istuttanut kukkia ja vietänkin nyt pari päivää lomaa ensi viikolla.
Itse en nyt testaile, vaan odotan, että menkat alkavat huomenna tai maanantaina, jotta kierto olisi normaali. Sen jälkeen voikin sitten alkaa yrittämään, jos tuo mies vaan on kotosalla oikeaan aikaan. Yritän olla hötkyilemättä - onhan kuitenkin pitkä kuuma kesä edessä. Ja vaikka biologinen kello armotta tikittää, niin ei kai se kuukausista ole kiinni. Menemme myös ensi kesänä sinne paikkaan auringon alla, jossa viime syksyn raskaus sai alkunsa. Jos siellä on jotakin taikaa.

Lauantai näyttää mukavalta, täytyy mennä juomaan aamukaffeet terassille! Tuokoot auringon säteet mukanaan paljon plussia toukokuussa!
 
Me olemme viettäneet kevään juhlaa "railakkaasti" vatsataudin kourissa. Ja siihen samaan rytinään tuli eilen sitten tätikin.

Puoliso jaksaa uskoa siihen, että me vielä kerran lisäännymme. Ja on aina ihan yllättynyt kun kuukautiset alkavat. Ja vähän pettynytkin. Toisaalta se on ihanaa. Toisaalta se ärsyttää. Itsellekin tulee haikea olo. Olen moneen kertaan hänelle selostanut miten pieni todennäköisyys on siihen, että tulisin raskaaksi. Mutta koska hänen äitinsä sai nuorimmaisensa 44v (puolisoni) ja 47v ei tämä minun ikäni tunnu vielä kaiketi miltään
:heart:

Plussauutisia odotellen

 
Heippa, poikkean vaan nopeasti. Oma napa on vaan niin Nega olo ja vasta kp24/31, en ymmärrä! :headwall:

Olisihan se ihanaa mimulin sanoin saada äitienpvnä plussa! :heart:

Nauttikaa auringosta ja ihanaa viikonloppua kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
omat fiilikset ne vaan heittelee voit totisesti olla raskaana virallisesti jo viikon kuluttua. Nautitaampa ihanasta auringonpaisteesta ja katsellaan ulospäin vaan välillä näistä munasarjoiästamme,onhan tässä elämää ympärillä tämän vauvailun ympärilläkin,eikö vaan.Laiton kesän kunniaksi niin pitkät rakenteet kynsiini että on jo hankala kirjoittaa näpistöllä mutta kun kaikilla oli vappujuhlissa hienot kynnet niin toki minäkin halusin mukaan joukkoon. Minä aamulla tikuttelin ovista ja hento viiva pitkän odottelun jälkeen joten jos mennään kuten viime kuussa kp 14-15 oli huippupäivät,tilasin sen kalliinkin testin kuitenkin sillähän on tarkoitus vaan varmistaa reilu viiva halpistestissä eikö vaan? Onko muita hyviä vinkkejä nyt kun tositoimiin on ryhdytty,neuvokaa minua ja pitäkää peukkuja ihan hulluja,mulla kun on tätä aikaa niin älyttömän vähän enää :D
 
Niin Pyrstis tarkoitatko kalliilla sitä claearbluen digitaalista ovistestiä? Juu sillä hyvä varmistella, kun sarvi tulee siihen ikkunaan , niin on ainakin varma merkki ovulaatiosta! :D

Mies oli rullistelemassa ja sellaista mäkeä rullisteli alaspäin ja siinä alakohdalla liittyy vasemmalta puolen sellainen alikulkutunneli, niin eikö sieltä polkenut 2 naista ja kääntyivät mäkeen päin, mistä mies juuri tuli alas reunassa kylläkin. Mutta nämäpä naiset vaan ei katsoneet yhtään etiäpäin vaan mieheni olisi heidän kanssaan joutunut kolaroimaan rulliksilla, ainoa vaihtoehto oli raju pomppaus asfaltilta "nurmikon ryteikköön" hetki pystyssä ja kaatuminen mahalleen, kädessä naarmut, mutta nyt selkää vihottelee niin, että nukkuu! Selässä ennestäänkin jo vikoja. Onneksi ei käynyt vielä pahemmin. Minähän olin viime toutkokuussa samaan aikaan rullisteluonnettomuudessa, kun kivet jäivät pyörien väliin. Siihen loppui minun rullisteluni . No seuraamme täällä tilannetta, kun hän herää, voipi olla lääkärireissu edessä. :ashamed:

Että varovaisuutta kaikille kun tuolla liikutte , kävellen, pyöräillen tai rullistellen!

Niin itse kävelin myös pitkän sauvakävelylenkin, aurinkoinen ilma on ihana! B)

Pyrstikselle paljon onnea Ovulaatioajan hyödyntämiseen ja plussa kahden vkn päästä myös raskaustestiinkin! :flower:

Mitäs muille kuuluu? :saint:

Rv Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pahoittelut kaikille tätsyn vieraaksi saaneille :hug: Ajakaahan akka äkkiä pois.

Pikku myy Joko olet testaillut? Minäpä olen kun yksi raskaustesti poltteli niin kovaa ja aivan selkeä nega. Niinku ajattelinkin vaikka kroppa kertoo jotain ihan muuta :| On tää taas niin tätä.

Pyrstis on kyllä niin oikeassa tuossa, että muutakin elämää on. Mutta kun tähän kuumeiluun lähtee mukaan niin elämä menee ohi kuukautiskiertoa kyttäillessä. Niin väärin.

Nauttikaahan ihanista keleistä ja plussailkaa kenellä testailun aika on.
 
Oma napa: kp 22 ei kummempia oireita... tai ehkä, en osaa sanoa. Nippailee alavatsaa, pissattaa usein, tissit arat... hmhm....ehkä öklöttää, ehkä ei... antaas katsoa. Pessimisti vähän tuon taulukon näkemisen jälkeen, vaikka realiteetit tiedossa. Toivoo parasta, pelkää pahinta... Yrittää malttaa välttää testailua turhan aikaisin. Testitikku on kyllä ihan käden ulottuvilla kaiken aikaa B) Pikku huili-aika menossa yrittämisen suhteen, koska ovisaika lienee ohitettu tällä erää (kerätään voimia =) ) ja mieskin nyt paljon töissä ja nukkuakin pitää...

Harmittelut kaikille täti-vierailu kamuille ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Mukavaa viikonloppua ! Testailemisiin....

t. AinoEmilia
 




keijukka................kp2/29.......................4.haaveissa
vilmaville..............kp2/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Minni-07...............kp10/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp10/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp11/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp13/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp21/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp22/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp23/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp24/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp24/26.........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp27/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp27/27.......yk 1........4. haaveissa
äippä67..................kp31/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp35(23)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp41/?
pääpilvissä............kp55/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Pitää taukoa:

Karpalo67..........kp2/28 (2.5.2008).......yk yli 4v..2.toiveissa


Haamuilijat:

mimmimamma......kp22/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 
Heippa kaikille! :) Koko päivä ollaan ulkoiltu. Minä
ja mies


Kylläpä olikin


sitten


ja sitten

Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille...
Mulle sekin vieras kelpaisi. :LOL:

En minä tuota taulukkoa laittanut että masentuisitte, vaan kannustukseksi. Mahdollisuuksiahan on tosiaan minusta ihan hyvin (verrattuna siihen minun 1 %). Lääkäritkin tuppaa puhumaan jostain 10 %:sta yli 40 vuotiaiden osalta. Älkää nyt lannistuko hyvät ihmiset, teillä on sentään mahdollisuuksia.
:wave:

Minä ainakin olen käyttänyt sitä digitestiä halpistestin varmentajana. Eihän sekään tietysti 100 % varmista että ovis olisi, vaan vasta lämpöjen nousu oviksen jälkeen. Mutta hyvä varmistuskeino kuitenkin. Sitten noiden halpistestien viivojen vertailuun on hyvä konsti kun teippaa ne vierekkäin aina joka päivä uuden kun on testannut. Siitä on helppo verrata miten viiva vahvistuu/ haalenee. Olenpa tehnyt siis tuotakin... :ashamed:
 
Onhan täällä joku hereillä!

Mies selvisi onnettomuudestaan ainakin toistaiseksi ilman lääkärissäkäyntiä, olimme joa pienellä motskalenkillä, miehen herättyä ja oli mukavaa!

Nuusku: Juu tyhmyyksissäni testasin ei herkällä testillä viikkoa aiemmin kuin menkkojen edes pitäisikään alkaa ja nega oli vastaus, siitä kai tuo melankoliani aamupvllä johtui!, no nyt vaan odottelen, mitä tapahtuu, koskakohan oppisin, etten testaisi millään ennen kuin oletettuna pvnä.

Ja noista tilastoista, eivät ne minua masenna, koinhan jo yhden raskauden näinkin iäkkäänä

Eli toiveissa vielä on , että onnistun raskautumaan. Toinen juttu sitten taas jos raskaudun, saisimmeko vauvan elävänä maailmaan, se pelottaa välillä.

Välillä ajattelen, olenkohan vähän vinksahtanut, kun vielä haaveilen ihanasta pienestä uudesta perheenjäsenestä, tässä iässä ja jo kuitenkin meillä on ihania lapsia, vaikkei yhteistä. Tämä kuitenkaan ei ole järjen asia vaan tunne ja toive on niin suuri molemmilla, että pienen iltatähden voisimme saada!

Tänä iltana mies kysyikin, miltä olo tuntuu? No sanoin, että tuntemuksia on ja ei ole, ja etten muista oliko niitä plussakierrossani vielä tähän aikaan? Eli odotellaan vaän rauhassa!Jos se aarteemme olisi sateenkaaren toisessa päässä.

Vaikka tuo keskenmenon kokeneiden palsta on hyvä, niin toisaalta se juuri masentaa ilmeisesti minua. Kun niin paljon ikäviä sattumuksia samassa pinossa, toisaalta myös ihania onnistumisia keskenmenojen jälkeen!

Tämä yli 40v pino on kaikkein omiaan , ehkä juuri, että samanikäisiä kuumeilijoita paljon! Ymmärrämme täällä toisiamme , kannustaen!Ei näitä asioita voi live elämässä jakaa kahvipöytäkeskusteluina!
Tulipas purettua ajatuksia taas!

Ihanaa plussarikasta aikaa meille kuitenkin jokaiselle jossakin vaiheessa vielä!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
tuosta taulukosta mitenkään masentunut, se vain jotenkin enemmän realisoitui kun sen näki. Nou hätä ollenkaan :p

minullekin tämä 40+ pino on varmaan paras paikka, vaikka olisikin keskenmenoja olen sitä mieltä että vaikka koskeekin kovasti ei siihen pidä jäädä ikuisiksi ajoiksi. Ajattelen ehkä näin, koska minulla kuitenkin on lapsia. Toki se taatusti ottaa lujille, jos nyt raskautuisin eikä se jatkuisikaan onnelliseen loppuun asti. Tai jos kävisi niin ettemme saisikaan yhteistä lasta. Sitä en ole vielä suostunut edes ajattelemaan. Sen aika on sitten jos niin tulee käymään. Surraan sitä sitten. Jos kovin murehtii asioita etukäteen on parempi ettei tee tai edes harkitse tekevänsä mitään mistä saattaisi tulla murheita tai paha mieli. Tämä pätee asiassa kuin asiassa, ei vain vauvantekopuuhissa. Elämä on annettu elettäväksi :wave: Nauttikaamme siitä kaikkine höysteineen.

Pikkumyy; en ehkä aio nyt sitten testailla, ennenkuin on tädin aika. .. Jännitetään siihen asti. Viime kierto oli kyllä kaikkien aikojen kummallisin, 49 pv !! Tässä kierrossa kyllä ovis oli.. heräsin siihen ja se ei voinut olla mitään muuta, tunnistin sen kyllä . Pidetään peukkuja pystyssä kaikille :heart: :wave: että vuorollamme onnistumme.

:) Heippa
 
Kyllä on ollut aivan ihania ilmoja. Eilen tulimme mökiltä, olimme siellä keskiviikosta lähtien.

Mitenkäs meidän yrjöklubilaiset jakselee? Onko olotilat yhtään helpottaneet? Toivottavasti siihen joukkoon kohta liittyy jo lisää jäseniä. Ja pahoittelut kaikille tädin yllättämille.

Itse tässä taas odottelen tädin kurvaamista paikalle. En tiedä mikä venyttää näitä kiertoja nyt. Yleensä kierron pituus on ollut 28-30 päivää mutta kaksi viimeisintä ovat sitten olleet aivan ääripäissä eli nuo listassakin olevat 26 ja 39. Ja inhottaa kun en välttämättä voi edes tässä kierrossa aloittaa niitä clomeja kun se vaatisi sen seurantaultran ja mitä todennäköisemmin olen just siinä vaiheessa muilla mailla. Mutta onhan tässä jo muutenkin odoteltu niin kaipa sitä kuukauden voi tässäkin asiassa vielä odotella.

Plussapuhalluksia kaikille täältä!
 
pyrstötähti
fantastiset ilmat ja ihan jees fiilarit,tosi isot pahoittelut paskamaisen tädin kampittamille,mutta tukka tuuleen ja uutta kiertoa kohti,ajatelkaa kuitenkin miten pian tädin typerän vierailun jälkeen viriääkään uusi toivo,tää on paljon kätevämpää kuin monen muun asian odottamiselle,esim. sulhanen armeijasta kotiin, lapsi vaihto-oppilasvuoden jälkeen, kesäloman jälkeen seuraava kesäloma. Me vaan pistetään libresseä viikko pöksyyn ja taas alakaa tapahtumaan,tosi kätevää eikö? Mihin meidän yrjöt on hävinneet,ei kait ne oo liuenneet pynttyyn kokonaan? Minusta lapsellisen taulukko oli paljon positiivisempi kuin väestöliiton tädin ennuste,hän sanoi minulle silloin reilu vuos sitte että 10 % varmuudella vauva matkaan meikäläiselle ja kuiteski yrityskertaa ois ollu vaan yks kerta,rahat ois loppuneet kesken :headwall: Mä en oo varma pikkumyy onko se kallis testi just sama josta kerroit,siis siinä ois oikein sarviki?? onko pitkäkin?? että mahtuu siis postiloovaan :LOL: mä tein kuten lapsellinen käski,liimasin ne vanhat tikut paperille ja siis se oli hippusen näköistä viivaa kp:sta 8 kunnes kp 13 alko vahvistuun ja siitä sitten päättelin että on ovis kun ensin tuli vahva viiva vasemmalle ja sitten vasta kontrolliviiva joka jäi paljon vaaleemmaksi,nyt olen vasta 10 kokeillut eikä vielä erityistä viivaa näy mutta tänään aivan selvästi jotain pientä tuntemusta alkaa olla vasemmalla. Minä odotan mielenkiinnolla onko ovistuntemukset erilaisia kun portit on auki nyt,ois kyllä kiva että ovis ei olisi kivulias nuo hirmutätin päivät riittää kyllä. Aamulla alkaa työt ja ylimääränen lomani on ohi kunnes juhannus koittaa. Oi jos suuri ihme (varmaan tähti syttyis taivaallekki) tapahtuis jo ihan pian,jotenkin ajattelen että sen pitäisi tapahtua nyt hetimmiten kun vielä ne johtimet on auki operoitu ties miten ne arpeutuu ja alkaa sylttäämään. No, se käy niinku parrein on jos ei vauvaa tule niin sitten se on tarkotus niin. Olenhan vannonut tuolla aiemmin etten kyllä mitään lisäpotkua hae tableteilla mutta mihin niitä clomeja käytetäänkään? Pitäskö mun tänä viimeisenä yritysvuotenani vähän lisätä boforia kehoon ja hankkia niitä? Vai pistääkö ne muuten säännöllisen kiertoni ja ovikseni ihan sekaisin? No tässä tätä tulikin, Ihanaa sunnuntaita ja hirveän kovaa yritystä sitten iltasaunan jälkeen, viltit nurkkaan ja isännät lujille, siskoni kautta suomenniemen :hug:
 




keijukka................kp3/29.......................4.haaveissa
vilmaville..............kp3/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Minni-07...............kp11/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp11/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp12/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp14/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp22/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp23/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp24/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp25/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp25/26.........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp28/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp28/27.......yk 1........4. haaveissa
äippä67..................kp32/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp36(24)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp42/?
pääpilvissä............kp56/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Pitää taukoa:

Karpalo67..........kp2/28 (2.5.2008).......yk yli 4v..2.toiveissa


Haamuilijat:

mimmimamma......kp23/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1
 

Yhteistyössä