YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Viikonloppu takana ja uusi viikko edessä. Mitäs olette ajatelleet tehdä vappuna? Meillä taidetaan vappu viettää ihan vaan pihahommien merkeissä. Ainakin on luvattu mukavia kelejä.
Torpeedo Minä kyllä mieluusti tulisin yrjökerhoon mukaan....

Tänään kp 19 ja jotenkin etova olo ajoittain. Siihen sitten mukaan lievää huimausta. Raskautumiseen en kyllä usko, vaikka tosi ahkeria oltiinkin. Pistän nuo oireet ihan clomo/tero-coctailien piikkiin

Mukavaa viikon alkua kaikille!








 
Heippa kaikille!


Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen, olipas aika kiirusta töissä!olo oli vähän tälläinen työpvn jälkeen:


Ruuan jälkeen kävimme ruokaostoksilla ja sitten kotia tultua, menin nukkumaan, nukuin 2 tuntia!?


Aamulla asiakasta pestessäni huimasi ja muutaman kerran tässä lähipvnä ollut samaa, josta tietty tuli mieleen, josko kuitenkin Onni soisi meille pienen Ihmeen?o on tälläinen välillä toivoo, välillä uskoo, välillä tuntuu , että ei onnistu:
Niin ja aamuista pahoinvointia minullakin, mutta saattaa olla lugeistakin johtuvaa?

Ja testauksesta, odotellaan nyt rauhassa!? Juu, aika menee näin hitaasti:


Nyt vaan kaikille Onnea plussauksiin ja ihanaa Piinailua!


Haluan myös ehdottamasti yrjöklubin jäseneksi!


Ihanaa iltaa kaikille!
 
pyrstötähti
viimeinen lomaviikko ja takki jotenkin tyhjä kun koko alkuvuosi meni leikkausta pähkäillessä ja sitten ootellessa ja viimein toteutusta ja nyt toipumista.Niin kuin ei olis nyt mitään scheemaa loppuvuodelle. oireita en edes tunnistais enää jos olisin raskaana yli 13 vuotta teki tehtävänsä ja mies ei kyllä erityisen innostunu ole koko babyboomistani.Kyllä se onkin helppo ymmärtää,vaimo on hieman ehtoopuolen teini jo. kaikenlaisten leikkauksien jälkeen tulee helposti alavirettä ja sen olen viime päivinä kokenut kohdallani.Onneksi on tämä pino johon piipittää välillä.Mulla ei ole livenä ketään jolle voi koko asiasta puhua,vain yksi ystävä tietää eikä tää vauvamaailma häntä vois vähemmän oikeesti kiinnostaa.Mutta kesä on nurkan takana ja pitää heittäytyä hulluttelemaan,nyt pidän testerit kaapissa ja yritän olla stressaamatta.Kuten lapsellinen sanoi,voitava on tehty ja värkit palautettu normitilaan niin hyvin kun on mahdollista,loppu onkin arpapeliä.Vai mitä se oli :kieh:
 




Minni-07...............kp6/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp6/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp7/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp9/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp17/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp18/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp19/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp20/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp20/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp22/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp23/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp23/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp24/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp25/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp27/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp31(19)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp37/?
pääpilvissä............kp51/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp18/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

 
Torpeedo: Minulla on pahoinvoinnit pahentuneet lapsiluvun myötä. Kuinka paljon siinä on iän tuomaa ja kuinka paljon sitä ettei ison perheen äiti ehdi lepäämään paljoakaan. Paria nuorimmaista odottaessani oksensin väsymyksestä ihan synnytykseen asti, vaikka itse pahoinvoinnit menivät ohi raskausviikoilla 16-18. Voimia sinulle; tuo vaihe on uuvuttava :hug:

Pupuilut jäivät tässä kierrossa ruhtinaalliseen kahteen kertaan, joten eiköhän se tätöten viimeistään viikonloppuna tupsahda kylään. Olen ollut ihan älyttömän väsynyt koko ajan.
Olen kaiketi käyttänyt kaiken energiani puutarhahommiin :p Ja tällä alkaneella siitepölykaudella on varmaan ollut osuutta asiaan; olen joutunut syömään lääkkeitä aika tuhdisti. Mutta ei tuo lääkitys ole ennenkään estänyt mun raskautumistani; 4. 6. 7. ja 8. muksu on saanut alkunsa kesä-heinäkuussa.

Pyrstötähti: Ei minullakaan ei muita, kun nämä pinot (tämä ja yli 35v kuumeilijat) joissa puran päätäni vauvakuumeen tiimoilta. Ystäväni kyllä tietävät ettemme me käytä ehkäisyä, mutta heillä jokaisella on jo lapset tehtynä. Ja sellaista mielialojen vuoristorataahan tämä vauvakuumeilu on :hug:

Pikkuneiti huutelee äitiä. Hänellä on nyt sellainen vaihe, että äiti ei saisi mennä minnekään. Onneksi toiseksi vanhin hoitaa häntä toukokuisen kurssin ajan; tuntuisi niin kurjalta laittaa neiti kodin ulkopuolelle hoitoon.Täällä kotosalla isommat siskot käyvät ihan äidistä (heti, kun laitan oven perässäni kiinni neiti alkaa kutsumaan isoja siskoja äidiksi :heart: )

Keväisin terveisin istualleen nukahtava unikeko
 
Huomenta!

Kyllä se siitä, pyrstis. :hug: Niitä alavireisiä hetkiä on jokaisella joskus muutenkin kuin tämän asian tiimoilta. Niiden vain pitää antaa tulla, olla ja mennä, niin niistä ei tule mitään pysyvää olotilaa.

Koetahan sinnitellä pikkumyy näitä kitupäiviä. Positiivisesti ajateltuna; onhan ihanaa että on jotain mitä jännätä ja odottaa...

Plussauutisia joltain tässä jo odottelen pikkuhiljaa... minäkö malttamaton? :LOL:

Juu, ei minullakaan ole miehen lisäksi ketään kenen kanssa puhuisin aiheesta. Enkä kyllä haluakaan kertoa tästä kenellekään, paitsi tietysti teille. :hug:
 
työn ääreltä. PikkuPilttejä tänään hoitelen. Sekös vauvakuumetta lisääkin !!! Ensimmäinen päivä loman jälkeen =)
Aamupahoinvointia ei vielä näkyvissä... sitä odotellessa.

Työt kutsuvat, Mukavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Täällä kanssa odotellaan uusia plussa uutisia. Koskas ekat testailevat?Toivottavasti saadaan moni liittymään tuohon "yrjöklubiin" tämän kevään aikana jo ;) .

Omassa navassa ei muutoksia -> ei raskaus oireita, eikä tätiä. Taidan olla umpio :/

Ihanan aurinkoista tiistaita kaikille.

t. Mari
 
Voimia kaikille yrjöklubiin liittyneille. :hug: Itsekin voisin mieluusti siihen liittyä. Raskauspahoinvoinnista ei itselläni olekaan vielä kokemusta. Poikaa odottaessa olin elämäni kunnossa tai siis lähes koko ajan. Muutaaman päivän olin sairaalassa kun oli vatsakipuja ja pahoinvointia. Se oli siinä 15 viikon tietämissä. Epäilivät umpisuolen tulehdusta ja leikkasivatkin sen muttei vika ollut siinä. Mysteeriksi jäi mikä mua silloin vaivasi vai oliko se vain vähän erikoinen raskauspahoinvointijakso. Mutta mikäpä tässä mammassa ei erikoista olisi
:LOL:

Olen ollut totaalisen uupunut viime päivät. Töissä on julmettu kiire ja kotiin kun olen raahautunut niin mitään ei ole jaksanut tehdä. Onneksi on nyt vapun tienoilla neljän päivän vapaa ja pääsee mökkeilemään.

Haleja kaikille tasapuolisesti :hug:
 
Minua oksettaa/etoo/kuvottaa ajoittain vaikka en raskaana olekaan.Sen siitä saa kun kaiken maailman hormoneja napsii. Toivottavasti olis jotain tulostakin odotettavissa, mutta siihen ihmeeseen en enää oikein jaksa uskoa :(
Oikein paljon jaksamisia "yrjöilijöille" ja pyrstikselle iloista mieltä.
 
pyrstötähti
jäipä myöhäiseen palstailut, kiitos ihanat ystävät kannustavista viesteistä, te heti kyllä ymmärsitte mitä nappia painaa, varsinkin se että toi kumppani ei oikein hullun innoissaan hehkuttele vauvajuttuja hän on tosi kiintynyt ja puuhailee näitten mun nykyisten kanssa mutta pienet vauvat on hänestä suorastaan pelottavia,ei mielellään ota niitä yhtään syliinkään :( tässä tuntee itsensä vähän huppanaksi kieltämättä. Varmaan jotain itsesuojeluvaistoa ettei tule niin kovia pettymyksiä voi sitten todeta että täähän olikin vaan mun oma projekti :ashamed: Pirteämpiin wapputunnelmiin tippaleipiä aion huomenna liruutella lapset vaativat ja ystäväperhe järjestää wappubileet, rouva sopivasti raskaana joten kiilaudun kylkeen onhan nyt siitepölyaika parhaillaan,voipi olla että pölisee minunkin onkaloihini jotakin :D Voi miten nyt toivon että te plussailette ja pussailette wappuna urakalla että vuodenvaihteessa jännäämme minkälaisia vauvapaketteja pukki tuo meidän pinoomme. Ihmeitä tapahtuu koko ajan ympärillämme ja kun me vielä avitamme ihmeitä niin ihmekös tuo että onni kulkee kanssamme ja pieniä tähtiä satelee ruusunpunaiseen pinoomme, hilpeitä wapputunnelmia ja älkää te säästelkö shamppanjaa jotka ette plussanneet, ehdimme sitten harjoittaa absolutistimia juhannuksena halit ja pusut kaikille, toivoo pyrstis :flower:
 




Minni-07...............kp7/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp7/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp8/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp10/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp18/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp19/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp20/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp21/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp21/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp23/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp24/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp24/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp25/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp26/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp28/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp32(20)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp38/?
pääpilvissä............kp52/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp19/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1



 
minultakin :wave:

Pyrstis, kumppaniasi varmasti pelottaa.Kyllä hän siitä lämpenee, vauvajutut vaativat kypsyttelyä. Meilläkin toisinaan mies sanoo "hui kamala" ja sitten taas onkin sulaa vahaa ... näkee kun haaveilee, Silmät sammahtavat sinipunaisiin hattaranhuuruisiin unelmiin... Kaipausta se on omaan vauvaan, vaikka pelottaakin. Tuntematonta pelkää aina. Enkä voi kieltää etteikö minuakin toisinaan hiukan pelottaisi...

Tekisi mieli toisaalta jo testailla kun jonkinlaisia muka-oireita on,,, mutta onko jollakulla kokemusta, kuinka pian testissä mitään näkyy jos on onnistunut raskautumaan. Olisiko viisasta odottaa siihen asti, kunnes olisi tädin aika?? Enkä oikein uskalla uskoa, että olisi napannut heti oitis... niin on kyllä käynyt kaikki 3 kertaa aiemmin, mutta nyt on tämä ikä....

Wappu menee työn äärellä. Munkit paistettiin eilen,, melkein pojat jo söivätkin kaiken, taidan siis mennä ja laittaa uuden taikinan muhimaan. Saavatpahan syödä munkkeja kyllikseen.

Ihanaa päivää kaikille !
 
Heips!

Kävin (käytiin) tänään ekan kerran lapsettomuusklinikalla. Kyllä se vaan on niin, että mahikset lapsensaantiin on saakelin huonot kun on tämän ikäinen, kyllähän mä ne tosiasiat itekin tiedän, mutta masensi hitosti kun lekuri ne kertoi. Hoitoputki kyllä aloitettiin...ei siinä mitään, mutta mieli on maassa ja toiveet nollissa....saakeli.

- Minni

Ai niin Hyvää Wappua kaikille.

- sama


 
Minni Saako olla utelias ja kysyä, että mitä ne siellä lapettomuusklinikalla oikein sanoi.
Koetahan nyt piristyä :hug: Kyllähän tämä ikä on yks oleellinen tekijä näissä lapsentekohommissa. Sehän me tiedetään kaikki. Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämällä on vielä annettavaa.
Itsekin olen jo osittain luopunut toivosta, mutta toivon kuitenkin. Sekavaa eikö..

Mutta näistä masentavista tunnelmista toivottelen teille kaikille HAUSKAA VAPPUA!
 
Aurinkoista Wappua teille ihat ladyt!

Minni voima :hug: sinulle! Ei ole kaikkein helpoin paikka tuo lapsettomuusklinikka. Mutta älä heitä toivoasi vaan muista elämällä on monta yllätystä takataskussa. Koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi eteen tupsahtaa.

t. Mari
 
Minnille :hug: ja tsemppiä kuitenkin. Jotenkin sitä sinnikkäästi työntää ikävät ajatukset taka-alalle, vaikka faktat tietääkin. Sitten kun joku ne päin naamaa latelee herää tosiasioihin. Pakko vain luottaa luontoÄidin kykyihin tehdä ihmeitä. Monta ihmettä on ilmaantunut ihan salaa suoraan nenän eteen, silloin kun niitä on vähiten osannut odottaa.TOivottavasti tässäkin asiassa meille ilonaiheita suodaan.

Tässä pinossa ollaan kaikki samassa veneessä, iloitaan ja surraan yhdessä. Jokainen plussauutinen on kaikkien ilonaihe. .... menee ihan henkeväksi tämä...

Pidetään lippu korkealla ja peukut ja varpaat pystyssä :wave:

Mukavaa Wappua !!! :wave:
 




Minni-07...............kp8/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp8/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp9/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp11/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp19/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp20/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp21/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp22/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp22/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp24/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp25/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp25/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp26/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp27/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp29/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp33(21)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp39/?
pääpilvissä............kp53/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp20/27.......yk 6 v.


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1


 
Hyvää vapunpäivää.
Juuri sain munkit paistettua ja simaakin maistoin.
Aurinko paistaa ja lämmintä on.

Toivotaan vaan ihmeitä edelleen, niitä sattuu jos on sattuakseen. Eivät lääkärit voi tietää, mitä kenenkin kohdalla tapahtuu. Tää elämä on siitä ihanaa, että niitä positiivisia yllätyksiäkin sattuu. Häntä pystyyn vaan Minni-07. Ajattele, te kuitenkin pääsitte hoitoihin. :)
Mä olen niin surkea, etten edes kelvannut hoitoihin. :/ Ja silti se pieni toive ihmeestä elää...

Aurinkoista vappua kaikille. Pitäkää itsestänne ja rakkaistanne huolta! :)
 

Yhteistyössä