YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Olipa hauska juttu torpeedo, tuo kun muut eivät huomanneet raskauttasi, ja kävit synnyttämässä ja sitten olikin seuraavalla kerralla kiire imettämään 3vrk:n ikästä vauvaa! Mahtoivat toiset tosissaan olla huuli pyöreenä! :eek:

Mitäs teidän perheen isukki meinasi, kun kuuli, että heti eka kerrasta tärppäsi?

Ja siitä vielä tuntuiko sinulla joku kiinnityskipu, kun nyt raskauduit?

Juu pian alan oireita kuullostelemaan! :saint: :heart:

Mukavaa pvn jatkoa! :wave:
 
Ultrassa ollaan käyty, kaikki oli ok! Sikiö löytyi oikeesta paikkaa ja sydän sykki pikkuisella, kyllä oli taas niin ihana näky! :heart:
Vastasi rv6+5, eli aikas oikeessa ollaan menty. LA 13.12-08, mutta voi tietty vähän muuttua np-ultrassa.
Kokoa sikiöllä 6.9mm (on tossa kuvassa mutta mun mielestä gyne puhui jostain 7.9mm:stä)
noh eipä se kait niin millin päälle ole!?
Että kyllä nyt on HYVÄ olla vaikka siis onkin pahoinvointinen! :LOL:
Nyt huilaamaan!
Palailen myöhemmin paremmalla ajalla. Nyt olen ihan poikki.

äittä-67 &"minicooper"6+5
 
Hei,
taas on kiireinen viikko takana ja iii-hanaa kun perjantai.
Tulin jo ajoissa kotiin - pomolle sanoin, että lähden nyt lasten luo ja hän sanoi, että kuullostaa hyvältä. Siskonmakkarakeitto on tehty - olipa pojista hauska katsoa löllömakkaraa.

Voi Torpeedo - olet ehkä onnellinen, kun et ihan jättimahaa saa. Minä olen aika lyhyenläntä ainakin keskivartalosta ja vatsa ei millään tahdo pysyä kasassa, varsinkin kun lapset ovat olleet aika suuria. Mutta enköhän sen silti vielä kestäisi.

Onnittelut sinulle äittä-67 ultrakuulumisista.Otappa vaan nyt rennosti.

Minni-07 pahoittelut tädin tulosta ja muille jos näin on käynyt.

Jännäilijöitä viikon sisään on paljon, mutta minä en kuulu valitettavasti niihin, koska päätin noudattaa tohtorin neuvoa ja odottaa edes sen yhden kierron, jotta näen toimiiko kaikki normaalisti. On kiva lukea sivuja ensi viikolla, kun tulee paljon plussia! Minä plussaan sitten seuraavassa kierrossa, toukokuun lopulla- ehkäpä 1.6.

Rouva Pikkumyy: jossakin kirjoittelit, että aika pitkään pysyit karkkilakossa, mutta liity toki seuraani. Tuo maaginen päivä, jolloin namua voi seuraavan kerran syödä on 1.6. Lasten karkkipäivänä mieli ehkä tekisi, kun haistan erilaisia karkkien tuoksuja ilmassa - vierotusoireitako:) ?

Ilta on täälläkin lämmin ja ihana - kisulin kanssa kävin pihalla lenkillä ja kyllä tuo otus oli iloinen kun sai syödä heiniä.

Hyvää perjantai-iltaa!

 
Niistä kiinnittymiskivuista en tiedä mitään, ei ole mulla ollut koskaan, ainakaan en ole huomannut.Mutta tosiaan ne oireet,ekax hengästyminen ja pahoinvointi ja selkäkipuilu, alkoivat tosi nopeasti oviksen jälkeen.Ellei sitten se selkäjuilinta olisi sitä kiinnittymiskipua, koska on loppunut :eek: Tosiaankin, hmmmmmm.....

Olipa kiva Äittä, kun ultrakuulumiset olivat noin hyvät.Ihmettelen itsekin, kun ei ole hinkua mennä sinne varhaisultraan.Olisko pelko puserossa kuitenkin? :whistle:

Miten mä oikein lasken sen lasketunajan, kun menkat oli viimeksi 26.3 ja pitää ottaa huomioon lyhyt kierto 24 päivää, olisko jossain semmoista kalenteria, jossa nuo kp:t huomioidaan?

Mukavaa iltaa kaikille :flower: :heart:
 
Laiska olen ollut ja en kerennyt onnittelmaan aikaisemmin vaikka luin ilo uutisen jo kauan aiemmin.

Äittä 67 mini cooper on yksi poika pentujen nimistä jotka annettin tänä keväänä. Ihan nimi valinta :) taitaa tulla poika???? C-pennun nimi.
Itselläni epätodellinen olo, jotenkin erilainen olo kun ovulaation aikana. Tein tänään testin raskaustestin ja sain haamu viivan aikaiseksi sekä halpis testiin ja apteekin omaan. Siis todella hento punainen viiva. Mutta kun en voi näitä uskoa todeksi ennenkuin on apteekin omassa kunnon viivat. Omasta mielestä oli ovis jo viikko sitten. Vaikka laskennallisesti nyt vasta pitäisi olla.
 
torpeedo: Mä olen tuolla Joulutontut Huhtikuussa (olikohan se nyt noin?).
Kyllä se vaan oli tosi ihana nähdä että masussa kaikki oli hyvin ja sydänkin sykki! :heart:
Siis, mullahan oli toi aika kystan kontrolliaika, mulla todettiin Helmikuussa kysta rakkula kun oli jälkitarkastuksessa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kun mulla oli se tm raskaus.
Gyne tosin sanoi silloin että toivottavasti saisimme nähdä siellä jotain muuta, menis samalla varhaisultrana! Ja niinhän siinä kävi, kystast ei ollut mitään jäljellä!

mimmimamma:[/b] ONNEA HAAMUSTA! :flower: :heart:
Mitä koiria sä kasvatat?
Olisihan se kiva jos nyt sais pojan kun 2 tyttöä on jo, ehkä siksi toi nimikin!? :LOL: :heart:

Jep, nyt ukkokulta alkaa imuroimaan, pitää mennä!

äittä-67 &"minicooper" 6+6
 




Minni-07...............kp3/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp 3/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp4/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp6/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp14/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp15/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp16/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp17/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp17/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp19/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp20/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp20/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp21/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp22/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp24/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp28(16)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp34/?
pääpilvissä............kp48/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp15/27.......yk 6 v.


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1



 
ja huomenta :wave:

Onnittelut kaikille plussanneille :flower: En ole kait onnitellut lainkaan kun tuo oma napa on ollut niin In viime aikoina. Väsyttää ihan mielettömästi, öklöttääkin ja jonkinlaista mukamas painontunnetta/turpeuden tunnetta on alavatsalla.Laitan kesävtväsyn piikkiin. En jaksa silti uskoa että se olisi jo "sitä", koska vastahan tässä on ovis (jos on) ollut muutamia päiviä sitten. Uskon että se oli sitä vaikka oltiin vasta n 10 päivän paikkeilla. Samaa mietin että jos, niin voisiko jotain oireita olla jo näin pian. En muista tarkalleen edellisistä. Sen muistan että pyttyyn aloin kurkistella jo heti kun kk jäivät pois. Testata aion vasta kun on tädin aika, en ennemmin (ehkä).
nämä hommat olen jo tehnyt ja näitä
askareita menen ulos tekemään pian, kunhan ilma vielä vähän lämpenee. Varjossa tällä hetkellä +13. Olen jo sisällä kasvattanut kesäkukkia, niitä alan karaisemaan viemällä ulos.
Joku mukuloiden kasvatusvimma meneillään ....


Mukavaa viikonloppua ja tsemppiä plussailuun ynnämuuhun
ja toivotaan että haamuilut muuttuvat kunnon viivoiksi

Niin ja terveisiä "yrjölle"... toivottavasti meistä moni liittyy seuraan


t. AinoEmilia
on vielä tekemättä, vaikka lomalla olinkin.
 
mimmimamman päivät puuttuu päivityksestä? Vai enkö näe niitä? Pudonneet varmaankin


Meillä myös puutarhan hoitoa ja ikkunoiden pesua, terassin laittoa, jne..nyt siis nopsaan täällä, myöhemmin lisää!

Paljon Onnea mimmimamma raskaustestiplussasta, haamukin on plussaa, jos väriä!


Minulla jo nyt "kuviteltua" huonoa oloa iilmassa ja ihmeellisiä painajaisunia näen!


Nyt ihanaa pvn jatkoa kaikille!

Myöhemmin lissää!
 
Ohos , niinhän olitkin jo tehnyt lapsellinen!


Ihana lukea hyvistä ultrakuulumisista!


Ihana ilma ollut tänään, paljon on tullut oltua ulkosalla, kävin myöskin..
, kävelemässä tosin reipasta vauhtia!

Milloinkas sitä innokas testailija uskaltaisi testailla, kun ovis kp 13??? En mitenkään innoissani ole testaustesn suhteen!Mutta jos olisi tullut täyskymppi?


Heippa taasen!
 
pyrstötähti
Fantastisia uutisia täällä pinossa,tuskin selkänsä kääntää ehtii niin johan joku ehtii haamuilla,plussata ja ties mitä, ja kevät on aktivoinut kaikkien käpylisäkkeet sellaiseen eroottiseen lataukseen että ties miten muhkeaa saalista koemmekaan näitten seireenien pyydyksistä ennen kuin orastava kesä kääntyy sadonkorjuun aikaan. No tulipa runollista tekstiä. ON: ei niin yhtään mitään taas niin hirveät elinkautiset että kyllä se vaihkareita huutaa täti kun näin raivoaa,panadolia ja cyklocapronia kuluu,ajattelin tänään että jos mun kk:t vielä vuositolkulla näin jatkuu niin jotain tässä niillekin on keksittävä. En tiedä ollenkaan mikä vaikutus muuten tolla vuodenhillitsijällä voi olla näihin raskaushaaveisiin,pitänee googlata sitä. Mä olen kyllä funtsaillu että en nyt vähään aikaan testaile mitään tikuillakaan,antaa nyt vähän aikaa mennä kun oli toi kuiteski ihan kohtalainen urakka toi leikkaus kun se noinkin suureksi sitten paisu toi operaatio. Vaikka tosi hyvin olen parantunut eli onni oli taas myötä. Eipä muuta kuin hirveän kovaa treeniä hetekat heilumaan ja testitikut plussaa paukkukoon, :hug: hirveästi halauksia, tv: pyrstis
 
Moikka!
MIMMIMAMMA:Onnea haamusta!

Oma napa:kp7/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista ja laitamme simpat liikkeelle.

Oli kyllä eilen kiirettä työssä,kun lintsi avattiin ja sain myydä ruokaa,välillä oli pitkä jono ihmisiä ruokaa hakemassa multa.
Alan kohta lähtemään työhön,joten mukavaa päivää teille kaikille!
 




Minni-07...............kp4/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp4/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp5/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp7/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp15/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp16/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp17/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp18/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp18/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp20/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp21/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp21/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp22/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp23/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp25/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp29(17)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp35/?
pääpilvissä............kp49/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp16/27.......yk 6 v.


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1



 
pyrstötähti
Nytkö minun virallinen yrittäminen sitten on lähtökuopissa? Täti alkaa olla selätetty ja harjoitukset käynnissä,en kyllä tiedä yhtään oisko sitä pitänyt jotakin taukoo pitää,ajattelin että niin kauan kuin röörit on auki niin antaa palaa nyt vaan,kun kesäkin näköjään tuli. Eihän sitä tiedä vaikka kp 5 ois otollinen hetki :LOL: johan tässä oliki aikas ankeeta aikaa ja meinas tunnelma kiristyä kun tuli tota pakollista taukoa. :headwall: Kaikki taitaa ollla ulkona ottamassa arskaa B) Ihanaa vielä viikko lomaa ja vappu kivasti keskellä viikkoa. Kyllä tässä nyt rouvan kelpaa kelliä kun haavakin on jo kuin osa omaa ihoa,kaikkeen sitä tottuu näköjään,puoli mahaa halki :LOL: eikä ookkaan ihan minimaha nimittäin :kieh: No, tulkaa illan päälle kertoileen kuulumisianne, kuka teistä voitti lottovoiton testereissä tällä kertaa, toivoo auringonvalaisema pyrstis :flower:
 
tekemään johtopäätöksiä. Minä kun en usko haamuihin koska niitä on tullut minulle kilokaupalla. Apteekin oma on kyllä minun mielestäni aika varma koska siinä ei viivanpaikkaa, mutta en usko haamu lupailuun.
Ovishan nyt pitäisi olla 16 kp joten en usko siellä vielä olevan mitään. Voihan ovis näkyä haamuna raskaustestissä. Itselläni vaan jotenkin heikko olo ja sen takia testasin. Minulla on kahden viikon kuluttua sellainen tutkimus mitä ei voi tehdä jos on raskaana.


Koirani ovat parson russeleita ja en ole kasvattaja vaan onnellisen sattuman takia kasvattanut yllätyspentuja.

Plussia kaikille ++++

mimmimamma

 
Moikka!
Kiireinen työpäivä takana,nyt kyllä mun on jäätävä työkiireiden takia palstatauolle,mutta yritän käydä teidän kuulumiset lukemassa ja tulen kyllä kertomaan,jos onnistun saamaan masuun vauvan vappuna kasvamaan,se syntyykin sitten tammikuun lopulla.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 




Minni-07...............kp5/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp5/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp6/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp8/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp16/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp17/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp18/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp19/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp19/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp21/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp22/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp22/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp23/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp24/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp26/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp30(18)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp36/?
pääpilvissä............kp50/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

mimmimamma......kp17/27.......yk 6 v.


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

 
Hyvää maanantaiaamua! :)

Me oltiin liikenteessä koko eilispäivä. Nettitauko teki ihan hyvää, vaikka todella pieni tauko olikin. :p

Siitä se lähtee pyrstötähti. :heart: Oisko vähän mahtavaa kun tärppäisi heti. :whistle:
Mutta varmaan vähän myöhemminkin kelpaa... ;)

Koeta sinnitellä Pikkumyy. :hug: Herkillä testeillähän voi kyllä testailla jo n. 9 pv:n kuluttua... :p

Äläs nyt mimmimamma... en suostu poistamaan sinua haamuilijoista ihan noin vain. :p
Ovishan voi olla ollut jopa jo joskus kp 7 tai 8... Aiot kai sentään testata uusiksi?

Aurinkoista ja plussarikasta viikkoa kaikille. :heart:
 
Pyrstis: siittä vaan sitten kaikki peliin ja me ollaan varmasti jokainen peukut pystyssä,että tärppäis :)
Mimmimamma, toivotaan sulle parasta, että olisi yllätysplussa :heart:
Gitte, ihania aurinkoisia työpäiviä lintsillä ja onnea oviksen metsästykseen B)
AinoEmilia: Noi oireet kyllä kuulostais ihan kivoilta,toivotaan että olet pikapikaa yrjöklubin jäsen :D
PikkuMyy: Mulla on kaikki mahdolliset peukut ja varpaat pystyssä,että olisi tärpännyt :heart: Vähän vielä kärsivällisyyttä....en oikein itse ole harrastanut niitä tosi herkkiä testejä, kun se on niin kamala pettymys, jos tulee "väärä" plussa.Niissä on kai semmoista vaaraa olemassa.No, oireet kyllä ainakin mulla paljastivat raskauden tosi aikaisin, sitä pahaa oloa ja hengästystä.Tsemppiä odotukseen, pian on aika testailla :)

Nii, meillä mies oli pikkuisen yllättynyt ja ehkä kauhistunut, kun niin äkkiä raskaus saatiin aikaiseksi :D Varmasti ihan jännittynyt olo hänelläkin, että miten pärjätään, kun on sitten 6 lasta pian :eek: :heart: Oli eilen liikuttavaa, kun meidän takapihalla on hiekkalaatikko, jonka teimme ekalle tytöllemme 1996 kesällä.Nyt se on ihan laho,eikä meidän pitänyt tehdä uutta, olisi tämä 2,5v saanut vielä leikkiä siinä vanhassa.Eilen mies haki paksut lankut ja teki niin suloisen upouuden hiekkalaatikon.Saavat siinä leikkiä sitten kaksi iltatähteämme(edellisen piti olla viimeinen ;) )
Mulle iski eilen karmiva paniikki, kun mietin näitä tosi rajuja raskausoireita.Tod.näk. ne menevät iän piikkiin, mutta....eihän vaan sitten,kääääääk, kaksoset.Lähetin yläkerran isännälle hartaan toiveen, että antaisi kaksosia niille, joilla on vähän lapsia, ei nyt tännepäin, jos saa toivoa :eek: Hei, miettikääs nyt kuuden sijasta seitsemän :whistle: Apua!
No tämähän on vain tällaista mietintää, onhan nää oireet mulle ihan tuttuja ennestäänkin.

Voi, kun tää oksetus jo loppuisi :|

Kaikille voimia ja onnea peliin :hug:
t.vihertävänkalpea torpeedon haamu
 
Lämpimästä viikonlopusta nautittiin täysin siemauksin. B)
Tänään meillä +17 ja pilvessä taivas. Lämmin on silti. Huomenna töihin reilun kahden viikon loman jälkeen. Seuraava loma vasta elokuussa :( sinne asti tulisi jaksaa.

Oma napa : Kp 17 meneillään. Tuhti on olo, liekö vain nestelastia ? Harjoittelut on ollut maksimissaan, silti jalat maassa tässä odotellaan rauhassa miten on tädin laita parin viikon kuluttua. Jänskättää mielettömästi. Pissittää kyllä koko ajan. Mutta ei kait se "sitä" voi olla. Vähänkö pessimisti ? Kuten jo aiemmin kerroin, oireet ovat aiemmissa raskauksissa alkaneet nopeasti. Kuulostellaan, kuulostellaan. Myötätunnosta plussanneita kohtaan varmaan pahoinvoin,,, myötäeläen. Yrjöä ei ole kylläkään näkynyt.

Mukavaa kesän odotusta kaikille jälleen ja lempeitä, myötäisiä plussatuulia :heart:

t. AinoEmilia :wave:
 

Yhteistyössä