Pyrstis: siittä vaan sitten kaikki peliin ja me ollaan varmasti jokainen peukut pystyssä,että tärppäis
Mimmimamma, toivotaan sulle parasta, että olisi yllätysplussa :heart:
Gitte, ihania aurinkoisia työpäiviä lintsillä ja onnea oviksen metsästykseen B)
AinoEmilia: Noi oireet kyllä kuulostais ihan kivoilta,toivotaan että olet pikapikaa yrjöklubin jäsen
PikkuMyy: Mulla on kaikki mahdolliset peukut ja varpaat pystyssä,että olisi tärpännyt :heart: Vähän vielä kärsivällisyyttä....en oikein itse ole harrastanut niitä tosi herkkiä testejä, kun se on niin kamala pettymys, jos tulee "väärä" plussa.Niissä on kai semmoista vaaraa olemassa.No, oireet kyllä ainakin mulla paljastivat raskauden tosi aikaisin, sitä pahaa oloa ja hengästystä.Tsemppiä odotukseen, pian on aika testailla
Nii, meillä mies oli pikkuisen yllättynyt ja ehkä kauhistunut, kun niin äkkiä raskaus saatiin aikaiseksi
Varmasti ihan jännittynyt olo hänelläkin, että miten pärjätään, kun on sitten 6 lasta pian
:heart: Oli eilen liikuttavaa, kun meidän takapihalla on hiekkalaatikko, jonka teimme ekalle tytöllemme 1996 kesällä.Nyt se on ihan laho,eikä meidän pitänyt tehdä uutta, olisi tämä 2,5v saanut vielä leikkiä siinä vanhassa.Eilen mies haki paksut lankut ja teki niin suloisen upouuden hiekkalaatikon.Saavat siinä leikkiä sitten kaksi iltatähteämme(edellisen piti olla viimeinen
)
Mulle iski eilen karmiva paniikki, kun mietin näitä tosi rajuja raskausoireita.Tod.näk. ne menevät iän piikkiin, mutta....eihän vaan sitten,kääääääk, kaksoset.Lähetin yläkerran isännälle hartaan toiveen, että antaisi kaksosia niille, joilla on vähän lapsia, ei nyt tännepäin, jos saa toivoa
Hei, miettikääs nyt kuuden sijasta seitsemän
Apua!
No tämähän on vain tällaista mietintää, onhan nää oireet mulle ihan tuttuja ennestäänkin.
Voi, kun tää oksetus jo loppuisi :|
Kaikille voimia ja onnea peliin :hug:
t.vihertävänkalpea torpeedon haamu