oireita on juuu-u
Toissayönä valvoin kanssa oik puolen vatsakivun takia... veti ja kiristi ja teki vaikka mitä. Eilen oli öklö olo ja massua kiristi
Nyt jo kireys helpottaa, mutta,.,,, mutta mutta... pientä veriviirua ilmestyi aamusta... hmhmh....pelästyin. Muistan että joku täällä on maininnut että jotain tuhrua olisi ollut ovisaikaan... sitäkö tää on ? Lämpöä en mittaile, enkä viivatestejä tee (...vielä...) Odotan ja katson.
Mies kyselee "onko pakko jaksaa?".. kun olen niiiiiiinn aktiivinen... (kaiken muun lisäksi olen skorpioni!! ) Toki itsekin "aktivoi" ja yllyttää
minkä kerkiää. Jokatapauksessa tässä lähipäivinä ovis on kohdillaan , jos on ollakseen
Jo kohta kaksi lomaviikkoa takana ja vain pikkuhommia olen saanut aikaiseksi. Teen kyllä yleensä paljon ylitöitä, jotenka lepo on ollut enemmän kuin paikallaan. Sallittakoon se. Koska on auringosta huolimatta ollut melko viileää, ei pihallakaan ole voinut suuria ihmetekoja vielä tehdä.
Mukavaa iltaa !
Jo kohta kaksi lomaviikkoa takana ja vain pikkuhommia olen saanut aikaiseksi. Teen kyllä yleensä paljon ylitöitä, jotenka lepo on ollut enemmän kuin paikallaan. Sallittakoon se. Koska on auringosta huolimatta ollut melko viileää, ei pihallakaan ole voinut suuria ihmetekoja vielä tehdä.
Mukavaa iltaa !