YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

oireita on juuu-u
Toissayönä valvoin kanssa oik puolen vatsakivun takia... veti ja kiristi ja teki vaikka mitä. Eilen oli öklö olo ja massua kiristi
Nyt jo kireys helpottaa, mutta,.,,, mutta mutta... pientä veriviirua ilmestyi aamusta... hmhmh....pelästyin. Muistan että joku täällä on maininnut että jotain tuhrua olisi ollut ovisaikaan... sitäkö tää on ? Lämpöä en mittaile, enkä viivatestejä tee (...vielä...) Odotan ja katson.
Mies kyselee "onko pakko jaksaa?".. kun olen niiiiiiinn aktiivinen... (kaiken muun lisäksi olen skorpioni!! ) Toki itsekin "aktivoi" ja yllyttää
minkä kerkiää. Jokatapauksessa tässä lähipäivinä ovis on kohdillaan , jos on ollakseen


Jo kohta kaksi lomaviikkoa takana ja vain pikkuhommia olen saanut aikaiseksi. Teen kyllä yleensä paljon ylitöitä, jotenka lepo on ollut enemmän kuin paikallaan. Sallittakoon se. Koska on auringosta huolimatta ollut melko viileää, ei pihallakaan ole voinut suuria ihmetekoja vielä tehdä.

Mukavaa iltaa !
 




Mussukka67.........kp 1/29.....yk 10........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp2/28.........yk1.............4.haaveissa
gitte.......................kp4/28.....................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp12/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp13/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp14/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp15/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp15/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp17/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp18/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp18/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp19/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp20/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp22/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp26(14)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp29/28......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mari66...................kp32/?
pääpilvissä............kp46/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:
-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

 
Huomenia kaikille IhaNaisille!
Mä olen ollut oikein "pirtti
" muutaman päivän täällä!
Olen niin väsy etten mitään jaksaisi, mutta pakolliset hommat on vaan jaksettava vaikka itkien!

Halusitte että kävisimme hehkuttamassa tätä onnea, tällä kertaa en kyllä paljoa jaksa hehkutella kun olo on niiin yök.
Siis oikeesti tää on ihan järkkyä, etoo koko ajan, nälkäkin olis mutta kun syö niin tulee vielä pahempi olo,ja sitten tosiaan se väsymys. :x |O
Noh, josko minä huomenna voisin hiukan hehkuttaa teille kun olen siellä ultrassa käynyt, sikäli mikäli siellä on kaikki ok! :heart:

Täällä tais olla joku plussannut, vai muistanko oikein!?
ONNEA PLUSSANNEILLE!


Joo, jos nyt alkais taas hiukka huilaamaan, ensin pikkuneidin kakkavaipan vaihtoon. YÖK!!! :$

PALJON TSEMPPIÄ JA PLUSSA TUULIA KAIKILLE! (niin pääsette tähän ihanuuteen, kaikkine ihanine oireineen). :LOL: :LOL:

äittä-67 &"minicooper" 6+4
 
Ihana aurinkoinen aamu taas!


AiniEmilia, minäkin olen lempeä skorppari!
menen vaikka läpi tiiliseinän! Ei vaan olen muokkautunut oikeasti jo lempeämmäksi, kuin , mitä joskus olin!

Ihmettelin,kun mies tänä aamunakin vielä jutteli "pukkaamisesta", Kovasti on poika töitä tehnyt ja hyvin jaksanut!


äittä-67, paljon Onnea sinulle jatkossakin , juu hyvässä muistissa on ainainen paha olo, mutta silti sitä kaipaan!
, kummallinen on ihmisen mieli!

Minnille kovasti edelleen onnea plussauksen Toivossa!


Missä mennään mussukka ja mari??? Tulisiko Plussia kerrottavaksi?


No täällä alkoi taas kahden viikon jännäily ja oireiden kuulostelu!


Mukavaa pvn jatkoa kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Niin se kurvas yön hämärinä tunteinä kutsumaton täti verenpunaisella ferrarillaan porstuaan ja valutti Mussukan unelmat ja toiveet viemäristä alas - siis päivitykseen kp 1/29 ja yk 10! Mietin tuossa yöllä valvoessani, että enpä olisi ikinä uskonut tämän olevan näin hankalaa ja nyt pelottaa jo ihan tosissaan, että entä jos tämä ei ikinä onnistu? Noh, ei kai tässä auta, kuin keskittyä nyt näihin töihin ja nostamaan häntäänsä pystyyn (leijona kun olen) ja keräämään sisua. Plussatuulista yritän kahmaista osani ja eteenpäin niitä teille muille puhaltelen!!
 
Äittä67 Koetahan jaksaa. yritä ajatella, että kaikki on hyvin masussa kun öklöttää.
Mussukka 67 Ja eiku etiäpäin....Kohti uutta kiertoa :hug:

Meikällä taisi sitten ovis saada kokonaan pois, vaikka oli clomit tukena Voi v......... :headwall: En ole vaan saanut vahvaa viivaa testiin. Kp 12-13 oli haaleat viivat ja siitä lähtien ovat vaan haalistuneet. Tulee kalliiksi tämä testailu, kun monta kertaa päivässä täytyy testata. Eikö oo jo aika epätoivoista? Jos ei ovuloi niin ei voi mitään.
Tänään pitäisi aloittaa terolutit. mutta en tiedä kannattaako edes aloittaa jos ei kerran ovistakaan. Anteeksi, negatiivinen vuodatukseni mutta kun harmittaa tosi paljon :'(
 
Rva Pikkumyy,
kovin on samankaltainen tilanne meillä... h-skooppi, ikäkin muistaakseni ja 4. haaveissa / 1. yht. Vielä kun kerrot että miehesi on Rapu, niin ollaan identtisiä melkeinpä

Skorpparihan menee läpi vaikka mistä ja nousee kuin fenix-lintu tuhkasta vastoinkäymistenkin jälkeen (tietää elämän korkeakoulun käyneenä)

Tällä hetkellä ei mitään tuntemuksia missään. Siispä odottavalla kannalla ollaan ja toivotaan parasta.


Äittä67,
voi miten muistuukaan mieleen omat öklötykset aikojen takaa
oksensin ja oksensin ties kuinka kauan. Silti aika kultaa muistot ja voisin aloittaa sen kaiken vielä kerran.


Tällaista aamua meille tänne. Mukavaa päivää Siskot !!!
 
Kaikille tsemppiä eri vaiheisiin :D .En voi lukea tekstejä enkä edes kunnolla kirjoittaa, kun mua oksettaa koko ajan :eek: Voi elämä, mä en muistanut tätä :eek:
Voin syödä viinirypäleitä illalla, mutta sitä ennen ei kertakaikkiaan pysty.....Ja kun on tuo 2v.kotona(muut koulussa) :heart: niin ei voi sängyssäkään maata, voi hiivatti.
Mä luulen,että soitan maanataina neuvolaan ja varaan aikaa, niin laskevat sen LA:n mulle, jossain joulukuun lopullahan se on :heart:
Soitin Medisonariin sille gynelle, joka otti kierukan pois puoli vuotta sitten ja hän onnitteli niin lämpimästi :) ,ihana nuori naislääkäri.En mene sinne varhaisultraan, menen vasta sitten 12 viikolla siihen np-ultraan.Ajattelin,että pikkumuru kasvaa siellä....katson sitten vasta, kun tämä oksetus helpottaa.
Miten sitä voikin unhtaa näin pahan olon niin nopeasti, voihan öklötys :x
Ottakaa nyt kaikki ne plussat sieltä niin lähdetään yhdessä odotuspuolelle.....
:hug: Torpeedo
 
Äitälle ja Torpeedo; toivottavasti pahanolo tunne rupeaa pian antamaan periksi ja voitte ruveta nauttimaan raskaudesta täysillä.

Minni testaa jo! Mua jännittää puolestasi aivan hirveästi. Ja lisäksi mulla on sellainen tunne että se on plussa.

Mussukka :hug: Otetaan sitten yhdessä plussat seuraavasta kierroksesta, joohan?

Pikkumyy: Jos nyt ei teillä tärppää niin ihmettelen kovasti. Ahkerasti harjoiteltu ja noin lupaavat ovis tuntemukset =).

Oma napa; Mulla taitaa olla vähän samanlainen kierto menossa kuin Nuuskulla. En ainakaan onnistunut bongaamaan ovista ja kierto venyy näköjään toooodella pitkäksi sen takia. Koettelee hermoja, tulisi nyt vaan täti niin pääsi uudestaan yrittämään. Niin horoskooppi on Jousimies joten kärsivällisyyttä pitkiin projekteihin ei kauheasti löydy :LOL:
 
Mussukka67

Nuusku: Ainakin Teroluteilla varmistat, että kierto toimii vaikkei ovista ois ollutkaan. Mäkin ottaisin muuten (ei ovista taaskaan), mutta lääkäri vähän niin kuin kielsi ottamasta progesteronia kuukausittain. Pitäisi odotella menkkoja kolme kuukautta... se on se vaihdevuosien normaali systeemi jos käytetään pelkästään keltarauhashormonia.

Minni-07: Odotamme innolla testaustasi...

Mari66: Minäkin olen
 
heippa taas! Olin kävelylenkillä ja kävin samalla reissulla kaupassa! :D Nyt pullataikina kohoamassa, siitä sitten leivon korvapuusteja! :p

Voih torpeedoa ja muita pahoinvoinnin kourissa olevia! Minähän oli esikoisesta ja nykyisestä kuopuspojastani aivan kauhean sairas-oksentelin, oksentelin ja migreeniä koko 12 viikkoa alussa, se oli kyllä ikävää aikaa! :snotty: Mutta tulokset olivat ihania! :heart: :heart: , tyttären aikaan oli 3 migreenikohtausta kun menkkojen piti olla , sen jälkeen vaan paisuin! :LOL: Ja tämä viimeinen (poika) hänkin, km päätti raskauden, mutta voin koko sen 12vkoa huonosti, mutta en oksentanut ja luulinkin odottavani tyttöä. Nyt jos raskaudun, en osaa yhtään tietää, kumpaa varron tuntemusteni perusteella, jännää siis! :heart: :saint:

Ja mieheni on kalat horoskoopissa, että ihan samanlaisia emme sitten ole AinoEmilia! :D

Mukavaa pvn jatkoa kaikille! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
minäpä en kuulu tähän pinoon ollenkaan, mutta olen sitä lueskellut mielenkiinnolla koska aion itsekin olla 40v vauvakuumeilija kuuden vuoden päästä. Tällä hetkellä menossa rv 29+5 ja heinämammat on minun pinoni. Toivon, että mahakas vierailuni täällä tuo teille plussatuulia ja tsemppaan teitä kaikkia taustalla!!!!!Jaksakaa yrittää!!! :wave:
 
ja varmaan arvaatte miksi. Menkat alkoivat, grrr.

No ensiviikolla lapsettomuushoitoihin, tuleepa seuraava kierros tehtyä tarkkailun alla. Tosin mulla ei kokemusta vielä näistä, mutta eiköhän siellä selviä.

Nyt kamalasti plussatuulia teille muille.
 
pyrstötähti
Hellurei ja hellät tunteet. Minä luulin että täti on löytänyt vaan mut ja jätti ainaski pari teistä rauhaan, sillä semmonen raivo täällä päällä. On jo ihan ällö oloki,käytän joskus cyklocapron nimistä hillitsemislääkettä ja nyt se on tosiaan tarpeen. Haava on siististi parantunut kuin liimattu kiinni,ei mitään hätää onneksi sen suhteen,huomenna tikit veks ja ihanaa pääsen perjantaisaunaan. Johtuneeko ton leikkauksen jälkifiilareista,jotenkin menee tuo mieliala ylös alas välillä ihan hirveesti jaksan uskoo että se onnistu ja toisaalta en uskalla toivoa enkä välillä tiedä oisko puussa vai maassa,ehkä isoäidiksi tulo olisi realistisempi toive =)
Pidän nyt peukut ja varpaat pystyssä että ovistestit tärähtelee vahvoista plussista ja vauvatestit vielä kovemmin suorastaa paukkuu. Ja onneksi olkoon vielä ihan hirveesti meidän yrjö-klubi,älkää jättäkö meitä vielä pitkään aikaan,jooko :hug: Minä mietin että on varmaan melkoinen tunnemyrsky kun kurkkaa siihen plussatestiin ja tajuaa siirtyneensä meidän kuumeilija-pinosta yhtäkkiä toiseen ulottuvuuteen,joten pehmeä lasku teille, pysytelkää meidän lähettyvillä sillä me tuomme taatusti hyvää onnea, niin paljon me koko porukka toivomme että kaikki menee Torpeedolla ja Äittällä hyvin ja saamme saatella teidät synnäriltä vielä kotiinkin ja vauvakuvat meidän sivuille, eikö vaan? Halauksia ja hyviä ajatuksia koko pinon väelle toivottaa pyrstis, jousimies hänkin
 




Minni-07...............kp2/28.........yk4.........2.toiveissa, 1.yhteinen
Mussukka67.........kp 2/29........yk 10......2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp3/28.........yk1.........4.haaveissa
gitte.......................kp5/28........................1. haaveissa
AinoEmilia.............kp13/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp14/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp15/26-28.................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp16/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp16/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp18/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp19/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp19/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp20/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp21/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp23/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp27(15)/?........yk1,5v....1. haaveissa
Mari66...................kp33/?
pääpilvissä............kp47/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:
-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1



 
Edelleen kaunis,aurinkoinen sää. Loma on tehnyt tehtävänsä ---> enää ei unta riitä. Tänäänkin nousin jo ennen seitsemää =) Ahkerasti ollaan pupuiltu, toivottavasti oikeaan aikaan tärppiä ajatellen :p Koko ajan asia pyörii mielessä. Niin kait on meillä kaikilla.

Aamukahvin keittoon ja päivän askareisiin, ettei tunnit kulu ainoastaan sinipunaisissa pilvenhattaroissa leijuen. :heart:

Mukavaa perjantaita & lempeitä plussatuulia jokaiselle :wave: :wave:
 
Huomenta!

Minni-07: Voihan harmitus että se täti löysi teille...
Onnea hoitojen aloittamiseen. Se onkin varmasti mielenkiintoista kun ultraillaan sun muuta...

oinas95: Miten osaat jo nyt sanoa, että aiot olla vauvakuumeilija 6 vuoden päästä?

Kaksi seuraavaa viikkoa taitaakin olla melkoista jännäystä kun kaikilla näillä testausajat alkaa olla käsillä:
äippä67
Karpalo67
vilmaville
mimuli
päivänkakkara67
keijukka
Nuusku
Rva Pikkumyy
dinosaurus61
mimmimamma
AinoEmilia

Toivottavasti plussatuulet puhaltelevat kovasti!
 
Terveisiä eiliseltä teatterireissulta! Mukava oli näytelmä!

Niin paljon on jännäilijöitä noin kahden viikon kuluttua! Paljon on pinoissa tullut plussia, se on tämä kevätaika!

Tämähän meillä kaikilla haaveissa on!


Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!


 
Ihana aurinkoinen viikonloppu tulossa ja aurinko paistaa tänne risukasaankin sillä sain kuin sainkin plussan ovistestiin Olin jo luopunut täysin toivosta, mutta kyllä tämä kroppa ainakin vielä toimii :)
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussia testeihin!!!!!!!!!!
 
nimittäin vessanpyntystä :D yrjökerho on jälleen linjoilla......
Mussukka ja Minni :hug: :hug: Voimia eteenpäin
Onnea oviksen löytäneille ja plussaa metsästäville jännääjille :heart:
Äittä,miten menee, oletko hengissä?Missä ketjussa olet odottajissa,en jaksa etsiä :D ,vaikka en vielä teitä ole hylkäämässä , armaat ystävät :flower:
Pikkumyy, nyt vaan oireita toivotaan esiin muutamien päivien jälkeen.....

Täällä ei mitään uutta, mutta en pistäisi pahaksi pieniä päiväunia,NIIN paljon väsyttää
;) |O
Nämä on kyllä siitä kivoja oireita,että kaikessa kamaluudessaan nää on ihania, jos johtavat johonkin. :heart: No, keskiraskaudessa mulla tulee megalomaaninen suonikohju toiseen jalkaan, että nyt voin vaikka odotella sitä.
Mitään isoa masua en saa aikaiseksi, kun on varmaan tuolla sisällä lantiossa tilaa, niin usein on vaikka päällepäin olis kapea lantio.Viime raskaudessa peitin raskauden niin hyvin,ettei suurin osa tutuista huomannut ollenkaan =) Esim.olin torstaina odottamassa tytärtä treeneistä ja juttelin yli tunnin siinä käytävässä muiden äitien kanssa.Sitten lauantaina kävin synnyttämässä(vko37+ ?) ja seuraavana tiistaina olin taas salin ulkopuolella.Sanoin vaan, että on kiire imettämään himaan, kun siellä on 3 pv:n ikäinen vauva.Porukat oli ihan ihmeissään,että mitäs höpötät :LOL:

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille ja kaikille SUPERTSEMPPIÄ ja +++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä