YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikka teille kaikille!
Lähettäkää täti tänne kylään,ei ole mukava tämä täti polte alavatsalla.
Mulla on ensi tiistaina pääsykokeet,hain jatko-opintoihin,saa nähdä miten käy,toiveet on korkealla,että pääsen.
Ensi viikolla aloitan sitten työt myöskin lintsillä ja siellä varmaan näen monet teistä kesän aikan,kun olen ruokaa myymässä.Jännittelen verikokeiden tuloksia,mitä mulla sairaalassa otettiin jalkojeni kivun takia,saan ne toukukuun alussa vasta tietää,kipu on todella kovaa ja valvottaa yölläkin ja mikään lääke ei auta kipuun ollenkaan.
Vain fysioterapia on auttanut ja kipu on myöskin aiheuttanut sen,että jaloissani nilkasta alaspäin lihasvoimat ovat todella surkeat,sattuu niin valtavasti.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille muille!
 
Onnittelut, torpeeko, plussasta

Päivät menevät ihan kauhean nopeasti. Mulla on toukokuussa eka työkkarin kurssi ja siihen mennessä pitäisi saada yhtä jos toistakin tehdyksi. Erityispoika on reagoinut kiireeseen olemalla tavallistakin vaikeampi. Mikä on heijastunut makuukamarielämään; hiljaista on. Enkä taaskaan tiedä jaksaisinko ihan oikeasti uudelleen aloittaa kaiken taas alusta. Mutta ehkä mieli taas muuttuu kun elämä vähän helpottaa.

Terkuin kiireinen vilmis :flower:
 
Huomenia kaikille, kello 8 taas heräilimme, aamupalaa ja sitten minä koneelle ja mies pojan auton korjaukseen:
, minä:


Gitte ja mari, toivon kovasti teille plussaa! :heart: , :heart:
Mari keskenmenon jälkeen raskautuu helpolla, jospa se olisikin nyt sitä? Ja gitte menkkakipu on tyypillistä raskauden alussa, sellaista minullakin oli joulukuussa, kun raskauduin ja varmaan meni ainakin 6 vkoa, että aina luulin, että menkat alkoivat, vaan ei alkaneet. Peukut pystsä täällä teille!


vilmaville, varmasti on kiirusta kun on iso pesue, mutta tämä vauvakuumeilu on niin ihanaa!


Minä tikutin eka kerran ovista tässä kierrossa, nyt kp 11/30 ja heikkoa plussaa näkyvissä, siitä se toivottavasti vahvistuu muutaman pvn sisällä


ainoemilia, mietti jossain vaihissa tunteita ja ajatuksia mitä vauvakuumeilu aiheuttaa: Minä kun päätimme kierukan poistattaa 25.7.-07 olin onnellinen , innoissani, mutta eka kierrolla ajattelin paljon myös , mitä muut sanoisivat jos saisin plussaa! :ashamed: Jo seuraavassa kierrossa olin aivan innoissani, toivoin vain, että tärppää nopeasti ja ilm hormoonikierukan jälkeen sain nopasti plussan yk 4, ja olimme suunnattoman onnellisia, olimme juuri viikkoa ennen menneet naimisiin ja saimme häälahjaksemme sen odotetun plussan! :heart: Sitä onnea kesti npultraan asti, jolloin saimme ikäviä uutisia :snotty: ja rv 12-13 välissä pieni ihmeemme nukkui pois kohdussani.

Mutta nyt taas olemme uudella innolla toiveikkaita, jospa vielä sellaisen ihanan pienen saisimme!
1 työkaverini tietää, että jatkoimme edelleen vauvan haaveilua ja hän on tsemppaajana! Serkkuni tietää, 5 lapsen äiti ja kaikki lapsemme tietävät, että meille saa tulla vauva, jos onni niin suo!


Sen päätin, että jos raskaudun, en kerro siitä muille työkamuille, kuin tälle yhdelle, ennenkuin vasta kun kaikki todettaisiin olevan hyvin pienokaisella, eli se rv 12 ainakin menisi, ennen kertomista. Mutta onneksi on tämä ihana nettimaailma, jossa voimme kai hehkuttaa olojamme!



PlussailuOnnea nyt kovaSTI toivotan taas edelleen pinoomme!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Tästä pääsee sivuilleni, jos joskus haluaa tutustua:
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/
 
minäkään, jos nyt onni suosisi ja raskautuisin. Pitäisin se visusti tässä perheen sisällä ja odottelisin rauhassa, kunnes olisin varma, lähes varma että kaikki on pienokaisella kunnossa.
Sitä odotellessa :wave:
Mukavaa & Aurinkoista sunnuntaita kaikille !! Täällä eteläisessä suomessa ainakin paistaa aurinko. Lähdenkin ulos rapsuttelemaan pihaa taas....

:wave: :wave:
 
Aurinkoista sunnuntaita täältäkin. Aamulenkki tehty ja pihaakin vähän myllätty.

Perjantaina otin viimeisen clomin tässä kierrossa ja mitään kummempia sivuoireita ei onneksi ilmaantunut..ainakaan vielä.Oviksen bongauksen aloitan huomenna jos vaan ovistestit tulevat. Tilasin ne torstaina joten eiköhön ne huomiseksi luulisi tulevan.

Eikun pihalle taas ja nauttikaahan ihanasta säästä. Täällä etelässä ainakin aurinko paistaa :D
 





AinoEmilia.............kp9/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp10/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp11/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp12/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp12/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp14/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp15/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp15/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp16/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp17/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp19/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp23/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp26/28......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp27/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 27/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
gitte.......................kp28/28.....................1. haaveissa
Mari66..................kp29/?
pääpilvissä............kp43/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:
-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

 
, täällä lomalla aikaani vietän.

Pullataikina jo kohoamassa:
miehen lähetin aamusella töihin, söimme yhdessä aamupuuroa




Ovistutkailijat, joko ovisviivat vahvistuvat? täällä vähän vahvempi kuin eilen oli, mutta ei vielä ovis kuitenkaan! Ovikselle:

Minni-07................kp25/29
pyrstötähti.............kp27/28
Mussukka67..........kp 27/29
gitte.......................kp28/28
Mari66..................kp29/?
pääpilvissä............kp43/25-43, mitäs teille kaikille jännäilijöille kuuluu? Joko tulisi plussaa?

ja entä odottajat miten menee?

Jokos täällä joku taas testailee, tulisiko rtestiinkin plussaa?

ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Rva Pikkumyy, haaveissaan.
 
en tässä pinossa, mutta muualla kyllä, sitten koitin vielä nukkuakkin, mutta ei nukuta yhtään! :saint: Leivon nuo pullat kun taikina valmistuu ja sen jälkeen menenkin sauvakävelylenkille.;=) eilen mittasin sykkeitäkin, leposyke on 56 ja reippaassa vauhdissa keskisyke oli 117 eli ihan hyvin meni! :D RR on myös kohdillaan: 111/69, mitenkäs teillä muilla, jotka tietävät noita lukemiaan? :heart:

Heippa taas! :wave:
 
Kaikille oviksen metsästäjille paljon onnea peliin :heart:
Vilmikselle :hug:
Gitte,toivottavasti täti on viimein saapunut,sehän on sitten uusi toiveikas kierto edessä :flower:
Rva Pikkumyy, metsästele ovista ja käytä kaikki hetket ;) hyväksesi.Voi hitsi, sulla on kyllä energiaa...IHANAA LOMAA just sopiva viikko ;) :p
Nuusku, toivottavasti saat oviksen "esiin" ja kaikki menee hyvin
:heart:
Lapsellinen, sullahan on pian jännät paikat edessä.......oliko jo jotain tuntemuksia ...... :)
Aino-Emilia...minäkin aijon pitää tämän raskaiden ihan salassa miestäni tietenkin lukuunottamatta niin kauan kuin "kestän".Töihin pitää kyllä ilmoittaa, kun olen hoitovapaalla,että hommaavat sijaista ajoissa.

Niin,tein sen varmistustestin ja siihen tuli paksu viiva jo ennen kontrolliviivaa :D (apteekintesti).Tiesin sen kyllä, mutta testaaminen on tässä kohdin aika mukavaa :whistle:
Mulla oli ekat raskausoireet,pahoinvointi,alavatsan kireys ja vilu jo n.5 pv.oviksen jälkeen.Siitä sitten pikkuhiljaa lisääntyivät.Ja nyt on koko "kurjuus", siis oireiden osalta taas palutunut mieleen :/
Ällöttää koko ajan ja kaikki,alaselkä on jotenkin juiliva,ihan törkee väsymys,pissahätä riivaa ja kylmäkin on välillä.Ja kaikkei pahin mulla on jälleen kerran se hengästyminen!Puuskutan kuin olisin astmakohtauksen kourissa, kun vähänkin syke nousee,esim.kyykystä ylösnoustessa :eek: Aika ihmeellistä, mutta on tosiaan ollut mulla aiemminkin.....Johtuu muistaakseni jostain verimäärän kasvamisesta ja sitä kautta "laimenemisesta", jolloin hapenottokyky laskee...... |O
Ihanaa kuitenkin sisäinen olo ja mieletön euforia asia tiimoilta :D
Mehän lykättiin tätä raskausasiaa vähän, kun mies ei halunnut jälleen kerran loppuvuoden lasta(meillä on niitä liuta :heart: ) ja nyt kun kurkkasin yhtä raskauskalenteria, niin LA:ksi tuli 31.12 B) hupshei....en kertonut vielä asiaa miesparalle, kun se ei ole varmakaan.Mullahan on lyhyt kierto,että se kai vielä aikaistaa sitä LA:ta????Lisäksi olen synnyttänyt 5x ennenaikaisesti, pisin raskauteni on ollut vuonna 1999 39 viikkoa.Onhan siinä sitten pidättelemistä, että päästään ensi vuoden puolelle :x ,vitsivitsi :D

Voikaa hyvin ja onnea kaikille matkalle :hug: En mene vielä odotuspuolelle, vaan pysyn täällä ystävien keskellä, kunnes otan teistä mukaan joukon :heart:
 
Moi!

PikkuMyy: Minä kans tuota urheilua harrastan, leposyke on 44. Verenpaino on samoilla luvuilla kuin sullakin. Pelaan salibandyä (ihan sarjassa), jääkiekkoa (miesten kanssa huvikseen) ja lenkkeilen + päälle kaikkea mahdollista muuta siloin tällöin.

Oma napa:mulla on itseasiassa tilanne 26/28, joten paripäivää tässä vielä pitää malttaa, tai sitten tulee ne menkat.

 
Ai niinhän se olikin Lapsellinen, mutta toivotaan sitten tädin vierailua sinulle,että pääset taas asiaan =) ,sorry en muistanut kun teitä 1967 junioreja on niin monta ;) (t.rva66 :D )
Minni,jee,toi on oikeaa meininkiä,loistavaa =) .Itsekin urheilin yli 20 vuotiaaksi SM-tasolla, mutta lajini oli semmoinen,että siitä sitten eläkkeelle 2-kymppisenä :eek: :heart:
Mehän taidetaan olla tämän palstan kovakuntoisin ketju!!Täällä leposyke 50-55, siis normaalisti ja puolikasmaraton taittuu,paitsi nyt, kun alkuraskauden puuskutuksissa en pääse edes kotona kunnolla yläkertaan, voihan ihmettä oikeesti :whistle:
Keijukka, tuo liikunta on hieno juttu vaikka ei olekaan himourheilija,leposykkeesi on hyvällä tasolla..... :heart:
Nyt urheilun pariin, vaikka vain autokuskina, niin neljä lajia on tänään ohjelmassa...... B)
 
Jopas täällä sitten urheilijoiden joukkoa;=))

Samaa minulla kun oli raskaus, hengästyin todella helpolla ja sykkeet nousi! Tosiaan siitä verimäärän noususta osittain johtuu, toinen, mitä oli koko ajan oli jano! No vettä kului!

Tosiaan tein tänään noin 1h23min lenkin rivakasti sauvakävellen ja keskisyke oli 117, matkaa meni n 10-11km;=))

Juu ja minä kyllä kellistelen miestäni, mutta eilen..hmmm, en saanut vaikka olisin kyllä halunnut, no tänään ehtii ja varmaan muutaman pvn tästä etiäpäinkin! Ottaakohan se miehellëkkin koville tälläinen himokas nainen!? :LOL: :kieh:

No mieheni rullistelee pitkiä lenkkejä, ja ihanaa on ollut polttamatta jo 10.2.08 alkaen! :heart: Ja yhdessä tietenkin kävelemme myöskin!

Mites torpeedo kun sinä olet lenkkeillyt, hölkännyt vai juossut oikein? Minunkin tekisi mieli kokeilla, mutta en tiedä osaanko hengittää silleen, etten nääkähdä!? :LOL: Pitänee kokeilla!?

Niin siivosin myös vaatehuoneemme, joten touhua on kyllä riittänyt! :D

Kiva torpeedo, ettet vielä meitä jätä, saamme sinulta plussatuulia ja vetoapua plussanneisiin! :heart: :D

Muoks...:
, yritystä siis on kovasti;=)

Torpeedo:Mikä kp sinulla oli ovis, vai tiedätkö suunnilleen? Mietin noita pupuilujamme! Siis mieheni kanssa!
 
lomaviikko alkamassa
Auto käytetty vuosihuollossa
ilman moitteita.

Kp 9. menossa ja pupuilu senkun vaan lisääntyy
Mitään testejä en ainakaan vielä tässä vaiheessa aio tehdä, katsotaan jonkin aikaa josko ihan tavallinen into riittäisi tuottamaan tulosta. Toivetta vaan ?? ....tällä iällä... Onpahan jotain mitä jännittää


Vauvanhuuruisia unelmia kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa


t. AinoEmilia
 
Hei,
Rouva pikkumyy, Minni-07 ja Torpeedo: teillä on todella alhainen leposyke.
Minäkin urheilen kovasti - juoksen, kävelen, jumppaan yms. Mulla on välillä todella korkea syke, joten maksimisykkeeni ei ole suinkaan 220- ikäni. Leposykkeestä en tiedä - miten sen olette mitanneet?

Polarin kuntotestin mukaan kuntoni olisi todella hyvä, mutta onko siihen luottamista. Kuntotestissä viimeksi mulle sanottiin, että korkea sykekään ei ole pahaksi, koska vaihteluväli on mulla suuri.
Verenpaine on ok ja kaikki muutkin arvot olivat tosi hyvä nelikymppistarkastuksessa - ainoa miikka oli mun pari ylikiloo tai oikeastaan niitä on jo neljä kiloa ja tiivisti pysyvät matkasssa.

Tiedättekö, miten tuntui pahalta hukata ovis - päätimme kuitenkin odottaa vielä yhden kierron, jotta keho olisi toipunut kunnolla. Viiva oli eilen tosi vahva - mutta keho siis ehkä nyt toimii normaalisti. Täytyy nyt vaan jaksaa odottaa. Tosin mies kertoi, että työmatka saattaa osua juuri seuraavaan ovishetkeen, joten voipi mennä pidempikin aika ennen kuin tärppää.

Voikohan tädin tuloa aikaistaa ja näin lyhentää kiertoa ja siis siirtää ovista eteenpäin? Joskus olen kuullut, että menkkoja voi jouduttaa vaikka tekemällä raskasta työtä tai nostelemalla painavia tavaroita. Onkohan perää?



 
pyrstötähti
hirveä juttu,tyhmät äijät rukkaili mun koneen ihan sekasi ja olin sitten niin turhautumu ku en ees koneelleni päässy että istuin kylässä juoruamassa koko päivän,ihanaa olla lomalla,oon tosi busy ei meinaa ehtiä lepäileen ja olin illalla ihan uupunu.Haava tietty arka muttei pahemmin tihkuta enää,pe tikit veks.Ja täti tekeetuloaan,saapa nähdä onko erilaiset elinkautiset ton operaation vuoksi.Vähän meinaa olla fiilarit herkillä,pms päällä ja se tuttu tunne että taivaski voi tippua niskaan tuotapikaa.Eilen olisurun päivä muutenki ku bussiturman takia,ysävältäni löyty maanantaina jotaki joukko mammossa ja syöpähän se oli.Tällä vkolla selviää lisätutkimukset.Tätä tää elo on,kaikkea yhtäaikaa,luopumiseentuskaa ja toisaalta toivonkipinän vaalimista.Kyllä vauva olisi ihan uskomaton ihme ja suuri lahja mutta hirveän pikkuruinen toivonkipinä se on.Mutta pidetään ne miniliekit yllä ja toivotaan porukalla samaa vauvaroihua tähän pinoon.
kovin paljon aurinkoista mieltä kaikille teille ihanat sisupussit!
 

Yhteistyössä