Torpeedolle minultakin :flower:
Täti meillä edelleen kylässä, hitto
Saisi jo pakata laukkunsa tältä erää.
Minä yritän pysyä nahoissani ja olla realistinen raskautumisen suhteen. Aiemmilla kerroilla olen tullut raskaaksi melkeimpä ajatuksen voimalla, ei ole tarvinnut sen kummemmin yritellä. Mutta olinkin silloin hyvin hyvin nuori. Oviksen tunnen kyllä ja tiedän päivälleen milloin H-hetki.
Jätin puoliksi tarkoituksella sen lapsettomuus-ohjelman katsomatta. Joitain pätkiä näin, kun tv oli auki. Eniten tässä vauvahaaveilussa ahdistaa se, miten työkaverit ja suku asiaan suhtautuu (vaikka, mitä se muille kuuluu). Kaikki kun tuntuvat olevan sitä mieltä että ei enää tässä iässä sovi vauvoja hankkia. No okei, pari työkaveria suorastaan yllyttää hommaan. Mutta, toisethan vasta aloittavat tässä iässä, kuka mistäkin syystä. Onneksi mies on sitä mieltä, ettei tässä mikään kiirekään vielä ole (oikeesti, joskus minusta tuntuu että on...) Tiedän meiltä töistäkin muutaman jotka ovat saaneet kaikki lapsensa vasta reippaasti yli nelikymmpisinä.
Tämä vauvakuumejuttukin on vain niin ettei sille mitään mahda. Ja jos kerran "kuumettaa", niin eikait silloin voi olla niin vanhakaan.... Siskot, olen tällainen ääneen ajattelija. Olen siitä saanut kuulla täällä kotona. "omituinen höpöttäjä",,,, kuulemma ihan positiivisessa mielessä. Koittakaa kestää.
Lomaviikko lopuillaan, mutta onneksi toinen vielä edessä B)
Mukavaa perjantaita ! Pupuillaan ahkerasti
p.s. miten näitä kuvia saikaan siirretyksi omaan viestiin ?.... kysyy "ei niin nörtti"...