YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Heippa kaikille!
Nyt taas hymyilyttää..


Torpeedolle paljon onnea testaukseen, kuin myös Elina67:lle, pääpilvissälle, ym:lle lähipvnä testaaville!
Plussaisia sydämiä!


Kaikille kivaa iltaa!


Katson myös telkkarista lapsettomuus ohjelman mielenkiinnosta!


heippa taas!

Onnellinen Rva
 
että leikkaus onnistui. Nyt ei muuta kun simpat ja munikset liikkeelle :)

Jotenkin tämä 40 + pino antaa toivoa turhauttavaan odottamiseen. Se että minun ikäisi muitakin todella uskoo ihmeisiin.

Eilen vaelsin vieraassa kaupungissa ja tutustuin ulkomaalaiseen mieheen. Mies kysyi neuvoja menomestoista .( enpä osannut hyvin vastata kyseiseen kysymykseen. Keskustelun lomassa kerroin että vanhin lapsista oli 19 jolloin mies ystävällisesti kysyi että olenko saannut ensimmäisen lapsen 16 vuotiaana. :LOL: :LOL: Ei uskonnut että olin jo 46. Onneksi noita piristäjiä löytyy aina välillä. Opastettuani miehen menomestaan, meni nukkumaan hotellihuoneeseen. Ei menomestat kiinnostanut. Jospa pystyisi hujaamaan tuota kehoa kuvittelemaan että olisi 35 vuotias niin silloin voisi vielä uskoa noihin ihmeisiin.
:D

plussatuulia kaikille jännääjiöille :wave: +++ :wave:

mimmimamma
 
Moikka!
Täällä kovaa kipua ja poltetta alavatsalla,että täti tulee kohta kylään.

Olin tänään käymässä rakkaan äitini haudalla,siivosin sen kuntoon,vein kukkalaitteet jotka ovat olleet koko talven haudalla roskiseen ja laitoin orvokin,tumman sinisen orvokin haudalle ja viikonloppuna vien kynttilän sinne palamaan,kun ensi maanantaina tulee puoli vuotta äitini kuolemasta,suru on vielä todella valtava.

Peukkuja teille kaikille!
 
Vauva haaveissa:



AinoEmilia.............kp5/31-34..................4. haaveissa
mimmimamma......kp6/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp7/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp8/31.......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp8/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp10/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp11/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp11/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp12/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp13/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp15/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp19/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp21/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp23/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 23/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp24/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp24/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp25/?
pääpilvissä............kp39/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32


 
Pyrstötähti: Ihanaa että leikkaus onnistui noin hyvin. :heart: Mä ehdin jo huolestua muuten eilen kun sinusta ei kuulunut mitään... :ashamed:
Oliko mitään puhetta siitä, milloin saa aloittaa yritykset?

Ei olisi pitänyt katsoa eilen sitä ohjelmaa. :headwall: Tuli niin huonot fiilikset taas kerran... :'( Mutta jospa tää tästä.

Peukkuja kaikille, joilla on jotain jännättävää juuri nyt. :) :heart:


PS (jälkikäteen): Vinkki sitä tilannetta varten kun tämä vauvahaaveet -palsta on "valkeana", mutta muihin pääsee. Tähän ketjuun pääsee käsiksi etsimällä jonkun tähän ketjuun kirjoittavan profiilin jostain muulta palstalta, esim. äidit 40+. Sitten sieltä profiilista hänen tähän ketjuun kirjoitettu juttu esille ja sitä kautta tämä ketju aukeaa näkösälle. :p
 
pyrstötähti
ethän unohda sitä kohtaa ohjelmasta kun he sanoivat että jokaikinen ollaan yksilöllisiä joten pelkkiä faktoja on turha tuijottaa.Joo mä oon hoksannu kans että tota kautta pääsee ujuttautumaan mutta meillähän oli kivaa kun kirjoitimme itsemme ulos valkealta sivulta,eikö :LOL: ja muutkin saivat makeat naurut. Ei sanonu lääkäri muuta kuin että sitten vaan katsotaan mitä tuleman pitää.Kyllä pakollinen naimatauko aiheutuu tästä haavastakin joka on tänään hirveän kipeänä,joku tikki kiristää ja tietty haavan reuna on turvonnut jostakin kohtaa,tuttu tunne,aina käy näissä haavoissa että yks tikki rimpuilee liian tiukalla,ja se kyllä tuntuu. Eikö sinulle ole yritetty näitä varsinaisia järeitä hoitoja vielä lainkaan,eli ifv ja isci sun muita mitä niitä onkaan? Etkö pääse niihin lainkaan kun olet vielä noin nuorikin vai oliko se fsh syynä? Siellä ne Riikassa ja Tallinnassa hoitavat paljon halvemmalla ja muistatko nim. lutuliinin 49 vee jolle tehtiin lahjasoluhoito.Pitäiskö sun siirtyä seuraavalle askelmalle kuitenkin ja ryhtyä tositoimiin,ehtisit parikin lasta vielä hankkia. Vielä tästä mun tilanteestani niin ihan pientä veristä vuotoa oli parina päivänä ja tänään rusehtavaa eli järkeilen että sieltä munajohtimien operoinnista kait sen täytyy kohdun kautta ulos tulla,että josko siellä olisi kanavaa auki. En uskalla hirveästi toivoa mutta onnellinen olen kuten kerroinkin jo,että jossittelu on nyt ohi ja teko on tehty ja pirtti pesty.Ens keskiviikkona pitäs täti kurvata kylään ja sitten mennään ekan kerran moneen vuoteen ilman jarruja,pois kaikki alta männynkävyt täältä tulee paikkailtu pyrstis :kieh:
Ja mulle saa mieluusti laittaa yv:tä jos joku haluaa vähän intiimimmin jutskailla :heart:
 
pyrstötähti
Eilen vaelsin vieraassa kaupungissa ja tutustuin ulkomaalaiseen mieheen.

Ai jai mimmimamma varo varo ulkomaalaisia hurmureita. Ihanaa se on kun saa ihailua osakseen eikä se aina haittaa vaikka sitä tulee kodimökin ulkopuoleltakin.

Minä täällä popsin urakalla ihania irtokarkkeja etten vaan pääsisi laihtumaan vahingossa B) Ihana auringonpaiste ulkona vieläkin ja mukavat ylimääräiset sairaslomat,4.5. saakka lepuuttelen hermojani ja alan kutoa niitä töppösiä tälle pinolle :flower:
 
Moikkelis moi!
Minä jo ajattelin, että eikö kukaan hoksaa, että pääseehän tänne ovelasti kiertoteitse. :LOL:

Meitä ei tosiaankaan siis huolittu sen FSH:n vuoksi hoitoihin. Se, mistä olen katkera, on että ottivat sen kierron 13 päivänä, jolloin follin kasvu on kiivaimmillaan ja tietysti FSH:kin korkeimmillaan. Sitten sanottiin vain goodbye ja että aloitappa hormonikorvaushoito noihin vaihdevuosiisi ja tee Kelalle siihen korvausanomus (korvausta en saanut, koska en täytä vaihdevuosien ehtoja). Yritin vielä kysellä hoitojen perään, mutta sain erittäin epäystävällisen vastauksen. Harmittaa vielä siksikin, että viime syksynä (oikeana kierron päivänä ) otettu fsh-tulos olikin sitten alle sen maagisen 15 rajan, jolla hoitoihin olisi päästy.
Näillä seuduin ei ole mitään muuta klinikkaa, eikä tulisi mieleenkään lähteä jonnekin kauas yrittämään, kun kuitenkin toiveet eivät edes ole kovin korkeat.
Mun seuraava ja viimeinen askel tässä asiassa on se hormonikorvaushoito... joskus sillä on kuulemma tapahtunut ihmeitä...

No joo, tulipa katkeraa vuodatusta. :ashamed: :LOL:

Minä kyllä odotan innolla että päästään jännittämään sinun ekaa "mahdollisuuskiertoa". :)
 
Heippa taas kaikille!






Oma napa : Olen mitannut lämpöjä, aamulämmöt aina 35,9, tänä aamuna enää 35,8 ja nyt kun tulin töistä 35,4 ja nippailee alavatsaa, voikohan ovis olla näinkin varhain jo? Pitäsi kai varmuudeksi hyödyntää, ja "pupuilla", eilen kyllä touhuilimme, mutta kun koskaan ei tiedä, milloin on oikea aika!


Mies pian alkaa epäillä minua nymfomaaniksi, kun koko ajan haluttaa!


No mukavaa pvn jatkoa kaikille ja plussaillaan edelleen samaan tahtiin kaikki, ihanaa!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:



Lisäyksenä...Mies aloitti töistä kotiuduttuaan ja syötyämme itse kyselemään, pitäisiköhän taas touhuilla? Minä siihen vastasin, juu kivahan se olisi aina kun tekee vaan mieli! Juu hän jatkoi, että ei usko pelkästään ovulointiin ja aikoo nyt Vielä enemmän keskittyä touhuiluun, kivalle tuntui, ettei minun tarvitse pongata häntä joka hetki sänkyyn!


Rva Pikkumyy
 
Olin ajatellut,että testailen huomenaamulla, kun kp:t täynnä.Lähdin illalla apteekkiin ostamaan testiä valmiiksi :whistle: No, siinä kävellessäni apteekista autolle pientä ylämäkeä huomasin,että hengästyttää ihan hirmuisesti.Mulla on meinaan yleensäkin melko hyvä kunto, kun lenkkeilen ja urheilen :D .Jassoo, mielenkiinto heräsi ja ajattelin,että testaan nyt illalla, kun lapset nukkuvat :eek:
Siinä se sitten möllötti :eek: APUA!!!!Ihan selvä ja punainen P-L-U-S-S-A :heart:
Voihan ihme, onhan mulla niitä oireita ollut ja tänäänkin paha olo monta kertaa.Kuitenkin ihan sekaisin menin, mitäs nyt tehdään.Olen niin sekaisin, että jatkan tarinaani huomenna, hyvä kun muistan oman nimeni.... :) =) :heart:

T.hölmistynyt ja varovaisen ihmeissään oleva Torpeedo
 
pyrstötähti
nyt en saa unta minäkään miten mahdottoman ihana uutinen hirveesti onnea sulle torppis!jeeeeeeeeeeee saatiin toivoa täyteen torstai vihdoinki.Tulen ihan sekopäiseksi kun näin äkkiä alkaa tapahtumaan täällä kaikkee äin ihanaa.Muut tais olla unten mailla kun eivät vielä reagoineet,minä haluan rutistaa sulle sylintäydeltä onnea. :hug:
 
Vauva haaveissa:




AinoEmilia.............kp6/31-34..................4. haaveissa
mimmimamma......kp7/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp8/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp9/31.......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp9/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp11/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp12/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp12/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp13/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp14/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp16/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp20/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp22/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp24/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 24/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
gitte.......................kp25/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp26/?
pääpilvissä............kp40/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1

[/quote]

 
Paljon Onnea sinulle torpeedo!
..Uusi tälläinen ihanuus tulossa teille!Onnea paljon!!


Kerroppa, miten tämä onni sai aikansa, esim mihin ajankohtaan pupuilut osuivat, jos viitsit! Mä melkeen hypin täällä ilosta, kun näen sinun plussanneen! Nyt meidänkin pitäisi sitten saada plussaa, että voisimme yhdessä alkaa suunnittelemiamme kahvihetkiä joskus alkaa viettämään eräässä kauppakeskuksessa!


Ihanaa pvää kaikille!


Tänään onkin iltavuoro ja sitten alkaa viikon kestävä urheilulomani!
,
,
ja paljon muuta!


Rva Pikkumyy
 
Olen ihan täysin varma,että raskautuminen tapahtui kp:llä 9. tai 11. :heart: Mun kierto on 24-25, että aikaisin siis, tunsin ihan selvän oviksen silloin kp 9.
Että nyt huomioikaa AIKAISINKIN jo pupuilemassa :heart: ;)
Ja kiitos onnitteluista,tänään pitää tehdä uusintatesti (tottakai :whistle: ), en kertonut vielä edes miehelleni,tänään illalla kerron......
Kaikille nyt sitten PLUSSAT ++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:
Mukavaa päivää :)
 
Onnea Torpeedo!!!!!!! Nyt paljon tarroja massuun mukaan. Kyllä tuollainen on ihana ylläri!

Meillä oli tänään virallinen ivf:n testipäivä: ja kontrolliviiva tuli näkyviin :'( Menkoista ei ole mitään tietoa eikä tuntemusta, palelu jatkuu joten taitaa olla koko hormoonitoiminta ihan sekaisin. Negaan olin varautunut ja suurempi yllätys olisi ollut positiivinen testitulos. Tämä oli meillä viimeinen ivf-hoito, kolme kertaa käytiin se läpi.

Nyt eteenpäin ja kohti kesää!

elina67
 
Moikka!
TORPEEDO:Onnea valtavasti ja paljon tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan!

Oma napa:täti tekee kylään tuloa.

Pääsen tänään sairaalasta pois,jaloissa niin kovaa kipua,että piti sairaalaan lähteä ja on verikokeita otettu.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Mitä ihania uutisia täällä näin aamusta heti onkaan.

Oikein paljon onnea torpeedolle


Näin vanhemmalla iällä se ovis tosiaan saattaa tapahtua hyvinkin aikaisin. Itselläni näissä harvoissa oviskierroissa on ovis ollut kerran kp 9 ja kerran kp 12.

Elina:
Onko tuo vielä ihan varma juttu? Minä en tiedä muuta kuin sen, ettei se raskaushormoni kerry kaikilla niin hirveän nopeasti. Oliko teillä joku tietty syy noihin hoitoihin? Olet ehkä kertonut, mutten horiskopää muista. Moni muuten on tullut yllättäen raskaaksi hoitojen tauolla... Tsemppiä sinulle.

Jospa me saataisiin tätä tahtia yksi per viikko raskaaksi, niin syyskuun lopussa kaikki olisitte odottavien puolella. :whistle:
 
Torpeedolle minultakin :flower:
Täti meillä edelleen kylässä, hitto :p Saisi jo pakata laukkunsa tältä erää.
Minä yritän pysyä nahoissani ja olla realistinen raskautumisen suhteen. Aiemmilla kerroilla olen tullut raskaaksi melkeimpä ajatuksen voimalla, ei ole tarvinnut sen kummemmin yritellä. Mutta olinkin silloin hyvin hyvin nuori. Oviksen tunnen kyllä ja tiedän päivälleen milloin H-hetki.

Jätin puoliksi tarkoituksella sen lapsettomuus-ohjelman katsomatta. Joitain pätkiä näin, kun tv oli auki. Eniten tässä vauvahaaveilussa ahdistaa se, miten työkaverit ja suku asiaan suhtautuu (vaikka, mitä se muille kuuluu). Kaikki kun tuntuvat olevan sitä mieltä että ei enää tässä iässä sovi vauvoja hankkia. No okei, pari työkaveria suorastaan yllyttää hommaan. Mutta, toisethan vasta aloittavat tässä iässä, kuka mistäkin syystä. Onneksi mies on sitä mieltä, ettei tässä mikään kiirekään vielä ole (oikeesti, joskus minusta tuntuu että on...) Tiedän meiltä töistäkin muutaman jotka ovat saaneet kaikki lapsensa vasta reippaasti yli nelikymmpisinä.
Tämä vauvakuumejuttukin on vain niin ettei sille mitään mahda. Ja jos kerran "kuumettaa", niin eikait silloin voi olla niin vanhakaan.... Siskot, olen tällainen ääneen ajattelija. Olen siitä saanut kuulla täällä kotona. "omituinen höpöttäjä",,,, kuulemma ihan positiivisessa mielessä. Koittakaa kestää.

Lomaviikko lopuillaan, mutta onneksi toinen vielä edessä B)

Mukavaa perjantaita ! Pupuillaan ahkerasti :D

p.s. miten näitä kuvia saikaan siirretyksi omaan viestiin ?.... kysyy "ei niin nörtti"...
 
Heippa taas! Nukuin hetken, että jaksaa iltavuoron!


Juu, no meillä nyt pupuillaan tämä kierto hyvin ennen ovulaatiota, ovulaation aikaan ja vielä sen jälkeenkin, kun koskaan ei ihan varma voi olla, milloin se tärppi tulee!


Elina67, pahoittelu sinulle negasta, harmi!
Ei kai se ihan varmaa ole, että oli viimeinen kertanne, nythän alle 43v huomioidaan hoidoissa, eikö vaan!

Gittelle paranemisia! ja toiv myös plussaa raskaustestissä!


Heippa taas! ja plussauksia! Vaikka oikein plussa sadekuuro:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Kuvien lisääminen teksteihin: Tässä esim yksi linkki mistä voit aloittaa:

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=3&ziel=liebe

menet hauamasi kuvan päälle napsautat hiiren oikeaa puolta valitse salli, jos se kysyy sallitko, sen jälkeen valitse hiiren oikealla napsautettuasi kopioi , alle muuttuu url teksti sinisen väriseksi, paina hiiren oikeaa ja valitse kopioi ja tule tänne kirjoitukseesi ja valitse taas hiiren oikealla ja aukeaa tekstejä valitse liitä..ensin näkyy vain jotain tekstiä, mutta kun läetät muodostuu kuva! :heart: Kokeile, neuvon lisää jos tuntuu vaikealta!
 
Torpeedo: Ihan mielettömän isot onnittelut ja paljon onnea matkaan teille molemmille. Nämä uutiset on se suola & sokeri näissä pinoissa. Voi että olen iloinen teidän puolesta.

Elina: En voi uskoa tulostasi. Olin niin varma että plussaat tältä kierrokselta. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon sillä niin kauan kun ei ole tätiä on toivoa.

Pyrstis: Hienoa että operaatio meni noin hyvin. Nyt vaan lepäät rauhassa ja seuraavalla kierroksella sitten kunnon meteori myräkkä pystyyn oviksen aikaan ;o)

Mukavaa perjantaita kaikille!
 

Yhteistyössä