YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp19/28 ja rinnat kipeet ja oksettaa.

ÄIPPÄ:Mukava kuulla,että endo poistettiin ja mitään muuta ei löytynyt,pitelen peukkuja sulle!

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Täällä herätty jo 5:20 eka kerran, työaamuina kello soi jo 5:00, no siteen vaihto ja takaisin nukkumaan :D . Mies herätti 7:20, aika aamuvirkuiksi olemme oppineet! =) ..Ei minulla niin kauheaa vuotoa enää olekkaan, "pupusteltiinkin" jo aamulla :heart:

Hyvä äippä, ettei mitään pahaa löytynyt ja paikat auki, clomien ostaminen kuulemma saattaa olla vaikeaa, joku kirjoitti helsingistä löytäneensä, miksiköhän ne on joka paikasta loppu??? Tietääkö joku? Ja toinen kysymys, mihin niitä käytetään? :D

ihanaa lauantai aamua kaikille!

Toiv gitellä on pienokainen kohdussa! :heart: Kuten tietenkin kaikilla muillakin, jotka jo ovulaation ohittaneet! :heart:

Heippaterveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Moi Rva Pikkumyy. Mä täällä huomasin tuon sun kysymyksen, vaikka en tässä ketjussa varsinaisesti olekaan :D Aina joskus käyn lueskelemassa ja nauroin ääneen, kun pyrstötähti ja lapsellinen67 kadotti sivun ja sekosi. Mähän siis kuuluisin ikäni puolesta tähän ketjuun myös, mutta en ole ilmoittautunut. Hyvä kun saan yhteenkään kirjoitettua, varsinkin työviikon aikana eli tuonne yli 35 v. kuumeilijoihin.

Clomeja käytetään yleensä munasolun kypsymis- ja irtoamishäiriöihin. Clomit siis lisäävät munasarjojen toimintaa, koska lisäävät FSH- ja LH-hormonien tuotantoa. Clomit on tietääkseni siksi loppu, että niiden pakkauskokoja on vaihdettu ja sitten niitä uusia ei pystyttykään toimittamaan kohtuullisessa ajassa apteekkeihin. Semmoista selitystä ainakin kuulin tästä clomipulasta. Olen nyt noita lääkekeskusteluja seurannut, kun itse sain ne Femarit avuksi lääkäriltä.

Heipä hei kaikille muillekin ketjun naisille ja mukavaa lauantaita :wave:
 
Vauva haaveissa:



dinosaurus61........kp 2/26-28...................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp 3/31......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp3/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp5/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp5/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp 6/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp7/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp8/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp10/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp14?/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp16/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp18/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 18/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp19/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp19/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp20/?
mimmimamma......kp28/27......yk 6 v.
pääpilvissä............kp34/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
AinoEmilia.................................................4. haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32
 
lauantai-iltaa kaikille!

Äippä67: hyvä, ettei mitään pahaa löytynyt.

Gitte: oletkohan raskaana? Toivottavasti on tärpännyt. Minua kannustaa erityisesti kaikki yli nelikymppisten raskaudet.

Rouva pikkumyy: hyvä, että täti on lähdössä ja toivottavasti nyt pysyykin poissa jatkossa.

AinoEmilialle tervetuloa!

täällä täti oli kovin lyhykäinen ja ei mitenkään runsas, mutta pääasia, ettei enää tiputtele, joten kohtu on nyt ok. Sen verrran olen realisti, etten usko heti uudelleen raskautuvani. Viimeksi keskenmenon jälkeen meni kaksi kiertoa. Vaikka sanotaan, että raskautuu helposti keskenmenon jälkeen, itselläni ainakin keho vaati aikaa toipua.

Olen harkinnut myös, että menisin Väestöliiton gynen vastaanotolle, koska mullahan on ollut jo kaksi keskenmenoa, jospa siellä olisi enemmän asiantuntemusta, sekä voisin otattaa ihan peruskokeet. Tuolta julkiselta puolelta olen kyllä saanut aika huonoa palvelua, enkä oikein vastauksia kysymyksiini.

Kohta pääsee saunaan ja sitten kotoisasti soffalle löhöileen,
Mimuli
 
Kiva, kun sinustakin kuulee mimuli! :flower:
Minäkin väestöliiton asiakas ja suosittelen, hyvää, ystävällistä ja osaavaa palvelua saa! :saint:

Me lähdemme tanssimaan taas illalla, kiva,kiva! :D

Mukavaa illanjatkoa kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
Iiiiiikkkkk huomenna minä sitten alan paskantamaan urakalla, operataarion etukäteisvalmistelut alkavat lääkkeellisellä tyhjennyksellä ja ma-iltana peräruiske. Tunnelma on konsanaan vanhan NL-aikaan, paska haisee ja balalaikka soi :D Ukkokultani simahti sohvalle ja siemailen iki-ihanaa Pinot-rypäleistä vihreää italialaista viini, olen vähän friikki, ihana aviomieheni toi pullon tullessaan ja paljasti käyneensä 3 kukkakaupassa olivat jo kiinni kaikki lauantaina neljän jälkeen, mikä takapajula tääkin kylä oikein on? Häntä hermostuttaa leikkaus ihan hirveästi että jos sattuu jotakin minua ei, olen sieltä täältä jo puukotettu aiemminkin ja kannan ylpeänä taisteluarpeni,myös tämä tulevan. Heh heh huomaa että pikku viinissä kirjoittelen. Ovulaatio oli ja meni ja jo etukäteen varoitan teitä että voi olla että minä aivan sekoan sitten jos operaation jälkeen saan toivoa promillen verran raskautumismahiksista, varmaan jatkuvasti pommitan pinossa kuulumisiani.
AinoEmilialla tervetuloa profiilistani voit todeta että minä olen "virallisesti" tämän palstan grand old lady ja vaihtelevasti sekaisin :kieh: No, anyway saturday-night fever kaikki ihanat naiset ja viltit villisti heilumaan, on VIIKONLOPPU JEEEEE B)
 
Huomenta!
Oma napa:kp20/28.

PYRSTÖTÄHTI:Olen vaihtamassa alaa,kun minulla on kipuja jaloissa,etten pysty enään tekemään hoitoalan työtä ja kävin hygieniapassin suorittamassa alan vaihdon takia ja aloitan toukokuulla uudessa työssä.Mikäli kipu jaloissani loppuu,niin palaan takaisin hoitoalalle takaisin.

Eilen olin kaverini kanssa syömässä ulkona ja jäävesi haisi todella pahalle,mutta kaverini mielestä ei haissut,en pystynyt juomaan kunnolla vettä ollenkaan,kun se haju oli kamala.Kaverini sanoi,että kyllä nyt näyttää,että salamatkustaja on kyydissä mukana,se olisi ihanaa,jos olisimme nyt onnistuneet saamaan vauvan alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Moikka teille kaikille!
Saa kyllä olla iso ihme,jos raskaana olen,kun niin viime tipoilla laitettiin simpat liikkeelle,itse olen sitä mieltä,että pms-oireet ja täti tekee kiusaa mulle taas ovat näiden oireideni takana,mutta tammivauvaa sitten alamme yrittämään.
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp21/28 ja menkkamaista kipua on alavatsalla,että täti tekee tuloaan,sen kyllä osasin jo aavistaa,kun mieheni laski simpat vasta viime viikolla mun sisääni,loput kerrat roiski päälleni,että osaan jo sanoa,että meille ei jouluvauvaa tule,vaan tammivauvaa alamme yrittämään,kunhan täti nyt tulisi reilusti kylään ensin.
Kaikki oireetkin ovat hävinneet multa pois.On vaan poltetta alavatsalla,että kyllä se täti sieltä tulee taas kylään.

Mulla on työhaastattelu tänään,jännittää,olen vaihtamassa toiselle alalle työhön,kun jaloissani on kipua ja en pysty enään tekemään nykyistä työtäni,niin työpaikkaläkäri ehdotti alan vaihtoa.Olen ollut poissa omaishoitajana viime vuonna syksyllä kuolleelle rakkaalle äidilleni työelämästä tämän jalkakipuni takia ja palasin työhön nyt helmikuulla,niin ei ole oikein jalat tykänneet,vaan kipu on ollut kovaa,siksi nyt alan vaihto,eläkkeelle en myöskään pääse kivun takia.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja plussatuulia ja mukavaa alkavaa viikkoa teille!
 
Vauva haaveissa:



mimmimamma......kp3/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp 4/26-28...................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp 5/31......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp5/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp7/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp7/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp 8/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp9/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp10/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp12/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp16?/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp18/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp20/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 20/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp21/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp21/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp22/?
pääpilvissä............kp36/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
AinoEmilia.................................................4. haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32


 
Huomenta!
Olen aivan H.Moilasena. Luulin jo, ettei mitään uutta enää voisi tulla, mutta näköjään hormonit on eri mieltä. :x En tiedä missä mennään; pientä tuhrua on tullut siis 3 päivää, ovistestin viiva vain vähän tummentunut, lämmöt ei ole muuttuneet juuri mihinkään, rintoja kivistää kuten ennen menkkoja ja munasarjan seudulla tuntuu hieman, mutta paljon vähemmän kuin ennen sitä tuhrun alkua.
Ei kai tässä auta muu kuin odotella, josko selviäisi mitä tää on... Yksi epäilykseni on, että perjantaina puhkesi se munis joka jäi irtoamatta viime kierrossa. Mutta tuo on vain spekulaatiota...

Pääseeköhän pyrstötähti tänään koneellekaan? ;) Ihanaa että se operaatio on kohta... päästään jännäämään.

Äippä67: Hyvä ettei mitään huolestuttavaa löytynyt.

PS:Mun väestöliiton kokemukset ei ole ihan niin hyviä. Vaikka eipä heidän tarvitse toivottomista tapauksista välittääkään...
 
pyrstötähti
B) hirviä lumisaje taijetaan upota tänne meren rantaan ja kaivautua vasta juhannuksena ihimisten ilimoille B) Eilen alottelin lääkitystä ja jos tässä ei muuta tapahdu niin ainakin vähän laihtuu :LOL: varmaankin jännityksestä johtuu että olen vähän hysteerinen ja myös riidanhaluinen ja lisäksi tietty loppuviikosta pukkaa pemssit päälle ja sehän on kylymää kyytiä sitte koko perheelle taas :kieh: tälle illalle kivat peräruiskeet odottamassa ja sen jälkeen sitte pelkkää mehua vähän nappaillaan huomena puolilta päivin menen sisälle ja siellä käydään neuvonpitoa miten homma hoidetaan toivotaan kunnon erikeepperi McDreamylle että pysyy putket kiinni pari vuotta =) Jännittää tietty hirveesti ja tietty sekin seikka mietityttää että jos operaatio on kuitenkin turha mutta kuten on todettu tässä metsästetään sitä prosentin mahista ja sittenpä voin lopettaa pähkäilyn pitäiskö tehdä. Reippaalla talvisodan meiningillä vaan oikastan tuosta suon poikki niin että heilahtaa,turhat rutinat ja epäilyt nyt taivaan tuuliin,kohta on ihana kevät ja kesälaitumetkin odottaa. :heart:
 
Voi että, ihan kateeksi käy pyrstiksen optimistisuus. Missä tuollaisia ihmisiä oikein kasvaa??
Oikein paljon tsemppiä ja onnea sulle siihen toimenpiteeseen! :hug:

Lapsellinen67; peukkuja pitelen kovasti sinulle ja plussatuulia puhaltelen

gitte; yritetään pitää vain täti loitolla, hus hus

oma napa: ei oikein edes ilkeisi puhua kun täällä on tuollainen taistelusankari kuin pyrstis. Sairaslomaa sain niiden kopioiden jälkeen kolme päivää eli eilinen oli jo lomaton. Mutta tänään kävin hoitajan luona kun päässä heittää ja viikonvaihde meni lähinnä maatessa. En tiedä onko verenpaineessa sanomista vai mistä tämä omituinen tunne päässä johtuu. Kipuja ei hirveästi ole mutten voisi kuvitellakaan laittavani työhousuja jalkaan kun vatsa on niin turvoksissa. No, sain tämän päivän vielä lomaa. Ja menenkin tästä pitkälleni taas.

Hyvää päivää kaikille :hug:
 
pyrstötähti
Älä huoli,haet saikkua lisää ja lepuuttelet kehoa.Kaikki leikkauksethan on sellainen stressi elimistölle ja vaikka haavat ei olisi suuria päällepäin niin sisällä on pengottu kaikki perinjuurin ja koska sieltä on poistettukin kudosta niin siinä on kova pareneminen.Merkillisen lyhyt loma sulla, aion kyllä neuvotella 2-3 viikkoo lääkäriltäni,johan tässä on loman tarpeessa vanha ihminen,työnsankareita ei tässä maassa palkita ja eikös ne nuoret nykyään pidä järkiään "lakisääteiset 60 pv" saikkunsa. Keräähän nyt voimia että kaikki kunnolla paranee ettei mene operaation tulokset ihan hukkaan,meidän tarkoitushan on saattaa sinut porukalla paksuksi nyt kun kaikki rööritkin on auki, tsemppiä sulle :hug:
 
Pyrstötähdelle sanon uudestaan, että ei se operaatio ole turha, koska sitten ei tarvitse ainakaan jossitella ettei ole yritetty. Miten muuten on, vaikuttaako sinun ikäsi hoitoihin pääsyyn? On tässä käynyt mielessä, että vaikka operaatio ei onnistuisikaan, voihan ne munikset saada sieltä muullakin keinolla...

Onpa tosiaan lyhkäinen sairasloma äipällä. Kantsisiko käydä ihan lääkärillä, jos saisi lisää?

Gitelle onnea työhaastatteluun! :)

Joo, tää oma tilanne on outo. Ehkä tämä nyt on niitä viimeisiä henkäyksiä mun hiipuvassa hormonitoiminnassa, kuka tietää... Ärsyttää vaan, kun haluaisin tasan tarkkaan tietää mitä tapahtuu... :headwall:

PS: Käytiin eilen katsomassa meidän tulevaa pirpanaa. Ikää hänellä oli vasta 13 päivää. En tosin tiedä mikä niistä lutuisista on se meidän, valitaan vasta myöhemmin. Ja kyse on siis koiranpennusta. :heart:
 
pyrstötähti
paljonkin,olisivat kyllä väestöliittoon vielä huolineet minut noitten tutkimustulosten ja fsh perusteella kalliilla rahalla mutta silti päädyn tähän ratkaisuun,järkeilen että onhan niitä yrityskertoja sitten samalla hinnalla vielä jäljellä parikin vuotta,hoito olisi maksanut n. 3700 per kerta nyt maksaa 2650 leikkaus + sairaalapäivät. Leikkaava lääkäri oli sitä mieltä että minun mahikseni ovat paremmat näin kun systeemi vielä hyvin toimii. Mutta riippuu kaikki nyt siitä millä mutkalla ne johtimet on ja mitä niistä ylipäätään on jäljellä klipsien jälkeen. Se väestöliiton lääkärikin oli sitä mieltä että mun ennusteella ilman muuta jos ei olisi klipsejä niin vuoden sisällä raskautuisin. Tässä on nyt kaksi erilaista koulukuntaa, hedelmöityshoito vastaan tämä purkuleikkaus. Ja tähän valintaan nyt pitää luottaa sillä vaistoni varassa olen tämän valinnan tehnyt. Koiranpennusta saa helposti vauvahoivahormoonit hyrräämään :heart:
 
Minäkin olen ymmärtänyt, että on parempi että kypsyy se yksi munasolu, eikä yritetä väkisin kypsyttää useita. Jotenkin se munasolu tarvitsee niitä muita, pieniä tullakseen hyväksi.
Eli välttämättä hoidoilla ei saada hyvälaatuisia muniksia ollenkaan.
Mutta voisihan punktion tehdän luomukiertoonkin...
 
Ja terveiset ihanasta lämmöstä! Nyt jos joskus loma todellakin oli paikallaan.

En ole edes tajunnut aikaisemmin miten pahasti olen jäänyt koukkuun tähän pinoon. Meinasin tulla hulluksi kun en saanut tietoja oletteko jo mahdollisesti plussaneet tai hamuilleet täällä. Ja äittä-67 näyttää totelleen hyvin käskyä - Hienoa! Ja isot onnittelut halauksen kera. Minulla on vähän sellainen kutina että täältä pinosta saat mukaasi vielä vinonpinon kavereita tuonne odotuspuolelle tästä kierrosta. Gitellähän ainakin näyttää olevan todella lupaavia oireita.

Uusiakin on tullut mukaan - lämpimästi tervetuloa vaan minunkin puolesta.

Meinasin pudota tuolilta kun nauroin niin paljon pyrstötähden ja lapsellisen kirjoituksia kadonneesta sivusta. Kiitos hyvästä piristyksestä, mutta voin uskoa että tuskanhiki olisi valunut minunkin otsaa jos ei sivu olisikaan auennut tänne tulessa.

Oma napa; ei mitään, siis ei yhtään mitään. Ovulaatiosta ei tietoakaan joten taitaa tulla ennätyspitkä kierto tuon km jälkeen.

t. Mari
 

Yhteistyössä