YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
äittä67 ei ollut tarkoitus sua unohtaa :ashamed: mutta välillä sekoitan teidän nickit ton äipän kaa sori sori ONNEA JA TSEMPPIÄ että pikkarainen selvittää alkutaipaleensa sitkeästi
 
Tiedä siitä haikarasta...testasin sunnuntaina iltapäivällä negan raskaustestillä, ovistestejä ei edes ole enää, enkä edes jaksa niillä leikkiä. Ei kuulu kyllä tätiäkään, mutta kuten listasta näkyy, on kierrot olleet ennenkin yli 40 päivää, eli on tää ikä tehnyt tehtävänsä, sillä vielä vuosi-kaksi sitten kierrot oli säännölliset 25 päivää, kuten ne aina oli olleetkin. Välillä ei jaksa uskoa millään, välillä taas olen ihan varma, että kyllä me vielä onnistutaan. Kukapa tietää, ei auta lannistua, elämä itse päättää suoko meille sen yhteisen lapsen vai ei, murehtimalla asia ei ainakaan parane ! Ei muuta kuin hymy naamalle ja baanalle !

Tsemppiä teille ihan jokaiselle, kuka missäkin vaiheessa olettekin !! Älkää antako (henkisesti) periksi !! :flower:
 
Täällähän sitä luuraillaan, kiitokset vaan Pyrstikselle huhuilusta! Mukava Kun kaipaillaan :heart:

Pientä paniikkia herätti tosiaan tuo sivun 11 mystinen katoaminen joksikin aikaa, mutta nythän tuo tuntuu olevan kunnossa. Pientä "repeilyä" sai kyllä aikaan tuo teidän hätääntynyt kirjoittelunne, samoin Pyrstötähden nimimerkin taustat :LOL:

Menkkoja odotellaan, ei näy eikä kuulu. Jokohan tämä kierukka-pirulainen viimeinkin on alkanut toimia toivotulla tavalla? Eli siten, että menkat jäisivät pois kokonaan. Olin jo niin kyllästynyt jatkuvaan tiputteluun ja tulvavuotoihin. Odotellaan siis edelleen, mitä tuleman pitää.

Lämpimät Onnentoivotukset lähettelen myös äittä67:lle, ihanaa saada plussauutisia!

Pikkupoika tuossa nauraa räkättää tutti suussa ja sanoo, että "kakka tuli". Taitaa tosin narrata, kun ei yhtään tuoksahda? Pitänee mennä tarkistamaan. On ne niin ihania..
 
Hei!
Piinapäivä nro viisi on menossa. Punktion jälkeen on mahaa juilinut (sellaista menkkamaista) koko ajan ja rinnat on tosi arat (uutta mulle). Perjantaina kun oli siirto, niin otin tosi rauhallisesti sen jälkeen - ei mitään riuhtomisia ja viuhtomisia mihinkään suuntaan - ja uni maittoi hyvin. Toistaiseksi on piinailut menneet ihan mukavasti - sen verran on tällä viikolla ollut kiirettä työrintamalla, jotta ei juuri ehdi ajattelemaan asiaa.
Punktion jälkeen on aivastaminen, äkilliset ylösnousut jne tuntuneet vähän ikäviltä munasarjoissa ja vatsanpohjassa, mutta kuuluvanet asiaan. Tämän päivän aika on vatsajuilinta helpottanut.

Että tällaista täällä.. Yritän pitää mielen rauhallisena - ja olla ajattelematta liikoja tulevaisuuteen (ei ole aina helppoa tällä luonteella - en ollut siinä jonossa kärkipäässä, jossa kärsivällisyyttä on jaettu)

Äittä67 - ONNEA!!!
 
Mussukka67, Hellu1, Minni-07, ruujakengu, annastiina... mitä teille kuuluu? :wave:
Mari66 taitaa vielä olla reissussa... mutta palailtua haluamme kuulumiset. :)

Itse majailen täällä jatkuvasti, joten minun kuulumiset on liiankin hyvin selvillä. :LOL:

Elinalle peukkuja... :)
 
pyrstötähti
minäpä kävin tänään ultrassa ja näin 2 pientä mahavauvaa(16 vk) mutta ne ei olleet tosin omassa massussa vaikka kokonsa perusteella sinne mahtuis useampiki :LOL:
ystäväni otti henkiseksi tuekseen ja siellä ne sätkivät omissa pussukoissaan pikkaraiset tytöntypykät.Kyllä niillä äkkiä tulee ahdasta,ja äitin massukka on pinkeänä parin kuun päästä. Oli liikuttava hetki kun kaikki oli ok, ihana kokemus jakaa ystäväni kanssa,en ole kenenkään muun vauvoja kuin omiani kurkkinut ultralla. Nykytekniikka kehittynyt sitten 90 luvun melkoisesti,laitteet herkkiä ja lääkäri kertoi ja tutki pitkään ja hartaasti, kiva kokemus sekin että aikaa riitti.

Ja liekö kohtalon johdatus että äitipolin käytävällä törmäsin siihen omaan teräsmieheeni joka leikkaa minut tiistaina, merkillinen sattuma, sentään melkoinen sairaala ja hänkin on monessa mukana ja yksityisvastaanotolla olen käynyt ihan eri paikassa. Ajattelin että oisko tää hyvä enne, häntä vähän hymyilytti mutta etiikkansa mukaisesti vain nyökkäili,vielä ei ole aika meidän tavata siellä :hug: Minuthan leikataan sitten ihan eri sairaalassakin kun menen yksityisesti. Kyllä mä aattelin kun katsoin hänen isoja käsiään että on siinä lääkäreillä aina paljon pelissä kun nytkin pitäis noilla sormenpäillä täyttää elämänkokoinen haave eräälle naiselle!

Tässä tän päiväiset mutta illalla katotaan kuka on kuningas, PELIAITIO avataan meilläkin klo 18:00 ja pitää mennä tekemään porukalle purtavaa että saadaa hurrata kunnolla.
Peukut pystyyn että KÄRPÄT VOITTAA TAAS jeeeeeeeeeeeeee :wave: :heart:
 
pyrstötähti
Lääkäri sanoi että sukupuolenmääritys 99 % varma sillä näillä viikoilla se klitoriksen koko on tytöillä jo normalisoitumassa ja että pari viikkoo sitten se olisi ollut vielä niin valtava että sitä ei siittimestä erota. Minä melkein sanoin (onneksi pidin suuni kiinni) että se on kyllä valtava harmi että se kutistuu voishan tuo olla isompi että siihen mieskin törmäisi mennen tullen ja palatessa :LOL:
 
Kiitos "onnen toivotuksista" huomista ajatellen. Suomeksi sanottuna ne kopiat ovat vatsa- ja kohtuontelon tähystykset. Poika kyseli, että mihin tutkimukseen olen menossa ja kun sanoin, että laparoskopiaan ja hysteroskopiaan niin hän siihen, että mihin hysteeriseen labramatokopioon? :LOL: :LOL:

Kerron sitten jossain vaiheessa kuulumisia. Ja toivottavasti ei ole mitään ikäviä uutisia. Meillä kun on suvussa ollut gynekologisia syöpiä....

Kaikille hyviä vointeja ja toivottavasti plussauutisia olisi lähiaikoina tiedossa. :hug:
 
Vauva haaveissa:



Nuusku..................kp1/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp3/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp3/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp 4/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp5/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp6/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp8/26-39.................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp12/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp14/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp16/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 16/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp17/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp17/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp18/?
mimmimamma......kp26/27......yk 6 v.
Rva Pikkumyy.......kp 31/32.....yk 1.......4. haaveissa/1. yhteinen pääpilvissä............kp32/25-43..............1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61........kp 46?/26-28............6. haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32
 
pyrstötähti
että saahaan jollekin plussat esiin,erityisesti tietty elinan kuulumisia jännätään kuitenkin niin paljon pelissä,toivotaan että pikku-hitunen on tiukasti kiinni :heart: mitähän pikkumyylle yritä nyt piiloutua tädiltä komeroon :) gitteä ei ainakaan voi moittia yrityksen puutteesta simppoja ainakin liikenteessä yhden koko kaupungin tarpeisiin :kieh:
on: illalla testasin ja edelleen aivan räjähti se ovis viiva tänä aamuna en enää testannu mutta nyt oli uudelleen kova kipu jossakin keskivaiheilla voikohan niitä irrota pareittain kun oli päivä ihan kivuton ja taas tänä aamuna eri kohta kipeenä. Onneksi siihen auttaa tuo peruscocktail,olen nimittäin huomannut,että simppalauma hetken päästä toimii kipulääkkeenä,usein pupuilun jälkeen ovulaatiokivut hellittää, voihan olla että ne munikset vanhemmiten seilaa ties missä ja ainakin minulla törmäävät lopulta rautaesirippuun,olen kuullut monen muunki sanovan että klipsien jälkeen he ovat tosisaan tunnistaneet ovulaation eri tavalla,mene ja tiedä,liekö kuvitelmaa. Vielä harmikseni huomaan että on flunssainen olokin ajattelin etten vaan tule kipeeksi 5 yötä ennen operaatiota. Oikein paljon tsemppiä kaikille teille ihanat naiset kuumeilu jatkukoon hirveällä volyymillä ja plussat esiin :wave:
 
Moikka teille kaikille!
Tässä kierrossa kyllä käytimme oviksen todella hyvin hyödyksi,että nyt saa vaan jännäillä miten käy.
Olin eilen suorittamassa hygieniapassia ja läpi meni ja saan hygieniapassin toukokuun alussa,se avaa omalla alallani enemmän työmahdollisuuksia,kun sairaaloissakin edellyttävät nykyään hygieniapassia ja olen sairaalassa työssä.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja plussatuulia!
 
Toivotaan ettei tauti pääse iskemään pyrstötähteen, ettei ainakaan operaatio vaarannu.

Pahoittelut nuuskulle tädin saapumisesta. Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Minulla ei ole ollut koskaan elämässäni aiemmin mitään ovistuntemuksia. Nuo alkoivat viime kesänä nämä jomottelut ja vihlonnat. En tiedä mistä johtuvat...

Nyt jomotukset eivät ole pahentuneet, eikä ovistestissä ollut eilenkään kuin varsinainen haamujen isoäiti. Saas nähdä mitä tästä tulee.... :eek:
On tää yhtä jännäämistä: ensin ettei ovisplussa tulisi liian aikaisin, sitten että tuleeko ovisplussaa lainkaan, seuraavaksi että nouseeko lämmöt eli oliko ovis oikeasti, sitten että kestääkö ilman tädin tuloa yli 8 pv (joskus on noin lyhyt luteaalivaihe), sitten testijännäystä ja kun nega tulee, saakin alkaa jännäämään tuleeko täti ollenkaan... :/
 

Yhteistyössä