YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp15/28 ja rinnat kipeet,todella kipeet ja päätä särkee.Ostin tänään omega3+foolihappoa+b6+b12 vitamiinipurkin ja olen huomannut,että kun olen omega3 ottanut,niin ovis tulee todella kovana mulla päälle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Onnittelut ovisviivasta pyrstikselle!
Digitestit onkin tosiaan siitä kivoja, että niillä voi varmistaa plussan. Ne on niin kalliita, etten minä ainakaan raski muuten käyttää. Muuten teen halpistikkuja ja sitten kun viiva vahvistuu, varmistan digitestillä onko plussa vai ei.

Sinä taidat toki tunnistaa ilman testejäkin oviksen paljon paremmin kuin minä...

Tuo mun laskuri on fertility friendistä.
http://www.fertilityfriend.com/

Mä pidän siellä ylhäällä lämpötiloja ja testien tuloksia. Sen verran kaheli olen... :p
Mun sivut: ( poistettu )
Tuossa näkyy pari viimeisintä kiertoa, enempää ei ei-maksavalle jäsenelle näy. Voitte käydä vakoilemassa... pupuiluja siinä ei sentään näy... :LOL:

Noita laskureita saa varmaan vaikka mistä muualtakin laitettua.

PS: On muuten taas melkoiset jomotukset munasarjan tienoilla. Enemmän kuin viimeksi (anovulatorinen), mutta myös enemmän kuin sitä edellisessä (ovulatorinen). Joten eipä tiedä mitä tulee tästä kierrosta... Toistaiseksi muuten näyttää sekä lämpöjen, että testien puolesta ihan hyvältä. Tosin tää jomotus on jo niin kovaa, että sen plussan pitäisi alkaa olla jo, tai mennään ylikokoiseen munikseen...
 
Kyllä minulla syksyllä luultavasti oli ylikokoinen munis.
Kävin ultrassa kp 15, ovisplussa oli ollut kahta päivää aiemmin. Ultrassa näkyi, ettei munasolu ollutkaan irronnut (folli ei ollut muuttunut keltarauhaseksi) ja folli oli 25 mm. Jomotukset vaan paheni seuraavina päivinä, joten luultavasti se siitä vielä kasvoi. Tuo 25 mm on vielä normaalin rajoissa, mutta uskonpa että minulla ei yleensä kasva niin isoksi.

Ai että osaakin pakottaa jo kovasti alavatsaa... eikä ovistestissä ole vielä näkynyt kuin juuri ja juuri erottuvaa haamua... ja kp on vasta 10. :eek:
Täytyy vain rukoilla että tuo tuolta irtoaa... lämmöistäpä sen näkee ja ovistestistä...
 
PYRSTÖTÄHTI:Mulla oli ovis viime viikonloppuna ja hyödynnettiin kyllä se todella tehokkaasti ennen ovista ja ovis päivänä viime sunnuntaina,että nyt vaan sitten odotellaan ja piinaillaan,rinnat on valtavan kipeet ja päätä särkee.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Olette olleet ahkeria kirjoittajia tänään;=)) Torpeedo kyseli hävisikö oireeni; ei ne ei ole hävinneet, valkovuotoa tulee enemmän kuin normaalisti ja palelen, lämmöt tipahti ja taas nousi takasin. Ja hajuaisti on herkkänä! :D Koitin oikein tamboonin kanssa josko se täti olisi tulossa, kun alavatsaa nippailee, ei olmerkkiäkään siitä. Huih pikkasen kuitenkin jännittää! :D :saint:

Nyt ruuan laittoon! :p
 
Täältä ei millään malta pysyä poissa. :whistle:

No, meillä taisi pyrstötähden kanssa mennä vähän hysterian puolelle päivällä... :LOL:

Ovistestissä edelleen vain erittäin haalea haamuviiva, ei juuri erota.
Lämmöt menee ihan oikein...
Kun oikein kalkuloin kaikkia merkkejä, plussa pitäisi tulla perjantaina ja ovis lauantaina jos yleensäkään on tullakseen. Mutta huomenna pitäisi näkyä jo selvästi erottuva haalea viiva.
Lauantainahan ois kp14, joten se olisi ihan "normaali ovispäivä".

Rouva Pikkumyy: Ei heitetä kirvestä vielä kaivoon. Niin kauan on toivoa kun ei tätiä vielä näy. :)
 
Heippuli!
Täälläpä on nyt2 ihanaa naista pitänyt palstaa pystyssä oikein urakalla :LOL: :LOL:
On se hyvä että sivut alkoi toimimaan, mäkin menin ihan paniikkiin kun en tänne heti päässy! :eek:

Rouva Pikkumyy: HURJASTI peukkuja pidän täällä :heart: :heart:
Uskon että testasit vaan liian aikaisin, kp:thän ei vielä täynnä!
Oireet on sulla niin lupaavat!
JÄNNÄÄ!!!

OMAA: Tänään on meinannut pari kertaa tulla yökki kun pikkuneidin kakkapyllyä oon pessy. Huh, kyllä se välillä ottaa koville mutta kyllä tämän kestää kun tietää mistä johtuu ja mikä on palkintona kaikesta tästä! :heart:
Alamaha tuntuu tosi pinkeeltä ja turvonneelta.
Äsh, nyt mun on mentävä kotiaskareiden pariin, huoh kun on väsy!

OLETTE KYLLÄ NIIN IHANIA TÄÄLLÄ ETTÄ KYLLÄ TEILLE KAIKILLE SE ++++++ PIAN PÄRÄHTÄÄ!
:heart: :heart: :heart:

äittä-67 &"mini"
 
Jopas täällä on kaksi kuumeista pitänyt tiuhaa kirjoitustahtia yllä :LOL:
Itse kun olen sivustolle yrittänyt päästä niin aina on ollut vain valkoista näköpiirissä.

Paljon onnea äittä-67 :hug:

Lapseton67 muuttui sitten lapselliseksi vai ymmärsinkö oikein?

Omaa napaa: torstaina olisi sitten laparoskopia ja hysteroskopia. Ja mua pelottaa aivan sikana! En niinkään pelkää kipua tai nukutusta mutta sitä tulosta. Pelkään, että löytyy jotain pahaa.
Onko teille kenelläkään tehty muuten vastaavia tutkimuksia? Jos on, niin kuinka toivuitte niistä?

Plussatuulia kaikille, halauksin äippä67
 
Hei, vieläkö voin liittyä seuraanne?
Olen lukenut pinoanne, mutta päätin, että vasta kun menkat ovat alkaneet, pyrin mukaan tähän kuumeilijoiden kerhoon.

Olen siis kaksi perättäistä keskenmenoa kokenut ja nyt viimein - melkein kahden kuukauden odottamisen jälkeen menkat alkoivat - primojen avituksella kylläkin. Samalla tuli viimeinen (toivottavasti) istukan palanen kohdusta. Nyt siis kaiken järjen mukaan asioiden pitäisi olla kunnossa uuteen yritykseen. Tätä olen niin odottanut, että pääsen kuumeilemaan tosissaan.

Olen siis tänä vuonna nelikakkonen jo ja minulla on jo kolme ihanaa koululaista. Naimisissakin olen ollut jo hirveän kauan.

Ihana työkaverini kertoi kannustukseksi miehensä tutusta, joka kertoi 47- vuotiaan vaimonsa äskettäin saaneen kaksoset - ihana kannustus minulle näiden keskenmenojen jälkeen - ehkäpä vielä onnistun.

Lapseton67: jos päivität minut listalle, niin mimuli, kp 2/27, yk 1, 4. haaveissa

Kiva huomata, että näin monta yli nelikymppistäkin kuumeilee ja nyt vaan paljon plussaa,
Mimuli
 
Tervetuloa mimuli hurjaan joukkoomme. :)
Meitä onkin täällä jo monta +40 haaveilijaa...Lisään sinut heti tuonne tuoreimmalle listalle.

Minullakaan ei ole oikein käsitystä mitä nuo laparoskopia ja hysteroskopia oikein ovat. Olen tainnut keskittyä enemmän googlaamaan tuohon fsh:n liittyviä juttuja.

Juu, mä muutuin sitten lapselliseksi... olenhan minä sitäkin. :LOL:

Jospa meillä alkaisi kunnon +++++++++ tuulet puhaltaa kun selvittiin noista palstaongelmistakin. :)
 
pyrstötähti
hullu-pyrstis aivan oikein,minä luulin etten osaa tulkita sitä ovistikkua mutta tänä iltana kun TESTASIN NIIN VASTA TAJUSIN ETTÄ SITTEN KUN OVULAATIO OIKEESTI ON KOHILLAAN NIIN SEHÄN TULI SE TOINEN VIIVA SIIHEN ENSTEKS JO ENNEN SITÄ KONTROLLIVIIVAA JA ON TOSIAAN PALJON TUMMEMPI NYT KUIN SE KONTROLLIVIIVA. Joten olen ihan sekaisin kun mulla on nyt elämäni eka ovulaatio käynnissä :D mutta sitten kyllä muistin että mullahan on kuitenkin vasta tiistaina se leikkaus että eipäs hehkuteta turhaan mutta menen paljon kivemmalla fiiliksella leikeltäväksi kun sain jotain toivonkipinää konkreettisemmin.

Me seottiin jotenkin lapsellisen kanssa kun sivu meni hukkaan eikä ketään löytynyt eikä me sitten osattu enää pinosta ulos ja vaan kirjotettin ihan hulluna kaikkee ja sitten me molemmat saatiin melkein potkut töistä kun sekoiltiin ja naureskeltiin töllön ääressä mutta sitten onneksi torpeedo löysi meidät ja gittekin siihen tuli ja päästiin taas balanssiin. Mutta oli läheltä piti tilanne ettei kaatunu koko pino kun se jäi meidän kahden kuumekouristuksiin.
Tilanne on nyt vakaampi joten ottakaapa nyt oppia tästä pitää vaan hulluna kirjoittaa viestejä että löydetään tie ulos kummitussivulta :saint:
 
pyrstötähti
sehän tehdään sellasessa humauksessa eli taitaisko se olla kevytnarkoosissa mulla ainaski tutkittiin kun olin ihan nuorena kamalan kipeänä alavatsa,pikkureikä navan alle siitä joku kamera sisään ja kaks pikku reikääkin joista laiteltiin vähän jotain värkkejä joilla kai siirreltiin syrjään ylimääräisiä että näkivät onko jotain kystiä tai muita munasarjoissa mutta tästä on niin kauan kuiteski että siihen aikaan ei ollu noita ultrajuttuja että onkohan kyse samasta operaatiosta mutta sitä kuitenkin sanoivat laparoskopiaksi. Mutta eiköhän se selviä pian ja operaatioinahan ne eivät valtavia ole mutta aina ne jänskättää kun tietty miettii sitä että jos jotain ei toivottua löytyy mutta harvinaistahan se aina on. Toisaalta onhan se niinkin että jos löytyy niin hyvissä ajoin löydökset on parempia sitten hoitaa.
 
taidan olla aika etana tänään .)

Jollain oli plussa oliko se äittä. Onnittelut ja tarrasukat.
Pikku-myyllä on jännät paikat. Plussa puhuria.

Itselläni nyt kohta toista viikkoa rinnat kipeät. Auts. Viime kierto oli ennätyslyhyt ja kp 25 muuttui kp 1. Eli sellaisen kierron myötä huomenna täti tulisi kylään-
Vielä lippu korkealla että sattuisi se ihana vahinko...ja kp venysi pitkäksi.

mimmimamma
 
Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
Joten olen ihan sekaisin kun mulla on nyt elämäni eka ovulaatio käynnissä :D
Ei sun kai se ihan ensimmäinen sentään ole? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
Me seottiin jotenkin lapsellisen kanssa kun sivu meni hukkaan eikä ketään löytynyt eikä me sitten osattu enää pinosta ulos ja vaan kirjotettin ihan hulluna kaikkee ja sitten me molemmat saatiin melkein potkut töistä kun sekoiltiin ja naureskeltiin töllön ääressä mutta sitten onneksi torpeedo löysi meidät ja gittekin siihen tuli ja päästiin taas balanssiin. Mutta oli läheltä piti tilanne ettei kaatunu koko pino kun se jäi meidän kahden kuumekouristuksiin.
Tilanne on nyt vakaampi joten ottakaapa nyt oppia tästä pitää vaan hulluna kirjoittaa viestejä että löydetään tie ulos kummitussivulta :saint:
Juu, just noin se meni. :LOL:

Jospa se täti ei Pikkumyylle kuitenkaan enää osaisi. Toivotaan vielä... :)

Päivitänpä listauksen, että tiedätte mikä kp teillä on. :p
 
Vauva haaveissa:



päivänkakkara67..kp2/26.....................1. haaveissa
mimuli....................kp 3/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp4/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp5/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp7/26-39.................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp11/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp13/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp15/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 15/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp16/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp16/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp17/?
mimmimamma.......kp25/27......yk 6 v.
Nuusku...................kp26/26....................4.toiveissa
Rva Pikkumyy.......kp 30/32.....yk 1.......4. haaveissa/1. yhteinen pääpilvissä............kp31/25-43..............1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61........kp 45?/26-28............6. haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67.......... .
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka....................................................4.haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32



 
Äittä 67 Paljon paljon onnea odotukseen =)
Pyrstötähti Hienoa, että ovis löytyi. Toivottelen myös onnea tulevaan, jännittääkö?
Itse en ole viime aikoina ovista edes bongaillut, mutta kait sitä täytyy testejä tilata, että osaa nuo "iskut" ajoittaa oikein.
Menkkoja tässä odotellaan. Tuhruilu alkoi jo eilen joten eiköhän hanat kohta aukea. Tässä kierrossa oli Terolutit ja seuraavasta kierrosta aloitan clomit. Soittelin eilen apteekkeihin ja kuulemma ovat varastot täydentäneet ,joten clomeja taas saatavilla.
Voi kun joskus saiskin jännäillä "oikeesti" tärppiä, mutta meikäläisellä on JOKA kierrossa kaikki raskausoireet ja siitä tiedän, että ohi meni. Ihan kummaa. Kait nuo hormonit tekee tepposia.
Jaahas, nuorimmainen ihana/kamala duracell-pakkaus repii jääkaapin ovea. Mahtaa äijällä olla nälkä :) Mukavaa päivää kaikille sateisesta säästä huolimatta.
 
pyrstötähti
täytyypä ottaa rauhallisesti tänään ettei karkaa mopo käsistä ja pino kaadu taas :kieh:

mimuli.................. kp 3/27 tervetuloa minunkin puolestani
äippä67................kp7/26-39 TSEMPPIÄ HUOMISIIN TUTKIMUKSIIN tule pian kertomaan
lapsellinen67...........kp11/? älä taas sitten lietso minua hullua ei saa yllyttää
Minni-07.............kp13/29 onnea tikutusharjoituksiin sitten vaan vällyjen vatkausta
torpeedo..............kp16/25 se voi olla kuitenkin hyvä varalta vielä parsia....;)
gitte......................kp16/28 minkälaisilla fiiliksillä?
Mari66...................kp17/? huhuu missä sinä olet?
mimmimamma.......kp25/27 josko nyt olisi tärpänyt jännät hetket käsillä
Nuusku...................kp26/26 nuuskulla kans voi olla jännä viikonloppu jos täti ei kurvaile
päivänkakkara67..kp26/26 pidetään peukkuja yhdessä
Rva Pikkumyy....kp 30/32 eihän vielä ole tätintulo-oireita?
pääpilvissä............kp31/25-43 onkohan haikara tekemässä tuloaan teille kun jo 31 pv?
dinosaurus61..... kp 45?/26-28 missä luurailee mun ikätoverini tuuppa kertoon kuulumisia
Elina67 musta tuntuu että ellusta ei ole myöskään kuulunut vähään aikaan
ruujakengu reipasta päivää
keijukka...4.haaveissa samoin sinulle käyppä pinoilemassa välillä


:heart: no nyt olen päivittänyt kuulumiskalenterin joten jään odottamaan että kaikki joille on lähetetty julkinen viesti käyvät kirjailemassa jotakin ei vainkaan täähän on vapaa kanava ja tiedän että täällä käy valtavasti lukijoita jotka eivät itse koskaan kirjoittele

ILOISTA PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE :hug:
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp16/28 ja kun sinä PYRSTÖTÄHTI kyselit fiilikset multa,niin ihmeissäni olen,kun mulla on rinnat kipeet ja vuoto on kananmunan vaaleeta ja todella runsasta,nipistelyä alavatsalla ja ovistestiin tuli plussa,että voiko ovis jatkua näin pitkälle,kun sain viime sunnuntaina ovistestiin plussan ja tänäänkin vielä,no laitamme mieheni kanssa simpat liikkeelle tänään ja sitten vaan peukut pystyyn.

Miten teillä muilla on mennyt?
 

Yhteistyössä