YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Heip kaikille!
Mulla oli kanssa sama ongelma, sivu 11 on vaan ihan valkoinen!
Laitoin jo hätäpäissäni uuden aiheen kun en tänne päässyt!? :ashamed:
Eli tulin vaan ilmoittelemaan että viiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva, tänä aamuna vika testi tehty ja kp olisi 32, ja viiva tosiaan selkee! :heart:
Olo ja mieli tosi rauhallinen ja oireet jatkuu hyvin!
25pvä on ultra äippäpolilla joten sitten kuulee onko pullat hyvin uunissa!

KAIKILLE KIITOKSET ONNITTELUISTA JA PLUSSAA KAIKILLE PUHKUN JA TOIVON! :heart: :heart:

äittä-67 &"mini" 4+1 kait?
 
Heip kaikille!

Mullakin tökki toi sivu 11, tein hätäpäissäni jo uuden aiheen asiasta kun en siihen päässyt!? :ashamed:
Ilmoittelen vaan että viiva on yhtä vahva nyt kuin kontrolliviivakin!
:heart:
Tänä aamuna tein vikan testin ja kp olis 32 joten eiköhän sitä voi jo uskoa!?
Olo ja mieli tosi rauhallinen ja oireet on hyvät!
25pvä on ultra äippäpolilla joten sitten kuulee miten pullat on uunissa!

KAIKILLE KIITOKSET ONNITTELUISTA JA MAHOTTOMASTI PLUSSAA PUHKUN KAIKILLE!
:heart:

äittä-67 &"mini" 4+1 kait?
 
pyrstötähti
mitähän sille sivulle 11 oikein kirjoitettiin kun se hävisi kuin tuhka tuuleen siellä taitaa kummitella eli olen selaillut meidän palstalaisten kirjoitushistoriaan ja tietty siellä on kirjoituksia joten laittakaapa tilanteen uusiksi,pliis. Minä olen tikuttanut nyt sitä ovista ja sain eilen oikein vahvan viivan ja tänä aamuna samoin nyt on siis mulla 14/28 ja eilen oli vasemmalla puolella taas sen tason nippailut että otin panadolia eli kyllä siellä jotain tapahtuu. Mua jänskättää aina vaan enemmän ja enemmän kun leikkaus lähestyy mutta en vielä ole alkanut ostamaan äitiysasuja :D vauvanvaatteita olen ostanut muutamia mutta ne on lahjapaketissa odottamassa serkkuni ja ystävättäreni vauvoja mutta onhan ne ihania hypistellä. Yritän olla realisti vaikka tuo alakerran jomotus kyllä muistuttaa siitä että sen kuuluisan prosentin olemassaolosta entä jos sittenkin kävis sellainen onni minulle. Eilen tarkkailin miestäni kun hän makoili sohvan kulmassa että minkähännäköisiä jälkeläisiä hänelle syntyisi ja totesin että kyllä ne ihan ihmisiä muistuttaisivat,sisarensa sai perjantaina pikku-tytön ja netissä jo ihailtiin ihan käsittämättömän ihana vauva ja tietysti näytti vähän muistuttavan miestäni, :'( nyyh pieni kateuden pisto vihlaisia kun ajattelin että ei se ehkä koskaan kuitenkaan meille tule todeksi. Mutta nyt pyyhitään joutavat hempeilyt ja varustaudutaan kovaan taistoon hedelmällisyyden barrikadeille. Äkkiä sieltä kammioista joku päivittämään pinon tilanteen ettei päivääkään hukata. Iloista ja huikeaa päivänjatkoo toivottelee vähän hullu pyrstis :heart:
 
pyrstötähti
mielettömän ihania uutisia olen niin onnellinen sun puolesta nyt toivon niin totisesti puolestasi että hippunen pysyttelee turvassa että saadaan jännätä sun kanssa ethän häviä heti tuonne odottajien puolelle vaan pysyttelet meidänkin kanssa valamassa uskoa meihin tarpojiin :hug:
 
Pitäisiköhän meidän aloittaa uusi ketju, vai jatketaanko tähän kummittelevaan ketjuumme?

Äittä-67:lle vastasinkin jo tuonne toisaalle.
Ihania uutisia sinulla. :hug: Peukut kovasti pystyssä toivotaan, että kaikki menee loistavasti. :)
 
Vauva haaveissa:



mimuli.................. kp 2/27........... yk 1........ 4. haaveissa
vilmaville...............kp3/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67.............kp4/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
äippä67................kp6/26-39...........2 lapsi haaveissa
lapsellinen67...........kp10/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp12/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp14/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 14/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp15/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp15/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp16/?
mimmimamma.......kp24/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp25/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp25/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 29/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
pääpilvissä............kp30/25-43..................1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61..... kp 44?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:
-

Plussanneet:

äittä-67.... 8.4.2008... kp 32
 
Ei tää toimi vieläkään ihan oikein. Esim. minun viimeisin kirjoitus otsikolla Ahaa ei näy täällä!

Muokkaus jälkeenpäin: Näkyy se nyt kun kirjoitin jo seuraavan viestin.
Onko tää juttu tosiaan vain minulla, että viimeisin kirjoittamani viesti ei näy?
Nytkään se viimeisin ei ole vielä näkyvissä...

Tämähän on kuin ikiliikkuja: mun pitäisi kirjoittaa aina vain uusia ja uusia viestejä. :LOL:

Ja sitten kun käyn muokkaamassa jotain viestiä, se katoaa... :eek:

 
pyrstötähti
mutta ois kyllä kiva tietää mihin se sivu 11 oikein katosi kirjoitin eilen sinne vaikka mitä että oisko ollu niin kuumaa viestiä että valtionkanslia varalta sen hävitti :D minä nimittäin kirjoitin viestiä ja kun sen lähetin niin sitten se meni valkoiseksi koko sivu ilmoitti alhaalla että Done mutta sen jälkeen ei avautunut että kait mä sitten tuhosin sen jotenkin. Mä roikun nyt koko ajan tällä palstalla kotiväki onneksi ei sitä niin huomaa kun kyttäilen kommarista palstaa niin ei herätä niin paljon huomiota mutta töissähän sitä saa rauhassa kurkistella :| olivat jotenkin sekoittaneet ne mun veriryhmämääritykset meinasivat ensin että pitää mennä jättämään uus pullo mutta sitten sanoivat että se löytykin "jostain toisesta telineestä" että huh huh kun alkaa pelottaa että henkikö tässä lähtee kun pullotki on noin sekasi en ole koskaan itse ollut milllän hoitoalalla joten en tiedä rutiineistaan mitään. Niin ihanaa tosiaan että meillä on pinossa nyt äittä67 plussan puolella siitä nyt otetaan kaikki irti ja mennään muut perässä eikö vaan,iloista iltapäivää vaan :wave:
 
pyrstötähti
ollaan vissiin kolmestaan täällä minä ja kakskertaakuusseiskat. Luotan siihen että viimeistään pikkumyy meidät löytää hän on melkoinen atk-velho :) huhuu missä olette muut
 
pyrstötähti
mutta mullapa ei tullu :kieh: heti näkyviin vaaan vasta kun laitoin toisen viestin onkohan tää pino ylikuumentunu kun me kirjotetaan näin paljon tänne :LOL: kaks hermoraunioo
 

Yhteistyössä