YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Vauva haaveissa:




äippä67................kp?/?...........2 lapsi haaveissa
lapseton67...........kp5/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp7/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp9/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 9/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp10/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp10/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp11/?
mimmimamma.......kp19/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp20/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp20/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 24/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
vilmaville...............kp24/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
pääpilvissä............kp25/25-43..................1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.............kp25/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
dinosaurus61..... kp 39?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67.......... .
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Haamuilijat:
äittä-67..............kp27/28-30...yk1........3.haaveissa, 2.yhteinen

Kaikille Onnea kiertoon!

Kesää

ja

plussapinoa odotellessa...

 
Huomenta!


Ihailtavaa kuntoa ja viitseliäisyyttä Rouva Pikkumyyllä tuollaisen matkan pyöräily. Aikanaan minulla oli tuollainen työmatka, mutten millään olisi kyllä jaksanut pyöräillä sitä. :ashamed:
Nyt onneksi työmatka on yli 30 km, joten voi ihan hyvillä mielin ajaa autolla. :LOL:

äippä 67: Tuollaiset lääkärit ei ole kivoja.

Tuokaan gyne, jolla kävin viimeksi, ei kovin paljoa selvitellyt. Minä vaan koetin kysellä kaikkea. Siltikin jäi kysymättä ainakin yksi asia. Hän sanoi, että toisessa munasarjassa oli yksi 7 mm folli ja useita pienempiä. Niin en älynnyt tivata, että paljonko se useita on, että onko se alle 5, 5 - 10 vai enemmän. Sillä on kuitenkin suuri merkitys, koska esim. alle 5 on huono. Antraalifollikkelien määrähän kertoo siitä, kuinka paljon munasoluja on vielä jäljellä ja siis aika suoraan kertoo hedelmällisyydestä.

Mulla tää niukka tuhruvuoto alkaa pikkuhiljaa loppuilemaan, toivottavasti. Sellaista tavallista vuotoa ei ollut lainkaan, joten ei siellä ollut kuin korkeintaan 4 mm limakalvo, ainakin jos vertaa edelliseen vuotoon ja limakalvoon silloin. :/
Tahtoo estrogeenia...
 
Täällä ilmoittelen itsestäni välillä...josko joku minut vielä muistaa. Eli yksi -ei niin nuori- toista lastan niin kovasti toivova äiti täällä kirjuuttelee kesken työpäivää. Keskenmenon jälkeiset kuukautisetkin alkoivat sitten n. 5 vkoa km:sta eli ei hirveän kauaa tarvinnut onneksi odotella. Nyt on joku kp15/30-32 menossa, ehkä. Olen tosi huono näitä laskemaan. Mutta joka tapauksessa minulla on aina hyvin myöhään ovulaatio, useimmiten n. kp 20 ja monessa kierrossa jääneekin luteaalivaihe liian lyhyeksi. Mutta ei se esikoisestakaan ollut kuin 10 pv ja kaikki meni hyvin. Onneksi!

Mukavaa päivän jatkoa kaikille toivotellen,

Taryna
 
Hei kaikille!
Omia väliaika tietoja tulin kertoilemaan.
Tein tänään erittäin herkän liuska testin kun en millään malttanut olla, sain siihen 2 viivaa toi nen tosi haalea mutta eihän mulla ole menkatkaan vielä myöhässä!
Toivottavasti kaikki nyt menisi hyvin ja pikkuinen jaksais pysyä matkassa eikä olis TM raskaus.
Oireet on niin vahvat että en voinut olla testaamatta.
Noh, katsotaan tipunko korkealta ja kovaa!?

äittä-67
 
Todella upeata Äittä! Varovasti peukut pystyssä onnittelen täältä :flower: Nyt otat vaan ihan rauhassa jotta pikkunen saa tarrattua kunnolla kiinni.

Elina; toivottavasti saitte hyviä folleja ja paljon myös pakkaseen. Onnea huomiseen siirtoon, minulla on ihan sellainen tunne että tällä kertaa teillä onnistuu.

Ihana aviomieheni on järjestänyt välimerenristeilyn meille ensiviikoksi. Reissuun lähdetään jo huomenna jotta voidaan kierrellä rauhassa myös Barcelonassa. Mieheni totesi että olisi ehkä mukava saada jotain muuta ajateltavaa. Miten olenkaan saanut tuollaisen kultakimpaleen omakseni???

Joten kun palaan reilun viikon päästä lukemaan pinoa, niin lupaattehan olla kaikki tuolla plussa pinon alla =) .

Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua teille kaikille!
Ja niitä plussa tuulia....puuuuh!
 
Onnea äitälle haaleasta plussasta, joka varmasti siitä vahvistuu,peukut ylös =) ! Ja Rva Pikkumyy, olet sisukas sissi, kun jaksat pyöräillä pitkiä matkoja,hienoa =)
Marille ihanaa reissua :heart: ,mahtavaa varmasti lähteä.Olen ehkä ihan pikkuisen kateellinen :whistle: ;)
Gitten simpoille onnea reissuun ja toivotaan plussaa teille
:flower: :flower:
Tarynakin, tervetuloa mukaan, tänne mahtuu sekaan aina
:D
Mulla on nyt semmoinen olo että olisi ovis just tuloillaan.En testaile, mutta aika tarkkaan olis tuntemukset nyt.Kp on kai 9 tai 10/24-25, että ihan sopivaa aikaa eletään.Nyt pitää vaan jostain löytää aikaa peittojen pöllyttelyyn....toivottavasti tänään olisi tilaisuus.Ei se niin helppoa aina ole, ihan tosi, kun on suuri perhe ja omiakin menoja vielä ;) .Pitää olla vaan aktiivisena iltasella :D .
Ihana ilma on, lämmintä ja kuivaa vaihteeksi....lapsilla on kaikki menopelit pihalla,skeittilaudat,potkulaudat,fillarit,hyppykepit ja meno sen mukainen B)

Ihanaa iltaa kaikille ja voikaa hyvin. :heart:
 
Moikka!

ÄITTÄ:peukkuja ja tarrasukkia,että masuvauva pysyy loppuun asti matkalla mukana.

Mulla on itselläni todella vahva tunne,että huomenna kun laitamme simpat liikkeelle,niin saamme vauvan masuun kasvamaan.Omituista miten vahva tunne tämä nyt on,saa nähdä miten käy.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
torpeedo: Ei se helppoa ole, vaikkei olisi suurta perhettäkään... vaikka luulisi että maailman helpoin juttu... :LOL: Mutta onnea oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen.

Mitenkäs ne pikkumyyn testailut sujuu? Elinan kuulumisiakin kaipailen, kuinka on mennyt...

Ette ikinä arvaa mitä "hauskaa" minä olen tehnyt... :LOL: :ashamed:
Tutkailin tuossa kuukautiskiertohistoriaani. Olen tarkkana tyttönä merkinnyt kalentereihin ylös; kaikki kalenterit ei ole enää vaan tallella. Ajattelin selvitellä, että milloin nää mun vaihtarit on sitten alkaneet...
10 vuotta sitten eli 1998 kierto on ollut aika säännöllinen 23 - 27, samoin vielä 2000 21 - 27. V. 2001 normaalisti 22 - 28, mutta sekaan on mahtunut myös 31, 38 ja 54! V. 2002 normaalisti 21 - 29, mutta seassa myös 15, 36 ja 36.
Sittenhän minä tapasin v. 2003 alussa tuon muruni ja aloitin minipillerit, joilla kierto oli alkuun sitä sun tätä ja lopulta kuukautiset jäi pois kokonaan v. 2005. Tuo poisjäänti mineillä on ihan tavallista kyllä.
Eli analyysini: Kierto on alkanut renklaamaan jo v. 2001!! Joten jos vaihtarit kestää sen 10 vuotta, mulla on jäljellä enää n. 3 vuotta kunnes tää on kokonaan ohi... :'(
Sen huomasin tuossa, että muisti pettää. Kuvittelin kiertoni olleen pidemmän silloin kun se oli vielä suht. säännöllinen. Mutta olen näköjään ollutkin lyhytkiertoinen.

Eikös ollutkin mielenkiintoinen tarina... :LOL: :p ;)
 
äittä-67 Onnea haamusta, hieno uutinen :hug: :flower: Toivottavasti kaikki sujuu hyvin eteenkinpäin.

Mari66 Ihanaa lomaa teille, nauttikaa reissusta ja toisistanne :heart:

Rouva Pikkumyy Olet kyllä ihailtavan ahkera kun liikut tuollaisia matkoja polkupyörällä. Olen samoissa mietteissä lapseton67:n kanssa, että onneksi on "tarpeeksi" pitkä työmatka niin voi vailla huonoa omaatuntoa liikkua sen autolla :LOL:

Itsestäni sen verran, että tänään puristi työhousut niin pirusti, että oli nappi auki painallettava. Onneksi kuitenkin muutenkin pysyivät jalassa :LOL: Jotenkin on vain vatsa kuin potkupallo. Turvottaa tosissaan.

Onnea kaikille ovista bongaaville ja plussatuulia muutenkin kaikille tasapuolisesti :hug:
 
äittä-67 hirmusti onnea haamusta ja toivotaan, että vahvistuu ihanaksi plussaksi, mutta paljon vaaville Onnea masumatkalle!


Juu noi miun pyöräilyt on ihan vakiojuttuja olleet jo ainakin 10vn ajan
En herää edes kunnolla, kun menen hlöautolla välillä!


Niin ja minun hassut kokeilut edelleen näyttäneet plussaa ainakin eilen vielä, nyt vaan odottelen, että on raskaustestin tekoa..Minulla oireina ihan mieletön haju yliherkkyys, rinnat kipeät sisältäpäin ja alavatsaa nippailee " hassusti" Mutta silti en uskalla uskoa, että olisin raskaana!Toivon sitä kyllä kovasti!


Torpeedo: Mitäs kivaa löysit/löysitte uudesta urheilukaupasta? Me kävimme miehen kanssa tänään ostin torstain verkkapuvun, pojalle sukkia, mies osti kunnon rullistelukypärän, niin hän onkin nyt rullistelemassaJos tällä ukkelilla olisi ne jalassa "leikisti"


heippa taas kaikille!
 
Mä olen testaillu "huvikseni" ( ihme huvit meikäläisellä !) noita oviksia, nyt olen testannu kolmena aamuna, vahva plussa joka kerta. Miten toi on mahdollista ?

Harmi kun on pilvinen päivä. Noh, toivottavasti viikonloppuna paistaisi aurinko !

Raskaustestiä ei kait uskalla ostaa. Vai ostaisko. Vai eikö. Vai jos kuitenkin. :LOL: Kuten huomaatte, päätös on vähän epävarmalla pohjalla, pettymyksiä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monta.
Meillähän ei tosiaan yhteisiä lapsia ole. Yksi keskenmeno v. 2004 syksyllä, raskaus vkolla 14...

Mukavaa perjantaita ihan jokaiselle ! :whistle: +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Vauva haaveissa:




äippä67................kp?/?...........2 lapsi haaveissa
lapseton67...........kp6/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp8/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp10/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 10/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp11/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp11/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp12/?
mimmimamma.......kp20/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp21/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp21/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 25/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
vilmaville...............kp25/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
pääpilvissä............kp26/25-43..................1.yhteinen haaveissa
Karpalo67.............kp26/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
dinosaurus61..... kp 40?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Haamuilijat:
äittä-67..............kp28/28-30...yk1........3.haaveissa, 2.yhteinen

Kaikille Onnea kiertoon!

Kesää

ja

plussapinoa odotellessa...



 
Rva Pikkumyy, kävin uudessa urh.liikkeessä, mutta vasta esikatselemassa :D .On niin paljon tarvittavia juttuja, että pitää ensin kartoittaa rahatilannetta :whistle:

Eilen lähetimme simpat reissuun, onneksi lapset ymmärsivät nukahtaa ennen meitä =) :heart: .Toivottavasti tärppää, mutta kai se ajankohta on epämääräinen, kun en testaa ovista :eek: Ehkä ensi kierrolla testaan, jos nyt tulee huti.Yritetään vielä viikonloppuna pupustella :heart:
Nuo teidän ovistestailut ennen raskaustestejä kuulostavat mielenkiintoisilta, peukut pystyyn, että näyttävät raskauksia teille :flower:

Hyvältä näyttävät ainakin erään Rouvan oireet ;) siellä........ Voi hitsi, kun saatais kaikki plussat+++++++++ :whistle:

Nyt pitää mennä kirjaston suunnalle, joten ihanaa vkl:a teille ja voikaa super-hyvin :wave: :heart:
 
Kuiva kausi jatkuu täällä, näinköhän minulta olisi jääneet yhdet menkat kokonaan väliin?

Olen kovasti yrittänyt etsiä netistä tietoa yli 45-v. raskautumisesta ja aika vähän löytyy mitään. Esim. kunnon tilastoja ei ole olemassa. Kromosomipoikkeavuusriski tässä iässä on toki jo korkea, 1/10 luokkaa, se on tiedossa... keskenmenoriski taitaa myös olla jo yli 80% :(

Ei kovin mairittelevia lukuja, mutta minulla on kuitenkin tuo onnistunut ja erittäin hyvin mennyt raskaus 45-vuotiaana, uskoisin, että se lisää mahdollisuuksia vielä yhteen kertaan. Eniten mietityttääkin se, että ns. "omaa aikaa" (=aikaa ilman kotona asuvia lapsia, ukon kanssa kahden) ei tässä elämässä sitten taitaisi jäädä ollenkaan :LOL:

Ihanaa keväistä viikonloppua kaikille :flower:

 
http://www.cosgan.de/images/midi/haushalt/r025.gif[/img]




vilmaville...............kp1/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67.............kp1/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
äippä67................kp?/?...........2 lapsi haaveissa
lapseton67...........kp7/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp9/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp11/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 11/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp12/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp12/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp13/?
mimmimamma.......kp21/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp22/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp22/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 26/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
pääpilvissä............kp27/25-43..................1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61..... kp 41?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Haamuilijat:
äittä-67..............kp29/28-30...yk1........3.haaveissa, 2.yhteinen

Kaikille Onnea kiertoon!

Kesää

ja

plussapinoa odotellessa...



[/quote]

 
Heräsimpä pikkasen aikaisin, kello 4:00
, vatsa ollut levoton yöllä, söin illalla tortilla sipsejä, nyt maha pitää outoa ääntä koko ajan, sen sitä saa herkuista!


Eka kerran oli nyt herätessä, se ns krapulainen olo, mutta silti en uskalla uskoa raskaana olevani, tietenkin toivon sitä!


No jos e ole tällä kerralla tärpännyt, niin sitten vaan uutta yritystä seuraavassa kierrossa!


Ovis oli vasta kp 15, en tiedä, milloin ei herkät raskaustestit edes näyttäisivät plussaa?
Ja kun eka ns normaali kierto km:n jälkeen niin kroppa taitaa olla vähän "sekaisin " vielä!?

Äittä-67, mitä oireita sinulla on? Ja toivottavasti jo vahvistuu vahvaksi plussaksi!


Ihanaa pvää kaikille! Ja toivottavasti on tälläinen ilma:


Rva Pikkumyy
 
Morjens!
Oma napa:kp12/28 ja ovistestiin tuli vahva plussa ja vuotokin on runsasta,laitamme simpat tänään liikkeelle.
Olen asunto-mökki-ja remonttimessuille menossa tänään.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja mukavaa viikonloppua teille kaikille :wave:
 
Täällä kp 1/27... :'(

Minulla on näköjään kierto lopullisesti lyhentynyt tuohon 27 päivään ja ovulaatiokin on nyt ollut neljä kertaa jo kp 13. Luin jostain, että munarakkuloiden vähetessä ne kypsyvät nopeammin ja yli nelikymppisillä raskaaksitulo mahdollisuus on enää vähän yli 1%, joten näiden kahden asian yhteenvetona olisi melkoinen IHME, että meikäläinen enää koskaan raskautuisi.

Onneksi on kevät ja mielessä muutakin, joten yritän ottaa etennpäin asenteen: tulee jos on tullakseen... :saint: Ainoa pieni toivo on nyt tämän kierron suhteen: seuraava ovis pitäisi tapahtua 17.4 ja minulla on synttärit 18.4, joten hedelmöittyminen sattuisi synttärilahjaksi. Mutta tämä vain tuli mieleeni aamulla ja on pienen pieni toivonkipinä. Mutta muuten taitaa pitää alkaa oikeasti asennoitua siihen, että esikoinen ei saa sitä pikkusisarusta ja sillä hyvä.

Rouvamyylle plussatuulia parin päivän päähän! Olen muutenkin nostanut hattua sinulle, kun olet jaksanut heti alkaa yrittämään uutta raskautta, vaikka keskenmenosi oli vasta äskettäin. Minä olisin surrut niin moniviikoista taivasenkeliä monen monta kuukautta :hug:
 
Punktio on tehty ja eilen on sitten alkio siirretty. Punktio meni aika hyvin, tämä kolmas oli kivuliain punktio minulle, mutta lääkitykset oli kohdillaan ja kipu tuntui sumuverhon takaa. Yhdeksän munarakkulaa saatiin, joissa sitten oli lopuksi kuusi eteenpäin jatkavaa. Meille oli tarkotius tehdä icsi, mutta simpat olivat olleet niin liikkuvaisia (mies ollut vajaan kuukauden polttamatta), että hedelmöitys tapahtui perinteisesti. Neljä lähti sitten jakautumaan eteenpäin - mutta vain yksi oli sitten eilen siirtokelpoinen. Aika masentavaa - olin niin toivonut, että maanantaina olisi saatu pitkän viljelyn tulos vielä siirrettyä. Eli yksi on kyydissä ja nyt piinaillaan. Aika maassa on mieli, olin niin kovasti odottanut, että toinenkin siirto olisi voitu tehdä. Tietysti, yksi siirtohan riittää... Mutta ei jaksa nyt sillä ajatuksella hehkuttaa yhtään. Yritän olla seuraavat kaksi viikkoa liikoja kuuntelematta omia tuntuojani - elelen päivän kerrallaan.

Eli tälläista täällä - vähän harmaata. Nyt kyllä tuntuu, että narisen ihan turhasta - eiväthän kaikki pääse edes siirtoon asti. Hyi minua!!!

Hyvää viikonloppua!

elina67
 
Itselläni alkoi tuhruvuoto aamulla, mutta vielä ei ole kp 1; pari päivää siihen varmaan menee.

Ihan hyvä kun alkoi. Jouduin eilen hakemaan keuhkoihini antibiootti- ja kortisonikuurin. Mulla oli flussa pari viiikkoa sitten, ja nämä ilman epäpuhtaudet sitten hoitivat lopun. Mulle nousi eilen illalla kuume, joten viime hetkellä hain lääkekuurit; jos olisin odottanut vielä pari päivää olisi tullut todennäköisesti osastokeikka.

Onnittelut Äittä-67 haamusta. Toivottavasti se vahvistuu!

Karpalo67. Sinulla on synttärit melkein samaan aikaan kuin minulla. Minä täytän 23. päivä. Vuosia tulee täyteen kaksi enemmän kuin sinulle.

En enää muista olenko jo monastikin kommentoinut (dementia vaivaa) noita raskauden todennäköisyyksia. Olimme yrittäneet seiskaa reilun vuoden ajan, kun menin gynikselle.
Kun ihmettelin, ettei miksei enää tärppää sanoi hän, että on ihme, että olemme saaneet näinkin monta lasta. Mulla on koko ajan ollut niin kova lääkitys perussairauksiin.
Olin lievästi sanottuna epätöivoinen, kun tulin lääkäristä. Sain sovittua jotain perustutkimuksia lääkärin kanssa (joka ei totisesti voinut ymmärtää, että joku halusi seitsemännen lapsen). Kolmen viikon päästä tästä sain perua lääkärin; odotin meidän pikkumiestämme! Sen jälkeen olen tullut viidesti raskaaksi; joista tuloksena neljä keskenmenoa ja yksi ihana tyttölapsi.
En usko, että enää tulisin raskaaksi. Ikää on jo näin paljon. Mutta toisaalta. Elimistö voi yllättää koska tahansa. Niin kauan kun munasoluja irtoaa voi tulla raskaaksi!

Pakko mennä tekemään hommia; olen notkunut koneella melkein tunnin.

Plussauutisia odotellen.

T: vilmis
 
pyrstötähti
Tämä pino vauhdilla menee eteenpäin ja ihana porukka koolla.Kaikilla on niin yhteinen tavoite niin helppo vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia. Mulla reilu viikko enää leikkaukseen ja mielialat vaihtelee epätoivon ja toivon välimaastossa muttakuten täällä on todettu moneen kertaa se yhdenkin prosentin mahdollisuus riittää.Olen ajatellut että mun ennusteella niitä ovulaatioita tapahtuu ehkä vielä parin vuoden ajan joten minulla on n. 24 yrityskertaa jäljellä ja osa kuitenkin tulee olemaan anovulatoorisia joten kyllä tämä mun aikani on todentotta kortilla. Olen nyt ekan kerran testaillut ovulatiota 8.9.10.11. kierron päivänä ja ihan ohuen ohuta viiva ilmestyy ja muuten kropassa alkaa olla selvät puolivälin lähestymisen merkit.Minä olen huomannut että ovulaation tietämillä tuo petitouhu on kylllä varsin aromikasta,ihan kuin nuo omat liukasteet olisivat erityisen voimakkaita,oletteko muut panneet tällaista merkille. Lisäksi tietty kohta alkaa jomotus molemmin puolin munasarjoja siellä viimeisillä voimilla käynnistetään koneistosta munasoluja kypsymään. Hassu tunne joskus mua ihan säälittää oma kroppa kun ajattelen että kauan sen pitää tätä hommaa jaksaa ylläpitää ja varsinkin kun minäkään en niin hyvin ole terveyttäni vaalinut.

Kumpa haamut vahvistuis teillä plussiksi ja saadaan alkaa jännäämään yhdessä masuvauvojen kasvamista. Ja Elinalle kovasti terveisiä ja jaksamista en voi edes kuvitella kuinka sua jänskättää ja kuinka kovat prosesstt olet käynyt läpi. Mutta olen varma että sinä onnistut tällä kertaa :heart:

Pikkumyy meidän ilonpillerimme toivotaan että saat tplussan testiin ja sitten tämä meidän "nuorena äitinsä menettäneiden"-kerho ihan varmasti me saamme ensi keväänä ostella vauvannuttuja osa tietty jo kesään mennessä, itse luulen että jos jotain tapahtuu se on aikaisintaan loppuvuodesta mutta olen jo aiemmin todennut että haaveilen siitä haaveilustakin sen jälkeen jos operaationi onnistuu. Ihania lauantaifiiliksiä ja ahkeraa yritystä koko porukalle, tv. sydänlämpöisin aatoksi pyrstötähti alias pyrstis =)
 
Elina67 Onnea sinulle paljon, että kaikki menee hyvin ja saat vaavin kohtuun kasvamaan! :flower:

Karpalo67: pahoittelut tyhmästä tädistä! :hug: Juu ja pienen pientä enkelipoikaamme muistelen joka päivä, mutta ei auta...Elämä edessä ja jos toivomme uutta pientä yritystä on oltava, näin siis gynejen mielestä! Ja minunkin ja meidän. Ainahan keskenmenon tulee muistamaan , varsinkin kun pienen enkelin näimme. :heart: Ja hyvä, että näimme!

vilmaville: Pahoittelut myös tädin saamumisesta! :hug:

Ja minäkin kuulun siihen äidin nuorena menettäneisiin, äitini kuoli 64v 14.8.2007 :ashamed: ja isäkin jo poisnukkunut, olen siis ihan orpo! :saint: Elämä jatkuu silti! Meidän enkelivauvamme saa olla äitini hellässä huomassa. :heart:

Mukavaa ja plussaOnneista lauantaipvn jatkoa kaikille! :flower:

Rva Pikkmyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä