YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Tällaista
täälläkin.

pyrstötähti: Tuo, mitä puhuit haaveilun haaveilusta... Se, että edes voi jollain lailla haaveilla vielä, on se minkä vuoksi jaksaa. Olen odottanut, että luovuttaminen ja totuuden hyväksyminen tulisi joskus, mutta sen aika ei näköjään ole vielä... en ole valmis. Ehkä tämä pienen haaveilukipinän aika auttaa tässä luopumisprosessissa; sen on pakko auttaa...

Elina67: Yksi tosiaan riittää. :) Jotenkin minulla on koko ajan ollut varmuus, että nyt se kohdallasi onnistuu. En tiedä mistä se tulee... ja ehkei minun pitäisi sanoa sitä ääneen, mutta sanonpa kuitenkin.

Rva Pikkumyy: Ainakin herkimmät testit näyttävät joskus jo 9 pv oviksesta. Näistä ei-herkistä en tiedä... ja yksilöllistähän se on. *ei tahdo malttaa odottaa sinun testaamistasi* :whistle:

dinosaurus61: Aika vähän yleensäkään suomalaisilta sivuilta löytyy mitään näistä asioista. Olen lueskellut paljon englanninkielisiä sivuja. Rankkaahan se on kun ei kieltä täydellisesti osaa, mutta enemmän sieltä löytää kaikkia juttuja.

Karpalo67: Mistä sinä noin pessimistisiä lukemia olet lukenut raskautumismahdollisuuksista 40 v.? Kyllä ne "normaalioloissa" ovat sentään huomattavasti korkeammat, noin 30 - 40 % vuoden sisällä (kts. linkki). Itselläni korkean fsh:n vuoksi ne ovat tuota 1 % luokkaa.

http://www.babyart.org/pregnancy/how-age-affects-pregnancy.html

vilmaville: Toivottavasti keuhkosi toipuvat pian lääkekuurilla. :)

äittä-67: Oletko testannut uudelleen, onko viiva vahvistunut?

pääpilvissä: Joko oikea testi on ostettu ja testattu?

Omaa napaa: Pari ovistestiä olen tehnyt ja näyttää sikäli hyvältä että vain juuri ja juuri nähtävä haamuviiva on tullut. Jos nyt jo näkyisi selkeämpää viivaa, se ei ainakaan hyvää tietäisi. Toivottavasti ne vahvat viivat ilmestyvät vasta jossain kp 12 eteenpäin. Lämpökään ei ole tässä kierrossa niin korkealla kuin viimeksi, joten paremmalle näyttää.
Olen tässä harkinnut, että jos tässä kierrossa jokin menee taas tosi pieleen, kokeilisin seuraavassa sitä hormonihoitoa. Joskus sen kanssa on tapahtunut ihmeitä... Mutta tää on vasta harkinnassa... en tahdo uskaltaa tehdä sitä päätöstä... :/

Kaikille +++++++++++++ ajatuksia. :)

Muistakaahan
olipa sitten ovisaika tai ei.
 
sitä valtavaa pamausta torstaina kun meikäläinen putosi korkealta ja kovaa. Vieläkin on sisuskalut tai ainakin pään sisältö sekaisin. Kerkisin niin kovasti toivoa, että ihme olisi tapahtunut niin ei. Täti perhana kurvasi kylään :'( :'(
Se viime viikkoinen oli varmaan joku sijaistäti joka ei oikein osannut hommiaan tai huomasi olevansa väärässä paikassa väärään aikaan.
Eli kp on sitten nyt 3/26-39. Kierrot senkuin muuttuvat omituisemmiksi. No, ensi viikolla tutkimukseen.

Anteeksi tämä pelkkä oman navan tuijotus. Mutta joka tapauksessa kaikille onnea yritykseen.
 
pyrstötähti
Se oli kova juttu mutta onneksi sulla on 67 vielä paljon kiertoja edessä :/ mullaki oli just viime kiertoa edeltävä kierto niin että yhtäkkiä alko kp 23 ja hirveällä vuodolla ei mitään tuherrusta vaan kirkkaat punaiset hetimmiten ja kesti 5 päivää mutta sitten seuraavat tyylikkäästi 28 tätä on sattunu kerran aikaisemmin muutama vuosi sitten. Nyt olen testaillu ovistikula ja ihan ohutta haamua tosiaanki 8.9.10.11 joten jos sitä ohutta viivaa vaan tulee niin eikö se olekin huono merkki se on ihan haalean haalea mutta silmällä erottuu kuiteski meikäläinen on kieltämättä aika :'( jos nyt osottautuu että tämmöstä jatkuu vaan.Mietin jo että harmi etten alkanut testata muutamaksi kuukaudeksi etukäteen että miten toi ovulaatio toimii ettei koko purkuleikkaus ole turhaa. Toisaalta lääkäri viimeksi ultrasi kp 13 ja sanoi että 15 mm follikkeli ainakin oli toisella puolella ja limakalvo reilusti paksuuntunu. Mä muistelen että yhdessä ultrassa katsottiin että oli 18 mm follikkeli ja 10 mm limakalvo voisko olla että muistan väärin kun ei niitä papereitakaan taida olla tallessa. Kuinka isoja ne follikkelit on silloin kun ne on ok ja lähtee liikenteeseen olen aika tietämätön kyllä. Mutta nyt on kyllä ovisoireet muuten päällä pikkuhiljaa jomotusta alakerrassa ja kirkasta limaa (huh huh täällä mä kerron kaikki eritteenikin eetteriin,olen todella kuumeessa :LOL: mutta toisaalta eikö se vanhemmalla iällä kasvakin se limakalvo ihan hurjasti kun ne vuodot on niin kovia. Joskus tuntuu että kaikki on mahdollista hyvä ettei puutarhaa sentään kasva alakertaan :LOL: No jos joku teistä on linjoilla niin rupatelkaapa höperölle pyrstikselle
 
Moikka!

Oma napa:kp13/28 ja pientä nipistelyä on munasarjan kohdalla ja ovistikkuun tuli vahva plussa,laitamme illalla simpat liikkeelle.

Me olimme eilen asunto-mökki-piha-ja sisustusmessuilla ja todella paljon oli ihmisiä siellä.Miten teillä muilla on mennyt?

:hug: Voimahaleja kaikille tädin yllättämille.

 
Olemme saaneet nyt ennätyshyvin hyödynnettyä oviksen, luulisin =) , koska pääsimme pöllytyksen pariin useasti muutaman päivän sisällä ;) .Se ei ole ihan jokapäiväistä riemua tämän tohinan keskellä.Ihanaa :heart: .Nyt sitten vaan odotellaan, kp taitaa olla 12 tai 13/24-25, ja ovis on ihan varmasti mennyt.Kyllä sitä sen verran tarkkaan oman kroppansa tuntee.... :whistle:
Pikkumyy on kai eilen sambannut jalkansa rakkuloille,oliko ihana ilta tansseissa =) ?Olisi kiva päästä vähän viihteelle, mutta toisaalta olin viikko sitten pitkästä aikaa kavereitten kanssa bailaamassa, että ei passaa valittaa B) .Sitä ennen olin viime kesänä ollut hippaloimassa..... :whistle:
Äippä67 pää pystyyn, vaikka varmaan harmittaa :hug: ,äkkiä on taas oviksen aika käsillä.Se pamaus kuului muuten täällä Turussakin :eek: .Toivottavasti tätisi on jo kasseja pakkaamassa.
Pyrstötähti, toivottavasti viiva siitä voimistuu =) .En jaksa nyt selailla kaikkia ketjuja, joten kysyn, että milloin se purkuoperaatio sinulla on ja millainen juttu on kyseessä?On se vauvakuume vaan ihmeellinen asia, mehän se kaikki tiedetään :heart: .
Lapseton67, saitko sinä ovisviivoihin lisää väriä,toivotaan parasta :flower:
Gitte,saitteko simpat matkalle ajoissa, vai miten :) ?

Olen tänään suorittanut äärimmäisen ällöttävää siivousurakkaa |O Yäk,että voikin olla kammottavaa siivota.Pestiin lasten kanssa sauna(hirveä härdelli :D ) ja sitten ikkunoita pestiin pari ja paikkoja vähän järjesteltiin.Nyt pikkuinen prinsessa,2v, meni nukkumaan ja minä pidän kaffepaussin.
Mukavaa päivää kaikille ja voikaa hyvin ja ++++++++ :whistle:
 
http://www.cosgan.de/images/midi/haushalt/r025.gif[/img]




vilmaville...............kp2/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67.............kp2/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
äippä67................kp4/26-39...........2 lapsi haaveissa
lapseton67...........kp8/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp10/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp12/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 12/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp13/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp13/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp14/?
mimmimamma.......kp22/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp23/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp23/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 27/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
pääpilvissä............kp28/25-43..................1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61..... kp 42?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Haamuilijat:
äittä-67..............kp30/28-30...yk1........3.haaveissa, 2.yhteinen

Kaikille Onnea kiertoon!

Kesää

ja

plussapinoa odotellessa...



[/quote]

 
Juu meni vähän myöhäiseksi tämä tänään koneelle ehtiminen! :D
Eilen oli ihanaa tanssimassa, samba taisi olla ainut tanssi, mitä emme tanssineet! :LOL: , mutta paljon kaikkea kivaa tanssimme, jalat ihan väsyi! Kahden viikon välein olemme nyt käyneet muutaman kerran ajan, ihan kiva!

Tanssimassa minun nenu oli aivan yliherkkä, haistoin kaikkien eri merkkiste hajuvesien ja partavesien hajut, ym ,mitä siellä haisi, lopulta tuli vähän huono olo! :x Noloa, en juo ja huono olo silti.

Tänään siis kp 27/32 ja edellnkään en tiedä milloin jotain näkyisi testissä, no jos nyt päätän testata keskiviikkona aamulla, ellei täti kaarra ennen sitä kotiimme! Jos kaartaa, niin sitten vaan innolla uutta kiertoa kohen! :saint: Ei sitä ekasta kierrosta saa lannistua, jos ei tärppiä tullutkaan, mutta katsotaan, kuinka "ämmän"käy? :LOL:

Meillä tänään nuorison synttäreitä vietämme klo 16 alkaen miehen tytär 15 ja miun poika 17v aikas isoja ovat meidän vauvamme jo! :) Että olisikin aika saada jo pieniä taaperoita tähän kotiin! :heart:

Torpeedolla ja nuuskulla ja keillä muilla niitä ihania pienokaisia jo onkin kodeissa? Ovat suloisia! :heart:

Kiva, kaikilla keillä ovisaika tullut hyvin hyödynnetetyksi!Onnea nyt jatkoonkin! :flower:

äippä-67 nnea tähän uuteen kiertoosi, pian se ovis taas kolkuttelee! :flower:

Heippa nyt taas muualle!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
Joo tanssit oli kivat mutta kyllä nyt väärä pari putosi,mieheni oli sitä mieltä että kun tämä Sydänjään tähti Merja kävi vieraissa viime jaksossa niin ihmiset olivat sitä mieltä että jouti nyt pudota :) mene ja tiedä. Mulla on edelleenkin tässä ovistestissä ihan haaleata haamuviivaa ja olen kyllä aikas down siitä sillä sehän ei hyvää tiedä vaikka minulla on muuten oireita oviksen suuntaan ja ekan kerran eläissäni olen testaillut nyt :'( ajattelin jo etten taida mennäkään koko purkuun jos ei mitään ovulaatiota tapahdukaan. torpeedo kysyi mikä on mun tarina joten olen menossa viikon kuluttua sterilisaation purkuun ei sen kummempi tilanne. Yksityispuolella hoidetaan avoleikkauksena,gyne teki tutkimukset pariin kertaan ja oli sitä mieltä että fsh-taso (n. 11) on niin hyvä ja kaikki muuten säännöllisesti toimii että halusi antaa vielä mahdollisuuden,mutta kyllä tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän olen lukenut asioista sitä vähemmän kyllä uskon mahiksiini. No, en nyt haluasi olla näin pessimistinen erityisesti en halua masentaa muita tällä vali-valillani nyt. Monella on jännät hetket, toivon totisesti vahvan plussan jonkun testeriin sitten pidetään pinossa SUURET JUHLAT eikö vaan :flower: Illanjatkoja kaikille ihmeen ihanille naisille!
 
pyrstötähti
tervetuloa takaisin tänne,muistan kyllä sinut,luin keskenmenoistasi juuri kun liityin näille palstoille ja tunsin jotenkin syvästi sinun murheesi ja epätietoisuutesi keskenmenoista. Selvisikö syyt koskaan siis tehtiinkö muita tutkimuksia miksi samoilla viikoilla raskaudet päättyvät. Itse olen täyttänyt jo 47 joten jos sattuisin raskautumaan en uskaltaisi hengittää vapaasti varmasti ennen 20 viikkoa jotenkin tuntuu hurjilta nämä keskemenojen määrät näissä ijissä. Mutta täällä on monta ikä-mies-äitiä, (hassu sana) joilla kaikki menee ihan oppikirjojen mukaan joten toivosta emme luovu. Käyppä kertomassa lisääkin kuulumisia :heart:
 
pyrstötähti
SAATAT OLLA RASKAANA JOS....

-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-olet harrastanut seksiä EHKÄ ilman ehkäisyä
-olet EHKÄ harrastanut seksiä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-kuukautisesi tulevat ajallaan
-et ole varma johtuuko verinen vuoto kuukautisista
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-apteekin testi näyttää negaa
-et osaa tulkita apteekin testiä
-voit pahoin
-et voi pahoin
-ruokahalusi on moninkertaistunut
-ruokahalusi on kadonnut
-painosi nousee selittämättömästi
-sinua väsyttää koko ajan
-koet olevasi elämäsi vedossa
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-rinnoissasi ei ole tapahtunut muutoksia sitten teinivuosien
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-valkovuotosi on lisääntynyt merkittävästi
-pimppasi on kuiva ja rapea
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta ahdinkoon
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit)
-kolme itämaan tietäjää ilmestyy kotiovellesi ja makuuhuoneesi yläpuolelle on syttynyt outo, kirkas tähti.

Ottakaahan huomioon että yllämainitut oireet sopivat yhteen myös joidenkin -lääkärin hoitoa vaativien- sairauksien kanssa kuten mm. virtsatietulehdus, klamydia, anoreksia ja skitsofrenia.
 
Huomenta!

Olin viikonlopun lähes kokonaan poissa netistä, vieraita kävi ja valvominen väsytti....

pystötähti: Älä nyt ala spekuloimaan kovin kauheasti. Nuo ovistestit käyttäytyy jokaisella aikalailla yksilöllisesti ja kai testeissäkin on eroja. Jos se huippu sieltä löytyy ja ovis tapahtuu lämpöjen perusteella, ei haamuviivojen näkyminen ole mikään ongelma. Ja mikä on haamuviiva? Näkyyhän mullakin nyt sellainen oikein haalea, juuri ja juuri erottuva viiva. Vahvemman viivan näkyminen pitkään on omalla kohdalla ollut se, joka ei hyvää tiedä, varsinkin jos se näkyy vielä pitkään ovisplussan jälkeen. Nuo sinun ultraustulokset kertoo ainakin että sinulla kaikki toimii ihan ok. :) Follikkelit on munasolun irtoamisen aikana jotain 20 mm tai yli, joskus jopa alle 20:kin saattaa olla.

äippä67: Tuollaisia hormoonihäiriötiloja tulee varmasti jokaiselle joskus. Minä kyllä ehdin jo salaa toivomaan jotain muuta... Mutta, uusi kierto, uusi toivo. :hug:

Pikkumyyn oireet kuulostaa edelleen lupaavilta. :)

Mitenkäs äittä-67 ja pääpilvissä testaukset?

Omaan napaan ei uutta, edelleen vain juuri erottuva haamuviiva testissä. Lämpö oli eilen laskenut alhaisimmaksi pitkään aikaan, mikä on ihan hyvä. Nyt ei tule sellaista liian korkeaa ja liian tasaista käyrää kuin viimeksi. Näillä näkymin ensi viikonlopun maissa pitäisi jotain tapahtua, paitsi että nyt minä sitten olen alkanut pelkäämään, ettei sitä ovisplussaa tule lainkaan. Sekin kun on mahdollista toki.... Munasarjan tienoilla jomottelee kyllä jo... Ennen viime kesää minulla ei koskaan ole ollut mitään jomotuksia, enka ole ovista tuntenut. Kaipa se on tämä ikä nimenomaan, että se tuntuu, kun viimeisillä voimillaan munasarjat yrittää toimia. :/
Pahin pelkoni liittyy kuitenkin limakalvoon. Ei paljon ovikset auta jos limakalvo ei kasva kunnolla...
 




vilmaville...............kp2/28-30...ykn 1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67.............kp3/28........yk yli 4 v...2.toiveissa
äippä67................kp5/26-39...........2 lapsi haaveissa
lapseton67...........kp9/?......... yk1,5v......1. haaveissa
Minni-07.............kp11/29........yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti............kp13/28..........................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 13/29........yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo..............kp14/25..........yk 1.......6.s toiveissa
gitte......................kp14/28..........................1. haaveissa
Mari66...................kp15/?
mimmimamma.......kp23/27.......yk 6 v.
Nuusku...................kp24/26........................4.toiveissa
päivänkakkara67..kp24/26........................1. haaveissa
Rva Pikkumyy....kp 28/32......yk 1......4.s haaveissa/1. yhteinen
pääpilvissä............kp29/25-43..................1.yhteinen haaveissa
dinosaurus61..... kp 43?/26-28.......................6. haaveissa
Hellu1..................kp?/?.........................3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa
[/i]

Haamuilijat:
äittä-67..............kp31/28-30...yk1........3.haaveissa, 2.yhteinen

Kaikille Onnea kiertoon!

Kesää

ja

plussapinoa odotellessa...

 
pyrstötähti
jihuu haamuviiva oli tänä aamuna paljon vahvempi nyt on 13/28 ja kunnolla nipistelee vasemmalta nyt ja koskapa en omista kuumemittaria\ aion tänään senkin hankkia.Menen tänään otattamaan omaan teekoohon verikokeet valmiiksi sairaalareissua varten antavat ne mulle ilmaiseksi kun ovat niin kivoja vaikkei kuulemma yksityispuolelle muuten annetakkaan.Sain sairaalasta ohjeet ja lääkepaketin postitse ja niissä neuvotaan kuinka vatsan tyhjennys hoidellaan menenhän suoraan iipeeksi vaan sairaalaan ja kait samantien katsotaan mitä se rouvan pullea maha sisältää olen aika pullukassa kunnossakin 67 kg joka on kyllä tähän mittaan ihan liikaa 160 sulkahattu päässä ja hokkarit jalassa :D
kun yöjuoksut jäi kokonaan elämästä pois uuden avioliiton myötä ja paljon herkuttelemme kotona ja runsaasti laiskottelemme kullan kanssa sängyssä eikä malttaisi vieläkään vähää vapaa-aikaa olla kuntosalilla ja bodypumpeilla niin sitä muutamassa vuodessa kiloja tässä iässä karttuu.Työssäkin vainistun kokouksissa ja autossa ja pullakahveja ja lounaita sun muuta kissanristiäistä piisaa.Mittailin steppimittarilla huvikseen että kauas jää kyllä 10.000 askeleen minimitavoitteet päivässä meikäläiseltä.Muttayritän kyllä kotitöitä huhkia edes ja nyt edes 2-3 krt käyn keppikävelyllä viikottain se ei vaan oikeen riitä.No tuli omaa napaa taas.On sitä ihminen itsekäs kun pakottaa toiset lukemaan omat horinansa päivittäin.
Pidetään peukkuja että plussa löytyy joltaki nyt 2 vkon sisällä.Minä lähden käpsimään nyt verikokeeseen.Ihanaa kevätpäivää upeat daamit linjoilla!
 
Hei,
äkkiä kommentoitava, kun joku minuakin huhuilee. kiitos siitä.
ei tosiaankaan tutkittu -taaskaan- mitään syytä keskenmenolleni silloin helmikuussa (ystävänpäivän kunniaksi). Ikääni vaan vedottiin mikä tietysti yksi hyvä syy onkin mutta onkohan ainoa? Ensimmäisten km:jen aikaan olin kuitenkin alle 40 v. ja hyvin samaa kaavaa ovat menneet. Toisaalta helpohkosti jos näin voi km.sta sanoa. Tosiaan, yksi onnistunut raskaus siinä välissä ja se pieni pirpana onkin elämäni ilo ja voima. Hyvin pitkälle. Minullehan gyne ehdotti vain että ota kissa tai koira ja se siitä tutkimisesta. Revi siitä sitten huumoria, tosiaan ainakin itku loppui kuin seinään ja sisu nosti päätään. Väkinäisesti hymyillen peruutin ulos vastaanotolta ennen kuin sanon ääneen mitä ajattelen.

Mutta nyt on siis jo elämä voittanut siltä osin ja ei kuin tuulimyllyjä vastaan. :LOL:

Minulla ne ovistikut näyttävät aina ensin haaleata viivaa ennen kuin sitten vahvistuu päiväksi.

Olen vähän ulkona palstan tapahtumista kun töiden takia ennätän vain harvoin katsomaan enkä ehdi montaa sivua ainakaan lukea taaksepäin.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä tulevaan ja hyvää kevättä,

Taryna ja haave =)
 
Ollaan pyrstötähden kanssa samanmittaisia. Tämän hetken painoani en tiedä, kun ei meillä (onneksi) ole vaakaa kotona. Joskus talvella olin 62 kg. Hieman liikaahan tuota on ja kaikki kertyy mahaan. :/ Olen juuri sellainen vyötärölihava, joilla on kaikki mahdolliset riskit...
Voi kun sais taas inspiksen vähän laihduttaa ja liikkua...

Vatsantyhjennys lääkkeillä on kivaa... :p Kerran olen joutunut selän röntgeniä varten tekemään... huh huh

Meillä oli viikonloppuna vieraana suht. tuore aviopari, jossa vaimo on 52 v. ja mies jotain 56 v. Mies heitti vitsinä(?), että heidän pitäisi tehdä lapsi, jotta vaimo pääsisi "nuorten naisten vaivoista" vuodeksi, kun juuri niistä kärsi. Ajattelin itse mielessäni, että kuvitteleeko hän tosiaan että se tapahtuu ihan noin vain tuossa iässä. Ja mietin arvaako hän lainkaan meidän tilannettamme. Tää mies on monta kertaa puhunut kuinka meidän pitäisi miehen kanssa tehdä lapsia...

Huhuu... missä kaikki luurailee? :wave:
 
pyrstötähti
Meillä ei pelitä yhteydet pääkoneille joten hyvä syy olla tekemättä oikeita töitä :kieh: Kotona pitää niin tarkkaan zoomailla näitä kirjoituksia ja palstoja kun noin lapsoset on niin uteliaita ne on alkaneet jo pilkkaamaan mua tenux eli teini-ikäiseksi kun kuulemma koko ajan chättään heidän mielestään jo ihan liikaa. Tytär varsinkin yrittää koko ajan kurkkailla ja poika tietty on jo saanut selville että joku kaksplus se on. Siis onko mun istuttava paskalla pari päivää tarkoititko L67 sitä. BTW mun mielestä sun pitää vaihtaa sun nimimerkkiä voisit olla lapsellinen67 sillä toi sun nykyinen on jotenkin vähän masentava ja leimaa sut väärään joukkoon,olethan lähes ja juuri ja juuri raskaana oleva nainen! Eli ehdotan enteilevämpää nimeä nyt kehiin! Minä taas luulen että mun hiukan jo levinneestä tarakastani eli pyrstöstä vielä putkahtaa iltatähti joten valitsin jotain siihen suuntaan. Taas on kyllä kunnon jympytys ja tykytys tuolla alakerrassa (ruotsiksi underlivet, tiesittekö että näinkin osuva nimitys alavatsalle on annettu?) että kait sieltä vähintään kananmunan kokoinen munasolu yrittää irrota ja tunkeutua niitten klipsien läpi liikenteeseen. Kun mulle tehtiin toi sterilisaatio niin siitä tuli juuri nämä ovulaatiokivut ihan erilaiseksi. Täytyy varmaan testata varalta illallakin kun tää on niin mielenkiintoista. Mulla on sellainen vähän kuumeinen olo liittyykö sekin ovulaatioon, naurakaa pois vaan, en ole ihan asiantuntija näitten lämpöjen kans ja vaikka lupasin hakee sen mittarin niin en kyllä muistanut,sen sijaan ostin kaikkee muuta tuikitarpeellista,uusia kevätmeikkejä,että siitä sitä saa kuumetta kerrakseen. Tulkaapa kertomaan kuulumisia ettei tää palsta täyty mun ja lapsellisen67 jutuista kerrassaan :D
 
pyrstötähti
Laitoin jo kyselyn tuonne äidit 40+pinoon kun jostain syystä en saa avattua sivua 11 tästä pinosta siellä juttua on mutta ei kumpikaan viestimeni,kommuniakaattori eikä tietokone avaa sivua onko muilla ok,vastatkaa vaikka yv:nä jos sattuisitte tämän sieltä sivulta 11 bongaamaan :hug:
 

Yhteistyössä