YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Mä olen tilannut mammaksilta. Mutta on niitä ainakin muistaakseni verkkoapteekissa.
Kannattaa varmaan katsoa vähän hintojakin. Itse olen tilannut tuolta mammaksilta kun tilaan niitä tikkujakin sieltä. Siellä on varma toimitus ja luotettava.
 
pyrstötähti
taas johtuu siitä että olen päättänyt tästä jo aika valahtaneesta tarakastani elikkäs pyrstöstäni saada synnytettyä iltatähden elikkäs siitä nimi pyrstötähti :p
 
pyrstötähti
meikä vähän surffailee oon kuiteskin niin innoissai kun nyt näyttäs että ainakin että toi ovulaatio toimis niin haluan sitä seurailla,vaikkakin olen päättänyt että purkuleikkaus riittää muuten en ala stressaamaan tulee jos tulee jotain aikaiseksi niin eihän sitä tiedä mihin tämä hullutus, itse asiassa tämän pino, minut vielä yllyttääkään :D
 
pyrstötähti
mitähän ne muut sanoo kun ollaan vallattu tää pino näillä meidän omituisilla jutuilla, hävitetty 1 sivu taivaan tuuliin ja ja sivu 12 kirjoitettu täyteen voi olla että tulee satikutia :headwall:
 
Todellakin ihana hetki havaita,että ketju on taas AUKI =) .THE BAR IS OPEN :D .
Onnea Äittä 67, mahtava juttu, ja antaa meille muille toivoa :heart:
Olisi kiva, jos saisi tuo päivityksen kuntoon, kun en tiedä muuten kiertopäiviä....Olisko 15 tms?

Pyrstötähti ja Lapseton ovat täällä kunniakkaasti pitäneet ketjua hengissä, kiitos siitä kukkien kera :flower:
Rouva Pikkumyy, miten on, häviskö ne oireet myös...meinaan vaan ettet testannut liian aikaisin.

:eek: :eek: Mulla on aina testit plussanneet vasta ihan kierron vimppana päivänä tai sen jälkeen.
Muussa tapauksessa lähetän tädin paikalle, niin pääset uuteen kiertoon.Toinen kerta toden sanoo, eikö vaan :hug:
Miten aikaisin raskausoireet voivat alkaa, jos on plussannut?Mietin vaan, että nyt olisi oviksen jälkeen korkeintaan 6.päivä, ja mulla on ällöttävä olo.Tosin voin hirmu herkästi pahoin muutenkin, ja olen taipuvainen kuvittelemaan näitä oireita :D :whistle: ;)
Ja pissahätä oli yöllä kolme kertaa, mutta olin hereillä 2vuotiaan kanssa ja silloinhan voi taas itselleen kehitellä kivat oireistot :ashamed:
Pitää malttaa odottaa, onneksi mulla on niin lyhyt kierto, että ei tarvii kauaa odotella =)

Tsemppiä kaikille ja plussat kehiin :wave:
 
Tulihan tänne onneksi muitakin.
Tervetuloa Torpeedo.
Minäkin ajattelin, että onkohan tuo Rouva Pikkumyyn nega nyt ihan varma juttu. Kun oireetkin on olleet aivan selkeät, eikä menkat ole vielä myöhässäkään.
Pitää tutkailla tuota päivityslistaa uusiksi nyt kun voi taas verrata sitä eiliseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
me ollaan kaikki ihan sekasi arvaa nauroko mun ystävätär kun kerroin että määki katon aina netistä että millon mun kuukautiset alkaa :LOL:

Minun on pakko kohta poistua koneelta....
Jos joku tulee, vaikka asiakas ... ja minä nauran täällä itsekseni... :ashamed: :LOL:
 
pyrstötähti
salaisella sivulla pikkumyymme kertoi testanneensa negan :'( mutta toki tää oli melko aikaista km:n jälkeen mutta täti lähtee äkkiä käpälämäkeen,sullahan on pikkumyy noita tapahtumia kuitenkin ollut niin vastikään ja ovulaatiosi toimii ok joten olet kuitenkin onnellisten tähtien alla,varmaan pian plussaat siihen toiseenkin testiin, tsemppiä vaan
 
pyrstötähti
Pikkumyy kun edellisessä jutussani viittasin sanoila noita tapahtumia se ei viittaa nyt millään tavalla pääsiäiseen kun sinulla oli ovulaatio :LOL: mä oon vähän sekasi tänään kun mulla on elämäni ensimmäinen ovulaatio niin luitte ihan oikein diagnostisoitu sellainen ja kyllähän se vetää tytön ihan pilviin äsken mesetin mun ukollekki että voisko se tulla päiväkahville melko pikasesti :D
 
Mullapa onkin profiilissa laskuri, josta mä voin katsoa mikä kierron päivä on menossa. :p
Tosin, mä kyllä muistan sen taatusti muutenkin; ehkä vähän liiankin hyvin...
Nyt mä poistun hetkeksi tekemään oikeitakin töitä.
Tutkin sitten tuota listausta myöhemmin...
 

Yhteistyössä