YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

ja ihanaa torstaita :)
Minähän olen turkulainen ja jos kävelen tuosta ulko-ovelta 10 minuuttia, niin varpaat kastuu meriveteen :D .
Pahoittelut kaikille tädin löytämille ja paljon plussia++++++ :whistle: niille, jotka ovat simppoja laittaneet liikenteeseen.
Mulla on nyt kp 17 ja alaselkää jomottaa ja juilii :eek: .Pää särkee ja kylmä on.Nuo oireet riivaavat minua kyllä muutenkin usein, että ei sen suurempaa raskautumistoivetta vielä viritellä ;)
Minun pitää nyt syöksyä ruuan laittoon, kun nälkäiset suut komentavat :) .Ajettelin laittaa vaihteeksi jauhelihaa :LOL: , sithän meillä ei ole ollutkaan viime aikoina :whistle:
Tsemppiä kaikille :heart:
 


Tein uuden tikun itselleni, koska tädistä ei ole merkkiäkään! :headwall: Kadonnut! :heart:

Mukavaa pvn jatkoa kaikille, jos sitten testaisin negaa sunnuntaina, jos täti ei ole vielä saapunut silloinkaan! :saint:

Koko ajan menkkaolo, ilman menkkoja! :LOL:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
huh huh ovis alkaa huomattavasti hellittää illalla tikutin ja haalentunut onneksi oli jo :p
toivottavasti ä67 meni ne kopiat onnellisesti ja asiat selviävät, pikkumyyn mystisesti kadonneet menkat varmaan saavat päivänvalon ihan eri olomuodossa,joulun tietämillä, pidellään peukkuja.Makoisia unia ja rattoisia vauvantekoharjoituksia niille joita ei uni jo ole sohvannurkassa yllättänyt.
with lot of :hug: pyrstis
 
vai ammattia...paperinpyörittäjä viikon verran entinen opettaja ja pk-seutu.

Edelleen täti pysynyt piilossa. Voi olla että huomenna löytää kylään jos iltapäivällä olen kotona :) Sama tunne kuin pikku-myyllä- kohta alkaa eikä ala. Viime kierto ennätys lyhyt 24/25 päivää ja sitä edellinen 31 kp. Normi kierto 26/27.

Flunssako yrittää kaataa pyrstiksen suunnitelmat... c:tä ja z:taa LÄHETÄN sinulle.

mimmimamma
 


eli tänään kp 2/30 vaikka! virallisestihan eilen kyllä oli 31 :D

No kiva taas jatkaa aherrusta, en pettynyt, koska negaa testasin! :saint: Kuten nuuskukin..eteenpäin mennään! :D

Hyvää pvn jatkoa vaan kaikille! :flower:



ja jouluvauvasta edelleen haaveilemme, vaikkei välttämättä jouluksi ehditä leikata,jos onni suosisi tällä kertaa, ja raskautuisin! Siis meillä sektiovauva tulossa, jos sinne asti päästään! :heart:
Muita sektioilla synnyttäneitä, minulla 3 takana , kaikki sujuneet hyvin, nopeasti olen parantunut ja imettänyt kaikkia lapsia! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Vauva haaveissa:



dinosaurus61........kp 1/26-28...................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp 2/31......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp2/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp4/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp4/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp 5/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp6/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp7/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp9/26-39.................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp13/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp15/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp17/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 17/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp18/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp18/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp19/?
mimmimamma......kp27/27......yk 6 v.
pääpilvissä............kp33/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
AinoEmilia.................................................4. haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32


 
Hei ihanat naiset - ja anteeksi, etten ole kirjoitellut moneen, moneen päivään. Olen kyllä välillä ennättnyt vähän lukaista, mitä teille muille kuuluu. Oviksen bongasin kp12, joten enteilee tällä kertaa mun kropalla 28 päivän kiertoa. Parhaamme teimme oviksen hyödyntämiseen - ja toiveet ovat taas korkealla. Mutta teille voin tunnustaa, että välillä hiipii tappiomieliala päälle, enkä tiedä miksi. Kai se on jo tämä ikä joka huolettaa itseäkin. Mutta periksei ei anneta :D . Juu - mäkin olen Oulun läänistä ja virastossa annan papereille kyytiä. Mukavaa lähestyvää viikonloppua!
 
pyrstötähti
Pikkumyylle tsemppiä sinä jaksat olla positiivinen ja varmasti pian tärppää onhan tämä kuumeiluki meidä kanssa toisaalta jännää ja itsekkäästi ajatellen pysyt meidän mukana etkä katoa masuilijoiden pinoon,ei vainkaan minä kyllä toivon hartaasti että raskaudut sillä tiedän ettet meitä haahuilijoita silti unohda :heart: siis äkkiä täti käpälämäkeen ja uutta nousua kohti,ompahan kunnolla nurkat pesty uutta asukasta varten :hug:
Käykää kertomassa kuulumisia,jokohan mari tulee lemmenlomalta pian? Ja kopioiden tuloksia täällä kuumeisesti odotellaan. Iloista ja ihanaa päivää, thank god it's friday :flower:
 
Hyvää perjantaiaamua! =)

Vai osasi se täti sitten kuitenkin Pikkumyylle.


Meillä onkin näköjään aika lailla jako kahteen, toiset koettavat saada tädin häädettyä
ja joillakin juuri lähtenyt.


Toisilla on sitten jännäily ja piinailu menossa...


Itse olen väliinputoaja... :LOL:
Ei eilenkään kuin haamu ovistestiin, mutta nyt ainakin alkaa tuntua siltä, että jotain ois tapahtumassa. Toivottavasti tänään tulee jo vahvempaa viivaa, muuten ei hyvältä näytä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka67:
Juu - mäkin olen Oulun läänistä ja virastossa annan papereille kyytiä. Mukavaa lähestyvää viikonloppua!
Kappas, meitähän on sitten samalta seudulta ainakin kolme...


Mitähän kaikkea samaa meiltä täällä löytyykään kun v. 1967 syntyneitä on ensinnäkin useita, samoin kuin äitinsä nuorena menettäneitä...

No, ainakin vauvahaaveilu... :LOL:

 
Jotain on tosiaan tapahtumassa. Jänniä vihlontoja oli heti aamusta muniksen kohdalla ja sitten sellainen "pehmentynyt" olo.
Vessareissulla olikin hieman ruskeaa näkyvissä...

Vain tosiaan hieman kun pyyhkiessä ei tullut mitään, mutta kuitenkin...


Olo alkaa olla juuri kuin tädin saapuessa...
Että se siitä oviksen odottelusta.
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp18/28 ja nipistelyä alavatsalla ja rinnat kipeet ja turvonneet.Täällä elellään piinassa,että pääsenkö testaamaan plussan testiin.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Enpä jaksa millään uskoa (vaikka mielelläni tahtoisin) että tuo ois ovikseen liittyvää. Minulla ei ole koskaan elämässäni ollut mitään vuotoja menkkojen välillä, ei siis tipan tippaa.
Täti se vain tekee tuloaan, huomenna lienee jo enemmän vuotoa...
:'(
Aika hauskaa kun kierto kestää joko 12-21 pv tai sitten yli 100 pv... :kieh:

dinosaurus: Et sitten ole vielä päättänyt poistattaa kierukkaa?
 
Moikka teille kaikille!

Oma napa:kp18/28 ja rinnat todella kipeet,vaatteiden hankaus sattuu todella paljon ja vessassa olen käynyt tänään työssä ollessani monta kertaa ja työkaveri sitä naureskeli mulle.Alavatsalla pientä nipistelyä ja viluttaa,kylmä tuntuu inhoittavalle rinnoissa,saa nähdä pääsenkö testaamaan plussan testiin.

Täytyy nyt sanoa,että vaikka jouluvauvaa olen halunnut,niin tammivauva olisi jotain,olisi vuoden alussa heti syntynyt,mutta mulle on tärkeintä,kunhan saan oman pienen lapsen syliini.

DINOSAURUS: :hug: Voimahaleja tädin kylään tulon takia.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Hei vaan Hei kaikille !
Olen tässä jonkin aikaa seurannut keskusteluanne ja rohkenin joukkoon :) Jonkinlainen kuume vaivaa,,, mitähän se on ?? Kolme lasta on, joista kaksi jo täysi-ikäisiä, nuorin täyttää 15 syksyllä. Itse olen vm -64, loppuvuodesta (onneksi) syntyneenä, kuvittelen etten olisi ihan niin "vanha"... vaikka tunnenkin oikeasti itseni n kolmekymppiseksi, kuten kait moni meistä kuumeilijoista.

 
Tulin toivottelemaan hyvää viikonloppua kaikille!
Itse sain eilen hommattua clomifenit, mutta piti lähteä ihan pääkaupungin puolelle yliopiston apteekkiin. Meidän paikalliseen apteekkiin kun lääke tulee vasta viikolla 36...outoa. Aika tyyristä ainetta 20kpl/59.95 euroa.
AinoEmilialle lämpimät tervetulotoivotukset meidän joukkoon ja ethän sinä vanha ole. Siis kukaan meistä ei ole..eihän =)
 


Olipas kiireinen pv tänään!

Ja reipas olen ollut, olen pyöräillyt kaikki työmatkat ja asiakkaiden välimatkat, eli reilusti yli 150km tällä viikolla, jess!


Karkkilakosta, eilen alkoi niin himottamaan karkkia, olin 3.3. asti ilman, ja no ostin 2 pienen pientä pussia karkkia, varmaan enteili tätiä!

Tervetuloa mukaan Aino Emilia! Samaa hyvää vuosimallia minäkin olen ja loppuvuodesta syntynyt!
Nuoriahan me vielä ollaan! Kuten me jokainen täällä!


Mukavat illanjatkot vaan kaikille!Plussaisia sydämiä kaikille!


Rva Pikkumyy

Ps mihin klomit auttoivatkaan? :ashamed:
 
Kopioissa sitten käyty. Olo on aika ilmapallomainen :LOL: Vatsassa kaksi pientä reikää, toinen navassa ja toinen alavatsalla vasemmalla. Navan seutu on aikalailla kipeä.
Mutta tuloksesta sen verran, että luojan kiitos ei mitään vakavaa löytynyt (siis niin vakavaa kuin olin pelännyt). Endometrioosia kyllä löytyi ja sitä poistettiin. Kaikkein tärkein oli kuitenkin se että paikat ovat auki niin kuin pitääkin ja sen puoleen kaikki ok. Nyt sitten sain clomifen reseptin ja aloitan sen seuraavassa kierrossa.

Lapsellinen67: Yhtäläisyyksiä näköjään löytyy... Minäkin olen kotoisin Oulun seudulta tai sanotaan, että ainakin syntyisin sieltä. Nykyään asustelen Etelä-Karjalassa.

AinoEmilia: tervetuloa minunkin puolesta :flower:

Ja kiitos vielä kaikille tuesta ennen tuota kopiointia :hug:
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp19/28 ja rinnat todella kipeet,vaatteiden hankaus tekee todella kipeetä rinnoille ja oksettaa.

ÄIPPÄ:Mukava kuulla,että kaikki on ok ja poistivat endon,pitelen sulle peukkuja.Mulla yhdellä kaverilla on ollut endoa ja on onnistunut saamaan kaksi lasta endosta huolimatta ihan luomusti.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 

Yhteistyössä