YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikka!
Pääsin lintsille kesän ajaksi työhön,saa nähdä miten jalkani sen kestävät,niissä kun on ollut kesästä 2006 kovaa kipua,mutta parempaan suuntaan olen menossa,kun en kävelykeppiä enään tarvitse avuksi.Viime vuonna olin omaishoitajana omalle rakkaalle äidilleni jonka kuolemasta tulee ensi viikolla puoli vuotta.
Voin näin äidin menettäneenä sanoa suoraan,että nyt vasta äitini kuoleman jälkeen halu saada oma lapsi on vaan kasvanut ja jos nyt annan perksi,niin en saa koskaan tietää antaako luoja minulle oman lapsen,sillä luojan kädessä on meille kaikille saammeko oman pienen lapsen vai emme.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Onnea gitte uudesta työpaikasta! :flower:

Mukavat pvn jatkot kaikille! :D

pyrstötähti.............kp21/28
Mussukka67..........kp 21/29
torpeedo................kp22/25
gitte.......................kp22/28
Mari66...................kp23/?
pääpilvissä............kp37/25-

Peukut pystyssä teille kaikille! Koskas aiotte testailla?


Mitä kuuluu mm:ssa torpeedolle, millaisia oireita?


Nyt moikka taas!


 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp22/28 ja täti tekee tuloaan.

Miten te muut jotka olette lapsettomuushoidossa,onko teillä ollut helppo saada miehenne mukaan lapsettomuushoitoon?Mä sain luettavaksi väestöliiton lapsettomuushoito esitteen lääkäriystävältäni,mutta hän kyllä mun hormoonikokeiden perusteella sanoi,että pystyn saamaan luomusti vauvan.Kävin eilen ostamassa ovistestejä uutta kiertoa varten ja nyt vaan odottelen tädin kylään tuloa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Vauva haaveissa:



mimmimamma......kp4/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp 5/26-28...................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp 6/31......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp6/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp8/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp8/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp 9/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp10/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp11/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp13/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp17?/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp19/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp21/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 21/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp22/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp22/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp23/?
pääpilvissä............kp37/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
AinoEmilia.................................................4. haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32


 
Huomenta ystäväiseni. :)

Pyrstiksellä jännittävä päivä tänään. Onnea mukaan. :heart:
Tulehan sitten kertomaan kuulumisia kun tulet entistä ehompana takaisin. :wave:

Marikin on palannut reissusta. Uskon kyllä että teki hyvää irtiotto arjesta. :) Jotain sellaista tarvisi täälläkin, että saisi ajatuksia johonkin muualle...

Gitte: Meillä ainakin mies oli heti valmis hoitoihin ja suhtautui tosi ihanasti. Mutta mulla onkin niin ihana mies...

Yhteinen päätöshän se toki oli... vaikka siinä sitten lopulta kävi niin kuin kävi. :/ Mehän käytiin vain yksi kerta siellä tutkimuksissa; miehessä ei mitään vikaa, mutta minussa sitäkin enemmän. :'(
 
Homma jatkuu entisellään. Nipistelyä, vihlontaa...ei tätiä :eek: Musta on tullut umpio :/
Mitään en ole testaillut, enkä testaile, vasta kun alkaa potkuja tuntua niin sitten testaan :LOL:

B) Täällä paistaa aurinko, sekä mielessä että ulkona ! Olkoon tilanne ihan mikä vaan, elämä onneksi kunnossa muuten kaikinpuolin, jos meille suodaan pikkuinen, otamme sen ilolla ja rakkaudella vastaan, jos taas ei, jaamme rakkautemme keskenämme.

Plussatuulia ihan jokaiseen kotiin jotka sitä kaipaavat :whistle: :whistle: :whistle:
 
Heippa kaikille!

Taas on pitkä aika kun olen täällä käynyt. Mua rupesi viime menkoissa niin potuttaan, että päätin että nyt en yhtään mieti lapsentekoa ja käy näillä sivuillakaan. No nyt vähän helpottaa taas ja kivahan oli lukea teidän kuulumisianne.

Viimeviikolla keskusteltiin miehen kanssa ja päätimme, että lähdemme lapsettomuushoitoihin. Tuleepa molemmat samalla tutkittua kunnolla, tosin ainakin raskaaksi olen tullut vuoden sisään kerran (km 10/07)...no mies sinne haluaa enemmän kuin minä, joten miksi ei.

Aurinkoista päivää kaikille ja tsemmppiä kaikille tasapuolisesti.
 
Hei!

Piinapäivä 11 on menossa täällä ja kerrankin olen kiitollinen kiireisitä päivistä. Ei ehdi päivällä pohtimaan asioita. Olen tällä hetkellä "oireeton". Punktion jälkeen (punktio ke 2.4.) oli tuntemuksia jos jonkinlaisia. Siirto oli sitten pe 4.4. ja viikonlopun ja seuraavan viikon alun keskiviikkon asti oli vatsassa tuntemuksia - ja sitten ei mitään. Lugesteroneista on rinnat turvoksissa ja ihan näkyvästi (ja kosketusarkuutta on ilmassa).
Yksi "ihmeellisyys" on ollut ilmassa - kauhea palelu aika-ajoin, eli ei siis koko aikaa. Parempi kuitenkin kylmät aallot kuin kuumat aallot :LOL:
Yhtään ei uskalla antaa ajatuksille valtaa, että mitäpä jos vihdoinkin olisi tärpännyt.... Juoksen veskissä vähän väliä tarkistamassa, että joko täti on tullut kausikäynnille.

Mukavaa tiistai-iltaa teille kaikille!

elina67



 
kaikille pitkästä aikaa, on vaan niin kiirusta ;) :D
Täällä on paljon tapahtumia, joiden johdosta vaan kaikille tasapuolisesti voimia ja tsemppiä ja plussia :hug: .Erikoismaininta Pyrstikselle huimasta reissusta tänään ja toivottavasti kaikki meni hyvin.
No, niin sitten omaa tarinaa :eek: ,siis kp olikohan se 21 vai miten se nyt tuolla oli päivitetty :ashamed: Oireita on vaikka koko maailman mammoille jakaa, mutta en uskalla edes toivoa vielä parasta tapahtuneen.Vilunväreitä,lämpöä,rinnat kihelmöivät,posket punoittaa,ajoittain ällö olo ja aikaajoin juilintaa selässä ja mahanpohjaa kiristää kummasti.
Voivat liittyä tulossaolevaan tätien joukkokokoukseen :eek: ihan yhtähyvin, eikä tosiaan vielä mitenkään raskautunut olo, ei ei ei ei, kuitenkin toivoa on :heart:
Missä vaiheessa voisi testailla mahdollista raskautta tai miten olette testailleet?Millaisia ne herkät testit ovat? Menkat pitäisi alkaa viimeistään perjantaina muistaakseni, mutta mulla on kyllä ollut aiemmin hiukan myöhäiset plussat, siis 5 kertaa vain :D :D :D :D :D .
Ainoa oire, joka tässä on tosi outo on tuo alamahan kiristys, kummallinen .......niin kireä fiilis vaan :eek:
Odotellaan ja onneksi se sujuu hyvin, kun nuo ipanat pitää kiireisenä aamusta iltaan....ja yölläkin pitää herätä ihan virkeänä törröttämään =) B)

No, katsotaan mitä tapahtuu ja kaikille ihanaa tiistai-illan jatkoa :flower:
 
täällä ollaan. Olen lukenut sivutolkulla näitä viestejä ja yrittänyt päästä jyvälle mm "täti" ym termeistä mitä täällä näkee. Olen sairaanhoitaja ammatiltani, mutta kaikkea en näemmä tiedä :p Oma kiertoni taitaa olla vähän sekaisin, norm n 31 - 34 päivää, viimeksi 49 !! Siitä laskettuna on menossa neljäs vuotopäivä. Olin jo melkein varma että joku on onnistunut tekemään pesän sisälleni, vaan ei kuitenkaan :x Isäntäkin oli jo ihan täpinöissään että " Nyt se tulee !!! " Oli myös hiukkasen pettynyt. Ikä kieltämättä tuo oman jännityksensä tähän.
Jäämme seuraamaan tilannetta.

Tsemppiä kaikille. :wave:
 
pyrstötähti
:attn: edes sairaala ei pidä pinopimennossa hullua pyrstistä joka operoitiin tänään 13-15 välillä.Herääminen taas yhtä kammottava kuolleistanousukokemus,hirveää kramppaamista ja sänky heilu kun darras niinku tärpättiä juonu hevonen :x
 
pyrstötähti
joo siis arvioisin 15 cm ainaki avoleikkaus,hyä hyvä,ei kait pikkurei'istä kunnolla noin tarkkaa hommaa pystyis tekeenkään,olen siis innoissani valtavasta uudesta arvestani,taidan olla ihan skitso :eek: McDreamyä komwine mustine hiukineen ja suklaasilmineen en nähnyt tänään mutta huomenna kuulen miten kaikki pääasia putkistossani onnistui.Huonekaverini on 6-kymppinen nainen joka jo selvännäki meikäläisen paksuna tuotapikaa,kutsunkin hänet pinoomme sillä moista muoria tarvitsemme todentotta.Hän teki aikanaan vain yhden pojan,lykkäsivä lapsentekoa ties minkä muun syyn perusteellla ja nyt kovaati haluaisi tusinan lapsia.Eiköhän meidän tuella ja nykykeinoilla hommata hänetki raskaaksi :kieh:
 
pyrstötähti
niin otin kommarini ja laturin mukaan ettette jää paitsi aitiopaikalta, :snotty:eek:nhan pyrstiksen munajohtimet Ike-tason juttu.Plussatkaa oi plussatkaa nyt te mahtavat daamit,sitä me tarttetaan,nyt mä alan lukea uunituoretta Nina Banerjeen; Tiikerinhetkeä,se-alkaa sanoilla: The tigers single breath is better than the sheeps full cencury (Yhteen ainoaan tiikrin hengenvetoon mahtuu enemmän kuin lampaan vuosisataan! uutislähetys diakonissalaitokselta päättyy tähän. sweet dreams and lot of hugs :hug:
 
pyrstötähti
:attn: edes sairaala ei pidä pinopimennossa hullua pyrstistä joka operoitiin tänään 13-15 välillä.Herääminen taas yhtä kammottava kuolleistanousukokemus,hirveää kramppaamista ja sänky heilu kun darras niinku tärpättiä juonu hevonen :x
 



Kiva nähdä sinutkin siellä taas..;=)) Juu huonetoveri tänne vaan kuumeilemaan! :D

Täti tarkoittaa meidän hassujen kuumeilijoiden kielellä, että menkat saapuivat! :eek: Vaikka tässä pinossahan emme niitä halua! Tämä siis selityksenä Aino Emilialle, niin ei sh kaan kaikkea voi tietää en tiennyt minäkään aloittaessani palstailun (lh) :LOL:


Mukavaa PlussaOnnista jatkoa meille kaikille! :heart: ++++++++++++++++ :whistle:


Niin minä pupu taas olin haluamassa eilen, eikä mies antanut, kumma tyyppi, kun pihtaa! :LOL: :kieh: No ehkäpä tänään uusi koitos! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Nyt töihin taas!


 
Hienoa pyrstis...selvitty hengissä operaatiosta ja muutenkin pirtsakkaalla tuulella :D
Elina Jännittää ihan kauheesti sun puolesta. Toivottavasti hän olisi tarrannut kiinni.

Tänään otan kolmannen clomin. Vielä ei mitään sivuvaikutuksia ole tullut, mutta eiköhän senkin aika tule. Teroluteista tuli semmoista kuvottavaa oloa ja turvotusta (turvoksissa olen kyllä muutenkin :LOL: ). Meikäläinen on varsinainen sekakäyttäjä, kun on kaikenmoista droppia käytössä :kieh:

Mukavaa päivää kaikille!
 
Vauva haaveissa:



AinoEmilia.............kp4/31-34..................4. haaveissa
mimmimamma......kp5/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp 6/26-28...................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp 7/31......yk 2.......4. haaveissa/1. yhteinen
Nuusku..................kp7/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp9/29........................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp9/26........................1. haaveissa
mimuli....................kp10/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp11/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp12/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp14/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp18?/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp20/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp22/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 22/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
torpeedo................kp23/25......yk 1........6.s toiveissa
gitte.......................kp23/28.....................1. haaveissa
Mari66...................kp24/?
pääpilvissä............kp38/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!

Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32
 
Wou! Pyrstishän se siellä on jo heräillyt. :) Koetahan kuitenkin vielä lepäillä, että paranet hyvin ja tikit pysyy paikoillaan ;)

AinoEmilia: Tämä on tosiaan ihan oma maailmansa, jossa kaikenlaista termistöä vilisee; sekä virallista, että ei-virallista. Mutta ei tämä ole mitään verrattuna englanninkielisiin palstoihin. Olen niitä lueskellut ja saan päänsärkyä kaikista lyhenteistä, kuten TTC, DH, BFP, BFN, HPT jne. :|

pääpilvissä: Siis oletko sinä testannut vielä kertaakaan? :eek: Mun hermot eivät kyllä kestäisi testaamatta... Vaikka eihän se testi tosiasioita muuta mitenkään

Minni-07: Teillä taitaa miehellä olla kova vauvakuume... Ei kyllä ole koskaan pahasta tutkia asioita, joten vaikkei hoitoihin asti menisikään, on hyvä tietää missä mennään. Tsemppiä hoitoihin. :hug:

elina67: Toivotaan että täti älyää pysyä poissa. Oireet kuulostaa ainakin ihan hyviltä, pidetään peukkuja! Milloin voi jo testata?

torpeedolle myös peukutukset. :) Herkimmät testit kai näyttää plussan jopa jo 9 pv hedelmöittymisestä, ainakin niin ohjeissa lukee.

Nuusku: Toivottavasti clomit toimii. En nyt muista oletko kertonut, miksi ne on otettu käyttöön? Mulle ei taitaisi sopia, ne kun ohentaa kohdun limakalvoa ja mulla se ei kasva muutenkaan...

Tässähän onkin monen kohdalla jännättävää. :)
 
Hienoa, että pyrstiksellä meni operaatio hyvin. Kovasti paljon toipumisterveisiä täältäpäin.
Torpedolle toivotan, että oireet olisivat ihan jotain muuta enteileviä kuin sitä pelkäämääsi tätien joukkokokousta :)
Nuusku oliko sinulla nyt eka kierto, jossa clomeja käytät? Mun pitäisi aloittaa niiden nappaaminen seuraavasta kierrosta. Oli muuten vaikeuksia saada edes niitä ostettua. Meidän kaupungissa niitä ei ollut eikä edes toisessa naapurikaupungissakaan. Sitten toisesta naapurista löytyi yhdestä apteekista yksi purkki. Mutta sehän riittää mulle ainakin näin alkuun =)

Kaikille muuten tiedoksi mikäli ette ole mainoksista huomanneet niin tänään tulee ohjelmassa 45 minuuttia juttua lapsettomuushoidoista.

Omasta olosta sen verran, että vielä tämän päivän huilailen kotona. Tuo mun huimaus johtuikin mitä ilmeisemmin niskasta. Kävin eilen työterveyslääkärin juttusilla ja sain särkylääkkeen jo siellä ja kas kummaa olo rupesi paranemaan. Ei mulle itselleni ollut tullut mieleenkään, että siihen kamalaan oloon voisi löytyä tuollainen selitys. Lihakset kun rentoutuivat sen lääkkeen voimasta niin olokin helpottui. Niskoissa on ollut mulla muutenkin sanomista ja sitten ehkä siinä operaatiossa olen ollut sellaisessa asennossa, että se on jumittanut niskalihakset. Olisin heti napsinut särkylääkettä mikäli olisin tiennyt, että se auttaa tuohon pyörrytykseen mutta kun ei ole ollut mitään särkyä niin ei ole tajunnut. No, onneksi oli hyvä lääkäri.
 
Äippä67 Juu, ekaa kiertoa clomeja napsitaan. Sain reseptin jo helmikuun puolella, mutta vasta nyt pääsin aloittamaan. Saatavuus oli tosiaan heikkoa. Meidän paikallisesta apteekista luvattiin clomeja vasta viikolla 36!!!! Onneksi yo:n apteekista löytyi (helsinki) ja nekin oli jo loppumassa kun itse hain. Kysyttyä tavaraa taitaa olla.
Gynen mukaan kyllä ovuloin ihan itsekin, mutta sanoi, että ei noista clomeista haittaakaan ole..hmmm no se jää nähtäväksi, miten tässä sekoaa :LOL:
 
Aika kurjaa muuten tuo clomi-tilanne, kun ovat kai ympäri Suomea loppu tai lopuillaan :eek: Luulisi, että nykymaailmassa olisi tuotetta, jolla on niin paljon kysyntää.Ja siinä tilanteessa ei ole kiva odottaa mitään muuta, kun sitä vauvelia :heart: Onneksi sait Nuusku niitä!
Äippä. toivottavasti niskakipu hellittää.Venyttele varovaisesti lihaksia niskan alueella,sekin helpottaa,lisäksi tietty särkylääkettä.Heh, nyt päästään minun erityisosaamiseni alueelle :D
Pyrstis,hienoa,että operaatio on ohi,kerro heti onnistumisista, kun saat tietoa......Hyvä että olet heti "fiiliksissä" toimenpiteen jälkeen ja kuulumisia kirjoittelemassa meille :)
Aino-E.TERVETULOA :flower: ,kiva kun saamme uusia jäseniä tähän super-kerhoon ja tuo termistö on mullekin auennut pikkuhiljaa :D
Pääpilvissä,pitäiskö meidän testata vai mitäs luulet?En minäkään uskalla, ja päiviäkin on vielä vähän jäljellä, joten eeeeeiiiiiiii .... ;)
Elinalle kaikki peukut pystyyn ja onnea oikein paljon+++++++++ :whistle:
Minni, kiva kuulla että olet palannut,tsemppiä sulle :)
Pikkumyy,sinähän olet sopivasti villinä ovulaation lähestyessä,pidä toi meininki yllä ;) Siitä tulee hyvää tulosta, toivotaan niin.
Gitte, mikä meininki,eihän tätiä vaan näy siellä??Onnea työpaikasta :flower: Kiva kesäduunipaikka B)
Mari,toivottavasti ovulaatio tulossa lähivuosina :D Oli varmasti ihana loma B) (ihan pikkuisen kateellinen)
Vielä olisi mulla pari päivää kestettävää,en kyllä uskalla testata :ashamed: Apua,pelkään niin negaa :eek: Välillä tuntuu,että täti tulee ja välillä jotain kuviteltuja raskausoireita.Ajatus pyörii koko ajan asian ympärillä ja tuntuu etten voi olla raskaana.Voi himputti, kyllä mun pakko testata perjantaina, mutta olen jokseenkin varma että täti saapuu ennen sitä.
Odottelua sitten vaan ja onneksi tosiaan on paljon tuohua,etten ihan sekoa =)

Mukavaa päivää ystäväiset ja kaikille ++++++++++++++++++ :whistle:
 
Moikka ! Kerran olen raskaustestin tehnyt, kirjoittelinkin siitä tuolla aiemmin, eli 6.4. sunnuntaina tein ja negaa näytti ihan tyylipuhtaasti :| Ovistestejä sitä ennen varmaan 4-5 kpl:tta plussaa kaikki, kummallista. Onkohan mun sisuksissa jotain mummohormoonia nyt joka jostain ihmeellisestä syystä vetää plussat noihin ovistesteihin, ei kyllä mä ihan varmasti bongasin silloin sen oviksen, kyllä se niin nätisti vihlaisi tosta vasemmasta munasarjasta, ettei voi erehtyä siitä. Raskaus on sitten jo ihan toinen tarina. En usko siihen, mutta eipä tuo ensimmäinen pettymys olisi tämän asian suhteen. Mä niin toivoisin, että mieheni saisi kokea isäksi tulon...meinaa kyynel tulla silmään, kun näen hänen kaihoisan katseen kun hän näkee esim. telkussa vauvan. :'( Pitäisköhän hänen vaihtaa minut nuorempaan, jotta onnistuis. No, eipä silti, ei se lopputulos 100 % varma olisi kuitenkaan, sillä jotain sanomista oli hänen simppatestissäkin. No, eipä tässä jää jäljelle paljoa muuta kuin kova toive ja rukoukset, jotta meitä siunattaisiin yhteisellä lapsella. Kun katson häntä noiden edellisestä liitosta olevien lapsieni kanssa, niin ajattelen että kyllä hän ansaitsisi omankin lapsen, niin hyvää huolta on noista pitänyt. Mutta eihän se ihan niin mene.

Mutta ei saa päästää mieltä matalaksi ! Täytyy vaan jaksaa uskoa, että se tulee jos se on meille tarkoitettu. Yhden kerranhan olemme plussanneet, se raskaus meni kesken rv 14 :ashamed: , oli kova isku, mutta tässä sitä ollaan, ehkäpä entistä vahvempina.

Ihanaa päivää kaikille ! Pidetään lippu korkealla ! :flower: Ja ne plussat vielä tulee ! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Täti ei jää asumaan :/ sen verran ahkerasti vuotaa. Johtunee pitkästä kierrosta. yhh,,,,

Pääpilvissä, sama meillä ---> minunkaan miehelläni ei omia lapsia ja isolla kaiholla katselee vauvoja ja isovatsaisia äitejä. Soisin hänelle isäksi tulemisen riemun enemmän kuin mielelläni. Aiemmissa raskauksissani olen oksentanut puoleenväliin ja siitä eteenpäin supistellut, joten ihan helppoa ei ole ollut. Synnytykset menneet sitten mukavasti ilman kipulääkityksiä ja toipumiset ok. Kun kaksi ihmistä ovat löytäneet toisensa monien vastoinkäymisten jälkeen olisi ihanaa täydentää sitä vauvalla, jota molemmat haluaa. Luontoäiti pitäköön huolen asioista, katsotaan mitä hän on meille varannut. Ei silti, ihan "herran haltuun" emme asiaa jätä, vaan ahkeroimme kovasti ;)

Aurinkoista keskiviikkoa !! :flower:
 
pyrstötähti
no niin pääsin illalla kotiin ja kävelen ihan linkussa ja nopea oli tulos,olen selvästi 8 kuulla raskaana peilikuvastani päätellen,ei ois uskonu että leikkasi mut viimisilleen valamiiksi, aikamoinen saksiniekka tää McDreamy.Tänään hän oikein sitten tulikin minua tapaamaan ja sanoi että hyvinhän se kaikki meni,toinen rinkula oli tipahtanut pois ja toinen vielä paikoillaan,molemmat puolet on saatu korjattua,ommeltu kiinni sillä silmälangalla ja sondattu ja mitattu että auki ovat,eli kuten vähän olen kuullut noista leikkauksista että taitaa olla melkoista halki poikki ja pinoon noi julkisen puolen tähystysleikkaukset kun niissä yleensä aina vaan toinen puoli onnistutaan paikkailemaan ja toinen puoli on ollut niin mutkalla ettei sitä ole saatu korjattua.Nämä oikea ja vasen puoli ovat oikean mittaisetkin joten "yltävät" niillä hapsuillaan sen munasolun nappaamaan,jos sieltä sellainen sattuu löytymään.Kohdun tilannekin oli tarkastettu normaali oli ja oikean kokoinen.Munasarjoista sanottiin että toimivat normaalit munasarjat oli näkynyt.Nyt ei sitten muuta kuin toivotaan että putket pysyttelevät tarpeeksi kauan kuosissa ja auki,ei tässä tietty kauaa ole aikaa jäljellä ehkä en halua tulla kuitenkaan 52 vuotiaana enää raskaaksi :LOL: vaikka samapa tuo 5 vuotta sinne tai tänne tässä karusellissa kun nyt istutaan. On mulla kyllä kiva fiilis ja olen onnellinen että tähän päädyin enkä lähtenyt yrittämään silloin aiemmin sitä hedelmöityshoitoa,siinä on aina onnistuttava kerralla ja nyt on niitä kertoja enemmän,ei mulla ois riittänyt rahat moneen yritykseen 3700 about yksi yritys kun kaikki pitää itse maksaa näillä vuosilla. Sorry kun olen niin omaa napaa täynnä että olen vain lukenut teidän jutut paljon kommentoimatta, onnea kiertoon ja plussatkaa, oi plussatkaan naiset! :heart:
 

Yhteistyössä